Hogwarts Legacy

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

nachdem ihr da alli so schwärmet, hanis jetzt doch müesse aspiele... obwohl ich eigentlich überhaupt nix mit harry potter am huet han muessi säge, es isch tatsächlich es sehr guets spiel. ha am sunntig nur churz welle dri luege (danke richi übrigens fürd disk :herzli:) und ha de grad 5 stund am stuck gspielt :lol:

erstuunlich guets spiel. hätti ned dänkt. bi gspannt was no chunt. ha erst grad levitation spell glernt. wie wiit wäg vode open world bini?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben: 14 Mär 2023 09:46 nachdem ihr da alli so schwärmet, hanis jetzt doch müesse aspiele... obwohl ich eigentlich überhaupt nix mit harry potter am huet han muessi säge, es isch tatsächlich es sehr guets spiel. ha am sunntig nur churz welle dri luege (danke richi übrigens fürd disk :herzli:) und ha de grad 5 stund am stuck gspielt :lol:

erstuunlich guets spiel. hätti ned dänkt. bi gspannt was no chunt. ha erst grad levitation spell glernt. wie wiit wäg vode open world bini?
open word erst gah wenn zumindest de bese gholt häsch. vorher isch scheisse.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

aso demfall eifach mal main-quests mache bis de bäse hesch?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

Ja genau. So 5-6h main queste de hesch bäse u super spass!
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

ok gut.

das spiel wär au als star wars game guet ine cho. ololol mit jedi-powers und blaster.
chum mer bitz so vor...

die viele chline details händ mi echt beidruckt. grafisch sowieso. spiele mit unlocked framerate im quality mode uf series x mit VRR aktiv. lauft erstuunlich guet bi dere grafik. grad e chli es brätt.... normalerwiis isch performance-mode pflicht, aber da und dank VRR isch de quality mode meh als bruchbar! :shock:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

jetzt hani de bäse. geil. umeflüge isch ja voll cool :herzli:
krass die wiitsicht. also grafisch findis extrem schön gmacht, ha de finger immer ufem screenshot-button.
vor allem znacht, sehr sehr hübsch!
gameplay findi au super. motiviert mit dene spells. bis uf es paar fetch-quests wo närve und langwiile sind all quests interessant.
dmusig findi au super. dungeos und puzzles au. top game.
aso hett scho goty potential. ja, ich has gseid. :lol: hätts ja au ned dänkt....
Dateianhänge
Hogwarts-Legacy.jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von zeromeier »

Chamer das spiele wenn eim harry Potter null (0) interessiert?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

jo ich hans au gspielt und sogar fertig gmacht und han mit em pottler null am huet. immer gmeint isch kinderkack.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:jo ich hans au gspielt und sogar fertig gmacht und han mit em pottler null am huet. immer gmeint isch kinderkack.
Mega, ischs nöd Kinderkack?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

spielt halt in hogwarts und döt sind vill chind ume. also quests sind mängisch scho chli dämlich: han mini murmelchugle verlore, gang sie go sueche.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:spielt halt in hogwarts und döt sind vill chind ume. also quests sind mängisch scho chli dämlich: han mini murmelchugle verlore, gang sie go sueche.
Bisch sie go sueche?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

nei haet mich agschisse und bin den mit em bese es paar troll go verflueche.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:nei haet mich agschisse und bin den mit em bese es paar troll go verflueche.
Tönt au besser
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben: 16 Mär 2023 12:06 jetzt hani de bäse. geil. umeflüge isch ja voll cool :herzli:
krass die wiitsicht. also grafisch findis extrem schön gmacht, ha de finger immer ufem screenshot-button.
vor allem znacht, sehr sehr hübsch!
gameplay findi au super. motiviert mit dene spells. bis uf es paar fetch-quests wo närve und langwiile sind all quests interessant.
dmusig findi au super. dungeos und puzzles au. top game.
aso hett scho goty potential. ja, ich has gseid. :lol: hätts ja au ned dänkt....
Jep isch würklech e risige überaschigs hit!
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

zeromeier hat geschrieben: 16 Mär 2023 14:45 Chamer das spiele wenn eim harry Potter null (0) interessiert?
zu 100%. ich ha no kein einzige potter film glueget. ha die immer doof und chindisch gfunde.
und ha mir genau die gliich frag gstellt. :lol:
isch absolut keis problem, mer chans eifach als guets open world fantasy-abentür aluege.

