ca. 26h
bud spencer & terence hill slaps & beans
sehr churz, aber nostalgie pur und de sound

Moderator: Master(G)
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
müsst mal d'game files ahluege. chasch wahrschinli scho sin skin ersetze.Marco_in_motion hat geschrieben:Gits en Hack wo mer de Larry dur de Nerv chan ersetze?
häsch dich schwarz und swag gfühlt?Master(G) hat geschrieben:Spider-Man Miles Morales uf PS5
obwohl ich en totale Fan vo 60fps-Modi bi, hani das im Fidelity-Mode gspielt und ich muess säge, Huet ab, wie geil gseht das bitte schön uus? Richtig NextGen!
En geile Ride gsi... und vode längi her für es Open World Spiel eigentlich voll genügend!
9/10 und eis vode beschte Spiel 2020
Si itz egentlich aui SNES Donkey Kongs dusse? Uf dr Switch meini? Und was söu das mitem zrügspuele???Mr. Heli hat geschrieben:Donkey Kong Country 3 Switch Online....
Ja. Wenn ines loch gheisch oder dich en gegner verwütscht, chasch zruggspuehle. So mueschs level nid wieder vo vorne afange. Isch so en anti flügendi controller massnahm.abyss hat geschrieben:Si itz egentlich aui SNES Donkey Kongs dusse? Uf dr Switch meini? Und was söu das mitem zrügspuele???Mr. Heli hat geschrieben:Donkey Kong Country 3 Switch Online....
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste