wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Wer sich öfters daneben benimmt landet im (G)ulag - No rules here! Enjoy your stay...

Moderatoren: Master(G), Avenger

wie lang bis sich d'offebarig erfüllt hät?

10-20 jahr
1
13%
20-50 jahr
1
13%
50-100 jahr
2
25%
100-200 jahr
0
Keine Stimmen
200-300 jahr
1
13%
nigguh, ich ha scho s zeiche vom biest 1.0 und wart nurno ufd hure babylons
2
25%
ich tue buesse und läb grecht - vo mir scheiss egal
1
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 8

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Ganz beliebig han ich das Wort nöd verwändet, ich berüefe mich uuf dä Körper, als biologischi Entität, wo sPhänomen vom Erläbe verursacht (viel empfindet das als en Entwertig vom Erläbe, ich halt nöd). Es git viel Gründ zur Ahnahm, dass ohni em Körper, keis Erläbe git -> Desshalb wahrschiinlich. Aber ebbe, die Diskussion findi chli müehsam.

Ja guet, du häsch rächt, ich gahne irgendwie scho mal blind devo uus, dass öpper, wo sich uuf e monotheistischi Wältreligion berueft, au ahn es Jensiits glaubt, aber ebbe, wie au scho erwähnt, hützutags stelled sich viel Mänsche ihri eigeni Religion bzw. ihre Glaube zämme uus diverse Fragmänt uus all mögliche Religione -> Patchwork Religion, das isch dänn natürli so individuell, wie dä Mänsch sälber.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

interessant.. was isch mit träum? wenn ich im traum epis erläbe und wahrnehm, isch das denn doch au ohni reiz wo vom körper chömet passiert, oder? ja, zum teil gitz sogar ehner die umgekehrt gegewürkig. zb. wenn ich im traum irgendwo durabgheye und denn zuckend verwach.

aso mich dünkt es phänomen vom erläbe isch unabhängig vom körper und ich würd das was du so nennsch es Phänomen vo physische/körperliche, oder vom weltliche erläbe nänne.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Ich gseh das anderscht, dä Körper isch überhaupt e Voruussetzig, dass träume chasch. Lüüt behauptet ja au, dä Tod säg wie traumlos schlafe, was überhaupt nöd stimmt, da au es traumloses Schlafe en Körper und so au es existiere voruussetzt, währenddem dä Tod dAbweseheit vo beidem isch.
Wie au immer, miin Punkt isch eher, s innere Erläbe isch sehr intuitiv und das isch au schön so, dGschicht hät aber zeigt, dass Inutition fascht immer falsch glägge isch, wänns um dDüütig/Erchlärig vo dä Würklichkeit gaht.

Intuitiv isch dErde flach, intuitiv sind mier sZäntrum vo allem, intuitiv dreiht sich alles um dErde, intuitiv isch dZiit linear und konstant, intuitiv isch euses innere Erläbe irgendwie unabhängig vo dä Materie usw.
Aber dänn wiederum die gliich Frag: Spielts e Rolle? Änderet, wies tatsächlich, in Würklichkeit isch, sErläbe vom Träume? Ich wür behaupte nei. Klar chönnt die Neugierige und wüsseschaftlch begeisterte Mänsche däre Frag wiiter nahgah, aber fürs Erläbe vom Einzelne änderets ja nüüt (es bitzli vielicht, es nimmt da und döt e gwüssi Romantik).

Wahrschiinli isch sErläbe vo Mänsche im Mittelalter scho bitz anderscht gsi als euses, wos i jedem natürliche Gscheh, irgend e übernatürlichi, geisterhafti Macht gseh händ, die ganz Wält isch beläbt gsi mit Unghüür und erchlärt duur Sagene usw.
Rückblickend und bitz verklärt, hät das scho was unheimlichs und schöns.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Ribit X Titan »

Den Körper als Zentrum für alles und jedes... wenn das mal gutgeht.

ich habe da ganze andere Ansätze und versuche den Körper mit dem was nicht körperlich ist maximal zu beherrschen, jedoch ist die Wahrnehmung natürlich auch körperlich.

Was ich einfach interessanterweise festelle ist, dass der Körper wenn gut beherrscht, zu Sachen in der Lage ist welche man sich schulmedizinisch nicht vorstellen kann und dann kommt man auch mit Risiken oder Gefährlichkeiten welche bei einem gut beherrschten Körper so gut wie nichtsexistent sind; dank neuer Kräfte die er plötzlich kriegt.

Wir haben leider alles und jedes materialisiert und verkörperlicht... das ist der momentane Geisteszustand der jetztigen Gesellschaft. Dadurch vertrauen wir auch einer Spritze mehr als fast allem anderen... und halten einen Virus für gefährlicher als Naturkatastrophen (die schlimmsten Katastrophen können die Menschheit auslöschen, alles möglich).

Wird einfach kritisch wenn man mal etwas heiliggesprochen hat und danach merkt wie verwundbar dieses Heiliggesprochene eigentlich ist.

Und obwohl die Schulmedizin aufgrund Versagen (was man als natürliches Risiko hinstellt) viel mehr Todesopfer als jeder Eso-Spinner auf dem Gewissen hat... so werden meistens nur die Esos verunglimpft. Oft ist es sogar besser man macht einfach nichts... als wenn man soviel macht dass das Risiko nicht mehr vernünftig wird.

Und selbst wenn jemand nur Zückerchen nimmt, da ein Eso sagte "erfreu dich am Zucker, das kann heilsam sein" und danach dennoch abkratzt... so ist es nicht erwiesen dass es weniger wirksam ist als eine radikale Chemotherapie, wird aber so dargestellt da man eine erwiesene Wirksamkeit sehen will... die sich leider viel schwerer als man meint nachweisen lässt. Man stösst da echt an Nachweisgrenzen... die man häufig nicht wahrhaben will.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 15 Mär 2021 13:05, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Ich gseh das anderscht, dä Körper isch überhaupt e Voruussetzig, dass träume chasch. Lüüt behauptet ja au, dä Tod säg wie traumlos schlafe, was überhaupt nöd stimmt, da au es traumloses Schlafe en Körper und so au es existiere voruussetzt, währenddem dä Tod dAbweseheit vo beidem isch.
find ich nöd. traumlos schlafe töhnt au komisch und nach existiänz ohni bewusstsie davo. als permanänte zuestand unvorstellbar für mich.
usserdem töhnt dpresentation vo dinere behauptig wieder nach fakt, wegem wort "isch" am schluss vo dim satz. gfallt mer nöd, bzw. berueht ja uf dä akzeptanz vo dinere ahnahm das en körper notwendig isch um z'existiere.
Vyse hat geschrieben:Wie au immer, miin Punkt isch eher, s innere Erläbe isch sehr intuitiv und das isch au schön so, dGschicht hät aber zeigt, dass Inutition fascht immer falsch glägge isch, wänns um dDüütig/Erchlärig vo dä Würklichkeit gaht.
ich nimm ah du redsch vo dä erchlärig vo physische würklichkeit/begebeheite?
Vyse hat geschrieben:Intuitiv isch dErde flach, intuitiv sind mier sZäntrum vo allem, intuitiv dreiht sich alles um dErde, intuitiv isch dZiit linear und konstant, intuitiv isch euses innere Erläbe irgendwie unabhängig vo dä Materie usw.
was meinsch mit "mir s zäntrum vo allem" gnau? intuitiv bin ich s zäntrum vo mir selber. und intuitiv isch ziit sicher nöd linear. das find ich jetz wükli es schlächtischte bispiel vo allem wod gnennt häsch.
Vyse hat geschrieben:Aber dänn wiederum die gliich Frag: Spielts e Rolle?
nei, nöd wükli. bzw. ischs vo irrelevanz für mis phyische dasie.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

als ob no nie en traumlose Schlaf gha hättsch...

Irrelevant für diis physische Dasii? lol, träum mal schön, wänn sPäch häsch und dier eine sHirn mitäre Shotgun wägblasted: fertig träumt häsch dänn. Du bisch fanatisch i die Vorstellig vom körperlose Bewusstsi verstrickt, miinetwäge, ich wills dier nöd näh, ich gseh eifach wenig Indizie, wo uuf das hiidüüted und sehr viel, wo degäge spräched. Aber weder die eint, no die ander potentiell Würklichkeit, hät en Wärt für miis Läbe, insofern interessiert mich ebbe die Diskussion "wies würklich isch", enrom wenig.

Gsehs öppse so:
Das Paradies war nicht erträglich, sonst hätte der erste Mensch sich damit abgefunden; diese Welt ist es ebenfalls nicht, da man mit Sehnsucht ans Paradies denkt oder auf ein anderes hofft. Was tun? Wohin gehen? Tun wir einfach nichts und gehen wir nirgendwohin.
Zuletzt geändert von Vyse am 15 Mär 2021 13:16, insgesamt 3-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Ribit X Titan »

ich fühle nur eine körperliche Bindung, es ist nicht das was ich BIN. Das heisst, das was ich BIN kann auch ausserkörperlich noch existieren. Ich, das wa sich BIN versucht einfach maximal dieser Bindung zu beherrschen... und diese ganzen akut äusserlichen Umstände. Sollte es sich mal auflösen, da er zu schwach wird, dann werde ich immer noch sein, nur nicht mehr körperlich gebunden.

Nur... das Bewusstsein ist so eine Sache, denn ohne eine Bindung oder Verbindung ist es nicht vorhanden. Wenn wir uns also komplett vom Körper abtrennen und keine neue Bindung oder Verbindung mehr eingehen geht auch das Bewusstsein unter, das was IST fühlt sich dann wie nichts an, wie Nirvana. Deswegen baue ich "ausserkörperliche" Verbindungen auf... welche mir dann wieder neues Bewusstsein geben da ich mich dann neu damit verbinde.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Ribit X Titan »

Vyse hat geschrieben:als ob no nie en traumlose Schlaf gha hättsch...
Es gibt keinen "traumlosen Schlaf", das Hirn träumt IMMER, nur sind wir uns meistens oder häufig nicht mehr dem Traum BEWUSST, das Problem liegt also beim Bewusstsein.

Das kann man trainieren indem man die geistige Ebene besser wahrnimmt... dann nimmt man mehr davon auf was hier vorgeht. Damit haben sich alle Naturvölker beschäftigt... ging in Neuzeit grösstenteils unter.

Keinen Traum zu haben bedeutet Hirntot... stimmt. Nur... das Bewusstsein muss nicht untergehen, wenn man eine neue Verbindung eingehen kann. Träume sind eigentlich Odem das sich neu aufbaut. Ist dieses Odem weg gibts halt nur noch Seele, denn Odem braucht ja erst irgendeine Verbindung und dadurch kommt auch ein Bewusstsein. Anima braucht es nicht da es immer verbunden ist mit allem.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 15 Mär 2021 13:20, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Wow, danke Kapitän Offesichtlich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Irrelevant für diis physische Dasii? lol, träum mal schön
lol, was isch? ich stimm der ja zue ih dem punkt.
Vyse hat geschrieben:Du bisch fanatisch i die Vorstellig vom körperlose Bewusstsi verstrickt
ahja? :lol:
ich chönt grad so guet s gegeteil vo dir behaupte. und jetz?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Bin ich nöd. Öpper bwiisst seinte, ich zucke mit dä Schultere, öpper bewiist s andere, ich zucke mit dä Schultere. Was mier trotzdem aber wichtig isch, isch dä Bewiis: nöd uus eme Fanatismus, sondern, will, wänn ich jedi beliebige Behauptig wür akzeptiere, wür ich mich ahfällig mache, wür all möglichi Manipulatione und alles wär möglich und alles wür gälte und ich müesst jede BS als möglich annerchänne. Ich finde drum dWüsseschaft no en ahgnähme Filter, wo chli sGschrei und dä Lärm vo dä Spekulation und Willkür abschwächt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Tentakel-Dildo hat geschrieben:Das kann man trainieren indem man die geistige Ebene besser wahrnimmt... dann nimmt man mehr davon auf was hier vorgeht. Damit haben sich alle Naturvölker beschäftigt... ging in Neuzeit grösstenteils unter.
regelmässigi meditation hilft da bereits, wie ich für mich ha chönne feststelle. direkt vorm schalfe wär au guet. denn bringt mer sis bewusst sie tüfer ih die ruhe und fiineres wird grifbarer.

ha nöd nur meh träum "gha", sie sind au irgendwie "lebendiger" worde..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Ich finde drum dWüsseschaft no en ahgnähme Filter, wo chli sGschrei und dä Lärm vo dä Spekulation und Willkür abschwächt.
ja eh. nur schad das wüsseschafft, wie mir selber sini gränze hät und sich immer mal wieder selberwiederleit.

und nomal wegem fanatismus. wie schlüssisch denn druff? will ich gseh mich nöd stärcher an es bewusstsi ohni köprer glaubend, als du ah eis nur mit ahand vo dä wort wo mer da gwächslet händ.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Ribit X Titan »

Es ist wissenschafltich erwiesen dass alles und jedes was wir als Materie wahrnehmen aus feinsten Partikeln bestehen welche im untersten Bereich nichts anderes als Licht sind, insofern ist alles und jedes was sich materialisiert Sternenstaub oder vereinfacht gesagt Licht.

