The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

Bin no ganz am afang, packt mich nonig.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: 15 Mai 2023 07:24 :groel: ischen huere sandbox
denn spielis glaub nie. hed mich im fallout irgendwas (4?) scho gnervt, unnötige Schrott.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben: 17 Mai 2023 14:34 Bin no ganz am afang, packt mich nonig.
Säge / schribe lustigerwis no viu, mau luege wenn Reviewers mau d Eier uspacke oder d Nintendo Fanboy Brülle ablegä, u nid eifach grad 100% gäbe, nume wüäus es Zelda oder Mario isch. Pure Bullshit! Scho Technik ällei isch zum Chotze, d Heufti vor Map isch recycled ( wofür jedes angerä Spiel würd zerisse wärde ) wie oft isch da dr Gandalf oder wie är heisst dr Boss gsi? LOL. D Spielmechanik mit em crafte isch klar nice, hets aber ou scho gä, sicher nid so wie im Spiel, komplett neu isches aber nid. FF16 wird mit däm Spiel dr Fuessbode ufwüsche, i so ziemlich aune Aspäkte bis uf das Crafte nid. Aber klar es wird nie GoTy es isch ja es Nintendo Spiel use cho, de mues mä scho au 6 Jahr eifach blind Goty Title und besti Scores verteile. Nume no bevor Sony Fanboy blah blah los geit, mit het HFW totale Trash dünkt, und BS sowieso mit derä dräckige LGBQT Agändä Pisse. S neue GoW het mi ou e huere Schritt vom 18er GoW zrügg dünkt, i aune Aspäkte! Ou ganz klar überbewärtet. D PS5 isch es schwachs Schissgrät, PS het unger em Ryan jeglechä Wiedererkennigswärt verlore, und si si zumne richtige LGBQT Agändä Push Konzärn worde, söue sich figge die Hueresöhn. Aber dä Nintendo Fanatismus isch so huere lächerlech, no bevor ig bi Metacritic ha gluegt hani dr Score gwüsst :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben: 16 Mai 2023 09:10 Obwohl ich kein Switch etc han...
Isch es nid schön, dass wenigstens ei Firma ,bzw. uf einere Konsole, no "fertigi" Games usechömed wo nid zerst tusig Patches bruched, bis sie überhaput mal laufed? Bravo Nintnedo! Hoffe anderi nämed sich das mal als Vorbild
Da hesch rächt, aber dert isch die chotzgrusigi Optik ou es feature wo öbe no plus Pünkt het gä, sprich so sache wie optik, performance optimierig, pop ins etc hei si gar nid müesse beachte, u so züg chostet huere Zit. Aber i gibe dir schüsch definitv rächt, so wie die Spiel teilwis use chöme isch e Katastrophe, wie ersch grad SW, es gseht optisch nid nume last gen us, es louft ou no uhuere beschisse.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Jones »

Dr beschitl0r wieder...
Hässig wie eh und je...

:groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Jones »

Mi hets grad richtig packt! Ändlech mau was innovativs i Sache Spielmechanik! Dass all die rätsu chasch uf zig kreativi wäg löse findi mau was erfrüschendes...

Da chasch all die andere open world games ir pfiffe rouche o wenn sie technisch besser usgseh...

Map Recycling isch aber klar es no go i dam usmass... Bi itz aber ersch grad vom sky obe abe cho u ha no nid viu gseh...
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

Jones hat geschrieben: 18 Mai 2023 16:21 Dr beschitl0r wieder...
Hässig wie eh und je...

:groel:
:groel:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

ich glaub es isch besser als BOTW, es het würklich es paar sinnvolli verbesserige und gueti ergänzige, aber ich weiss ned öb ich glich begeischteret bin wie bi BOTW, für das isch es mir ehrlich gseit zu ähnlich. bin nonig sicher öb ich d'welt so viel abgrase wie nötig oder eifach snötigschte mache.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben: 19 Mai 2023 09:46 https://zeldabuilds.gg/
das isch zwar super witzig und so, aber äbe nüm zelda für mich.
müesst ich das game teschte und es review schriebe, wärs under de note vom botw
de bejita macht paar gueti pünkt wo ich au so gseh.
sicherlich es cools game und überhaupt ned schlächt, aber äbe, viel recycled und wiit wäg vom zelda-flair wo ich liebä.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von thaeye »

du muesch de shit ja au nöd mache. ich finds au z vil, ich han kei nerve mit dere fotzelstüürig öpis z baue. überhaupt findis z "überlade", die huere stüürig. eimal was baue und den chasch mit autobuild de scheiss immer widr mache.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Jones »

Het scho was ja...
Zelda Flair wie früher isch das definitiv nid.
D'frag isch halt wie viu vi däm züg muesch effektiv mache zum witer cho.. whs quasi nüt...

Aber mit dere Physik engine isch das z'erwarte gsi...
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von rebornkid »

Nur scho das jedi Waffe kabut gaht regt mi so uf!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

OoT und MM sind die beide letschte richtig suprige und universell gliebte 3D open world Zeldas gsi vor BOTW.
Wind Waker, Twilight Princess und Sykward Sword sind alli beschtefalls umstritte gsi.
Ich denke d'Message isch klar gsi, dass de "Zelda Flair" en generalüberholig brucht het.

