Hogwarts Legacy

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

kein harry potter fan, aber es gseht scho unverschämt guet us. für fans sicher en offebarig, dänki...

20 min. gameplay: https://www.thegnet.org/post/neues-game ... rts-legacy
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
whoisfoxmulder
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 279
Registriert: 14 Dez 2019 17:24
Wohnort: Agglo Bern
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von whoisfoxmulder »

I glaub es wird Schrott
Bild

Old PSN Acc. (Swiss): Whoisfoxmulder
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von rebornkid »

De ersti Idruck isch sehr guet. Cool gmacht mit de Zauberspruech, Stüürig past sowiit au.
Bin gspannt wie soch wiiter entwicklet…
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Buccaneer »

Obacht
So darf Hogwarts Legacy nicht auf Steam erscheinen!

Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Mr. Heli »

für so spiel muesch sowieso warte bis günstig secondhand bechunsch und d bugs gfixed sind.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

Das spiel isch den würkli na guet du. gar kei so chinderchram wien ich denkt han. kämpf sogar na schwierig.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

absolut nix für mich... ich ha aber au no nie irgend en potter-movie glueget...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von rebornkid »

Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2023 11:06 absolut nix für mich... ich ha aber au no nie irgend en potter-movie glueget...
Ich bin au kein Potter-Fan, aber bis jetzt gfallts mer sehr guet. Halt es Open-World-Game wieder mal mit emene andere Setting.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

möglich, aber mir gfallt äbe scho das setting ned... de ganze "english-schuel-style" mit dene teenies... plus: bi allgemein ned sone fan vo so hokuspokus-gschichte.

aber ich freu mi trotzdem, wenns game guet worde isch. hütt au nüm selbstverständlich, dass es scho am release spielbar isch :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Mr. Heli »

schuelsettings sind sowieso kacke in games, v.a. wenns so dating sim scheiss dine het wie fire emblem three houses oder tuusig möglichkeite wie persona.
Benutzeravatar
Jeridian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 495
Registriert: 06 Okt 2010 22:11
Wohnort: Kt. Schaffhausen
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Jeridian »

Also Bully war damals ein super game^^
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

also mir gfauts ziemlech guet. ha ou angst gha vorem setting u de kindersache, aber es spiutsech sehr guet u isch sehr sehr ungerhautsam. leider isches sehr langsam am afang, bisme mau losglah wird oder überhaupt mau öppis cha mache. aber när isches würklech super spiubar u dfights si sehr intensiv. bisher würklech positiv überrascht für dasi überhoupt nid harry fucker fän bi
shubidu
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

ja es isch seeeeeeehr langsam. aber s spiel isch super gmacht. han harry potter immer kinderkacke gfunde aber das spiel isch bisher sehr guet.
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von rebornkid »

sidusson hat geschrieben: 08 Feb 2023 08:47 also mir gfauts ziemlech guet. ha ou angst gha vorem setting u de kindersache, aber es spiutsech sehr guet u isch sehr sehr ungerhautsam. leider isches sehr langsam am afang, bisme mau losglah wird oder überhaupt mau öppis cha mache. aber när isches würklech super spiubar u dfights si sehr intensiv. bisher würklech positiv überrascht für dasi überhoupt nid harry fucker fän bi
Genau, findes echt cool gmacht mit de Zaubersprüch und au dWelt gfallt mir sehr gut. Han no keis einzigs Harry Potter Buech glese, Film hani mit de Kids nur de ersti Teil gseh.
Sganze wird de doch au no komplexer mit de ganze Zaubertränke, Pflanzene wo mer chan züchte. Au Quests mit Bese-Renne etc.
Bin sehr gspannt wie wiiter gaht.
Han vo Afang a grad immer woni durecho bin alles gsammlet und alli Quests gmacht. So bini zackig uf Level 14 cho...
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Moff »

us miner sicht sehr es kompetents open world rpg irgendwo zwüsche witschler 3 und de letschte paar assassins creed rpg games.

leider bin ich gar kein fan vo harry potter, ich chanmer chum vorstelle wie geil das als fan sie muess, alles mit sehr viel sorgfalt umgsetzt.
ich spiele aber sehr gern caster i games und das isch da spielerisch top umgsetzt. de kampf isch würklich cool aber au usserhalb vom kämpfe chamer ide welt sehr viel mit magie interagiere, mer het sich da viel überleit debi
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Reinforced »

Harry Pflütter :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von The Sheep »

gfalltmer also au sehr guet, das Spieli. han eigentlich erwartet es chäm eher so use wie bim No Mans Sky, mit enttüschte Fans wo sich viel mehr vorgstellt händ als sie hän chönne liefere, aber bi Hogwarts Legacy sind jetzt glaubs vieli mol wirklich positiv überrascht worde.
Finds de Hammer wie detailverliebt das umgsetzt worde isch, und wie guet sichs spielt.

Gschicht spielt ja im 19.Jhdt, also mindeschtens 100Johr vor de Büecher. De Harry Potter und sämtlichi andere bekannte Charaktere suecht mer also vergäbens in däm Game. Mer trifft aber einigi bekannti Familienäme in Form vo Ahne a.
Und de Charakter womer spielt, het e Stimm, wo am Daniel Radcliffe sehr ähnlich isch, zumindescht in der änglische version vom game. Das findi e durchus clevere Schachzug vo de Macher, wil mer fühlt sich sofort heimelig und ine witeri Harry Potter Geschicht ineversetzt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

so has jetz de gad düre. würklech es sagehaft guets game! hätti nie erwartet, es spiutsech sehr guet, es geit nachem ewig langsame start när zackig witer. me cha fasch überau innert 7sek häreteleportiere u äuä ds beste feature sits videospiu git: me cha nach guet 6h FLÜGE, mitem bäse! es geit soooo schnäu u agnähm vo a-b. würklech, ig weiss nid wieme i angere games me cha normau häreloufe oder mitem ROSS ga :lol:

es het o tusig system wome cha stunde verballere: tierli jage, züchte, irichte, paare, ds gliche mit Pflanze, me het e eigete ruum wome cha komplett säuber irichte, etc, u huere viu züg ds mache. visuell isches ou zwüsche sehr schön u wüest.. leider.. aber louft ämu meistens sehr guet i performance..

was aber am game extrem fäuht isch abwächslig. dwäut isch e ubisoft risigi wäut mit tusig sinnlose ufgabe u paar sidequests, so guet wie null interaktion u dwäut isch eifach gross u bringt nix. no schlimmer isch dases öppe 5 verschidnigi gägner het: mönsche, trolls, goblins, spinnele. thats it u me fightet au pot.. apropos fighte: das isch würklech spassig u sehr combo based. zersch dr gägner id luft ufeschleudere när paar mau abschiesse, mit füür verbrönne u när über dklippe abe force pushe :lol: isch sehr schnäu u spassig.

ah u story isch ou sehr mittumässig, ewigs viu gschnurr u dmenüs si direkt us dr höll.. :damn:

isch würklech e HIDDEN GEM u hät nie erwartet dases spass würd mache. huet ab.
shubidu
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Moff »

Ich bin nach 20 stund immer na im tutorial und es git immer na neui system und features.

Wahnsinn.

Ich denke ich muess min erschtidruck nach ufe korrigiere. Guet mögloch dass das in zuekunft verdient mit witcher 3 und botw i eim atemzug gnennt wird
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von thaeye »

es isch sehr guet, bin jetzt am flüüge mit bese. sehr geil. am beste machsch zerst alles wichtige bezüglich system am afang (also hauptgschicht wiitermache bis de bese und de ruum überchunsch), den gats guet ab.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

ja genau, ha am afang no sidequests gmacht, aber am beste würklech hauptmissione mache bisi di ändlech usem hus uselöh u när chasch mache wasde wosch. mitem bäse umeflüge, nüt besser gits :D

was ono cool isch es het rächt viu chlini minidungeons wo no lustigi physik rätsu u so sache hei. es isch voller überaschige, aber leider äbe ou völlig überlade mit sinnlosem züg.. wesi es 2 chöi u dörfe mache hani ds gfühl heisi da es heisses ise im füür :wixer:
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

22h fertig. fasch aui sidequests gmacht. ein guter zock! dwäut veränderetsech sogar nach de jahreszitte. ah und dümmsti design entscheidig: me cha nid pause drücke während de cutszene :typej:

aber definitiv es grandioses game gsi, hätti nie dänkt :lol:

Das u Dead Space legge scho gueti GOTY häre! :kitzel:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von Master(G) »

sidusson hat geschrieben: 14 Feb 2023 15:02 ah und dümmsti design entscheidig: me cha nid pause drücke während de cutszene :typej:
ich drucke uf xbox alligs de xbox button i dene fäll. klappt immer. :-D

evtl. gaht das ja uf ps5 au, eifach sblade ine hole...
sidusson hat geschrieben: 14 Feb 2023 15:02 Das u Dead Space legge scho gueti GOTY häre! :kitzel:
Hi-Fi Rush ned vergässe! ;) Guete Start is Jahr gsi...



zum spiel: bargain bin für mich demfall.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
whoisfoxmulder
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 279
Registriert: 14 Dez 2019 17:24
Wohnort: Agglo Bern
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von whoisfoxmulder »

Bild

Old PSN Acc. (Swiss): Whoisfoxmulder
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Hogwarts Legacy

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben: 14 Feb 2023 15:12
sidusson hat geschrieben: 14 Feb 2023 15:02 ah und dümmsti design entscheidig: me cha nid pause drücke während de cutszene :typej:
ich drucke uf xbox alligs de xbox button i dene fäll. klappt immer. :-D

evtl. gaht das ja uf ps5 au, eifach sblade ine hole...
sidusson hat geschrieben: 14 Feb 2023 15:02 Das u Dead Space legge scho gueti GOTY häre! :kitzel:
Hi-Fi Rush ned vergässe! ;) Guete Start is Jahr gsi...



zum spiel: bargain bin für mich demfall.
PS button drücke = game stirbt när :lol: ischmer paar mau passiert, es bugget när komplett.. si schaffe aber anschinend ja amene patch... bitzeli too late :lol:

ou u ja stimmt hi fi rush isch next on the list :wixer:
shubidu
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 42 Gäste