LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Master(G) »

...ich ha eigentlich dänkt, es isch quasi es "best-of", also mit de alte games, neu ufghübscht, will, es gitt ja für jede film scho es Lego spiel, bzw. die alt trilogy... aber hey, es isch komplett es neus game. jede film isch "neu" inszeniert, nix remake oder remaster :shock: huere guet!

ich liebe star wars und die lego games sowieso. ha am weekend grad paar stündli verbrate. uf nextgen konsole in 4k und mit 60fps isch au es super gfühl. hetts so au no nie gäh. schad, dass de koop wiiterhin nur lokal isch.

und was sölli säge: es isch wohl sbeschte Lego game bis jetzt. de ufbau isch super. chasch jederziit mit em ruumschiff is all und alli 24 (!) planete direkt aflüge. jede planet hett de nomal 1-3 zone wos unglaublich viel zum entdecke gitt.

schüsse neu mit over-the-shoulder-view und sogar es deckigssystem hetts. und es neus combo-system, wo entfernt a devil may cry erinneret. kämpfe mit lightsaber isch soooo viel besser jetzt!

skill-tree isch au recht cool. endlich gitts "super-sprint" womer uhuere schnell dur de level sprinte chan. ideal für sammler!

fazit: eifach geil! :herzli:

mache keis review, das da isch mis review. gibe 9/10! :1thumb:

ah ja: intro isch ja mal mega. grad hüenerhuut für jede star wars fan.



Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Spaghetti
(S)NES/(S)FC forever
(S)NES/(S)FC forever
Beiträge: 9007
Registriert: 08 Apr 2004 15:29
Wohnort: Abtwil SG
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Spaghetti »

Lego Games sind die besten. Ich freue mich auf das neue LEGO Star Wars. I ha es für PS5 geholt. Coop mit mim Sohn wird super!
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von rebornkid »

Hab es auch für die Switch geholt, vorallem für meine Kids. Hatte die Lego Games im Multiplayer immer in Erinnerung, dass bei 2 Spieler die Kamera rauszoomt und so das ganze Spielgeschehen eingefangen wird. Daher war ich überrascht, dass nun ein Spilit-Screen zum zuge kommt. Finde ich ehrlich gesagt, richtig KACKE! Teils für die Kids total unübersichtlich...
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Master(G) »

handkehrum hett eim de zoom-split doch immer starch igschränkt, will mer ned wiit vonenand hett weg chöne.

ich bevorzuge en echte splitscreen.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Mr. Heli »

gseht lustig us, han nume s lego city undercover gspielt und spass dra gha. weles wär susch no z empfehle?

het wahnsinnig gern es remake vom lego land wo sinerziit ufem pc usecho isch. chasch en park baue, story modus und frei. han mal e achterbahn baue gha wo de ganz park abdeckt. nüt ztrinke, zesse, kei suschtige attraktione und ewigi warteschlange, aber all parkbsuecher mega happy :lol:

gits susch eis i dem stil?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Master(G) »

also sowas mit "park-bau" gitts eigentlich keis anders.

aber all lego games händ en story und free-modus. muesch eifach wüsse, was cool findsch. marvel? star wars? harry potter? pirates of the carribean? ninjago? gitts ja so viel verschiedni...

es gitt au eis, wo ählich wie es GTA isch, Lego City Undercover heissts.

ich bin halt star wars fan unds "skywalker saga" ischs beste sw-lego-game bis jetzt. grad wills au spielerisch starch verbesseret worde isch gägüber allne andere. und ich han es paar lego games duregspielt... batman e paar, marvel e paar....

die händ all meh oder weniger en hub oder "hubs" ide spiel, womer rächt frei viel erkunde und endtecke und sammle chan. das macht für mich viel uus vom reiz.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Buccaneer »

Es gseht so guet us und spielt sich so guet, wells neui Endinge verwändet hend. Die hed ihne aber soviel Problem bereitet, dass niemeh tünd mit dere was mache lol
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Master(G) »

lego hett ja geschter 1 milliarde döllers in epic games investiert. vielleicht gitts ja bald es UE5 lego game LOL
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von LuiStyle »

S‘Game isch ja schön und guet, aber ich het lieber en Lego City Undercover Nachfolger ;)
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Bejita »

Lustigs Game, aber huere verbuggt. I cha eifach attack of the clones nid startä, bi jedes mau im Wäutrum und cha nüt mache, verdammti TT Wixer, das so öbis nod scho patcht isch, isch es Armuetszügnigs fürs Studio
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Buccaneer »

Lego SW interesiert mir nid, aber finds sehr schad, dass es nid meh SW Games gid... RPGs, Action, Hack n' Slay, Shooter, Simulatione, Strategie etc. pp. Das isch es Armuetszügnis!!!
Und sälbst wenn mer 0 Idee hed... es gid ja unzähligi Näbeschauplätz Kanon oder Legends wo vo de Fans gliebt wird... machsch halt es RPG über de Bane oder öppis um de Thrawn ume etc pp...
Didney und EA = Katastroff

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben: 09 Mai 2022 05:40 Lego SW interesiert mir nid, aber finds sehr schad, dass es nid meh SW Games gid... RPGs, Action, Hack n' Slay, Shooter, Simulatione, Strategie etc. pp. Das isch es Armuetszügnis!!!
Und sälbst wenn mer 0 Idee hed... es gid ja unzähligi Näbeschauplätz Kanon oder Legends wo vo de Fans gliebt wird... machsch halt es RPG über de Bane oder öppis um de Thrawn ume etc pp...
Didney und EA = Katastroff

Bild
Es si ja gloub mindestens 6 SW Games i Entwicklig
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben: 09 Mai 2022 05:33 Lustigs Game, aber huere verbuggt. I cha eifach attack of the clones nid startä, bi jedes mau im Wäutrum und cha nüt mache, verdammti TT Wixer, das so öbis nod scho patcht isch, isch es Armuetszügnigs fürs Studio
hmm... ich has komplett dure. ich ha nur 1x en bug gha, isch aber bim collectables sammle gsi, bim endgame sozäge.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: LEGO Star Wars The Skywalker Saga

Beitrag von Buccaneer »

Mir isch glich was in Entwicklig isch. Was hemmer die letschte Jahr becho? Sorry EA hed soviel Studios, die chönnted zu de gnannte Theme jedes Jahr eis usehaue. Also 6 Games pro Jahr vo unterschiedliche Studios...
Aber was hemmer becho? Zwei, drü Games in wie viel Jahr und nume gad eis isch würkli vo Afanga ah guet gsi...

Ich check EA nid... wie wenn immer ALL THE MONEY, aber en Goldgruebe büteds nid us???
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 38 Gäste