Jones hat geschrieben: ↑06 Jan 2022 21:37
nid, dass ig mi miteme rennfahrer würd vergliche aber zum dir ufzeige, die dumm du bisch, längt das biespiel easy oder?
Ahahaha...ig söge jetzt besser mal nüd.
Nomal mister. Frag isch ob du a mech bisch und nid ob du a fahrer bisch.
Bi mir nid sicher, aber ig gloube nid dass dr senna umegschrüblet oder öpis konstruirt hett.
Du weisch scho dass es mehreri bruef gibt zb. Konstrukteur, mechaniker, rennfahrer etc.
Der eine het villecht a bitzli ahnig was de anderer macht, aber wenn er am andere sii job mpssti mache, wäri er total ufgschmisset. Der fahrer cha sini wünsch asetze und die konstrukteure und mechene versueche es nachem wunsch vom fahrer zu verwürkliche, aber ou da sind ihne limite gsetzt wou da mechanik nid alles erlaubt wäg de material beschaffeheit i de theorie und dann i de praxis tauche ufzmal anderi probleme uf wo sie dann anders muesse mache/konstruiere.
Als chline biispiel für diis spatzehirn:
A normale outomech het nid die glichi aforderig wie a uhremech, es sind 2 total unterschiedlichi bruef. Dr outomech arbeitet mit spaltmass od. Toleranz vo 1/10(0?) der uhremech vo 1/1000 die typpe arbeite und kontrolliere im ne ruum wo immer 20° isch damits bi de endkontrolle das resultat nid verfälscht wird.
Es isch nid wie a büro gummi wo sich schnell mal cha la versetze und sich i arbeite und dann cha er säge...hei geschter bini uhremech gsi, aber huet flickeni traktore.
Ps: dr konstrukteur weiss wie wo und was berechne, aber wie die materialie unter lascht arbeite cha ou sini glaskugle nid säge, deswäge gibts die prototyp abteilig wo's teschte. A stanzwerkzueg wo mit 500 hüb/s arbeitet, entwicklet bi 2000 hüb/s ganz anderi kräft/wärmi und eigeschafte wo a konstrukteur so nid iberechnet het...muess er jetzt das iise nitriere oder voll härte oder us nem anderm werkstoff herstelle, ev. Kühlmittel tüschle...