sones saturn funk pad (für nutzig am saturn) sött au mal no glieferet werde. mal luege wie dass den isch
Moderator: Master(G)
musch eifach tumm tue, sig ihre fähler (ischs ja au) und welsch die artikel nöd und die andere (wod ja kauft hesch) zu dem priis wos kauft hesch + gisch am beschte no die korrekt Art. Nr. dureMr. Heli hat geschrieben:ich verwiis denn eifach ufde meierchum di denn nach de bstellnummere go frage falls es so usechunt
hesch ned d BT versione welle? Kabel = Lästigzeromeier hat geschrieben:Hüt die zwei richtige usb saturn controller becho, tip top.
und ich de falschzeromeier hat geschrieben:Hüt die zwei richtige usb saturn controller becho, tip top.
Ich han de voll Priis zallt, defür aber no e wiiteri Philips Hue Lampe mit Rabatt.mr.raw hat geschrieben:Hütt 11% singles day bim Interdiscount chf. 444.90
https://www.interdiscount.ch/de/compute ... lsrc=aw.ds" onclick="window.open(this.href);return false;
Wenn en PS5 im ID gsesch seisches bitte. Mercimr.raw hat geschrieben:HÜTT und MORN!
Eifach nid uff PS5/iPhones.
Isch jo au kei GrätLuiStyle hat geschrieben:Gits denn öpis gschieds für euis gamer???
Edit: uf games gits au kei rabatt!!!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste