esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:19 es böses vo de rechte ufkaute blättli

https://www.nebelspalter.ch/covid-zerti ... lage-fehlt
Ha nid alles gläse, aber spötestens ab betten auslastung habe ich aufgehört. :typej:

Das problem ist nicht nur wegen den betten auslastung...das problem liegt woanders. Die spital cheffes(basel, aargau, zh)haben das glaube ich schon mehrfach betont....nid im bluck aber im staats propaganda tv und radio.

Informiert euch mal was es alles für die pflege und intensiv pflege braucht, isch gloubs keis zuckerschläcke und aehr undankbar. Isch ja grad im kasseaturz kurz agschnitte worde....aber schiinbar gibts ja kei personal mangel!!!! :groel:
Zuletzt geändert von siralos am 09 Sep 2021 19:30, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

beser häsch ufghört, bisch au en tubl.
Wer die Studie genauer anschaut, stellt fest, dass die Datengrundlage für diese Behauptung systematisch etwas fragwürdig scheint: Patienten, die innert 14 Tagen nach Erhalt der ersten «Impfung» hospitalisiert wurden oder starben, wurden zu den «Ungeimpften» gezählt.

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Wer die Studie genauer anschaut, stellt fest, dass die Datengrundlage für diese Behauptung systematisch etwas fragwürdig scheint: Patienten, die innert 14 Tagen nach Erhalt der ersten «Impfung» hospitalisiert wurden oder starben, wurden zu den «Ungeimpften» gezählt.

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

du weisch wahrschinlich nöd mal was das bedütet, du schafseckl :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:33 du weisch wahrschinlich nöd mal was das bedütet, du schafseckl :groel:
Ok hesch recht :1thumb: :bussi:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

isch öppe glich wie "hey isch doch easy bulle kei zertifikat, will sust funktioniert ja nöm, chönd die chranke ja nömm vögle den wenns härt uf härt chunt".

für dich schwabbelmasse natürli befriedigendi antwort.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Buccaneer hat geschrieben:Haha de Aug in höchstform! Retter der nation(en)
De Aug chund drus.

Jones war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammerharte Zertifikatsgegner vor seiner Holztüre niederinüppelte und sich für die Durchsetzung des Gesetzes einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges aus dem verwirrten Oberstübchen von sich gibt und die Rennleitung verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst.
Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten mit den Füssen tritt und gerne mit dem Finger auf das Auge und den Rössli zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von abyss »

siralos hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:23
Jones hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:03
abyss hat geschrieben:Muesch luege, Skifahre wird ou nume no für die Gimpfte möglich sii. :typej: :typej: :typej:
Isch z'befürchte...
Aber i frag mi ja scho wär das aues söu kontrolliere... Bild
Dini ex kollegene werde stichprobe usführe. wohl so wie letsch jahr mit de maske, versammlige u abstand iihalte.
Pischte Polizei! Mit Handörgeli und Fendent i de Hand! :party: Isch doch lächerlich dä Impfzwang. Alles fürnes Zertifikat wo nume knapp 6 Monet härehebet... :lol: :typej: :suicide:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben: 09 Sep 2021 17:06 Alli sperre am beschte! :1thumb:
hey, hät mi gfreud lüht. peace out, bye. Bild
Huere rich bitch!
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von abyss »

Herr Rossi hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:42
Buccaneer hat geschrieben:Haha de Aug in höchstform! Retter der nation(en)
De Aug chund drus.

Jones war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammerharte Zertifikatsgegner vor seiner Holztüre niederinüppelte und sich für die Durchsetzung des Gesetzes einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges aus dem verwirrten Oberstübchen von sich gibt und die Rennleitung verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst.
Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten mit den Füssen tritt und gerne mit dem Finger auf das Auge und den Rössli zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
:lol: :lol: :lol:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

eifach mal vorstelle, ich dörf mit mine eigene eltere nömm go esse, uusert ich bewiiis em staat das ich gsund bin, jede mit klarem verstand gat im november go nei stimme, jede anderi verfluechi jetzt scho. d bude gat pleite, 20'000 arbetsplätz in europa futsch. evtl na es paar stüürfränkli weniger. de ceo haet mir hüt gflüsteret, das de bund ois id abhängigkeit vo de banke bracht haet. toll oder.

Fitnessstudio und restaurants mir stecket ois döt alli aa und sterbet. immer na respekt vor corona aber das alles gat z wiit. nuggi duss au bi mir jetzt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:I verstah jede wo Existenzängst het! Aber ir schwiz hei mer zum Glück es sozialnetz...
Wenn mit falsche entscheidige lüt umbringsch oder gsundheitlech schadigsch (ja i weiss primär alti sterbe und betr. Schädigung meini d'impfig UND long covid) faht die aber kes netz uf und DU bisch verantwortlech...

Der kleine aber feine Unterschied...
Chömmt meh merke, muess meh aber nid offebar... Bild
Sind psychischi Mehrbelaschtige und Zuenahm vo Übergwichtige au gsundheitsschädigend?