PS: ich han die murmeli ide bibliothek fürs chline meitli gholt, logisch. :mrgreen:

lueg mal, das isch in-game grafik, scho huere geil:
Dateianhänge
Hogwarts Legacy (2).jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von mr.raw »

:shock:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

Update nach 27 Stund:

Immerno top, liechti Abnutzigserschinige machet sich aber bemerkbar.

Ich ha viel Side-Quests und so Mini-Puzzles ide Landschaft gmacht. Debi fallt mir uuf, dass de meischti Loot womer dette bechunt rein kosmetischer Natur isch und die viele Chleider ohni Upgrades meischt ned bruchbar sind. Muesch immer zerst Hei und am Websstuehl go Upgrades mache. Da ich uf EASY spiele, bruchi das aber überhaupt ned.

Warum spiel ich uf EASY? Will Gägner uf NORMAL echti Bullet-Sponges sind und ich sowas hasse.

Schad isch au, dass vieli Zaubersprüch nur sehr sälte zum Isatz chömed. Repairo wär z.B. für Puzzles interessant, hani aber bis jetzt und nach so langer Ziit gfühlt nur 3x müesse isetze und no i keim einzige Puzzle.

Erstuunlich isch au, dass ich no öppe 1/3 vode Map no gar nie bsuecht han (de Bereich une rechts). Storytechnisch bini wohl aber sicher scho über de Hälfti, will es isch ja jetzt Winter (Season 2 vo 4). Wenn gahts dett abe?

Side-Quests sind guet gmacht. Nur sehr sälte en Fetch-Quest. Vieli führet a Ort ane, womer suscht gar nie bsuecht. Findi guet.

Erstuunt bini au über de Umfang vom Room of Requirement. Was mer da alles baue, anestelle, sammle, züchte, braue und crafte chan, isch ja jensiits! :lol: Chönt mer glatt es eigets Game druus mache.

Fun Fact: Ich han jetzt die erste 2 Harry Potter Film mal glueget :groel: und ha no vor, die restliche 5 au no zluege.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Moff »

hesch mit allem recht
ich has schlussendlich doch au ned superduper gfunde, es isch vor allem am afang im schloss enorm guet, aber d'open world isch sehr underdurchschnittlich, und det findet 2/3 vom spiel statt leider
und auf vo dir agsproche, d'itemisierig isch ned guet gmacht, es isch alels u random. zT hets cooli extra rätsel zum löse und denn beschunnsch en normali chischte mit grüenem crap drin

ich has aber trotzdem gernd duregspielt will mir s'kämpfe viel spass gmacht het, ich spiel ja immer gern zauberer und da hend sie sich würklich was interessants überleit
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

ja das isch leider so, dr loot isch komplett scheisse u bringt nid viu. ou dopen world isch solala, dr unger bereich machsch ersch ganz am schluss vom game.. u den bringts eh nümme viu. Aber wie du seisch. Side Quest u main quest si lessig zum mache, aues angere isch komplette füller. dänke e 2. teil wär heftig
shubidu
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von grappagott »

nach de weihnachte (was für e schwachsinnigi umstellig) und wenn im rush modus bisch, gits no e handvoll hauptquest z mache, ca 6h. danach isch finito.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

ja denn längets mir denn glaub au. finds es würkli sehr guets game. aber wie bi allne open world spiel stellt sich bi mir früener oder später immer en gwüssi müedigkeit ii. ich dänk nöd, dass ich das 100% komplettiere, aber die main- und side-quests machi ganz sicher no dure. :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Moff »

komplettiere lohnt sich au gar ned, zum teil gits au gar kei belohnige meh, zB für die merlin rätsel, für die letscchte 20 gits gar nüt me
quests dure und guet isch, sidequests sind ja au relativ wenig
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben: 22 Mär 2023 09:44 ja denn längets mir denn glaub au. finds es würkli sehr guets game. aber wie bi allne open world spiel stellt sich bi mir früener oder später immer en gwüssi müedigkeit ii. ich dänk nöd, dass ich das 100% komplettiere, aber die main- und side-quests machi ganz sicher no dure. :herzli:
genau das hani o gmacht u när mit fröid wäggleit :D
shubidu
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

die suech quests sind eifach muehsam, de spiegel etc. die hani fast all usglah uusert isch grad paar meter i de nöchi.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »


Quelle

spoiler: er gitt 10/10 :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 46 Gäste