Alien Isolation

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

It’s the most visually striking game world since Deus Ex: Human Revolution.
93 vom PC-Gamer!

http://www.pcgamer.com/alien-isolation-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

grad gläse. die erschte reviews sind ja alarmierend gsi aber offebar isch es doch was worde. und säb länger quote wär:
But while we’ve explored environments like this before in games like System Shock and Dead Space, it’s the art design that sets Isolation apart. Resisting the urge to create a fashionable, contemporary vision of the future, with floating holograms, shiny surfaces, and smooth curves, The Creative Assembly have instead looked to the production design of the original film for inspiration. They’ve built their world as Scott and his special effects team would have in 1979, using only technology from the period.

The chunky keyboards, phone receivers, distorted CRT monitors, and blinking coloured lights should look dated, but it has quite the opposite effect. This is a tactile, practical, and convincing science-fiction world, with machines and environments that are functional and utilitarian, rather than overtly futuristic. You almost feel like you can reach out and touch it. As a result, in terms of consistency, vision, and thoughtful design, it’s the most visually striking game world since Deus Ex: Human Revolution.
eigetli öppe das wo da http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f ... 80#p280980" onclick="window.open(this.href);return false; beschriebe wird.



was mich no beunruhigt isch de iisatz vo tollwüetige droide. klar isch es reins versteckisspieli per se schwierig zmache und de grund vo mire erschte skepsis (was au heisst dass de Aliens film meh für es videospili hergiit, marines & aliens peng peng coooooool!) aber es tönt e bitz nach emne leider wohl notwändige kompromisskniff für spannig und abwächslig. ich luegs mal ah.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

nöd alli androide oder mänsche wo uf de station triffsch sind aggro. und das erzügt ja grad spannig. du weisch vorhär nie, ob die de hinde dich agriifed oder ned, oder ob de android det vore aggressiv isch oder ned. im normalfall sind die androide höflich und zuvorkommend und hälfed dir sogar i mänger situation. teils environment-puzzles funktionieret gar nur mit isatz vomene android...

gutt stuff! spiels!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

ja eh.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von geosnow »

spiels!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:was mich no beunruhigt isch de iisatz vo tollwüetige droide. klar isch es reins versteckisspieli per se schwierig zmache und de grund vo mire erschte skepsis (was au heisst dass de Aliens film meh für es videospili hergiit, marines & aliens peng peng coooooool!) aber es tönt e bitz nach emne leider wohl notwändige kompromisskniff für spannig und abwächslig. ich luegs mal ah.
hey trottel, kännsch system shock?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

aso ide Mission 8 hani mal churz en orgasmus gha!

O.M.G.! :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

Master(G) hat geschrieben:
Asskicker hat geschrieben:ich han ufghört spile - s alien gaht mer uf d nerve :lol:

Trial & Error hoch 10. Nach em 4. mal die ID Charte vu dem Doktor go hole gah häts mer de Deckel glupft.
Höhepunkt isch bim 4mal häts mi in sichtwiiti zum savepoint eifach so killt - tracker isch es wiit hinder mir gsi :wegguck:
pussy. es gitt dett en ganz eifach wäg :kicher:
mer muess en allerdings erscht finde! ;)

aber ich muess zuegäh, ich han au 10mal probiert dette, bis ich en gseh han!

nachhär wirds wieder eifacher, spiel wiiter. es wird no soooo guet nachhär! :wixer:
was wär döt dä eifach wäg? ich hans also sicher au 4-5 mal müesse probiere.
und jetzt bini 1 wiiter und döt schaffis au scho nümä, das scheiss alien versperrt mir dä wäg.

atmosphärisch ganz ganz geil. würklich genau wiä im Alien Film. sehr sehr guät. und diä ständig angscht wo mä hät, sobald mal irgendwo es grüsch ghörsch. und dänn ständig das fiipse us em controller. würklich geil.

aber ob ich das fertig spiele bezwiefli stark.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

später chunsch en flamewerfer über, de chasch das vieh abwehre. es wird also eifacher hine use ;-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von thaeye »

hahha im ernst, de gross beworbeni protagonist verschwindet nach nöd mal de hälfti vom spiel? sobald de flammewerfer häsch, isch das spiel pipifax und nöd mal meh d hälfti wert, und den verschwindet au nah s alien. lol.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von geosnow »

Bisch scho so wiit?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von thaeye »

balancing recht id hose und die ganz schön atmosspähre dahin. schad, sicherlich eis vo de bessere alien spiel. aber meh als 7/10 liit da nöd drin. ja, bin bald fertig. eigentlich isches weg dem won ich obe gschribe han eher 5/10. ich mein wie dumm isch den das.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Herr Rossi »

haha im ernst, s aug findet doch immer wider öpis wonem sis langwilige und vorhersehbare gjammer tuet rächtfertige. jesses....

s isch chli wie bim zombiu, s hed e komplett anderi schpilmechanik als 95% vo de genreverträter. chund nid bi jedem guet ah, aber s haar die suppe gfindt mer halt immer.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von thaeye »

:groel: :groel: :groel:

komplett anderi spielmechanik :typej: lis was ich gschribe han und spiels mal, den s müüli ufmache. ich MEIN S ALIEN VERSCHWINDET EIFACH. UND sobald de füürwerfer häsch isch das chatz und muus spiel mit em alien au verbiii. die ganz spielmechanik zur sau. chasch ja den chli geg androide kämpfe mit schrotflinte und dene dini weisheite verzelle :groel: den chunter nah mit zombii uuu...

aber ja de afang isch 9/10.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

es chunt zrugg du dödelchopf.
meh als das es dir lieb isch, wart nur!

ich han de change of pace no geil gfunde... sind ja nur es paar missione vo dene 18.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von thaeye »

den blib ich gspannt, lang chans amel nömm gah. nee, mir haet das de ganz schön afang versaut. au de flammewerfer, sie waend damit wohl de progrerss vom charakter darstelle, aber es gat nöd uuf.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Okt 2014 08:36, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

ich bin no froh gsi um de flammewerfer... bisch wenigstens ned immer grad sofort tod, wenns die gseht.
das händs wohl gmacht, um de fruscht chli usem game use znäh. usserdem; sonen ikone-waffe bruchts doch ime alien-spiel. ned?
d'umgebig lüchtet so geil, wenn mit dem ding im aschlag umelaufsch... hehe
molotovs hesch scho?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

dä afang isch däfür was vom geilschte gsi. gseht ja us wiä uf dä nostromo. pippi ih dä auge hani gha. dä sound isch sowieso grandios.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

du wirsch no paar mal pipi ide auge ha.. ich säge nur MISSION 8!

und de schluss

und de DLC Crew Expendable und Last Survivor

PIPI, aber sowas vo! :-D
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben::groel: :groel: :groel:

komplett anderi spielmechanik :typej: lis was ich gschribe han und spiels mal, den s müüli ufmache. ich MEIN S ALIEN VERSCHWINDET EIFACH. UND sobald de füürwerfer häsch isch das chatz und muus spiel mit em alien au verbiii. die ganz spielmechanik zur sau. chasch ja den chli geg androide kämpfe mit schrotflinte und dene dini weisheite verzelle :groel: den chunter nah mit zombii uuu...

aber ja de afang isch 9/10.
ehm, has geschter mit em arbetskolleg düregschpilt, sovil zu dem

und nei, mit em flammewerfer isch es nid gmacht, es flüchtet und hesch rueh für e gwüssi ziit. hesch aber glich vil gwüssheit wie nachem erfolgriche verschtecke. schprich; es chund glich immer wider zrugg bzw findet dich.
schpils mal chlii witer. und ja, d schpilmechanik isch em zombiiu insofern ähnlich dass möglichscht WENIG tuesch kämpfe. chasch natürlich au jede android afigge :lol:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

Zombiu wird i paar jahr als meischterwerch erchännt werde. Wie de Alien film, und 2001 und Blade Runner. Bruucht bi einige halt chli ziit. Die 3 film sind i de erschte kritike teils au rächt unedure will sie nöd gsi sind was me sich gwohnt gsi isch.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

Bis zum erschte Träffe mit em Viech find ichs sowiit rächt super. Han imfall d'Art vo däm vorusgahnt, isch ja au offesichtlich gsi. D'Atmosfäre stimmt. Kassettli :lol: Ganz gross isch de Soundtrack. Wie sich die vertraute Theme (wo eim aber luschtigerwiis gliichziitig drah erinneret, i welere unagnähme Lag me so grad isch) mit em John Carpenter inspirierte bumm-bumbumbummm vermischt (was insofern clever isch will -> Dan O'Bannon), macht enorm was her. Dänn han ich mal nüme wiitergspielt und zum Crew Expendable gwächslet. Mis Haar i de Suppe isch dass säb äxtra und nöd s'Hauptspiel isch. Ich wünscht mir, sie hätte sich schtier an Film ghalte inklusive Landig uf em Planetoid und em Eierfinde. Bi dem allei vs monschter Gameprinzip spricht ja nüt drgäge. Me hätt sogar chöne Achievments und verschiede gueti Ändi mache, je nachdäm wieviel Crew Mitglieder me bis zum Ändi mit durebringt...
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Gurgelhals »

Ich i dem Spieli:

Bild
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Moff »

ich finds sehr guet.
leveldesign isch top für es stealth game mit vielne weg durd levels.

die normale gegner sind relativ statisch (androide findi super lustig), das wird aber durs alien, wo total random isch, grad broche und das funktioniert sehr guet find ich.
es au scho lang nüm so lang gange, bis ich mechanike vomene spiel durchschaut han, findi au top. han recht lang müesse chli mitem alien umespiele zum verstah wie das alles funktioniert.

de gröscht underschied zu anderne stealth games isch halt wie schwach mer isch, sogar ide alte thief hetmer da geradezu superchräft im verglich zu de ripley im alien. und vo dem profitiert das spiel sehr. natürlich gits defür replay orgie, aber durs random alien isch das wiederum ned würklich es problem bzw. sogar ehner teil vom konzept.

ganz nebebi: au en toll designte wibliche spielcharakter, isch ja was ganz seltnigs
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

:tut tut:

chume nüt vorah, no gar nüt durchschaut han ich. :( rewire was? wo?
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 28 Gäste