Dragon Age 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

Also story und dialög sind im origins sicher besser, es isch halt eifach ned druf usgleit mit buttonmashe durezfetze. Ich weiss ned wie du s'2 spielsch aber uf de höhere schwierigkeitsgrade bruchts au im 2 permanents pausiere und befehl geh ah alli charaktere. Chasch ned eifach eine kontrolliere und dich duremetzle, so ischs im origins au und det wird au ned immer de nöchscht gegner automatisch agriffe, muesch all zersch avisiere.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von h4xX0r »

Moff hat geschrieben:Uf welem schwierigkeitsgrad spielsch? De afang hani uf nightmare ned gschafft, als mmo erfahrene söttsch aber mindeschtens uf hard spiele, zeig mal en bild vo dim fauzn

Master: es het eifach schnelleri animatione, isch aber eigentlich susch identisch.
eifach uf normal, hani im origins au gmacht
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

ja ich denke normal isch ehner für konsolespieler denkt wo chli wend ohni taktik duremetzle, chaschs ned mit origins vergliche. friendly fire gits in teil 2 nur in nightmare, in origins scho ab normal, uf pc.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von geosnow »

ich bin konsole spieler und will eigentlich nur allei spiele. mal luege, obi bin DA2 mal MP mache. Friendly fire isch geil, will ich das au bim gegner ha will.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

es git kein mp i dem spiel, du spielsch eifach mitere party
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von BrainBug »

h4xX0r hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:mega das spiel. ich finds absolut de hammer! :herzli:
das isch zbefürchte gsi.
sorry das spiel wird immer schlechter, je länger dass es gaht.
dass mer fascht alli upgrades nur für de hauptcharakter chan chaufe, dass nsc's kei rüschtige chönd ha, dass waffene eifach mitleveled, dass ich am zwerg kein boge chan id hand drucke, will ihm de archery skill fehlt obwohl er nur mit de armbruscht umeschüsst, dass mer immer und immer a die gliiche scheiss ort zrugg gaht, dass es uhuere eifach isch, dass es gruusig uusgseht, dass rüschtigsdesign vomene schwule Rococo-Biker gmacht worde isch, dass es absolut scheiss egal isch, was mer uuswählt bi de dialög, dass es eim eifach scheissegal isch, wer verreckt irgend wenn, will alli nscs nerved und mongos sind, dass es kein bezug zum 1 hät, dass d'usselevel weniger spielruum händ, als en tutorial-level in 99 nights, dass alles macht das RPG zumene riisige huufe saudreck. wenns origins nöd gsi wär, dänn wärs VIELLICHT no passabel, aber so isch das nume peinlich. au die scheiss achievements wo nöd luschtig sind und kei sinn mached nerved nur.
normalerwiis han ich immer grad bock zum en neue charakter mache und öppis neus uusprobiere. bi dem wott ich's eigentlich nur no wiiterspiele, wills mich wundernimmt, obs viellicht mal no besser wird. obwohl mit em warrior glaubs e massivi arschcharte zoge han. magier sind UHUERE krass i dem spiel.

bis jetzt häts für mich 3 highlights:
de futz wo ich gmacht han, gseht 20x besser us, als alli fraue bis jetzt im spiel
die apostate elfe isch de einzig nsc wo luschtig isch, drumm hani sie i de gruppe
die sequenz vorem Aroshok? hät en starke Gschmack vom Origins gha

die skillbäum findi en schlechte witz, sie gsehnd grusig uus, und mer hät kein fucking überblick. söll ich alles usswendig lerne? und muesch jedesmal ineklicke, wenn öppis wotsch aaluege?

viellicht fangi gliich nomal aa, als mage.

tust mir en gefalle und schreibst öfter videospil reviews hier rein :shock:
Bild
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Dragon Age 2

Beitrag von h4xX0r »

Han no en mage gmacht, maa, und nomal aagfange. De grund tenor verändered sich denn starch, will du de apostate bisch und nöd dschwöschter. Das machts es stuck besser, als ich denkt han. Gruusig isch es aber immer no.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

also nach über 10 stund findis ganz glatt, han au min erschte drache besiegt. quests gits sehr vieli und sind ganz in ornig.
han ich irgendwas ne grafft oder gahts am afang bi dere deep roads expidition würklich nur um geld und ruhm? was füren behinderti main quest :lol:

spielsch iets au uf hard?
muess säge es isch meischtens scho recht knapp, nightmare wär z'müehsam im erschte durchgang.
aber recht schad gits de schwierigkeitsgrad nur dur zahllosi adds wo irgendwo usneme egge chömed, ich hätt lieber weniger derfür stärcheri gegner gha.
und meh skillpünkt bruchi au, vill meh!
hesch scho irgendwo büecher gfunde?

ganz schlimm findi au dassmer skill trees eifach so scho het, au spezialisatione, total blöd und schad.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Dragon Age 2

Beitrag von h4xX0r »

Ja ich finds mittlerwiile au no glatt. Mer gwoehnt sich schnell a die qualität. Und erwarte sött mer ja grundsätzlich sowieso nie öppis.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

isch halt scho en frag vo de erwartige, nach de erschte screens/videos und em erschinigsdatum isch de fall eigentlich klar gsi, dementsprechend bin iets au ned bsunders enttüscht.
es schlechts spiel ischs keinefalls, nur halt keis usnahme rpg me wie origins. isch schad aber mer chas trotzdem spiele und freud dra ha und sich uf the witchler 2 freue.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Dragon Age 2

Beitrag von h4xX0r »

Shit bi de deeproads gahts huere ab. Ab denn werdet dstories huere guet, sspiel selber isch leider immer no trürigscht. Levelrecycling... Da isch halo grad innoveischn puur.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

ich find du tuesch dem spiel schochli unrecht. es het scho krassi schwächene aber au sehr viel guets. kämpf findi grandios zum teil, de endgegner ide deep roads isch so ziemlich de beschti bosskampf gsi woni glaub je imene single player spiel gseh han, ischen halb stund gange und het enorm spass gmacht. ein potion weniger debi und ich hätten ned gschafft.
und nach de deep roads wirsch grad mit quests überhüft wo allesamt uf entscheidige ufbaued wod im erschte teil vom spiel gfällt hesch, total super. mir machts spass, han nur angscht, dass es bald fertig isch.
Benutzeravatar
Sting
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1997
Registriert: 05 Mär 2002 17:55
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Sting »

Ich habs durch, knapp 25std spielzeit. Hat mir schon so gefallen das ich gleich nochmal als mage angefangen hab ;) hätte aber trozdem sehr viel besser sein können vorallem das sich alles nur in Kirkwall abspielt is scho sehr schwach...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von thaeye »

hmm, mich machts bisher nöd so aa, mal chli gspielt bis jetzt won ich muen geld verdiene für de trip id tüüfi. ich weiss isch nah am afang, aber bisher haets mich gar nöd packt :cry: mal chli durehebe.....

partymitglieder im 1 sind scho einiges interessanter gsi. die jetzige labberet zwar meh und interagieret chli, aber mich fesselts eher weniger.
Benutzeravatar
der_blubb
Team XBOX
Team XBOX
Beiträge: 204
Registriert: 07 Okt 2010 11:11
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von der_blubb »

35h hani gha und ha's guet gfunde :-D

mit de isabella hani umegmacht :blow: :lol:
Gamertag / PSN: alphawezen
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age 2

Beitrag von Moff »

ich han 60 stund gha :lol: uf hard :lol:
und mir hets enorm guet gfalle.
bioware het alles usegholt us ihrem uftrag, i 18 mönet es sequel zu origins usezbringe. da verzeih ich sogar sache wie die sich wiederholenede level.
im grosse und ganze übertriffts origins zwar fasch nieneds, aber ide meischte und wichtigschte sache ischs ebebürtig.
kampfsystem isch super
charaktere super
dialög super
entscheidige und konsequenze super
dragon age lore, setting und story wird konsequent und interessant ergänzt und witergfüehrt, ich freu mich sehr uf de dritt teil und han vollschts vertraue in bioware.

origins 95%
DA2 90%
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 67 Gäste