esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:39 Het öper arena glueget geschter?

Da heit dr euri personalmangel und die gründ warum es weniger lüüt und bettene het. Wäreni pfleger, würdeni ds theater oh nüme mitmache und de job wächsle.
Abstimmige si zudem düre, also muessti es luut üsseri schwurbler, wieder mehr ips bettene gäh....isch irgendwie nid dr fall.

Wie gseiht, dä Staat hät sich müesse scho vor eme Jahr iimische, und zwar härt. Mischt sich ja suscht überall ii, also wieso nöd döt, wos drufah chonnt?

Wieso hät me nöd en Intensivuusbildig gstartet für Pflägefachchräft, wo uuschlüsslich für dBetreuuig vo Coronapatiänte uusbildet worde wäred? Die Uusbildig wär finanziert gsi duur dä Staat und hätsch sogar Gäld becho während dä Uusbildigsziit. Nach eme Jahr, zwei Möned Praktikum im Spital und dänn 50.- uuf dStund (wür dänn natürli auf für aktuelli Fachchräft gälte, wänns mit Corona-patiänte ztue händ). Alles vom Staat finanziert. Wänns 8 Milliarde für Flugis händ (und ich bin nöd gäge sMillitär), dänn sött ja wohl au Gäld umme si, zum e ächti Kriese chönne nachhaltig zbewältige. Aber ebbe, wie scho gseiht, jetzt wälle das fundamentale Versüümnis kompensiere, mit Massnahme, wo au kei Garantie büüted.

Und mühühühü, Infektionszahle stiiged. Ich han kei Statisktik, wo genau die meischte Infketione sich ereigned, aber dä gsund Mänscheverstand wür eifach mal Stossziite i dä ÖVs vermuete, aber hey, lieber mit 2G liebäugle.
Weiss nöd, wo du wohnsch, aber Träm in Züri sind JEDE TAG zum berschte voll aber Uusgang iischränke, will döt liiht dHauptgfahr... plemplem!
Zuletzt geändert von Vyse am 04 Dez 2021 11:52, insgesamt 3-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: 04 Dez 2021 11:47

guets bild. wo isch die lokation?
Gseht nach Island uus, müesst mal fröge, chönnt au irgendwo i dä USA si.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3786
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben:Alles vom Staat finanziert. Wänns 8 Milliarde für Flugis händ (und ich bin nöd gäge sMillitär), dänn sött ja wohl au Gäld umme si, zum e ächti Kriese chönne nachhaltig zbewältige.
Das wuerdeni 100% unterstütze.
Aber da die spitäler teilwiis a privatwirtschaft isch, ka dr staat u kanton nid viel mache.

Usbildig als intensiv pfleg isch wohl oh recht lang, vor allem uf das gaggi corona. A paar woche oder mt. Isch a bricht cho vom inselspital, da het a intensivpflegerin gschilderet ka wie es vor und wärend dr corona isch...isch doch chli mehr ufwand als binere normale fall.

Das mit dem öv hesch vollkomme recht, das isch mega plemplem. Politik muess da wohl a gratwanderig mache, entweder alles zue oder mit dem zertifikat scheiss. allne rächt mache chame eh nid mache...dass me jetzt ewig mit dem corona muess läbe, wüsse mir ja scho alli sittem dä virus ume isch.

@bild:

Supr bild, erinnert mir a die chile vom guns n roses video dont cry, oder isches november rain gsi?
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13 Supr bild, erinnert mir a die chile vom guns n roses video dont cry, oder isches november rain gsi?
beides ganz langwiiligi scheisslieder
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13
Vyse hat geschrieben:Alles vom Staat finanziert. Wänns 8 Milliarde für Flugis händ (und ich bin nöd gäge sMillitär), dänn sött ja wohl au Gäld umme si, zum e ächti Kriese chönne nachhaltig zbewältige.
Das wuerdeni 100% unterstütze.
Aber da die spitäler teilwiis a privatwirtschaft isch, ka dr staat u kanton nid viel mache.

Ich weiss, aber hämmer jez e Kriese oder nöd? Dä Staat chann enteigne, diich iisperre usw. ok, hät alles e rächtlichi Grundlag, aber wänn dSituation als derart prekär iigstuft wird, hätt me chönne bilaterali Abmachige mache mit allne grosse Spitäler und die Spitäler, wo nöd iiverstande gsi wäred, hätt me jetzt chönne öffentlich ahprangere, anstatt Individue i dä Gsellschaft, wo skeptisch dä immer no unzueriichende Massnahme gägenüberstönd.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

Vyse hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:22 Ich weiss, aber hämmer jez e Kriese oder nöd? Dä Staat chann enteigne, diich iisperre usw. ok, hät alles e rächtlichi Grundlag, aber wänn dSituation als derart prekär iigstuft wird, hätt me chönne bilaterali Abmachige mache mit allne grosse Spitäler und die Spitäler, wo nöd iiverstande gsi wäred, hätt me jetzt chönne öffentlich ahprangere, anstatt Individue i dä Gsellschaft, wo skeptisch dä immer no unzueriichende Massnahme gägenüberstönd.

:!:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Waldschrat hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:19
siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13 Supr bild, erinnert mir a die chile vom guns n roses video dont cry, oder isches november rain gsi?
beides ganz langwiiligi scheisslieder
:lol: Dä Waldschrat isch kein Emo.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

nice boys don't play rock 'n roll
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13
Das wuerdeni 100% unterstütze.
Aber da die spitäler teilwiis a privatwirtschaft isch, ka dr staat u kanton nid viel mache.

Und wür me Massnahme i däre Art wälle in Erwägig zieh, würed jetzt wahrschiinli all uusrüefe, dass es zspaht sägi, es lohni sich eh nümm usw. Nur no impfe, das isch seinzig. Die Einspuurigkeit uuf dä Suechi nach Lösige isch zum Chotze
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3786
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Dänke aber, dass die privat spitäler eh nid sovieli bettene hei, wenn überhoupt.
Sie hätti uf jedefall de abgänger scho letschtes jahr könne entgäge würke und ihne a saftige bonus gä, was sie aber leider nid gmacht hei.

Migros het de agstellte übrigens für letschtes jahr so 5% mehr gutschiine gä, da mir wägem corona soviel gschaffet hei.(effektiv ca. 30% mehr ufwand, arbeit und spezielli schichtene) :groel:
Da mousch meh sich ou nid wundere, wenn lüüt künde.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

5% für 30%? guata deal für migros.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:33
Da mousch meh sich ou nid wundere, wenn lüüt künde.
:idea: :!:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3786
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:30
siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13
Das wuerdeni 100% unterstütze.
Aber da die spitäler teilwiis a privatwirtschaft isch, ka dr staat u kanton nid viel mache.

Und wür me Massnahme i däre Art wälle in Erwägig zieh, würed jetzt wahrschiinli all uusrüefe, dass es zspaht sägi, es lohni sich eh nümm usw. Nur no impfe, das isch seinzig. Die Einspuurigkeit uuf dä Suechi nach Lösige isch zum Chotze
Ig wäri immer no für das was du vorgeschlage hesch. A paar corona spitäler usem bode stampfe mit guet usbildeti personal wo guet entlöhnt wärde.

Das mit zertifikat isch uf längeri siicht oh kei lösig, minere meinig nach. Momentan grieffe sie nach dem letschtem strohhalm....lockdownle jammere beizene wieder und ewig entschädige chasch ja o nid. Dann sind da no die bschiiser wo die corona gälder ungrechtfertig beatrage.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3786
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Waldschrat hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:35 5% für 30%? guata deal für migros.
Sind gutschiine...guet letscht jahr hei sie üsem team no jedem 100.-.

Mir händ wärend de panik ziite, wie zur oschtere und wiihnachte gschaffet, dass isch 3-5 mt. Jedi woche gsi.

A corona konzept hei sie nume im lift ka, max 2 personen, aber im 5m2 büro/werkstatt ohni frischluft vo üs, sind wir teilwiis bis zu 5 drinne ghocket ohni abstand, dafür mit maskene. :groel:
Naja ig ha mini konsequenze druus zoge und mache de scheiss nüme mit. Als ersatz vo mir und dem gejammere, hei sie jetzt 4 neui jungi lüüt für lau agstellt und wei das team uf 11 lüüt ufstocke. Alern phase isch aber minimum 1 jahr. :vortex:

Dr eint neu het nid mal a lichtsensor bestehend us 2 schruube könne löse und dr angr weiss nid was links und recht gwind isch. :typej:
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:39
Vyse hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:30
siralos hat geschrieben: 04 Dez 2021 12:13
Das wuerdeni 100% unterstütze.
Aber da die spitäler teilwiis a privatwirtschaft isch, ka dr staat u kanton nid viel mache.

Und wür me Massnahme i däre Art wälle in Erwägig zieh, würed jetzt wahrschiinli all uusrüefe, dass es zspaht sägi, es lohni sich eh nümm usw. Nur no impfe, das isch seinzig. Die Einspuurigkeit uuf dä Suechi nach Lösige isch zum Chotze
Ig wäri immer no für das was du vorgeschlage hesch. A paar corona spitäler usem bode stampfe mit guet usbildeti personal wo guet entlöhnt wärde.

Das mit zertifikat isch uf längeri siicht oh kei lösig, minere meinig nach. Momentan grieffe sie nach dem letschtem strohhalm....lockdownle jammere beizene wieder und ewig entschädige chasch ja o nid. Dann sind da no die bschiiser wo die corona gälder ungrechtfertig beatrage.
Ja ey, chum mir baued e paar Spitäler wüll dLüt ds blöd si, sich lah ds impfe. :head2wall: :head2wall: :head2wall:

https://twitter.com/sandrobrotz/status/ ... 38496?s=21
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Ich lahn mich sofort doppled impfe, wänn ich dGarantie bechomme, dass wänn dImpfquote klar definiert und erreicht isch, all Massnahme uufghobe werdet (und ich meine ALL, au irgendwelchi Derivat vom Zertifikat, wo für anderi, zuekünftigi Zwäck würed verwändet werde, ALLES!). Wänn dImpfig derart würksam isch, chamme ja e verbindlichi Uussag mache.

Und wänn me die Verbindlichkeit nöd chann iigah, wieso nöd? Will me mit wiitere Mutation wird müesse rächne? Ok, und jetzt? Was machemer jetzt? Jetzt müemer halt definiere, wie dSchwiiz söll uusgseh: Immer impfe bi jedere Mutation bzw. immer boostere? Ich han e Gränze, was Impfige ahbelangt, miini Gränze wär bi dä dritte Impfig (en Booster zällt dezue, ich fange aber erst gar nöd ah, bis die Sach klärt isch), wo isch diini? Machsch mit für die nächschte 20 Jahr? Wänn löschts dier ab?
Intuitiv wür ich säge, die Meiste hättet um die siebet oder acht Impfig dFrässi voll und dänn wärsch ebbe genau wieder am gliiche Puntk wie jetzt.
Zuletzt geändert von Vyse am 04 Dez 2021 13:59, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Isch ja klar gsi, bringt dr :emP: das bispiu wieder...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

Vyse hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:50 Ich lahn mich sofort doppled impfe, wänn ich dGarantie bechomme, dass wänn dImpfquote klar definiert und erreicht isch, all Massnahme uufghobe werdet (und ich meine ALL, au irgendwelchi Derivat vom Zertifikat, wo für anderi, zuekünftigi Zwäck würed verwändet werde, ALLES!). Wänn dImpfig derart würksam isch, chamme ja e verbindlichi Uussag mache.
Eifach mal öppis für sich und d Gsellschaft mache schint chli veraltet dsi. Schad. Ds Lebe isch leider keh Ponyhof. Und Vire etc. Sind leider es bitz zu bitchy um Garantie usdstelle.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:58 Isch ja klar gsi, bringt dr :emP: das bispiu wieder... Bild
Es isch vo geschter ir Arena. „Wieder“? Hanis scho mal bracht?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

emP hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:58
Eifach mal öppis für sich und d Gsellschaft mache schint chli veraltet dsi. Schad. Ds Lebe isch leider keh Ponyhof. Und Vire etc. Sind leider es bitz zu bitchy um Garantie usdstelle.


Häsch dä Post vo miine Schwö gläse? dGfahre, über die mier eus underhaltet sind völlig verschiedeni. Sie häts grandios uuf dä Punkt bracht, wo genau dä Konflikt bestaht und wieso me nöd uuf en gmeinsame Nänner werdet cho.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

Vyse hat geschrieben: 04 Dez 2021 14:00
emP hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:58
Eifach mal öppis für sich und d Gsellschaft mache schint chli veraltet dsi. Schad. Ds Lebe isch leider keh Ponyhof. Und Vire etc. Sind leider es bitz zu bitchy um Garantie usdstelle.


