esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 05:59
chani au nömm ghöre, das isch bullshit, jede haet en "Blase". niemert macht sich erst den es bild waenner "alli" fakte kennt. das mueme sich au bewusst si. jede tuet immer so als ob er sich natürli immer suuber us jedem blickwinkel informiert haet, das isch meistens den eh nöd de fall.
dini blase kenne mer ja... ;-)
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 05:21

weichi sache muend undergrabe werde und d maskepflicht isch was weichs.

klar, wenn praktisch jede wüsseschaftler seit, dass es per aerosol übertrage wird, isch maske sicher öpis weichs... :lol:

maske im freie isch übertriebe. aber ime guet gfüllte rum, machts halt äbe scho sinn...

ussert me läbt inere blase und meint, de virus gäbis nid oder er sig nid schlimmer als es grippli... DENN isch d'ussag, dass e maske weich isch, verständlech... ;-)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben: 15 Apr 2021 06:50
thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 05:59
chani au nömm ghöre, das isch bullshit, jede haet en "Blase". niemert macht sich erst den es bild waenner "alli" fakte kennt. das mueme sich au bewusst si. jede tuet immer so als ob er sich natürli immer suuber us jedem blickwinkel informiert haet, das isch meistens den eh nöd de fall.
dini blase kenne mer ja... ;-)
was redsch i mehrzahl? schizo?
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 05:52

uhhh die versteckt adrohig :lol: :lol: :lol: "wenn nid, dann sterben wir alle".
Lol ich wusste nid mehr was schreiben, aber am besten wärs gewesen:

Wenn nid, fällt euer (rossis lügen) gerüst. :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

genau.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 07:03 [quote=Jones post_id=418246 time=1618469418

was redsch i mehrzahl? schizo?
Isch gforum, isch corona dingsbums, isch normal. :mrgreen:

Btw. Der arzt kann sich ja immer noch bei der schamanen vereinigung/kammer bewerben. Die patienten können ja statt nen normalen arzt, ihn aufsuchen.
War und ist immer so gewesen, wo isch problem?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 14 Apr 2021 20:56 i liese / luege alles echli. boulevard, staatlech, independent...
u mach mir denn erst es bild... ;)
häsch au favorite? so top 3? oder alles öppe glich guet für dich?
siralos hat geschrieben: 15 Apr 2021 04:27 Fragt der, wo viktor orbans propaganda medien als quellen angibt. :kicher:
i liese / luege alles echli. boulevard, staatlech, independent...
u mach mir denn erst es bild... ;)
siralos hat geschrieben: Ist halt schon fragwürdig was er gemacht hat.
und du bisch jetz artzt regal am ihruhme und chasch medizinisch besser urteile was sicher isch und was nöd, als en praktizierende artzt?
siralos hat geschrieben: Ich denke mal das viele ärzte nicht mit diesen und jene massnahmen einverstanden sind, aber da sie dem ärzte verband unterstellt sind, sollten sie sich auch danach richten.
ja klar. ich denke mal das viele nazis nicht mit diesen und jenen massnahmen einverstanden waren, aber da sie der partei unterstellt sind, sollten sie sich auch danach richten. :adolf: blinder gehorsam :wixer:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Was isch en artzt? :kicher:

Machsch grad e roundhouse kick?

Aber hey, nüd geg de rommel und sine wueschtefüchs. :headbang:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 15 Apr 2021 07:03
was redsch i mehrzahl? schizo?

nice try... ;)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:ussert me läbt inere blase und meint, de virus gäbis nid oder er sig nid schlimmer als es grippli... DENN isch d'ussag, dass e maske weich isch, verständlech... ;-)
Für ca. 97% vo allne wo sich mit eme Coronavirus astecked isches tatsächlich nid schlimmer als en Asteckig mit eme Influenzavirus. Für die andere 3% isches verglichbar wie en mittelschweri oder schweri Gripp.

Findsch es vertretbar dass es während heftige Grippesaisons nie en Maskepflicht gäh het?

Es wär no guet wenn mer chönnt sachlich blibe und über Verhältnismässigkeit diskutiere statt über Nazis, Flacherdler oder anderi Idiote wo nix mit em Thema ztue hend.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

los... das thema hei mer düre...

alles zig mal gseit i de letzte wuche/mönet...

du klammerisch ane gwüsse teil vo fakte und bländisch anderi fakte us. somit isch dini ussag zwar viellech nid falsch aber äbe o nid richtig und vorallem nid vollständig... ;-)
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Bitte keine witze machen über corona und derren massnahmen. es ist ernst, bitter ernst! :kicher:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:los... das thema hei mer düre...

alles zig mal gseit i de letzte wuche/mönet...

du klammerisch ane gwüsse teil vo fakte und bländisch anderi fakte us. somit isch dini ussag zwar viellech nid falsch aber äbe o nid richtig und vorallem nid vollständig... ;-)
Du bisch mit em Verglich zum Grippli cho. Muesch halt d Finger selber still ha. Bi Quatsch-Ussage muesch mitere Reaktion rechne. Isch wieder guet?

Btw. was bländi us? Säg mers konkret, merci.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 08:41 Du bisch mit em Verglich zum Grippli cho. Muesch halt d Finger selber still ha. Bi Quatsch-Ussage muesch mitere Reaktion rechne. Isch wieder guet?

Btw. was bländi us? Säg mers konkret, merci.

was quatisch isch und was nid. da wärde mir üs nie einig... ;-)
wer paar studie aluegt, cha sich o es bild mache.
wer jedi studie und jedi handlig vo jedem staat als verschwörig aluegt, hets dert düre chli schwieriger...
was usbländisch, hani dir scho 100x gseit. aber du hesch dini meinig und das isch guet eso... ig muess die nid teile wie du mini o nid..

total alles guet bi mir! :kuschel:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »


Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 08:41 Du bisch mit em Verglich zum Grippli cho. Muesch halt d Finger selber still ha. Bi Quatsch-Ussage muesch mitere Reaktion rechne. Isch wieder guet?

Btw. was bländi us? Säg mers konkret, merci.

was quatisch isch und was nid. da wärde mir üs nie einig... ;-)
wer paar studie aluegt, cha sich o es bild mache.
wer jedi studie und jedi handlig vo jedem staat als verschwörig aluegt, hets dert düre chli schwieriger...
was usbländisch, hani dir scho 100x gseit. aber du hesch dini meinig und das isch guet eso... ig muess die nid teile wie du mini o nid..

total alles guet bi mir! :kuschel:
Wird konkret und hör uf mit Verschwörigstheorie. Entweder diskutiersch ufeme Niveau womer cha diskutiere oder lasch es sii. Sett eigentlich nid so schwierig sii.

Also, was blend ich us?

Edit: Meinige sind kei herti Fakte. Ich respektier dini Meinig, das isch aber nid Gegestand vo dere Diskussion.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Avenger »

Da hat man eine Frage an den ribit und er gibt keine Antwort. mümümümümü :briegge:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:14 Also, was blend ich us?
mit dere ussag:
Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:14
Für ca. 97% vo allne wo sich mit eme Coronavirus astecked isches tatsächlich nid schlimmer als en Asteckig mit eme Influenzavirus. Für die andere 3% isches verglichbar wie en mittelschweri oder schweri Gripp
bländisch du diversi studie us, wo öpis anders säge betr. gfährlechkeit vo corona...