Mer chan BOTW its vorwerfe, dasses de flair nüme het, aber wertige und verkaufszahle spreched en eidütigi sprach.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

rebornkid hat geschrieben: 19 Mai 2023 12:53 Nur scho das jedi Waffe kabut gaht regt mi so uf!
ich finde das isch in TOTK massiv verbesseret wurde, macht sogar spass waffe immer neu fuse und usprobiere.
irgendwenn gits denn ja wieder s'master sword
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

mer chan paar richtig geili sache fuse, vergessed debi de schild ned
mer chan zB die mine wäge as schild ane fuse, wennd denn "surfsch" bechunnsch es rollbrett
oder en bombe as schild fuse und denn drufgumpe mit surfe git en gezielti explosion wo eim selber nüt macht
echseblitzhorn macht usere waffe en elektropeitsche
mer chan au waffe a waffe fuse wo denn zwar no zerbrechlicher sind aber super damage mached
denn natürlich stanrad monsterteil fuse für eifach meh damage und durability

s'ganze reward system für exploration und monster kille basiert ja druf, dassmer neui waffe bechunnt, das funktioniert in TOTWK iets viel besser als in BOTW
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Bejita »

Jones hat geschrieben: 18 Mai 2023 16:25 Mi hets grad richtig packt! Ändlech mau was innovativs i Sache Spielmechanik! Dass all die rätsu chasch uf zig kreativi wäg löse findi mau was erfrüschendes...

Da chasch all die andere open world games ir pfiffe rouche o wenn sie technisch besser usgseh...

Map Recycling isch aber klar es no go i dam usmass... Bi itz aber ersch grad vom sky obe abe cho u ha no nid viu gseh...
Gönn dr, i wot dir di Spass nid schlächt redä. I redä vo dä gottverschwuchtletä Reviewers.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Bejita »

I wot z Game nid schlächt redä, i freue mi für aui wo e guete Zock hei. Aber sorry, das grad e Map bis ufs Luftzüg komplett cha recycled wärde ohni Punktabzug oder Kritik isch doch eifach ungersti und unprofessionell, jedes angere Spiel würd ir Luft zerisse wärde für so öpis. Das d Waffe kaputt gö het so guet wie niemer guet gfunge im Botw, und hie bringe sis wieder, wird ou nid kritisiert. Auso i weiss ja nid
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

Bejita hat geschrieben: 19 Mai 2023 16:27 I wot i wot es happy Bett :!:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

Nei im ernst nach paar Stund isch für mich z‘kompliziert! BOTW hät mich dazumal richtig inne zoge, was bi dem nonig dä fall isch, hoffentlich wirds no was!
Und übeigens wieso händs recycled? Bi Twilight Princess isch doch au gange, das stört mich jetzt gad!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Mr. Heli »

churz vorem 4. tempel, ca. 1/3 vode schrein gmacht und d map ufdeckt. usserd im untergrund. han irgendwie nie pfiil i dem spiel, muess immer go chaufe. au geld hani praktisch nie, d chleider sind so sautüür. evt. muess ich jez denn au mal de duplikator cheat nutze.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

pfil findsch eigentlich i allne holz und stahl boxe tonnwis

hani na nie zwenig gha oder müesse chaufe, usser du kämpfsch hauptsächlich mit pfil

für geld lohnts sich die blaue häsli 3 mal abschüsse, sött jedes mal 100 rubin geh, die gits übrigens vor jeder cave
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Mr. Heli »

jep die holi natürlich au immer. pfiil bruchi im untergrund zum liecht mache sehr viel. aber kämpfe halt tendenziell scho viel mit pfiil. ha s gfühl, ich seg di ganz ziit huere unterpowered. ha no kei starki waffe, s höchste isch irgendwie stufe 18 gsi. schilder hani defür scho sottig über 40.

muess jez mal die sidequests mit de fee mache, damit ich d chleidig chan verbessere. nimm di ganz ziit mega viel schade, z.t. zwei schläg und scho tod, au wenn ich die ober herzli reihe scho han. vo botw han ichs nid so in erinnerig.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

ich würd im underground die liecht ohni pfil mache, chasch ja au vo hand schmeisse

dassmer viels chade bechunnt isch chli normal i dem spiel, armor upgrade verbesseret das ned gross, isch aber scho nötig
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von evo »

Mr. Heli hat geschrieben: 22 Mai 2023 09:42 jep die holi natürlich au immer. pfiil bruchi im untergrund zum liecht mache sehr viel. aber kämpfe halt tendenziell scho viel mit pfiil. ha s gfühl, ich seg di ganz ziit huere unterpowered. ha no kei starki waffe, s höchste isch irgendwie stufe 18 gsi. schilder hani defür scho sottig über 40.

muess jez mal die sidequests mit de fee mache, damit ich d chleidig chan verbessere. nimm di ganz ziit mega viel schade, z.t. zwei schläg und scho tod, au wenn ich die ober herzli reihe scho han. vo botw han ichs nid so in erinnerig.
denn hesch aber no keini starke hörner fusinoniert?

holsch e starki base waffe im untergrund wo die statue hebe oder vo dene wächter statue wog in dr ganz wäld drgege kämpfsch und fusioniersch mit eme horn vomene schwarze moblin/bosskin oder vonere echse und denn hesch scho ordendlich wums. die steihärze vo de iwarok stei worldbosse sin au starke fuse. lynel züg sowieso wenn so ein scho erleggt hesch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 44 Gäste