Rings of Power

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Antworten
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Rings of Power

Beitrag von The Sheep »


Quelle
De Cast losst die schlimmschte Befürchtige vo jedem Tolkien Fan Realitet wärde :lol:
Aber abgseh vo däm gsehts no guet us, findi
Dateianhänge
El-Senor-de-los-Anillos-Rings-of-Power-reina-enana.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

Boykotiere sött mes!
Han mich grad überwunde dä Trailer zluege, find en schrecklich, uuhuere 08/15. Effäkthascherei, händ wohl paar vo ihre beste CG-Szene zämmegschnitte, zum dä Lüüt chli Iidruck mache. Nicht mit mir!
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von The Sheep »

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

schamlosi frächheit.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

sProblem isch nöd nur, dass extrem vo dä Vorlag abwiiched (was söll dä Scheiss mit dä Zwärgefrau? Erstens händ Zwergefraue Bärt und zweitens hocked die Sieche die ganz Ziit ih ihre Mine, die müesstet no blässer als dElbe si) sondern dass ihri Änderige dademit rächtfertig, dass eusi aktuell Würklichkeit söll mitiibezogge werde. DAS isch i miine Auge dä allergröscht Kritikpunkt. Fantasy söll dich doch grad vo dä Würklichkeit ablänke, in e anderi Wält entfüehre, dier e Pause vom Alltag schänke anstatt dier en Spiegel vo dä Aktualität vor Auge halte.

Zuedäm, als öpper, wo sich mit Concept Art beschäftigt hät (wo hautpsächlich für Fantasy und Sci-Fi verwändet wird), gits en enorms wichtigs Gliichgwicht zwüsched Fantasy und Glaubwürdigkeit (also Realismus) iizhalte: Realismus isch notwändig fürd "relatability", du muesch en gwüsse Grad ah Realismus büüte, demit als Konsumänt en Bezug zu däre Wält chasch erschaffe und e Vertrautheit entstaht und diini Bullshit-Detektor nöd ständig Alarm schlaht und uus dä Erfahrig uusegrisse wirsch.
Fantasy-Elemänt bruchsch, zum dNeugier wecke, dFantasie ahrge, wälle tüüfer iitauche is Unbekannte usw. Wänn aber nur alles puri Fantasie isch und somit fremd und nöd nahvollziehbar, chasch au kein Bezug zu dä präsentierte Wält finde. Es gaht also um e Balance, zum dFiktion so guet und so lang wie möglich chönne uufrächterhalte (neue Dune als perfäkts Biispiel).

Gwüssi Naturgsetzt müend au i dä Fantasywält vorhande si (wäg dä Glaubwürdigkeit - oder aber neui, nur für die Fantasiewält definiert werde, dänn müends aber e Beständigkeit/Integrität bewahre und widerspruchsfrei si) und wänn ich afrikanischi Zwerge gsehn oder was au immer, dänn macht das überhaupt kein Sinn für mich, wieso hät ihri Huut e Pigmentierig, wo kein Sinn macht, wänns Siit Generatione unter Tage läbsch usw.

Ich glaube, sie wänd grad, dass sich dMänsche nümme chönnt uus dä Würklichkeit wägstähle, me will dLüüt wahnsinnig mache und ne kei Mögichkeit me büüte, e Pause vo dä Wält und dä Würklichkeit me chönne znäh.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von The Sheep »

Nei. Es goht ihne am Arsch verbi was du willsch und sälbscht was de Tolkien het welle. Es goht um politisch motivierti Manipulation. Unseri Chinder sölle inere Wält uifwachse wos kei Rassismus git, e Wält wo jede die glich Chance het. Im Prinzip es edels Ziil, denn ich glaub dass d'Filmwält en wäsentliche Ifluss druf het, wie mir anderi Kulture wahrnäme. ABER. Und jetzt chunnts grosse ABER: Ich findes absolut falsch wenn historischi Gegäbeheite verfälscht wärde, also wenn zB so ta wird, als hätts Sklaverei nie gä, indäm mer us Schwarze historischi Heldefigure macht, oder wemer wie im Bispiel Tolkien, Mittelärde, wo en zimlich detailliert beschriebene und geografisch begränzte Ort isch, mit Hispanos, Schwarze, Asiate etc bevölkert, was es bim Tolkien nie gä het und denn behauptet mer würdi anere modärne Wält wo jedi Rasse glichermasse wichtig isch, Rächnig trage und heig sich darum es paar chleini Freiheite für Apassige gno. Das findi absolut zum kotze! Lueg das Video woni postet han. Stichwort Black Panther zB
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von kingcaid »

Vyse hat geschrieben: 14 Feb 2022 18:40 Erstens händ Zwergefraue Bärt
mängmal nur es flüümli. mängmal stärcher sichtbar, mängmal weniger.
Zuletzt geändert von kingcaid am 14 Feb 2022 20:10, insgesamt 2-mal geändert.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

Ja, chann sie, isch lang här, woni dBüecher gläse han, aber die gseht uus, als ob sie uus em Wellness Salon cho wär mit fucking Glitter im Haar.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von kingcaid »

Bi Tolkien bruuchts die Integrierig vom ne ziitgeistlich linkspolitisch populistische ideele Bild (Stand 2022)vo Integration überhaupt nöd. Sgitt ja scho underschiedlichi Rasse, mit au dett spürbarer Xenophobie und was dezue ghört. Also ischs ihbinde vom jetzige weltliche Bild vo üsere Welt im Tolkien sini, eigli s Verständnis und es Ihgeständnis vomne eigne Rassismus plus indirekti Anerkennig vo dem. Oder churzum, völlige idiotische gesätzliche irrsinn vo Lüüt die gäg usse gäg so Idee seged, aber demit ebbe zeiged, dass sie selber die gröschte huere Faschos sind. Aso so we immer eig.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

The Sheep hat geschrieben: 14 Feb 2022 19:00 Nei. Es goht ihne am Arsch verbi was du willsch und sälbscht was de Tolkien het welle. Es goht um politisch motivierti Manipulation. Unseri Chinder sölle inere Wält uifwachse wos kei Rassismus git, e Wält wo jede die glich Chance het. Im Prinzip es edels Ziil, denn ich glaub dass d'Filmwält en wäsentliche Ifluss druf het, wie mir anderi Kulture wahrnäme. ABER. Und jetzt chunnts grosse ABER: Ich findes absolut falsch wenn historischi Gegäbeheite verfälscht wärde, also wenn zB so ta wird, als hätts Sklaverei nie gä, indäm mer us Schwarze historischi Heldefigure macht, oder wemer wie im Bispiel Tolkien, Mittelärde, wo en zimlich detailliert beschriebene und geografisch begränzte Ort isch, mit Hispanos, Schwarze, Asiate etc bevölkert, was es bim Tolkien nie gä het und denn behauptet mer würdi anere modärne Wält wo jedi Rasse glichermasse wichtig isch, Rächnig trage und heig sich darum es paar chleini Freiheite für Apassige gno. Das findi absolut zum kotze! Lueg das Video woni postet han. Stichwort Black Panther zB
Has glueged, finds es guets Video und Iiverstande mit diine Uussag, nur sehr fraglich aber, ob me Mänsche über Film muen erzieh. Ich finde absolut und entschiede nöd.
Natürlich händ Film en Iifluss aber dä Film muen es freis, kreativs, Medium bliibe. dUrteilsfähigkeit muen em jewiils Einzelne anderstwiitig biibracht oder kultiviert werde, demit jede sVermögge hät, sich vo irgend eme Iifluss zdistanziere, dä Inhalt zbetrachte und sälber zentscheide, was devo zhalte isch. Dä Film dörf die Bewertig eim nöd abnäh, was guet und was schlächt isch. En Film söll e Gschicht zeige, ich beurteile dänn für mich, was devo zahlte isch und was ich uus däre Gschicht lerne möcht oder nöd, genauso, wie jede ander, urteilsfähig Mänsch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von kingcaid »

Bild
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

Wtf, was lauft jetzt wieder? Bitzli zu realistisch. Sind all schwarze Elbe vom Saruman versklavt worde? :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Buccaneer »

Ich checks immer nonig... 250$ millione zahle zum es Franchise chaufe und denn öppis mache, wo null mit dem Franchise z tue hed...
Das Gäld hettsch der chönne spare und was eigets mache: Gaylords of Midderland, Black Elves Matters, Fat Midgets without Beards...


PS: Uf dem Bild isch n Uruk Hai und die sind vom Saruman züchtet worde. Orcs heds scho viel früehner gäh und das sind in der Tat Elfe gsi, wo de Melkor verskalved hed. *nerd modus off*
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von abyss »

Vyse hat geschrieben: 14 Feb 2022 21:16 Wtf, was lauft jetzt wieder? Bitzli zu realistisch. Sind all schwarze Elbe vom SAURON versklavt worde? :lol:
Würdi Sinn mache. Bi LOTR / Hobbit sisi ja alli Elbe WIIS!! :deathlord: Wenn si das id Serie iboue...Kudo! :lol: :twisted:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von abyss »

Isch halt LOTR für Hipster und Schneeflöcklis. Alles farbig und schön Bling-Bling...
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Buccaneer »

abyss hat geschrieben: 15 Feb 2022 07:53 Isch halt LOTR für Hipster und Schneeflöcklis. Alles farbig und schön Bling-Bling...
Aber das macht kein Sinn... Es gitt Millione Tolkien Fans. Wenn ich doch dene ihres Franchise chaufe, sind die doch mini primär Zielgruppe. Millione zahlendi Chunde wo jede shit chaufed wo LotR druff staht, wenns nur einigermasse passt.
Was machts für n Sinn, die Millione vo Chunde woni eigentli uf sicher han, vor de Chopf z stosse und gäg n Zielgruppe izstusche, woni erst no muss für mich gwünnse und ich nid siche bin, öb die für das wärded zahle?

De Jeff Bezos macht sin Chole ja nid gad mit mänschefründlichkeit sondern mit knallhartem Kalkül... drum check ichs dopplet nid.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von abyss »

Ihne si die Tolkien Fans halt Scheissegal! Si passe LOTR itz eifach de Teenie Ifluenzer vo Hützutags ah. Geld heisi gnue zum verloche. I bi ja eifach froh, hani die Zit vom Jackson sine Meischterwerch chönne live miterlebe. Genau zur richtige Zit, im richtige Alter. Once in a lifetime.

Wirde dere Serie itz mou en Chance gäh. Und erwarte gar nüt derbi. :P Vielech isch Amazon no chlei gnädiger als Disney. Dert würde si sicher no SINGE! LORT - Zhe Musical! :groel:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Buccaneer »

abyss hat geschrieben: 15 Feb 2022 08:17 I bi ja eifach froh, hani die Zit vom Jackson sine Meischterwerch chönne live miterlebe.
Ahhhh THE HOBBIT.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von The Sheep »

Buccaneer hat geschrieben: 15 Feb 2022 08:04De Jeff Bezos macht sin Chole ja nid gad mit mänschefründlichkeit sondern mit knallhartem Kalkül... drum check ichs dopplet nid.
Zwinge chann di niemert in Amerika, en diverse Cast zmache, und die sozialpolitischi Idee dehinter interessiert au nit jede Filmemacher glichermasse. Das bringt uns zum wahre Grund warums trotzdäm so vieli Produktione git, wo uf die Art verhunzt wärdet: $$$
Ich has scho es paar mal in andere Topics agsproche. Für en diverse Cast gits Chöle voder Schauspielergwärkschaft:
https://www.sagaftra.org/get-involved/d ... committees
https://www.sagindie.org/media/Diversit ... mation.pdf
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Buccaneer »

Meh Chole, als wenn Millione vo Fans sich das inneziehnd? Ok geil.
Die hend sicher viel Stutz becho wäg em diverse Cast

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Vyse »

Buccaneer hat geschrieben: 15 Feb 2022 08:04
abyss hat geschrieben: 15 Feb 2022 07:53 Isch halt LOTR für Hipster und Schneeflöcklis. Alles farbig und schön Bling-Bling...
Aber das macht kein Sinn... Es gitt Millione Tolkien Fans. Wenn ich doch dene ihres Franchise chaufe, sind die doch mini primär Zielgruppe. Millione zahlendi Chunde wo jede shit chaufed wo LotR druff staht, wenns nur einigermasse passt.
Was machts für n Sinn, die Millione vo Chunde woni eigentli uf sicher han, vor de Chopf z stosse und gäg n Zielgruppe izstusche, woni erst no muss für mich gwünnse und ich nid siche bin, öb die für das wärded zahle?

De Jeff Bezos macht sin Chole ja nid gad mit mänschefründlichkeit sondern mit knallhartem Kalkül... drum check ichs dopplet nid.
:shock: Das isch en uhuere gueti Frag, so offesichtlich eigentlich, dass me sie nöd erchännt. En offizielli Stellignahm wür mich extrem interessiere. Rein ökonomisch macht das absolut null Sinn.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von abyss »

Buccaneer hat geschrieben: 15 Feb 2022 08:20
abyss hat geschrieben: 15 Feb 2022 08:17 I bi ja eifach froh, hani die Zit vom Jackson sine Meischterwerch chönne live miterlebe.
Ahhhh THE HOBBIT.
Findi ou en seeeeehr gueti Triology! Sehr gfalle im Kino. Aber LOTR hettmi eifach mou so richtig wegblase!! Es once in a lifetime Erlebnis. 8-) Dä Art Style vo Modell und CGI isch eifach purrfekt! Vor Charakterzeichnig müessemer gar nid rede. :papst:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von Buccaneer »

Würkli? Ich find de Hobbit hüere Müll.

Bi de original Trilogy bini total bi dir. Bis uf wenigi Usrisser es perfekts Meisterwärch.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Rings of Power

Beitrag von abyss »

Jackson naild it. ;) Isch ächt z CGI vo Weta wenigschtens?
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste