XXXX-in-1 jamma

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

XXXX-in-1 jamma

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Häd mer min game-PC vo jammaboards. com wohl botzt. Loht sich nöm reboote.
Welles esch zur Ziit die besch Mame Jamma lösig?

PCB all in one wie "Games family" vo jammaboards.com ?
Elf jamma Board?
Pandora?

Am liebschte wär mer es RaspPi aber das loht sich bekanntlich ned gschiht a jamma hänke.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von vectrex »

Pandoras Box und Game Elf isch Schrott. Die Games Family Dinger wäred relativ akzeptabel aber die vertikale Games wärded au in horizontal Screenusrichtig (mit Bälke links und rächts) gspielt - zumindescht hani kei anderi Istellig gfunde. Isch für mich es No Go.

Ich empfihl dr so en PC vo do aber do bisch halt mit shipping und Zoll bald emol uf 6 Läppe:

http://www.ukvac.com/forum/2huwmans-mam ... 65007.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bi däm Syschtem chasches aber in es paar Sekunde so istelle, dass vertikali Games artgrächt dargstellt wärded.

Bzgl. Rasperry Pi gits mittlerwile au eleganti Lösige womer direkt a Jamma cha aschlüsse:

https://www.ricardo.ch/de/a/pi2jamma-ar ... 882978356/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dört hesch für horizontali und vertikali Games je e Speichercharte ...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von geosnow »

ich würd eifach das uf PCB chaufe, wo geil gfindsch. Schlussendlich sinds denn 20 PCBs und das langed au.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von The Sheep »

Pandora isch vo de Multigame Plantine no die qualitativ bescht. Wenns es kommerziells Multigame söll sie, würdi aber en Game-Family oder Game-King Multigame PC empfähle. Git uf youtube en Aleitig wie mer gwüssi Ischtellige chann mache womer suscht nit dran anechunnt (zB aspect ratio und highscore saving) - Has aber nit teschtet. Weiss nit wie guet und uf welne Modäll das funktioniert.

Wenns bitz Zit und au Gäld dörf choschte, isch sälber mache s'einzig wo wirklich verhebt. Guete PC zämestelle und Interface und spezielli Controls von Ultimarc poschte. So wird ichs mache wenns mi irgendwenn mol packt. Und denn das ganze ines schöns JAMMA Cab inetue.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
camelot
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 195
Registriert: 13 Dez 2013 06:38
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von camelot »

Ich ha die Lösig für dr RasPi kauf. Funktioniert sowit ganz ordentlig:

http://arcadeforge.net/Pi2Jamma-Pi2SCAR ... ::248.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von m.o.terra kaesi »

The Sheep hat geschrieben:Pandora isch vo de Multigame Plantine no die qualitativ bescht. Wenns es kommerziells Multigame söll sie, würdi aber en Game-Family oder Game-King Multigame PC empfähle.
du schinsch nochli druus zcho. Ech han en Game-Family wo nömm rechtig bootet sit paar Woche. Find ned use was los esch. Er lauft ond foht afo boote ond nach öppe 15 sek. blibt er hange (bim windows2000 starte...)

chome drom au i käs Menu meh inä.
häsch en funke fonere ahnig was i cha mache?
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von vectrex »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:du schinsch nochli druus zcho. Ech han en Game-Family wo nömm rechtig bootet sit paar Woche. Find ned use was los esch. Er lauft ond foht afo boote ond nach öppe 15 sek. blibt er hange (bim windows2000 starte...)

chome drom au i käs Menu meh inä.
häsch en funke fonere ahnig was i cha mache?
Mol e Taschtatur aschliesse und versueche im abgsicherte Modus z'starte ? Wahrschinlich hets der irgend en Triber verhaue.

Suscht do e Ersatzplatte chäuflich erwerbe:

https://www.arcadomaniashop.com/epages/ ... sUpdate%22" onclick="window.open(this.href);return false;
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:ich würd eifach das uf PCB chaufe, wo geil gfindsch. Schlussendlich sinds denn 20 PCBs und das langed au.


kann ich unterschriebe gege :1thumb:


pandora han i mol gha , ich finds güsel....
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von vectrex »

sosh_85 hat geschrieben:pandora han i mol gha , ich finds güsel....
Isch das die wo nach Dim Wuetusbruch im Hinderhof glandet isch ? :groel:
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von sosh_85 »

vectrex hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:pandora han i mol gha , ich finds güsel....
Isch das die wo nach Dim Wuetusbruch im Hinderhof glandet isch ? :groel:

genäu :) finde äu bild und audio quali nöd guet.

aber wenn öper geil findet isch doch guet

isch ja gschmacksach
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von The Sheep »

Die chleine Multigame Linux Platinli sparet alli irgendwo. Und wenn bereits die neuere Pandora kacke findsch, bruchsch die andere wos susch no git (Game Elf, Happy Fish etc.) gar nit erscht usprobiere. :lol:

Chunnt halt immer druf a für was mes brucht.

Möcht mer s'bescht, gschtoht sich aber i dass mer e nit mehr als 20 Games tatsächlich spiele wird, chauft mer sich wie de Gege seit am beschte Original JAMMA boards.

Möcht mer eifach bitz usprobiere was es für Games git, um zluege was sich lohnt für d'Platine Sammlig zchaufe, langet e billigs GameElf oder Pandora eigentlich.

Möcht mer möglischt vieli Arcade Games in gueter Qualitet, aber ohni sich e Platinesammlig ufzbaue, isch e PC basierts System mit gueter Grafikcharte und Soundchip e vernünftigi Wahl. Aber au da, die kommerzielle chönnet nit so guet sie wie wemer das sälber macht und die ganze Komponänte uf die eigete Bedürfnis abstimmt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von m.o.terra kaesi »

vectrex hat geschrieben:
Mol e Taschtatur aschliesse und versueche im abgsicherte Modus z'starte ? Wahrschinlich hets der irgend en Triber verhaue.

Suscht do e Ersatzplatte chäuflich erwerbe:

https://www.arcadomaniashop.com/epages/ ... sUpdate%22" onclick="window.open(this.href);return false;

danke för de tipp. kackt mi bitz ah de fehler zfinde.
wott ned öpert sis PANDORA tüschle gäge mis FAMILY GAME ond dä chaner de fehler sälber sueche? Choschtet nöi öppe 300 Stutz. :roll: :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von Shadow »

vectrex hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:pandora han i mol gha , ich finds güsel....
Isch das die wo nach Dim Wuetusbruch im Hinderhof glandet isch ? :groel:
du vectrex, wie isch dini erfahrig gsi mit em raspberry jamma dings? du verchaufsch es ja wieder...
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von vectrex »

Shadow hat geschrieben:du vectrex, wie isch dini erfahrig gsi mit em raspberry jamma dings? du verchaufsch es ja wieder...
Das Raspberry isch eigentlich sehr guet aber irgendwo isch rechepowermässig halt e leischtigsgränze - d.h. d'Spiel wärded nur bis zunere gwüssne Generation super emuliert.

Ich ha in mine Cabs zwei vo dene türere Teil woni obe verlinkt ha und die sind würklech Hammer drum stoht s'Pi wieder zum Verchauf. S'Bessere isch halt em guete sin Feind.
Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von mastercello »

S einzige bruchbare Raspberry-Jamma Project i mine Auge esch das vom Franzose (aje_fr) uf neo-arcadia --> http://www.neo-arcadia.com/forum/viewto ... 14&t=54733" onclick="window.open(this.href);return false;


Quelle

Er hed no huufe anderi Video vo paar Spiel uf sim YT account...neuste Oberflächi gseht au no einisch viel besser us fendi.
Allerdings brucht mehr e huufe Geduld...er hed en Warteliste und ech han me als 12 Mönet uf mis gwartet.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von Avenger »

Wenn mers grad vo de Multi-Platine-Emus hei do inne: Ha hüt mis Joyboard mit Pandora 5 ufgmacht:

Bild

Jööö wie härzig! :herzli: Das Ding gseht scho us wie wenns nid viel Power het. Das erklärt au warum d Emulation bi gwüsse Spiel so beschisse isch. :groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von sosh_85 »

da en link für eusi MULTI / Pandora Freaks :-)

https://www.arcadeshopschweiz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von geosnow »

zum hüüle.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: XXXX-in-1 jamma

Beitrag von Marco_in_motion »

vectrex hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:pandora han i mol gha , ich finds güsel....
Isch das die wo nach Dim Wuetusbruch im Hinderhof glandet isch ? :groel:
:lol: was häsch gmacht? chönnt e Reaktion vo mir sii lol.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 40 Gäste