esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von onion »

gandalf hat geschrieben: 16 Okt 2021 12:55 :groel:

periode?
i cha nüt schribe im off-topic ohni das er seit ich bi dumm oder 15 smilies drunder setzt, und mit nüt meini de nüt.
und das nachdemi jahrelang nüm im forum gsi bi. i cheggs nid, evtl. cha ihm e guete fründ hälfe.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

ihn muend mini smileys extrem beschäftige, aber so haet halt jede sin fokus im lebe. als ob ich mich uf ihn fixiert haet. han nix bessers z tue. chan nix defür waen vo dine 10posts 9 extrem dumm sind.

han au so eini im gschäft wo zu mir gseit haet " du ich weg dem und dem de ganz abig a dich muesse denke". dis problem.

uf de rest vo de tirade mueni nöd igah, will weicher gats gar nöm.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Dr aug het nume gäge lüt, wo nid sinnere meinug si....wiederspieglet genau das bild, was jede donschtig i bern passiert.

Gibt ja no anderi wo hier im forum extrem usfallend wärde... :typej:
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

ohje alles ganz armi blüemli da.

miis härz blüatet für euri gfühl. mol ganz sicher!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Nichts zu bemitleiden... ich denke deine Haushaltsfrau gibt dir auch einige rauchende-Kopf-Momente. Da wo Licht ist da ist auch Schatten.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: 16 Okt 2021 13:13 ihn muend mini smileys extrem beschäftige
was kommentiersch eifach mit smileys, du hund? :lol:
gandalf hat geschrieben: 16 Okt 2021 14:43 ohje alles ganz armi blüemli da.
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

usserdem:

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Wo ist der stählerne Teppichklopfer? Da braucht mal jemand ein rotes Fudi für die Genesung, mehr als jede Pumpe.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Klar, der "Vektorenimpfstoff" von Johnson der verwendet künstliche Adeno-Viren-Signaturen um damit in den primären Zellkern vorzudringen. Der benutzt dann auch direkt die DNA des primären Zellkerns um von dort aus genau dasselbe zu machen wie man es per mRNA-Gentechnik tut, allerdings geht man hier weiter in den Ursprung. Währenddessen mRNA das Produkt selber beim Stoffwechselbereich herstellt so geht die "angeblich traditionelle" Johnson-Impfung dann direkt zum primären Zellkern... macht am Ende jedoch dasselbe, also produziert Spike-Proteine.

Wers nicht glaubt, dazu gibts ganz normale "rechte" Quellen: https://naturwissenschaften.ch/covid19- ... mpfstoffe_

Sie alle verfügen jedoch nicht über die originalen Virensignaturen, kein einziger Impfstoff, sondern sie alle nutzen Gentech auf verschiedene Art und Weise (DNA per primärem Zellkern, oder mRNA per sekundärem Zellkern) um damit Spike-Proteine zu produzieren. Der Vorteil der Johnson-Impfung ist einfach dass er intelligenter bei den Zellen am andocken ist, somit keine Nanopartikel braucht. Der Nachteil: Er dockt nun direkt beim primären Zellkern an und schleust noch mehr künstliches Genmaterial in die Zelle ein.

Naja, ein Traum ist wahr geworden... für diese Firmen: Plötzlich dürfen sie es milliardenfach einfach so anwenden da wir so eine brutale Not haben und bald ausgelöscht werden, würde man meinen. Es öffnet nun Tür und Tor für die Gentech auch bei allen Pflanzen, denn wenn man schon beim Menschen sowas anwenden darf ist alles andere mehr oder weniger "Beifutter".

Ursprünglich wurde der Vektorenimpfstoff nur dafür vorgesehen um bei Krebsheilung zu helfen, dazu noch Ebola und ansonsten so gut wie gar nix mehr... da ein echter Prototyp und Risikotechnologie.

Was ich halt schade finde: Die Menschen die es benutzen wissen zu 99% so gut wie nichts davon und kaum einer weiss dass es Gentechnik ist.

Eine traditionelle Impfung herzustellen ist viel schwieriger, denn dazu müsste man mit dem echten Virus arbeiten, was eine sehr lange Entwicklung bedeutet. Der Virus hat eine ganz andere Komplexität die man nicht so einfach beherrschen kann. Noch besser: Man kann es von selber abwehren aber da gibts bald immer weniger Leute die sich sowas zutrauen...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Öpis guets hed das ganze Theater aber scho; d Idiote hend sich endgültig demarkiert und mer cha si us sim Läbe verbanne. Die Lüt wo ich kenne wo so paranoid würde sind hend aber vorher scho paar Azeiche zeigt; ängstlich und eher konservativ.

Die beide woni kenne wo letscht Jahr mit Diagnose covid mittleri bis schweri Erchrankig gha hend sind vorher au scho afälliger gsi uf Grippe, Noro etc. Gimpft sind beid nid und hends au nid vor.

@Jones, Siralos, onion
Was denked ihr über die beide?
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Ig ha mir zwar nüme viel wölle üssere zum thema, da sich hier ja a paari sehr agriffe fuehle.

Bi letschthi im sense oberland im a beiz gsi zum wild ässe. Mir mit maske und handy parat wägem zertifikat. Drinne acho, alli kein maske, kei zertifikat getöns nüt....eifach öpis gässe u dessert no abe gschlunge u wieder verduftet. :mrgreen:

Läbe u läbe la und ou nüd beschimpfe, schräg aluege etc. Ha o kei grund ka, die lüt/beiz a zuschwärze.

