Live A Live [Switch]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

Bild

Bild

Bild

isch letzt wuche usecho und ha keis topic gfunde. Remake vom SFC game (region locked in japan) im HD-2D style.
optisch sehr schön umgsetzt, wobi s ganz klar no viel luft nach obe geh het zum details ibaue. mues ja nid es detail-getreues remake si. zerst han ichs gar nonid welä spiele, will ja xenoblade chronicles 3 inere wuche chunt. ha denn aber gfunde, dass es glich gat will d charakter ja je en eigeni story hend und ichs spiel darum nonid muess fertig spiele.

gspielt bis jez hani d gegewart - beat em up à la street fighter im tactical rpg modus, rundebasiert mit echtziit. oder wie meh dem au immer sege will :lol: die kämpf wo ich ufem SFC nie kapiert han sind nach mehrere aläuf denn endlich gange. när hani d story vom höhlebewohner agfange. viel charme und witz. was nervt isch de speicherpunkt. inere höhli ine wo ich gege en überstarke boss kämpfe muess, ka nid vor oder zurück. zum glück hani no manuell gspeicheret gha. so sache sötted bimne remake eifach behobe werde.

ufem SFC hani de cowboy und ninja mal agspielt, aber bi beidne stories verseit.

spielts susch no öper?
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Doraemon »

Sobaud i mit Octopath fertig bi fahni mit Live a Live a. Uf SFC hanis nie gschpielt, aber freue mi recht.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von LuiStyle »

Ich wirds mir au no gäh han aber no en stapel gueti Switch games zum zocke.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

LuiStyle hat geschrieben: 26 Jul 2022 20:08 no en stapel gueti Switch games zum zocke.
verzell
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von LuiStyle »

Han AxiomVerge 2 zum fertig zocke, den chunt Record of Lodoss War: Deedlit in Wonder Labyrinth dra.
Fire Emblem Warriors Three hopes muessi no zocke und s‘Metroid Dread no fertig spiele, da jetzt liechter worde isch. Ach ja Eastward uf dütsch muessi mir au no gäh. :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

so mit naher zukunft dure, catchy robot song :lol:

jez mit de ninja story agfange, wo ich ufem SFC so abkackt han. sehr schön gmacht.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

LuiStyle hat geschrieben: 27 Jul 2022 14:54 Han AxiomVerge 2 zum fertig zocke, den chunt Record of Lodoss War: Deedlit in Wonder Labyrinth dra.
Fire Emblem Warriors Three hopes muessi no zocke und s‘Metroid Dread no fertig spiele, da jetzt liechter worde isch. Ach ja Eastward uf dütsch muessi mir au no gäh. :herzli:
a metroid style games, mit dem chani ebe nüt afange, au wenn ichs optisch schön finde.

fire emblems chaufi au irgendwenn. hack and slay isch bi mir meh lückefüller. de vorgänger hani drum wieder verchauft.

eastward isch optisch sehr schön. d story kapiere ich hüt nonid. spielerisch büütets leider zwenig tüüfi.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von LuiStyle »

Ja das isch no böd wenn kei metrodvania gern häsch.
Aber es git ja no Xenoblade Chronicles 3 und da bisch den au ehwigs dra. Final Vendetta gits zwar au für anderi Konsole aber on the go isch scho no geil!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von LuiStyle »

Ja das isch no blöd wenn kei metrodvania gern häsch.
Aber es git ja no Xenoblade Chronicles 3 und da bisch den au ehwigs dra. Final Vendetta gits zwar au für anderi Konsole aber on the go isch scho no geil!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Master(G) »

de Fabrice hett sich für eus dur alli ziitepoche kämpft:

https://www.thegnet.org/post/the-g-net- ... ive-a-live
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Doraemon »

Geschter agfange mitem Höhlemönsch Kapitel. Macht Spass! Witzigi Gschicht, cools Kampfsystem, Fäkalhumor, bis jetz bini zfriede.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Doraemon »

Geschter Kapitel Nummer 4 abgschlosse. I bi bitzeli zwiegespalten. Es isch mega schön gmacht und sie hei sech sehr müeh gä um für Abwächslig ds sorge. Genau das isch aber o biz der Schwachpunkt für mi. D Episode si zum Teil recht churz und bi teilne Charaktere gits nid mau XP. D Musig dünkt mi bis jetz o bis uf 1 Track eher durchschnittlech. Ke Verglich zu de Meisterwärch im Octopath.
Am beste gfalle het mer bis jetz d Höhlemönsch Episode, gfougt vo Edo Japan. China hani Story extrem guet gfunge, aber leider ds churz. Die Episode wär super aus eigeständigs Spiel. Wilde Weste isch bitz längwilig und klischeehaft gsi und zwenig Kämpf und kener Xp. De lieber Goboi-Kid ufem NES.
Bi aber glich gspannt uf die witere Episode. Wenn si nid no irgend e übli und müehsami Gameplay Idee hei iboue denn machis sicher fertig.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Doraemon »

Bi jetz im letschte Kapitel und da chunnt richtig Octopath Stimmig uf. Gfaut mer guet, me cha jetz ändlech aui Charaktere uflevele. Hie no churz öpis über die angere Kapitu.
Gegewart: Witzigi Idee mit de Kämpf, aber nix uflevele und bitzeli churz.
Nahi Zuekunft: Guets Kapitu, cooli Story, gueti Musig (ööhm das tönt ja wie ds Mazinger Titellied), diesmau wieder mit XP und viu zum schmunzle.
Ferni Zuekunft: Ds doofschte Kapitu. Zwar no gueti Story und cooli Location, aber keni Kämpf und müehsams umeloufe, hundert mau hin und her het scho chlei gnervt. Aber am Schluss isches glich no herzig und passt.
8. Kapitu: Wieder super, wie im ne richtige RPG. Und geili Story muesi säge.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Doraemon »

Has düre mit aune verschiedene Endings. Spielzit ca. 35 Stund. Aus i auem OK dank der Abwächslig, aber insgesamt zwenig RPG Futter für mi. Zwenig Items, zwenig Gegnervielfalt, zwenig grinde, keni Items verchoufe, zviu sinnloses umeloufe. Wes wenigstens Kämpf gäbt bim umeloufe.
Aber alles i allem doch es guets Game zum 1x dürespiele. 7/10
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

also bin au einmal dure, mit em bad ending wo zwüschet em bad ending und good ending liegt :lol:
jez mach ich all dungeons im letzte kapitel no und versuechs good ending. när au s special chapter wos ufd charakteruswahl druf a chunt.

kritik nachvollziehbar, wenn es klassischs rpg erwartisch. ich glaube, im original hesch usrüstig, uflevle, usw. no viel reduzierter oder chunsch es gar nid gross mit über. bin mir nüme sicher. ich finds aber grandios, was sie sich da churzgschichte usdenkt hend. muess meh in so churzer ziit au no vermittle chöne. d musig isch super, zwar mega steoretypisch (china, wilde weste etc.), aber eifach guet.

s schlechtischte kapitel spielerisch han ich au di fern zuekunft gfunde. china isch super gsi, v.a. mit de charakteruswahl.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1843
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Live A Live [Switch]

Beitrag von Mr. Heli »

gester abig all dungeons im letzte kapitel abgschlosse. de mit nahe zukunft nervt, null koordination. de mitem kid sundown isch müehsam gsi wegem boss.

es gäbt glaubs no viel meh (secret bosses, special items), aber als nächsts versueche ich s true ending. charaktere wie bim erste lauf: kämpfer, ninja, nahi zuekunft (healer) und chines
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste