Arcade Cabs

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
Rtron
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 607
Registriert: 22 Jun 2009 11:39
Wohnort: Bünzen
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von Rtron »

m.o.terra kaesi hat geschrieben: 25 Jan 2023 19:17 Super Tipps! Mer probiered beides uus.
Loschtig esch jo, dass ech bi mim Cab niä so Problem ha...ha secher scho 4 Platine uusprobiert. eini devo äbe das 60-in-1.
Häts klappet?
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von m.o.terra kaesi »

De Kollega esch nonig dezue cho. Meldes ganz sicher do sobald.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Rtron
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 607
Registriert: 22 Jun 2009 11:39
Wohnort: Bünzen
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von Rtron »

Bi gspannt und drucke d Düüme :1thumb:
Benutzeravatar
Rtron
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 607
Registriert: 22 Jun 2009 11:39
Wohnort: Bünzen
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von Rtron »

m.o.terra kaesi hat geschrieben: 19 Feb 2023 19:39 De Kollega esch nonig dezue cho. Meldes ganz sicher do sobald.
Gits scho news?
Hoffe dases wieder gaht.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Rtron hat geschrieben: 23 Jun 2023 15:15
m.o.terra kaesi hat geschrieben: 19 Feb 2023 19:39 De Kollega esch nonig dezue cho. Meldes ganz sicher do sobald.
Gits scho news?
Hoffe dases wieder gaht.
danke förs nochefroge. de kollega esch 2 mönet mit de family of reise gsi. er häd grad anderi prioritäte gha.
aber ech kick en druuf ah.. nimmt mi au wonder.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Baschtel baschtel... :)

Neuli final layer repaint vorde garage vom gschätzte herr hanf sinere garage und den als dry room:
IMG_20230617_190518 - Kopie.jpg
Letscht Friitig Cutoffs und böhreled, jetzt am ummefiile aber step by step weg mine pfote wohni mue schone bzw langsam wieder ufbaue:
IMG_20230617_190518 - Kopie.jpg
2 noamis, restauration/sitdown conversion. It's some work... 1/4-1/3 done etwa

EDIT: kA warum das so dargstellt wird, bilder sind nur 1mal drin jewiils?!?!?
Dateianhänge
IMG_20230623_211603 - Kopie.jpg
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von turntablism »

tiptop :1thumb:
und hinte i de garage staht no en pachinko a de wand ?
:vortex:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von m.o.terra kaesi »

turntablism hat geschrieben: 30 Jun 2023 05:05 tiptop :1thumb:
und hinte i de garage staht no en pachinko a de wand ?
...ond wüeschti ton-töpf :lol:

sitdown-conversion: hani mittem FADE au mol bi 2 cabs gmacht. Esch kä schöni Arbet gsi. Huere de Chnorz. :x
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Haha, guets gspottet! Hinder mi Handcharre staht eini, Ton töpf sind bonus points wird gmunkled, wenn pachinko balls z'willd ummeflippisch :P
m.o.terra kaesi hat geschrieben: 30 Jun 2023 09:17
turntablism hat geschrieben: 30 Jun 2023 05:05 tiptop :1thumb:
und hinte i de garage staht no en pachinko a de wand ?
...ond wüeschti ton-töpf :lol:

sitdown-conversion: hani mittem FADE au mol bi 2 cabs gmacht. Esch kä schöni Arbet gsi. Huere de Chnorz. :x
Wie meinsch das?
Esch kä schöni Arbet gsi -> Händer pfuscht oder isch d'arbeit müesahm gsi?
Huere de Chnorz. -> Was isch chnorzig gsi? Bi de Cuts muesch u huere präzis sie und beid glich lang mache, bi de befestigungslöcher häsch ja chli luft.

Ich find die Metalarbeite no am eifachschte, aber ja ich ha au bimne Schlosser e huere geili cutmaschine nutze chönne. S'vermesse vo de Löcher/Schitz isch chli müehsam gsi, aber ich bi nöd so uf de höchi gsi am afang.

D'restaurationsarbeite findi fascht müehsamer bzw teilwis au no neuland mit materialie. Lacke chani, aber de ganz plastikshizzle etc.
Han es recht puzzle a brochnem plastik (frontabdeckig vom crt/speaker) erledigt, parallel zu dene arbeite.
Teils fähled aber plastikteil, mal luege 3d Druck oder no e anderi Idee wohni im hinderchopf han.
De ganz crap muesi den aber no mit epoxy vo hinde verstärche, momentan eifach mal mit sekundekleber fixiert.


Ich ha hüt mal 2 legs fertig kriegt, mit de befestigungsschlitz und de kabeldurchfüerig. Wenni cutoofs anneheb und a de "basebox" markier, landet die cuttete legs genau am gliche ort. Scho mal guet :) Het gern die andere 2 au no fertig gmacht aber s'het afange pisse.

Frag a die wo scho conversion gmacht hend, ich tue d'legs au no repainte. Bevori das mach wotti aber sicher sie dasi nöd namal muess drah ummefiile.
Ich ha denkt ich bau d'cab's grundgrüst testwiis mal uf, wenni mit de legs fertig bin.
Also quasi "basebox", 2 legs li/re, und den die 2 querstrebene wo den CP/Moni gmounted wird.

Eso in etwa, de hät no FL backpanel moniert obe:
Unbenannt.jpg

Denn würi folgendes checke:
A) Rechte Winkel vo de querstrebe/legs = [CHECK] Alles mues im rechte Winkel si
B) Abstand Basebox oder Bode zu li/re vo de querstrebe und querstebe zu enand ebefalls = [CHECK] Li/Re s'gliche Mass

Was meined ihr? No en andere Tip? Arcade Noob here! ;)
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Wie meinsch das?
Esch kä schöni Arbet gsi -> Händer pfuscht oder isch d'arbeit müesahm gsi?
Huere de Chnorz. -> Was isch chnorzig gsi? Bi de Cuts muesch u huere präzis sie und beid glich lang mache, bi de befestigungslöcher häsch ja chli luft.
es esch en chnorz gsi, will mer käs guets werchzüüg gha händ, ned wörkli vom fach sind ond dä ganz scheiss au händ grad 2x müsse mache, womer nach 1x eigentli scho gnueg gha händ devo. :lol:

erstuunlicherwiis esch dä shizzle okay usecho ond die beide cabs sind deno sogar weder gloffe :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Ja guets Werkzüüg isch gold wert, aber nöd ebe au nöd billig.
Ich find es lohnt sich aber, chaufsch billig chaufsch 2 mal. eimal billig, eimal tüür, man rechne... ;)

Ha zum glück relativ viel werkzüüg chöne erbe, zum fiile hani jetzt zb 6-7 verschiedeni fiile gno gha.

Bi fertig worde mit allne 4 bei hüt, vergliche wo die abgschnittnene teili gendet händ,isch eh punktladig worde YAY! :)
Ein punkt meh zum abhaage.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Mal eis Gründgrüst testufbaue bevori wiiter mache, lieber 2 mal checke.
S'link bei muesi bi 3 Löcher no birebits fiille damit ufs selbe spiel chum wies abgschnitteni Stuck, wobi ich mues mit dem am mal no schrube locker montiere und spiel namal doublechecke.

Gseht us als hetti guet gschaffed, gliichi mass, rechti winkel. :)
IMG_20230702_165359 - Kopie.jpg
IMG_20230702_165642 - Kopie.jpg
Benutzeravatar
shanki91
Frischling
Frischling
Beiträge: 18
Registriert: 23 Okt 2022 18:33
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von shanki91 »

guete maa. hanmr ds glich für dä summer au vorgno aber falls möglich zum öperem bringe zum zueschniide.. hoffe es klappt. im prinzip kürztmes um d längi vom münzkanal minus es paar militer? richtig?
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

ja sie sind ändlich gschrumpft nachdem ichs bi dir bi go ufpicke cho. :) alles müese verschiebe um es jahr. :(

ja das isch eso -> um coinraillängi cutte, ich ha mi da schlau gmacht gha, wirsch warschindli scho känne: https://wiki.arcadeotaku.com/w/Sega_Nao ... Conversion

Ich nimm a du häschs no zämme, mir händs damals no am gliche tag in inzelteil zerleiht womer chao sind, dasis überhaupt chan lagere. Ich wür vorher schomal mässe und das notiere. Denn häsch no es mass meh als referenz, das schadet sicher nöd.

Nachtrag: Wenns amne Schlosser gisch, wenns nöd selber mache wotsch. Ich wür mitem bespreche öbs nöd eifacher isch d'cutoffs neu azschweisse, anstatt s'lochbild überträge uf d'kürzte bei. Ich denke das isch schneller in bezug uf chöschte. nur cutte & schweisse lah, schweissnäht chasch ja selber süübere mit de fiile/winkelschliefer und den repainte.
Benutzeravatar
shanki91
Frischling
Frischling
Beiträge: 18
Registriert: 23 Okt 2022 18:33
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von shanki91 »

ja ich weiss wasd meinsch.. denksch isches würkli eigacher? Ich denke die paar löcher chan er schnell bohre mit sine werkzüg.. chan ja denn mal frage.
Monitore häsch für dini chäschte? Ich hanmi bitz drüber schlau gmacht wennd wetsch chani dir säge welli fernseh zu welle chassis passe könnted
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Ide werchstatt wohni go meche ha chöne, hät das de schlosser so grad usem buch gseiht.
Ich hanem denn gseiht: nei, ich döchs Lochbild überträge, er ah ja das göch au.

Ich weiss es nöd, das wird der de mech sicher säge hönne was eifacher isch. Ich chönntmer scho vorstelle dases mit neu schweisse eifacher und schneller isch, ich cha nöd schweisse (wotti mal no lerne) aber härtlöte hani mal glernt, eifach ei gradi naht zieh isch peanuts, wemme s'gfühl entwicklet hät.

Was vlt au no z'beachte isch, bi mir ischs einti bei original nöd im rechte winkel gsi unne drah bim einte cab. Rechte versatz gha, ca 2-3 mm uf die churz distanz! Ich wür das prüefe bevor cutisch. Will wenn denn vom falsche punkt her messisch stimmts den nümme. Vlt hends das au mäntig gmacht gha wo de grappa nachli nahgwürkt hät :P

Scho 2 mal abghaue und immer no z'churz... ;)
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

3D modell zeichnet für abrochni und nümm vorhandni teili.
Ha en moment gha bisi die nöd rechtwinklige sache korrekt gha ha, willi tools im CAD nöd us de hüfte ha chönne bediene. CAD kurs vo de bruefschuel isch lang her, sie hend teils scho gwüssi eigeheite. :D

Muess no paar anderi chlini teili modeliere.

Wer es Naomi oder es New Net City hät, erkennt wahrschindli wo das anneghört -> Quiztime! :D
modeling.png
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von nnap »

Han zwar scho es paar naomi usenand gschruubed. Chan aber nöd säge was das isch.

Chan der für so sache fusion360 wärmschtens empfele.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

Mues es namal zeichne, flüchtigkeitsfehler gmacht D statt R gno bim nöd rechtwinklige boge.
Wohnis teili geg de screen ghebet han, zimmli offesichtlich gsi, hetti früener mal müese mache. meh lernt... immerhin bini jetzt schneller. :)
nnap hat geschrieben: 13 Jul 2023 21:07 Han zwar scho es paar naomi usenand gschruubed. Chan aber nöd säge was das isch.

Chan der für so sache fusion360 wärmschtens empfele.
IdR gsesches wenn de screen rotiersch. :)
IMG_20230714_231248 - Kopie.jpg
Die eint abbrochni siite hani i de undere CP Plastikschale atroffe, die ander fehlt komplett, uf beidne siite fehlt döt no meh um die "schrubelöcher".

Oh Fusion 360, ha vor 5 jahr oder so mal was i de bibliothek wele drucke. Döt händs das au im isatz gha, glaub zum's mesh/drcukerroute optimiere etc für de druck.
Jetzt wo du das seisch, mis rawmodel hetti glau vorem fusion 4 täg brucht zum drucke, danach (ich has nöd bedient) 2h, s'endprodukt hani aber nie gseh, wills filament bim drucke festestecke blibbe isch, und wohni wieder an drucker gloffe isch er ideswege id luft am printe gsi.

Ich has damals mal installed gha, aber da gaht eneui sunne uf wenn das startisch, PSD oder Cubase/Logic isch en en dreck degege. :) Ich hoff jetzt mal druff das de mensch womers vlt druckt, das cha überneh. :) Da chame ja ziit- und qualitativmässig ja u huere viel optimiere, e wüsseschaft für sich!

Schöns nikotin wärmesabbergebacke obe am crt panel. Das teil isch a diverse orte broche (gsi), zerscht alles fixe bevoris überhaubt chan mal wäsche. komplett fragil, weg de brüch, wür no meh futsch gha, bzw ischmer passiert. :(

Speakerblech hät eine mit POPNiete und wohl araldid wieder neu befestigt, das isch e challenge gsi die überhaupt weg z'chriege, da alu härter als plastik. Grobmotoriker und Hobbybaschtler ich hasse eu. :P
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von nnap »

Falls was druckt ha wotsch eifach säge.
Fusion 360 hani das tutorial mal glueged und denn usches abgange :) https://youtu.be/UL69U8RCbBI
Wenns modäll häsch, tuesch es denn ja no slice für de 3D drucker.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von sirarthur »

Wie gross chamer 3D drucke (lah?), isch es möglich es Bezel für Naomi 3d drucke? Ich han i mim Naomi ja an 16:9 Monitor und han mir es Bezel us Holz gamcht (ich heb dann mal no Fotis inne), es isch aber mit mine Tools und Fähigkeite nöd ganz eifach, das Ding guet anezrbinge, will s'Naomi Bezel isch uf all Siite curved (also konvex) und das us Holz z'modelliere, schliife und lackiere isch e rächti Büez und es wird eifach nöd perfekt....3D Druck vomene Naomi Bezel miteme andere Monitor Usschnitt wäre super...
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von nnap »

Glaube nöd dases consumer drucker git wo so gross chönd drucke. Denn müesstischs in teili drucke und den chläbe, verschliife und lackiere. Eventuell chasches bimene pcb herschteller in china drucke laa. jlcpcb zb chasch züg drucke laa. Dänke aber nöd dases ideal isch zum so grossi sache 3D drucke. Mine chan nur 25 x 25 x 21 cm oder so.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von fifi »

nnap hat geschrieben: 16 Jul 2023 11:25 Falls was druckt ha wotsch eifach säge.
Fusion 360 hani das tutorial mal glueged und denn usches abgange :) https://youtu.be/UL69U8RCbBI
Wenns modäll häsch, tuesch es denn ja no slice für de 3D drucker.
Hey Danke fürs agebot, ich ha mal öber vom hanf becho, aber nannig kontakted, will zerscht d'modell gmacht ha.
Im Notfall chumi gern druff zrugg! Mit was drucksch Du PLA oder ABS?
Ich ha Fusion mit Meshlab verwächslet, mir händ damals mit em Fotiapparat es 3D Modell importiert und das döt glaub brucht gha.
Fusion gseht au no easy us, ich blib jetzt aber bi sketchup.

Slice duet meh glaub imne andere proggi, wenni mi recht erinnere hani damals mis .stl gha das hämmer is "druckerprogramm" importiert und döt isch den umgwandlet worde (gcode?).

Es Bezel Drucker mit Consumer Printer, glaubi au nöd. D'Mass vom nnap isch so das was gaht, klar chönntme sicher mode. Im Prinzip müest meh ja nur al Achse verlängere. Es brucht aber au uhuere Ziit, es giht aber au so würkli krasse stuff, ich ha mal vo x jahr irgen es yt video vomne industrie 3d drucker gseh. es model innert sekunde und au no koloriert, finds grad nöd, irgendwie isch vo obe eifach granulat konstant am risle gsi und i dem "schneefall" isch's modell entstande. Aber für so eo eine bruchsch es dicks portemonaie und wohl au 400V :)

Ich ha damals au mal druckservices im web aglueget gha günschtig ischs nöd.

Idee: Vlt würs mit tüüfzug gha, so wie die ihri modellauto carosse mached.
Klar au da muesch e vorlag modeliere, aber das mues nöd schön usgseh sondern nur die richtige shapes und smooth surfaces ha. Kantholz i verschiedne dickene und e raschple/fiile für grobprofil, gaps/finetune chönntisch den mit Spachtel/Schliefpapier.
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von nnap »

Drucke primär mit PETG.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Arcade Cabs

Beitrag von turntablism »

In Prag hets en geile arcade schuppe.
Bin grad über das video gstolperet fuck :kicher: minute 5:18 :typej:

Quelle
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 47 Gäste