Cyberpunk 2077

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von geosnow »

yep. Ich glaub sogar, dass sony druf pocht hät, dass es uf ps4 laufe sött. Hät ja zwenig ps5 umme gah.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von fifi »

Ja die händ wohl eifach zlang gha bis "fertig" gsi sind vermueti.

Danke MasterG ich ha paar Videos glueged und debi chli uf Manzgöggel g'achted wo ummelaufed. Uf de PS4 gsehts würkli empty us, totali Geisterstadt im verglich zu next-gen.

Hamer sponti e PS5 gholt, jetzt muesi doch no en neue Moni, mal luege wases guets giht wo nöd gross isch. 27" wär wohl guet und nix curved.

Zock hani gmüetlich afange, han als Wüestemensch agfange und alles chli gmüetlich explored, ha bisher mini Waffe gholt und bin bim im Auto ghocket. Devor hani unverhofft beef igfange mit ere Gruppe Gangmitglieder bim Explore wini wohl znöch cho bin. Bi hinder en Husecgge gsecklet und han Bulle ghört und es isch abgange. Wohni hinneführe cho bin sidn no 2 Gangmitglieder lebig gsi, di hani den erledigt und bi alles go collecte, 4 Cops hends umglah.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

gnüsses! lah dir ziit. mach au zwische drin immer chli die polizei-scanner isätz (die blaue chline icons, wenn ganz nöch id map ine zoomsch), dette gits oft gueti waffe und gear. und ide missione immer alli winkel durchsueche. viel legendäri waffe und so gitts innerhalb vo missione.

au en guete tipp isch, sich uf 3 skillz zkonzentriere und defür die komplett ufezlevle. mer hett nie gnueg skill- und perk-points für alli 5 skilltree. und die beschte skillz gitts erscht wiiter hine im tree.

wenn frage hesch, eifach mälde. ich wär damals froh gsi hätti öpper gha. es isch nöd alles so guet erklärt oder durchsichtig, wies sött si. drum hani vieles erst viel zspat erlickt... ich ha zwar min zweite durchgang scho agfange, aber jetzt hani pause für anderi spiel. bis dezember hani wohl meh wie gnueg zspiele :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von fifi »

Ja danke für d'Tipps! Ich han es yt Video glueged gha bevori agfange ha, mit zimmli dene hiiwis.

Punkto Skillz, i eim het eine vonere Skill gredt woder XP boosted und dasmeh die söll recht shcnell freischalte, finds aber nümm. :head2wall:
Weisch welles dass das isch?

Frag 2: Ich ha vo irgendere Dame (sorry buechs nannig mit de Näme) per Tel e Mission becho 17 Typpe zkille.
Ich nimm ah die sind über die ganz Welt verteilt.
Wasi mi frög hani de Call übercho wills ganz am Afang vom Game isch oder bini bim "Grosse Fisch" eimal um de Block fahre grad amne Ort wos eine vo de 17 Cheibe hät?

THX!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Irgend en XP-Booster Skill isch mier nie uufgfalle, es git aber glaubs Chleider-Mods oder so, wo Street Cred schnäller levele lönd (isch au es Attribut, wo notwändig isch für gwüssi Waffe, Cybermods usw.).

Bzgl. däm Uuftrag. Ich vermuete es isch die Bulle-Lady gsi, wo dier dä Uuftrag git, dCyberpsychos in Night-City zfinde.
Dä Hindergrund isch, dass sie experimentelli Ahsätz wännd uusprobiere, zum Cyberpsychose chönne heile, deswäge söttsch es nöd kille, sondern mit Waffe besiege, wo nöd tödlich sind. Du chasch jedi beliebig Knarre mit somene Mod uusrüscht. (Diesbezüglich mueni aber erwähne, dass ich i dä letschte Gameversion mega viel Bugs gha han. Trotz nöd-tödlich-Mod, sind mega viel Cyberpsychos druffgange, währenddem das imene ältere Build nie es Problem gsi isch).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von fifi »

Hey das chönnt sie dases um Street Creds gange isch und nöd um XP (enfernt hani au Waffe im Hinterchopf wo mit dem ztue hät), aber das müesst scho en skill gsi si.

Ja Cyber Psychos sinds würsi säge, jedefalls seiht mehr das was, müestmi schwer tüsche. Ok guet z'wüsse, Danke.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Zu dä Cyberpsychos (aber au generell).
Du bechonnsch immer en Ahruef über zunere Mission, wänn dich grad i dä Nöchi befindsch und dMission nonig im Menü uufglischtet isch.
Wobii, nach em erste Ahruef bzgl. Cyberpsychos, söttet All Ort vo dä Cyberpsychos uuf dä Charte erschiene. (Gwüssi sind rächt heftig zum besiege, würs also nöd nachenand mache).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

neue patch 1.61 isch dusse!

xbox user freued sich über FSR 2.1 support! :wixer:

paar neui waffe und clothing-options gitts au.
und genitalie popped nüme dur gwüssi chleider :kicher: (aber dank transmog system isch das eh nöd so wichtig)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von fifi »

Ich ha namal neu agfange gha, willi mi für anderi skills entschiede han.
Bi de erschte Mission isch de "neu" Chef vo de Bikergang wohni de Bot mues hole bim fighte im Robotergstälti abkratzt.
Under anderem will ich uf ihn Bölzt an statt uf de Cop, hans verwächslet.
De "alt" Chef hani usselah us sinere Zelle.

Isch das relevant das de ein druff gange isch?
Will den müesti wohl autosave Sueche wohner no lebt, falls umme. Im schlimmschte Fall bini ja no nirgends.

Dankä!
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von feeshlee »

Alles iisi, hät kein iifluss.
Irgendwänn versuechi en 'handsfree'-run so guet es gaht nur mit häcke - ohni schliiche. kei ahnig ob das gaht, aber im erschte run bini am schluss würkli inegloffe und han alli bränne / duredreihe lah :harr:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Das isch grad bitzli dä Witz am Game, dass die meiste Missione uuf mehreri Art chasch erledige, dä Underschied (sowiit ich das erchänne), isch dBüüti. Wänn en hochrangige Charakter umlahsch, bechonnsch mängisch e bsunderi Waffe, wänn en Läbe lahsch, gits was anders, ähnlich wertvolls.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

Vyse hat geschrieben: 25 Nov 2022 07:03 Das isch grad bitzli dä Witz am Game, dass die meiste Missione uuf mehreri Art chasch erledige, dä Underschied (sowiit ich das erchänne), isch dBüüti. Wänn en hochrangige Charakter umlahsch, bechonnsch mängisch e bsunderi Waffe, wänn en Läbe lahsch, gits was anders, ähnlich wertvolls.
genau so isches!
de loot schiint au e bitz uf din character zluege, quasi was für dich no "bruchbar" wär, mit dim build...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Jup :) Isch per Design eso, dass nöd sFöiferli und sWeggli bechonnsch, muesch sälber entscheide, wied vorgahsch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

de Idris Elba spielt näb de Sasha Grey im DLC mit:
https://www.thegnet.org/post/idris-elba ... om-liberty
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von fifi »

So ich ha wieder es paar Frage :)

Ich han bisher nur die erscht Mission (the heist) gmacht, zerscht hani denkt gha ich heigs vergamed am schluss vo de mission. bisi recht shcnell checkt han nei das muess so sie, geil gmacht. voll a T2 erinneret.

Nachher bini chli i de Stadt ummegfätzt und und ha chli cop missions gmacht und au chli go epic waffe sueche.
Sind teils rechti fights gsi, willi halt nanig so viel schade mache chan. zB The Headsman, die Netrunners wo plötzlich uftauched holy moly und mit em Roboter hani en lange fight gha bis chruz vor kei Muni meh.

Bi jetzt LVL16 un so öbbe 60k eddies, was wohl peanuts isch.

Build: Alpha Nerd: Hack/Tech Weapons

Frage: :)

1) Am Vic (Ripperdoc) sini 20k wie dringend isch das? Macht er nix bevor er d'Chole nöd becho hät? Ich wür si etwaige gern für anders usghe. Ja ich weiss es giht no anderi, eine hani zb bi USA knarre nerds gfunde wott muesch suufe und d'chöpf abballere.

2) Waffe Mods:
a) Muemes jedesmal vo hand entferne wemme eh Waffe is Lager tuet oder nimmts die automatisch usse?
b) Waffe womme finded wo mods installiert händ, die chamme nöd wegneh? hans mit einere probiert, also equipped und is menü, aber döt chani nöd viel mache.

3) Smart VS Tech Waffe
Ich han bemerkt dases gar nöd soooo viel tech weapons giht, bzw relativ viel devo sind pistols und revolver. Ich ha ua aber au scho es paar kooli smart weapons gfunde. fallsi s'smart arsenal au wett nutze nebscht tech brüchti eifach smart link pfötli? Oder sind die no über d'attribute namal extrem andersch?

4) Quickhack Slots
Ich ha scho de eint oder ander quickhack gfunde wo no geil wär, ich ha aber nur 2 slots. wie chunsch a meh? neuei cyberware oder chame das anderwertig erwiitere?

5)Breach Protocol
Chan mehr meh als 1 Deamon ufelade ines Netzwerk?

6)Attribute levle bim kille
Wenni en gegner final kille und ihn mit hacke/knarre gweakt han. spillts eh rolle wie de final hit isch? Ich bimmer nöd ganz sicher willi nanig so viel tech weapons benutzt han, lol. Wasi mein, final hit -> hacke = intelligence skill wird lvld, final hit mit tech oder vlt au smart gun und den wird das attribut boosted und intelligence ingoriert. Ich glaub de final hit isches, bimer aber nöd 100% sicher.

Die ander helfti vo de Frage hani vergässe, aber langed ja mal. THX im voruus!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Du chasch es im klassische Sinn nie vergame i rächt vielne Missione (ussert wirsch killt), dä Uusgang isch hüüfig jewiils eifach anderst (ussert bi gwüsse Mainquests). Hüüfig chasch eigentlich mache, wasd willsch, dMission wirsch bestah mitme jewils underschiedliche Ändi.

dSChwierigkeit vo dä NCPD-Missione (generell eigentlich), isch abhängig vom Level vo dä Gägner und die sind i gwüsse Regione/Fraktione höcher als i anderne (z.B. dSpanier und 6th Street Gang händ üblicherwiis viel höcheri Levels als z.B. Tiger Claws).
Isch miine Meinig nah nur Ziitverschwändig, allzu höch glevleti Gägner ahzgah und zudeäm machsch dier dä Spielfluss kabutt.

1. dMission bliibt offe, isch nöd dringend aber ich weiss gar nümm, was es bringt ihm dCholle zruggzbringe. Machs für diis Gwüsse,
will en guete Mänsch bisch :-D

2a/b Waffe Mods chasch generell nöd entferne. Eimal verbaut, bliibets drin. Wänns ersetze willsch mitme neue Mod, zerstörsch dä alt.

3. Smart Waffe chasch relativ bald bruuche (jup, bruuchsch dä Smart-Link, wo bimne Ripper-Doc dier verbaue lah chasch).
Jedi Waffe-Kategorie hät diversi Attribut (und au diversi Level-Gränze) aber Smart-Waffe underscheidet sich diesbezüglich nöd vo anderne Waffe.

4. Muesch au zum Ripperdoc und dier es neus Betriebssystem verbaue lah (weiss nümm, wie die Kategorie heisst, isch glaubs irgendwo zoberst i dä Uuswahl).

5. Wüssti nöd, glaubs scho.

6. Wüssti au nöd genau aber bin ziemlich sicher, dass es kei Rolle spielt, da dFähigkeite diräkt bim Verwände leveled.
Zuletzt geändert von Vyse am 29 Dez 2022 12:51, insgesamt 2-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Moff »

wennd wotsch hacke würdi rasch google wot die beschte hacker teils findsch, sind zum teil sehr guet bi spezielle ripperdocs versteckt und mached en riese underschied.

s'hacke i dem spiel isch richtig geil gmacht, ganz en interessanti variante vo "magie" imene rpg

freue mich richtig ide expansion wieder ga lüt eifach "abschalte", explodiere lah oder zu amokläuf zwinge
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Ich han leider sowas vo kei neui Games uuf em Radar, uuf die ich mich freue wür, ussert CP2077 Expansion. Rächt hyped.
(Ok, evtl. no Replaced und Under the Waves)
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Buccaneer »

Chunnt bald n fette dlc
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

neue Trailer zum Phantom Liberty
Relase Date hämmer jetzt au: September 2023

guck: https://www.thegnet.org/post/cyberpunk- ... er-trailer
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

de keanu spricht über sin charakter und de neu stadtteil dog city:
https://www.thegnet.org/post/keanu-reev ... s-dog-city
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Neue Trailer. Aufs Maul!


Quelle
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

gamescom trailer und screenshots.
infos zum update 2.0

muess glaub nur scho wäg dem sgame nomal durespiele :wixer:

https://www.thegnet.org/post/cyberpunk- ... creenshots
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

ich has sitt em friitig lescht wuche de phantom liberty DLC unds update 2.0 uf xbox series x und holy-moly lüütlis, es fühlt sich wie es neus game ah. sie händ würkli ALLES verbesseret... controls, schüsse, melee-combat, parcour, autofahre, skill- und perk-tree, levelcap uf 70 erhöht, neui radio-sänder, waffe, klamotte... und grafik. shit, die grafik im performance mode! eifach es träumli sägi! HDR poppt jetzt so richtig ine ufeme OLED screen.

ich darf eigentlich no gar nöd drüber schriebe, aber ich muess es eifach los werde. fantastischs update 2.0!
und äbeso fantastische DLC! CDPR cha eifach gueti, spannendi gschichte schriebe und die denn au no guet inszeniere!
es hilft natürli, dass de idris elba debi isch :herzli:

bi grad wieder voll itaucht i die wält und chume scho wieder nöd los devo... :wixer:
112 Std. total gspielt bis jetzt - devo 14 stund DLC (und ich bin no lang ned fertig).

euses review sött am 20.9. um 17:00 online si!

PS: es gitt sogar es neus arcade-mini-game: trauma drama - eifach mal churz no en contra-kopie ine gheblet. geil.

und die charakter-modäll... super super... lueg, das isch en stink-normale, dumme NPC:
Dateianhänge
dlc.jpg
trauma-drama.jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
President Evil
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 939
Registriert: 04 Sep 2002 11:07
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von President Evil »

Wird de Hammer :-D :panik:
Leider no 1 Wuche warte :head2wall:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 40 Gäste