Oh mit dem ganze gsetz wenns agno wird, wärde sich niemals alli dra halte. Mir alles bratwurscht, solang sie mir nid nerve...finds eifach mühsam u armselig, wenn me nid mal am andere sini meinig cha akzeotiere und dann grad sofort mit mongo betitlet.

@rossi:

Jede het da so sini theorie. Am tschii forum gloube oder am berschets reschim?(eigentlich sinds ja die 7 zworge)

Mii alte ex cheffe isch o i eurem lager, het mir a link gschickt vo "freunde der verfassung" mir träffe üs immer no zum ässe, 1-2 mal im jahr.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Avenger »

Vielen Dank für so viel Text. Das werd ich dann mal lesen wenn ich nichts zu tun habe und das topic 5000 Seiten lang ist.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

Avenger hat geschrieben: 16 Okt 2021 18:01 Vielen Dank für so viel Text. Das werd ich dann mal lesen wenn ich nichts zu tun habe und das topic 5000 Seiten lang ist.


:groel:

hurt feelings incoming in 3...2...1...
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:Ig ha mir zwar nüme viel wölle üssere zum thema, da sich hier ja a paari sehr agriffe fuehle.

Bi letschthi im sense oberland im a beiz gsi zum wild ässe. Mir mit maske und handy parat wägem zertifikat. Drinne acho, alli kein maske, kei zertifikat getöns nüt....eifach öpis gässe u dessert no abe gschlunge u wieder verduftet. :mrgreen:

Läbe u läbe la und ou nüd beschimpfe, schräg aluege etc. Ha o kei grund ka, die lüt/beiz a zuschwärze.

Oh mit dem ganze gsetz wenns agno wird, wärde sich niemals alli dra halte. Mir alles bratwurscht, solang sie mir nid nerve...finds eifach mühsam u armselig, wenn me nid mal am andere sini meinig cha akzeotiere und dann grad sofort mit mongo betitlet.

@rossi:

Jede het da so sini theorie. Am tschii forum gloube oder am berschets reschim?(eigentlich sinds ja die 7 zworge)

Mii alte ex cheffe isch o i eurem lager, het mir a link gschickt vo "freunde der verfassung" mir träffe üs immer no zum ässe, 1-2 mal im jahr.
Was isch "Üses Lager"?

Ich mass mer nid a all mal eifach pauschal ein Lager zuezordne, wo gwüssni a
Asichte mit mir teiled. Das mached nur Idiote. Du bisch du, dini Frau isch dini Frau etc.
Sind ja wohl nid all so Idiote wie du nur wil si glich heissed...

Tubel
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Lol ha mers dänkt, dass so e antwort wird cho. :groel: :1thumb:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Öper wo mues erwähne dass er es Restaurant wo kei Zertifikat prüeft grosszügigerwiis nid de Behörde meldet isch schlicht en Idiot. Chasch der uf d Schultere chlopfe, bisch de einzig im G woni null Respekt ha devor.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

du gsesch es immer no nid, aber keis wunder we me immer beneblet isch. wird äuä wieder a mal ziit fürem psychiater....nur so als tip. bisch ja nur no am hate. :kicher:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Avenger »

der gandalf versteit genau nix.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:du gsesch es immer no nid, aber keis wunder we me immer beneblet isch. wird äuä wieder a mal ziit fürem psychiater....nur so als tip. bisch ja nur no am hate. :kicher:
Hass isch s falsche Wort, das cha mer nur gegenüber Lüt ha womer emotional nöch schtot.

Respektlosigkeit heisst das wo du meinsch ;-)
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben:usserdem:

Bild
Nimm bitte weniger oder soviu meh, dass es di butzt. Danke!
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

Avenger hat geschrieben: 16 Okt 2021 18:47 der gandalf versteit genau nix.
wahr. dia ganz pussification vo da lüt got an miar verbii.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben: 16 Okt 2021 19:25
siralos hat geschrieben:du gsesch es immer no nid, aber keis wunder we me immer beneblet isch. wird äuä wieder a mal ziit fürem psychiater....nur so als tip. bisch ja nur no am hate. :kicher:
Hass isch s falsche Wort, das cha mer nur gegenüber Lüt ha womer emotional nöch schtot.

Respektlosigkeit heisst das wo du meinsch ;-)
du söttisch dini emotione nid immer freie louf la. so nöch stönge mir üs o wider nid dass du jedem di ziger unger de nase mousch ribbitle :kicher:

wird wirklich ziit dim therapeut wieder mal zu bsuche, dann würd ig grad das thema mit hass u so aspreche, bisch scho sehr dünnhüttig.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

das trio sött zäme i gruppetherapie! :idea:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Avenger »

siralos hat geschrieben: 16 Okt 2021 22:46dass du jedem di ziger unger de nase mousch ribbitle :kicher:
:groel: :groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

siralos hat geschrieben: 16 Okt 2021 17:55 Läbe u läbe la und ou nüd beschimpfe, schräg aluege etc. Ha o kei grund ka, die lüt/beiz a zuschwärze.
Nei wirklich? Ihr habt diese Gastgeber mitsamt Gästen nicht verpetzt? Was für Gutmenschen ihr bloss seid. Das ist zum heulen rührend-schön. :briegge:
gandalf hat geschrieben: 16 Okt 2021 21:25
Avenger hat geschrieben: 16 Okt 2021 18:47 der gandalf versteit genau nix.
wahr. dia ganz pussification vo da lüt got an miar verbii.
Das kommt davon wenn man in der Küche eine Tattergritte stehen hat.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 33 Gäste