@Buccaneer
jetzt söttsch cd project überchoh ha, isch uf 82 euro

langsam aber sicher glaub ich sogar die stiiigt gar nöd gross wenn cyberpunk chunt. d bewegigige i de letschte 2 wuche sind scho starch abwärts. git mir chli z denke. ich revidiere mis kursziel uf 100-110 euro.
de chaufsorder chasch ja eifach stahlah und wird den ja erst usgfuehrt wennd aktie fallt uf din orderpriis. du chasch au immer en SL (stop loss) nahzieh wenn mal im plus bisch bi dine aktie, das machet au villi. bi gwüsse aktie lohnt sich das aber nöd, da wenns würkli mal abruuuuscht, din SL eh grisse wird.
isch mir mal passiert mit tesla. eigentlich nöd welle verchaufe aber en sl gsetzt gha (doch scho guet im + gsi) und a dem tag isch sie brutal zämäbroche und weg sinds gsi. haet sie lieber na ghalte. aber so lernt meh.
also du chasch au scho verchaufsufträg miteme stop loss is system haue, wenn du gnau weisch bi wievill prozent günn du verchaufe wottsch. ich machs bi nöd sehr volatile title.
Verschärft wurde die Lage dadurch, dass der Dax an jenem Montag mit einem sogenannten „Gap“ eröffnete. Das heißt, die Erstnotiz am Morgen lag weit unter dem Schlusskurs des Freitags. Wer seine Stopp-Loss-Order oberhalb dieser tiefen Erstnotiz gesetzt hatte, musste zusehen, wie seine Bank die Aktien zu einem deutlich niedrigeren Preis verkaufen musste, als er das mit seinem Stopp-Niveau beabsichtigt hatte.