Häsch dä Post vo miine Schwö gläse? dGfahre, über die mier eus underhaltet sind völlig verschiedeni. Sie häts grandios uuf dä Punkt bracht, wo genau dä Konflikt bestaht und wieso me nöd uuf en gmeinsame Nänner werdet cho.
Dini Schwö? Wo was wer?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

emP hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:58 Isch ja klar gsi, bringt dr :emP: das bispiu wieder... Bild
Es isch vo geschter ir Arena. „Wieder“? Hanis scho mal bracht?
Weissi. Has o gluegt..
Dass DU das bringsch isch klar gsi. Wieder nid im sinn vo nomau... Ohni betonig mängisch nid klar d'sprach... Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

emP hat geschrieben: 04 Dez 2021 14:02
Dini Schwö? Wo was wer?
Seit meinem gestrigen Facebook-Streitgespräch habe ich lange darüber nachgedacht, was wohl die Befürworter des Covid-Gesetzes (und damit der Maßnahmen) dazu bewogen hat, diese Sichtweise einzunehmen und dann auch noch zu verteidigen (denn: wie kann man es wollen, seine eigene Freiheit und die Grundsätze unseres Rechtsstaates auf- und herzugeben?).
Ich bin zum Schluss gekommen, dass die beiden Seiten unter diametral entgegengesetzten Prämissen argumentieren:
Wir (die eine Seite) befürchten, dass die besagten Maßnahmen permanent in unserer Gesellschaft Einzug finden und sich konsolidieren könnten; somit würde sich der Pandemie-Modus (mit allen bisherigen Maßnahmen) als neue Realität durchsetzen. Diese Befürchtung ist aufgrund zahlreicher Beispiele letztendlich nicht unberechtigt.
Im Gegensatz dazu, postuliert die andere Seite, dass man für das Kollektiv und dessen Wohlergehen, auch mal für ein paar Monate auf Freiheit und Privatsphäre verzichten muss (und bilden sich ein, dass man mit maximal strengen Maßnahmen möglichst schnell wieder zur Normalität zurückkehren könnte). Und dabei kommen sie gar nicht auf die Idee, dass damit eine Präzedenz vorgelegt wird und sie mit ihrer wohl-gemeinten Zustimmung die Rückkehr zur Normalität vielleicht für immer verbauen. Sie fühlen sich in der freiheitlichen Welt so sicher, dass sie gar nicht auf die Idee kommen, dass ihnen diese Freiheit permanent genommen werden könnte.
Wir reden also aneinander vorbei. Denn ich glaube, nur die allerwenigsten (das gilt es natürlich noch zu überprüfen) wollen wirklich bis zu ihrem Lebensende mit Covid-Zertifikat, Lockdown, Dauerimpfung und Gesundheits-Segregation leben. Wir wollen also alle das gleiche, aber verorten die Gefahren an komplett unterschiedlichen Stellen.
Zuletzt geändert von Vyse am 04 Dez 2021 14:06, insgesamt 2-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

„ Wir (die eine Seite) befürchten, dass die besagten Maßnahmen permanent in unserer Gesellschaft Einzug finden und sich konsolidieren könnten; somit würde sich der Pandemie-Modus (mit allen bisherigen Maßnahmen) als neue Realität durchsetzen. Diese Befürchtung ist aufgrund zahlreicher Beispiele letztendlich nicht unberechtigt.“


Was für Bispil?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 14:02
emP hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 04 Dez 2021 13:58 Isch ja klar gsi, bringt dr :emP: das bispiu wieder... Bild
Es isch vo geschter ir Arena. „Wieder“? Hanis scho mal bracht?
Weissi. Has o gluegt..
Dass DU das bringsch isch klar gsi. Wieder nid im sinn vo nomau... Ohni betonig mängisch nid klar d'sprach... Bild
Iches de falsch? Gsehts de bide andere Spitäler anders us? Wenn mer numme die gimpfte hätte, wo ja zumne sehr sehr sehr viel gringere Ateil leider au uf de IPS lande, hätte mer kes Kapazitätsproblem. Darum: wieso diskutiere mer eigentlich?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 53 Gäste