Dass es für vieli nid schlimmer isch als e grippe stimmt zwar. dass aber äbe doch dütlech meh sterbe und vorallem o meh langzytfolge hei, bländisch gekonnt (also eigentlech nid bsunders gekonnt :mrgreen: ) us...

uf das hani scho ca. 84092390237o0432904 x hingwiese... (was übriegens nid e chlini zahl isch)
weiss nid, wieso di immer wieder säuber so unwüssend fragend anestellsch... :kicher:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:14

Wird konkret und hör uf mit Verschwörigstheorie. Entweder diskutiersch ufeme Niveau womer cha diskutiere oder lasch es sii. Sett eigentlich nid so schwierig sii.
Meinst du nivea oder niveau? Weil niveau bei dir ist schon etwas ==> :groel:

Sich immer im kreis zu drehen macht crazy.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 15 Apr 2021 08:17 du klammerisch ane gwüsse teil vo fakte und bländisch anderi fakte us. somit isch dini ussag zwar viellech nid falsch aber äbe o nid richtig und vorallem nid vollständig... ;-)

Quelle

und du bländisch us das 90%+ vo allne "corona tote" scho schwer vorerchrankt und eh am stärebett gsi sind.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 15 Apr 2021 09:49, insgesamt 2-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:36
uf das hani scho ca. 84092390237o0432904 x hingwiese... (was übriegens nid e chlini zahl isch)
weiss nid, wieso di immer wieder säuber so unwüssend fragend anestellsch... :kicher:
Genau das. :kicher: (de isch übrigens mir vorbehaltet)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »


Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:14 Also, was blend ich us?
mit dere ussag:
Herr Rossi hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:14
Für ca. 97% vo allne wo sich mit eme Coronavirus astecked isches tatsächlich nid schlimmer als en Asteckig mit eme Influenzavirus. Für die andere 3% isches verglichbar wie en mittelschweri oder schweri Gripp
bländisch du diversi studie us, wo öpis anders säge betr. gfährlechkeit vo corona...

Dass es für vieli nid schlimmer isch als e grippe stimmt zwar. dass aber äbe doch dütlech meh sterbe und vorallem o meh langzytfolge hei, bländisch gekonnt (also eigentlech nid bsunders gekonnt :mrgreen: ) us...

uf das hani scho ca. 84092390237o0432904 x hingwiese... (was übriegens nid e chlini zahl isch)
weiss nid, wieso di immer wieder säuber so unwüssend fragend anestellsch... :kicher:
97% isch faktisch, statistisch beleid.
Logisch sterbed meh Lüt, isch ja en zuesätzliche Player. Es sterbed Lüt a Influenza, Chrebs etc. und itz zuesätzlich no a Corona. Vorwiegend alti Mönsche mit Vorerchrankig oder sehr dicki Mönsche (ha 2 kennt wo fett und zwüsche 60 und 70 jährig mit Corona gstorbe sind). Unschön, aber nid ussergwöhnlich und teilwiis selbstverschuldet dur ire Lebensstil. Daher scho gar kei Rechtfertigung für GWÜSSNI Massnahme.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 15 Apr 2021 09:36
uf das hani scho ca. 84092390237o0432904 x hingwiese... (was übriegens nid e chlini zahl isch)
weiss nid, wieso di immer wieder säuber so unwüssend fragend anestellsch... :kicher:
Genau das. :kicher: (de isch übrigens mir vorbehaltet)
Du darfsch suscht gern scho vom Tisch chli go schpile, die Erwachsene redet no mitenand.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

:kicher:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Du darfsch suscht gern scho vom Tisch chli go schpile, die Erwachsene redet no mitenand.
Hihi der rossi kennt 2 fetti wo a corona gstorbe sind, also sind die wo sterbe nur fett und alt?!

Aweia....fakten ausgeblendet, 1a. :typej:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Du darfsch suscht gern scho vom Tisch chli go schpile, die Erwachsene redet no mitenand.
Hihi der rossi kennt 2 fetti wo a corona gstorbe sind, also sind die wo sterbe nur fett und alt?!

Aweia....fakten ausgeblendet, 1a. :typej:
Wele Teil vom Wort "vorwiegend" hesch nid verstande?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 36 Gäste