Pokemon Karmesin & Purpur [Switch]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1852
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Pokemon Karmesin & Purpur [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

ja es isch so, ich mit mine bald 34 jahr spiele no bzw. wieder pokemon :kicher:
aber man bedenke, vor paar jahr wo pokemon go usecho isch, isch meh schräg aglueget worde, wenn meh wie ich ka pokemon gspielt het :!:
bi mir ischs halt chindheitserinnerig pur(pur), im auto immer am pokemon blau game gsi, wenn mir irgendwo sind go wandere.

s spiel isch ja ide reviews recht verrisse worde, wills ganz übli glitches git. nintendo git anschinend sogar scho cash back. abgseh vo dem, wo meh sicher in baldige patches wird behebe, packt mich das spiel wie scho lang keis meh us de serie. es isch e riesegrossi welt, wo meh frei erkunde chan. pokemon laufed sichtbar ume. s ifange funktioniert nid wie bim arceus frei, sondern nume im kampf. defür chan meh sini pokemon jez in autokämpf losschicke go uflevle. das isch super. au susch isch d welt riesig und büütet viel optione. klassischi arena kämpf zum orde sammle, oder legendäri pokemon go ufsueche, team star (bösewichte) go besiege oder eifach pokedex vervollständige. schad isch, dass d level vode gegner nid skaliert sind, sodass obschon open world, meh eigentlich zwunge wird, zum de standardweg ischlah. dete dure vergliechbar mit em zelda botw, wo s ja au so gsi isch.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Pokemon Karmesin & Purpur [Switch]

Beitrag von sidusson »

Über 10 Mio. Pokémon Karmesin und Pokémon Purpur verkauft
24.11.22 - Nintendo gibt bekannt, dass von Pokémon Karmesin und Pokémon Purpur mehr als 10 Mio. Einheiten weltweit in den ersten drei Tagen nach Veröffentlichung am 18.11.22 weltweit verkauft wurden.

Die beiden Spiele erzielen am Einführungswochenende weltweit damit die höchsten Verkaufszahlen in der Geschichte von Nintendo.


jeeeeensits
shubidu
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1852
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Pokemon Karmesin & Purpur [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

krass. es isch aber au guet, abgseh vo de glitches. und es isch eifach langsam. d konsole chunt ad limite.

has jez dure. git aber post game jenstes zum mache, wo ich jez no dra bin.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 21 Gäste