Frage für einen Freund, daher bitte nur fragenbezogene Antworten und kein von forenbekannten Arschlöchern begleitete Kicher- oder Zwinkersmilies. Danke.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

wieso gib ich mir eigentlichso mueh hüt (au wenn arschlochmässig) um eifach ufszeige wie dumm das alles isch.

isch glaubs würkli ziit füren psychiater. krass was us ois worde isch. niemals haet ich denkt das d CH jemals sowas zuelat.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Du bruchsch kei Psychiater, nume chli Abstand vo dem ganze Irrsinn vo Ziit zu Ziit
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

abyss hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:42
siralos hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:23
Jones hat geschrieben: 09 Sep 2021 19:03
abyss hat geschrieben:Muesch luege, Skifahre wird ou nume no für die Gimpfte möglich sii. :typej: :typej: :typej:
Isch z'befürchte...
Aber i frag mi ja scho wär das aues söu kontrolliere... Bild
Dini ex kollegene werde stichprobe usführe. wohl so wie letsch jahr mit de maske, versammlige u abstand iihalte.
Pischte Polizei! Mit Handörgeli und Fendent i de Hand! :party: Isch doch lächerlich dä Impfzwang. Alles fürnes Zertifikat wo nume knapp 6 Monet härehebet... :lol: :typej: :suicide:
Letztea jahr haben wir sie(polenta) im schwarzsee vor dem skilift gesehen. Als wir um den see zurück spazierten, hörten wir aufs mal einer laut schreien "leeg die verdammte maske an und abstand halten" :groel:

Vor einpaar wochen sagte ein wirtschafts hoschi, dass die schweizer wirtschaft extrem anziehen würde, schon fast so stark wie vor der wirtschaftskrise anno 2008. Isch halt tumm wenn du jetzt i de falsche branche bisch. Auto branche 2008 isch au sehr gaggi gsi. :kicher: *zwinker*

Dr brother mit sinne 2 restaurant(1 isch take away) het no nüt gseid vo wäge lüüt entlah oder bude zutue.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

scheiss ufd wirtschaft (vo mir uus verlüüür ich halt de job, ich schaff ufeme "gebiet" wos immer wiiter gat) aber i mini familie grifft niemert ii. die zertifikatspflicht ischen verdammti schweinerei. sowas würd ich nöd mal am mim ärgste gegner zuemuete.

mis liebs mami zu mir "lahn dich doch eifach impfe", sie meints guet. aber so gats den halt doch nöd. wie ich vo afang a gseit han, ich wart ufen therapeutischi oder präventivi tablette. falls ich chrank wird, bliibt ich dihei wie immer. wenns nach 1-2täg schlimmer wird, gangi zum test.

ansonste machi gnau nix me. riskiko nimmi halt, falls mich öper na wott zwinge das i was underschrieb vowege kei intensivplatz bi schwerem fall, den isches so.

guet schad wärs um oisi bude scho, immerhin na es richtigs ch undernehme. mit es paar dütsche ufgfüllt :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Härzig de homie Rossi probierts o no. :zwinkerzwinker:

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Das mit de intensiv bette wo si nume die gimpfti bevorzuge kommt wohl eher nid...das wär dann wirklich dr hammer.

Das firmene abr nume lüt mit zertifikate wärde iistelle, chan ig mir scho vorstelle. Die wei so wenig geld u ufwand ha wie möglich. :typej:

Das mit de zertifikat u em aug sini firma tuet mir leid, wär besser würd das gym die krise überstah. Separate gym/halle für geimpfte und nicht geimpfte ist wohl keine lösung?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

mir muend die 3g Regle durezieh, abhängig vo banke und bundesgelder. was meinsch machsch den
han hüt grad das schöne update muesse ufd homepage knalle. bin vorher en fette joint go rauche.

eifach mal de chopf ischalte
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Sep 2021 20:47, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »


siralos hat geschrieben:Separate gym/halle für geimpfte und nicht geimpfte ist wohl keine lösung?
Ja und restaurants... Erinneret a gwüssi jahrzähnt wo lang verbi si. Kene wo normal im chopf isch, findet das guet!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 09 Sep 2021 20:41 mir muend die 3g Regle durezieh, abhängig vo banke und bundesgelder. was meinsch machsch den

eifach mal de chopf ischalte
Hab ich mir auch schon fast gedacht. Ich würde mal abwarten....vielleicht künden ja doch nicht so viele ihre abos.

Ist schon ne indirekter zwang, fand und finden viele auch nicht so toll. Für den br isses glaube ich scheisse wenn einpaar wegen nicht durchgeführte op abkratzen, nur weil das personal irgendwo fehlt. dann jammern die andere seite warum dieses und jenes nicht getan wurde.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

scheissegal mini "empathie" isch am end, abchratze tuet immer irgendswo öper. d allgemeinheit chan mir am arsch.

mini grenze isch erreicht mit de zerifitkatspflicht, alles anderi hani "mitgspielt". es tuet jedem guet, sich irgendswo en grenze z setze., will irgendswaen triffts den mal jede persönlich, tik-tok, dis zertifikat isch nur na 4 monet gültig statt 12. yupiii.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »


siralos hat geschrieben:Für den br isses glaube ich scheisse wenn einpaar wegen nicht durchgeführte op abkratzen, nur weil das personal irgendwo fehlt. dann jammern die andere seite warum dieses und jenes nicht getan wurde.

Äbe... Verantwortig! wie ig vorem oug sim usbrüchli hüt gseit ha...

Dä impfgägner, wo uf behandlig verzichtet muesch mer zersch zeige. Grossi rede schwinge isch eifach aber wenn säuber i dere Situation bisch u ke luft meh bechunnsch, chlammerisch di a jede Strohhalm oder jede arzt/pfleger... Paar gaaaaaaanz wenigi usnahme mau usser acht glah...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

wenn verstasch das nöd alles eifach impfgegner und coronalüügner sind. impf dich doch, jede sovill wie nötig. aber lönd mich und mini familie in rueh. scheiss staatschöpf. mir wüsset selber was für ois am betse isch (haet au gimpfti).

was lauft mit oi?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Heb de Latz du Arschloch Mother Jones
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 09 Sep 2021 21:01, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:Du bruchsch kei Psychiater, nume chli Abstand vo dem ganze Irrsinn vo Ziit zu Ziit
Underschriibi.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 117 Gäste