Das was du körperlich bist oder wahrnimmst ist einfach eine bestimmte Beschaffenheit, also eine Form davon. Das kann sich jederzeit neu formieren... so wurdest du ja auch geboren. Das Bewusstsein,... aus dem Odem der mit dem Körper interagiert erschaffen, ist wieder etwas anderes was keiner wissenschaftlich einfach so nachweisen kann. Bewiesen ist allerdings, das bestätigt eigentlich jeder Wissenschaftler... dass es einen Geist gibt. Nur kann keiner hier etwas gut genug beweisen dass es für eine sagen wir mal nahezu unverrückbare Evidenz ausreicht, es ist ausserhalb der brauchbaren Nachweisgrenze.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Ich finde drum dWüsseschaft no en ahgnähme Filter, wo chli sGschrei und dä Lärm vo dä Spekulation und Willkür abschwächt.
ja eh. nur schad das wüsseschafft, wie mir selber sini gränze hät und sich immer mal wieder selberwiederleit.
Und was spielt das für e Rolle? Dä Atheischt, dä Agnostiker, dä Mystiker chann genauso meditiere, wie en Gläubige und nacher chönnt all um sFüürli Sitze und über ihre Erläbniszuestand schwätze, wänns dänn au wännd, währenddem dWüsseschaft ihre Lauf nimmt. Wo isch sProblem?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Ribit X Titan »

Dass Leute die zusehr an eine Evidenz festhalten bestimmte Grenzen nicht überschreiten können und dadurch geistig starr werden.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: und nomal wegem fanatismus. wie schlüssisch denn druff? will ich gseh mich nöd stärcher an es bewusstsi ohni köprer glaubend, als du ah eis nur mit ahand vo dä wort wo mer da gwächslet händ.
Gseht so uus, aber dänn hännd mier eus irgendwie nöd ganz rächt verstande, easy.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Vyse »

Tentakel-Dildo hat geschrieben:Dass Leute die zusehr an eine Evidenz festhalten bestimmte Grenzen nicht überschreiten können und dadurch geistig starr werden.
Seiht grad dä richtig, zuedäm hättsch es sehr unüblichs Verständnis vo Meditation.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von thaeye »

mediation isch vom tüüfl. öffnet türe für dämone, du fangsch den a i fremde stimme afange rede.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Und was spielt das für e Rolle? Dä Atheischt, dä Agnostiker, dä Mystiker chann genauso meditiere, wie en Gläubige und nacher chönnt all um sFüürli Sitze und über ihre Erläbniszuestand schwätze, wänns dänn au wännd, währenddem dWüsseschaft ihre Lauf nimmt. Wo isch sProblem?
keis problem. ich weiss mal wieder gar nöd wieso du jetz vo dem schnurrsch.

fangsch langsam chli ah wie dä dildo.
sölli au mal?

und was spielt das für eh rolle? dä atheisch, dä agnostisch und dä christlich wüsseschafftler chönd all ume experimentiere und theorisiere wies wänd, währenddem geistlichi praktikä ihre lauf nämmet. wo isch s problem?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Tentakel-Dildo hat geschrieben:Dass Leute die zusehr an eine Evidenz festhalten bestimmte Grenzen nicht überschreiten können und dadurch geistig starr werden.
isch aber scho nöd unwahr.
thaeye hat geschrieben:mediation isch vom tüüfl. öffnet türe für dämone, du fangsch den a i fremde stimme afange rede.
:lol: :arnold:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Gseht so uus, aber dänn hännd mier eus irgendwie nöd ganz rächt verstande, easy.
aber wenn du mir jetzt grad zuestimmsch, bisch es demfall du gsi wo mich nöd verstande hät :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Narziss und Goldmund vom Hesse.
Es isch super und handlet genau vo däm Thema: Zwei fremdi Buebe, wo zu Fründe werdet innere Chloschterschuel, dä eint fühlt sich bestumme zumene geistliche Läbe, dä andere zumene wältliche Läbe in Sturm und Drang. Dä Ahfang isch bitz zäh, aber lohnt sich.
Eis vo de beschte Büecher wos gid!!!

Weissi no woni das gläse ha amigs ufem Arbetswäg, i dere Ziit hani agfange Gitarre schpile während de Lehr. Das Buech hed mi au musikalisch sehr prägt (Songtexte)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:lug, dfrag isch eh simpli gsi. warum gsesch du d'inexistänz vom ne jensiits als wahrschiinlich ah?
wie häsch di ageblich niedrigi wahrschiinlichkeit usgrechnet, bzw. uf wellne fakte stützt sich dini ussag?
Chöntsch grad so guet frage warum dass mer nid ad Existänz vomene gigantisch grosse Schinkegipfeli glaubt wo din Anus wett penetriere. D Wahrschinlichkeit isch nid chliner, jede wo öppis anders behauptet isch ignorant.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: wie lang bis sich d'offebarig vom johannes erfüllt?

Beitrag von Mastler(P) »

wenn ich säge wür: "d'existänz vomene gigantisch grosse schinkegipfeli wo din anus wett penetriere isch wahrschinlich" wür dä verglich stimme.
will er hät ja au kei frag gstellt, sondern eh ussag gmacht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste