GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling

Beitrag von thaeye »

Geld investiere :wixer:

lustig isch au wenn aktie chli verfolgsch , merksch ihres eigelebe. teladoc z.b isch immer am afang starch im plus und git den amigs ab im lauf vom tag.

momentan bi mir uf watchlist:

-amwell (telemedizin)
-upwork (disruptor personalvermittlig)
-Switch (datacenter)
-honeywell (mischkonzern wo sich aber guet ufstellt jetzt, gueti performance und au dividende)
-Snap (snapchat, wird wohl bald ufkauft vomene grosse)
-yeti (Outdoorbechleidig, retailer)
-draftkings (Onlinegambling)
-marvell technology (5G)
-virgin galactics (bonze raketeflüüg in weltall )
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Aug 2023 19:05, insgesamt 5-mal geändert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

Mal lueg wie sich das entwickled. Aber voll spannend.

Ich bin absolute Afänger. Spiele zwar scho sit Jahre mit em Gedanke, aber hans nie gmacht. Das jahr heds mi aber packt. Weiss nid mal wieso.
Also han mi biz igläse und bin schnell ufs Thema ETFs (Exchange Traded Fonds) gstosse und das hed mir überzügt.
Nach biz Grundlage läse isch de Zytpunkt cho zum loslegge. Ich han gwüsst was ich will und was mir wichtig isch (gringi Chöste und ETFs). Het ich nid afgfange, wär ich no i 10 Jahr am Grundlage läse. Also afange und wach, interessert und ufermksam blibe.

Nach dem ich e Platform gfunde ha, wo min ersti Fokus (Chöste) erfüllt, hani mi chönne ad Uswahl vo de ETFs mache. Da gids ja mittlerwile en verrückte Bluemstruss. Also hami für folgendes entschiede:
- Ich verstahts
- Es deckt «alles» ab
- Es isch eifach.

Ich stell gern mal de Kern vo mim Portfolio vor. 83% vo dem Gäld woni ad Börse bracht han isch i da dinne mit folgender Ufteilig:

60% - iShares Core MSCI World UCITS ETF USD (Acc)
30% - iShares MSCI EM UCITS ETF (Acc)
10% - Lyxor Core STOXX Europe 600 (DR) UCITS ETF Acc

Ich erhoffe mir vo dem Asatz, das ich über die Jahre chan vom Zineszinseffekt profitiere und mir da en schöne Batze aspare. Hie will ich eigentlich so 1 – 2x im Jahr ineluege zum Nachechaufe oder es Reblancing mache. Meh söll mi de Teil vom Portfolio eigentli nid beschäftige.

Die restliche 17% tuen i churz- und mittelfristig verwände.
z.B. mittelfristig Teladoc Aktie, well ich druff hoffe, dass die Firma irgendwenn de Überflieger i de Branche wird.
z.B. churz CD Projekt. Well ich d Firma guet find, a si glaube und mit Cyberpunk und GOG jetz de sicher was wird abgah, wenns nid scho iprist isch. Und ich fänds huere geil, wenn ich mit de Dividende us de Aktie mir s Game vo de Firma chaufe. Also mir d Firma s Game zahlt.

Ich red immer vo Gwünn, Rendite, Dividende oder so. Well i dem Kontext mag i eigentlich nid vo «verdiene» rede, well ich ja für das nid würkli schaffe und kei Leistig erbringe. Ok en Finazleischtig, aber glich… A de Börse Gäld «verdiene» tönt eifach schräg für mich…

Verzehl mal wie dis Protfolio usgseht! Hesch en Strategie, oder chauf und verschaufsch eifach wie gad Lust und Lune hesch?
Es wär sicher für all wos interessiert no spannend, z gseh was Zocker im G so für Portfolios hend.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

du stellsch dis kapital öpperem zur verfüegig, isch scho en leistig.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

mis portfolio:

wichtig: immer ca. 10-20% vom gsamtinvestitionsvolume als cash ha zum nahchaufe.
Handel vo einzeltitel & monatlichi investition inen etf

strategie: buy and hold vo zukunftsträchtige branchene (semiconductors, EV, Wasserstoff, Cloud, 5G) im nasdaq. halteziit ca. 3-5 jahr.
ufbau vomene dividendekonto im Dow und SIX für cashflow zum investiere.

um d währigsschwankige chli z minimiere, probier ich i allne 3 märkt chli exposure z ha. nasdaq isch aber klar fuehrend. dividende bini am ufbaue.

hauptsächlich nasdaq (70% / SIX (15%)/ DAX (15%)

nasdaq

1. tesla
2. Palantir
3. amazon
4. google
5. microsoft
6. facebook
7. landcadia holdings (spekulations play)
8. teladoc
9. EWZS (ETF vo brasil kmu's) -->spekulations play corona
10. Skyworks (5G)
11.plug powers (wasserstoff)
12. ballard power (wasserstoff)
13. AMD (semiconductor)
14. Nvidia (semiconductor)
15. Teladoc

ETF monatlich isch de ARKF (Finance Disruption)(-monatlich 200-300 stutz)

i de schwiiz hauptsächlich nestle/roche/novartis als dividendekings (d schwiiz isch eh es "dividendeland"). dax bini au drin (cd project) und adidas.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Okt 2020 17:24, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:du stellsch dis kapital öpperem zur verfüegig, isch scho en leistig.
Ich säge ja, en Finazleischtig! Aber ich lah mit ja nid für d Leistig behalte sondern defür, das ich mis Kapial ame Risiko ussetze :kicher:
Aber das isch jetzt Haarspalterei. Nenns wies wosch. :-D


Han am Mittag en Order gmacht für CD Projekt, wenns bi 83 isch. Wird Hüt öppe nüt meh. Probiere morn no einsich 83 wär "good price".
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

cd project hani als istand für 62 überchoh ;) aber jetzt mit nahchauf na chli vertüüret.

wichtig bi nahchäuf zum wüsse isch au , das wenn den verchaufsch immer zerst die position usegat wod du als ersts kauft häsch. also bi mir zerst natürli die für 62 euro.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:cd project hani als istand für 62 überchoh ;) aber jetzt mit nahchauf na chli vertüüret.
Da bini ez fasch chli nidisch! :-D

De Unkel vo minere Frau isch scho sit Jahre bi Tecan und bechunnt regelmässig nid unerheblichi Aktiepaket... lug mal a wie die huere Aktie abgange isch!
Wenn mers amigs vorher wüsst :sabber:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

ja tecan isch en highflyer gsi, au temenos, aber jetzt leits sie zämä.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

1. Meinsch?
2. Warum hesch vo ARK nume de Disröpter? Well de Innovation hed ja au Teslo und so Zügs...
3.1 Warum machsch nid meh ETF?
3.2 Warum machsch du mit Einzeltitel?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

Du als internationale Player willsch dir viellicht mal das aluege:

Quellestür... usser es isch dir Egal, das dir de Fikus um die 50% vo de Divende abzwackt.

https://www.estv.admin.ch/dam/estv/de/d ... 1-2020.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.irs.gov/pub/irs-pdf/fw8ben.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

S 8-BEN hani müsse minere Bank usfülle, zum überhaupt dörfe US Aktie chaufe...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

mini dividende sind na so tüüf. aber ja das check ich mal.

ARKF nur will ich scho einzelexposure bi tesla han. de ARK Innovation isch tesla hauptgwicht (haend aber au scho verchauft)
ETF's find ich nöd so spannend
einzeltitel bringet dir wenns guet machsch, besseri performance als ETF's. aber brucht halt au meh usenandsetze mit de firma.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von turntablism »

ich investier in whisky, da hani meischtens 40%
:vortex:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

turntablism hat geschrieben:ich investier in whisky, da hani meischtens 40%
Au wieder wahr...
Oder in Games isch natürli au nid schlächt. Hed ja de eint oder ander hie im Forum aständig Bazeli becho für sini Sammlig. Das wär natürli fast die schönsti Art vo investiere. Gäld ines Hobby trucke und es wird immer wärtvoller. Aber sich devo tränne fallt de sicher au nid immer eifach.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

turntablism hat geschrieben:ich investier in whisky, da hani meischtens 40%
:!: au en gueti idee, wii oder whiskey
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

@Buccaneer

jetzt söttsch cd project überchoh ha, isch uf 82 euro ;) langsam aber sicher glaub ich sogar die stiiigt gar nöd gross wenn cyberpunk chunt. d bewegigige i de letschte 2 wuche sind scho starch abwärts. git mir chli z denke. ich revidiere mis kursziel uf 100-110 euro.

de chaufsorder chasch ja eifach stahlah und wird den ja erst usgfuehrt wennd aktie fallt uf din orderpriis. du chasch au immer en SL (stop loss) nahzieh wenn mal im plus bisch bi dine aktie, das machet au villi. bi gwüsse aktie lohnt sich das aber nöd, da wenns würkli mal abruuuuscht, din SL eh grisse wird.

isch mir mal passiert mit tesla. eigentlich nöd welle verchaufe aber en sl gsetzt gha (doch scho guet im + gsi) und a dem tag isch sie brutal zämäbroche und weg sinds gsi. haet sie lieber na ghalte. aber so lernt meh.

also du chasch au scho verchaufsufträg miteme stop loss is system haue, wenn du gnau weisch bi wievill prozent günn du verchaufe wottsch. ich machs bi nöd sehr volatile title.
Verschärft wurde die Lage dadurch, dass der Dax an jenem Montag mit einem sogenannten „Gap“ eröffnete. Das heißt, die Erstnotiz am Morgen lag weit unter dem Schlusskurs des Freitags. Wer seine Stopp-Loss-Order oberhalb dieser tiefen Erstnotiz gesetzt hatte, musste zusehen, wie seine Bank die Aktien zu einem deutlich niedrigeren Preis verkaufen musste, als er das mit seinem Stopp-Niveau beabsichtigt hatte.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

Ja, isch jetzt dinne! :kicher:
Bin gpannt wie sich das entwickled. Ich denke, das ich natürli au biz spat bin, well so Sache sind doch oft scho iprist. Well dass die en witere Titel bringed weiss mer ja scho lang. Das es chönnt hert abgah au. Und d Pre-order Zahle sind ihne au bekannt.
Ich denke es wird guet cho, aber halt nid halt en chline Sprung. So wie du seisch plusminus 110 und halt nid 200 oder so.
Well sie sich nid uf ei Platform beschränked und säged: Gamer sölled ihri Games zocke wo si wennd, also wärded si viel Verchäuf chöne mache. Keis gehate wäge Epic only oder so. Was positiv isch... aber es wird somit au nid alles über GOG laufe... was weniger positiv isch :kicher: .
Mich interessiert in erster Linie, wie ich wird reagiere, wenns druff gaht. Bini relativ cool und verkaufe bi 110 und reg mi nid uf, wenns de bis 150 gaht. Oder wirdi gierig und halte und halte und ha si immer no, wenn sie wieder bi 83 staht?

Das isch en witere Punkt woni total spannend finde. d Psyche. Wie reagier ich i de jewilige Situatione...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

Darf de DAX eifach mit some "GAP" öffne? Findi rächt krass. Für Insider huere guet... hey de DAX macht an "jenem" Montag (tönt scho so ominös) en riese GAP uf dies und das. Denne schön paar stah und alles ufchaufe, was "versehentlich" verchauft wird...
Passiert das jede Mäntig oder nur a "jenem" Montag?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

Ein GAP bezeichnet in Bezug auf Aktienkurse eine Lücke im Chart der Aktie. ... Andererseits kann ein GAP auch dadurch entstehen, dass zwischen dem Schlusskurs am Vortag und dem Anfangskurs des aktuellen Tags die nichtgehandelten Kurse als Lücke auftauchen.
Warum muss ein Gap geschlossen werden?
Innerhalb der normalen Handelszeit bei einem Index, einer Währung oder einer Aktie kommt es sehr selten zu einem GAP. Denn dabei muss zwischen zwei Kursen eine echt große Lücke sein, die durch hohe Liquidität in der Regel verhindert wird.
meistens gits gap weg de verschiedene handessplätz uf de welt und ziitverschiebig.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

die wuche sind netflix und tesla earnings, au na was zum spekuliere.

netflix isch en grosse günner vo corona und muess jetzt den die probeabos in richtigi abos ummünze, mal luege ob sie das gschafft haend.
tesla isch scho guet glofe, erwart au bi guete zahle kei grossi sprüng meh. eher im gegeteil. china holt au da immer me uf (nio, xpeng)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Ich denke, das ich natürli au biz spat bin, well so Sache sind doch oft scho iprist.
de richtig ziitpunkt zum afange findsch nie, empfehlig aber wenn din grosse batze inehausch, chauf über en monet verteilt jedi wuche 1/4 vom gsamtvolume, so glichsch din istiegspriis chli a id mitti. immer de besti start.

scheiss amis söllet endlich das rettigspaket bestimmt s nöchste, den gits namal en schub.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Okt 2020 17:08, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

Too late :kicher:
Aber de tipp, das mer immer chli was flüssigs sött ha zum nache chaufe tuen i no umsetzte.
Nöggstens chani nochli bazzeli nacheschoppe. 13 monetslohn zum biespiel :panik:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

ich hans au nöd so gmacht gha, eifach mit allem ine. aber besser wär gstafflet. egal.

ich weiss es na gnau, eifach chli go shoppe gange ohni plan (CS müll kauft gha für ca. 60 stutz und jetzt hockets bi 10 franke und eini lahni im depot als "mahnmal", de einzig vernünftig chauf vo annodazumals isch amazon gsi, de haet defür richtig igschlage), han den erst spöter glernt en "strategie" z entwickle. das muess jede investor für sich selber mache.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Okt 2020 17:38, insgesamt 6-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:T
Nöggstens chani nochli bazzeli nacheschoppe. 13 monetslohn zum biespiel :panik:
:wixer: gits bi ois natürli nöd :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von thaeye »

ah ja falls oi tesla scho z fest abgange isch: china halt. Nio und xpeng. Nio isch zwar i de letschte 2 wuche au härt gstiege, aber immer nah riesepotential. china au sehr spannend : xiaomi (IoT Gadgets und Hushalts und Handy)

xpeng gsehn ich fast na lukrativer.

Bild

Bild
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Okt 2020 17:18, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic

Beitrag von Buccaneer »

De meier hed no gfragt wäg us quellestür.
Links zu de formular hani obe scho agäh. Hie no de text von väterchen staat

https://www.estv.admin.ch/dam/estv/de/d ... /usa-d.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Aso 15% ermässigung musch aso scho mache...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste