Elden Ring

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von feeshlee »

thaeye hat geschrieben: 11 Jan 2022 13:06 ich mach immer mage
findi bi däm spiel no e rächti challenge.
han bim erschte ahlauf bi ds3 scho mittem sassin mini lieb müeh gha.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

mage isch eigetnlich immer OP wenn die richtige gegeständ am afang holsch und die wichtige npcs befreisch ;) im 3 bitzeli weniger aber im 2 und im 1 und in demon souls scho. bloodborne haet eh so en mischig.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Finde ich super!

Bild

https://twitter.com/IGN/status/14857948 ... 45/photo/1
Elden Ring producer Yasuhiro Kitao assures fans they won’t be as stressed while playing the game even though it remains difficult.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Here are the Elden Ring System Requirements (Minimum)

CPU: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1
VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280
PIXEL SHADER: 5.0
VERTEX SHADER: 5.0
FREE DISK SPACE: 150 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB
Ich frage mich wie sie das auf die BD bringen. Vielleicht hat es ja anfangs "nur" 100 GB, wird aber danach auf bis zu 150 GB erweitert. Hätte schon nicht gedacht dass die Kapazität bei so vielen Top-Games so schnell ausgelastet wird, aber immerhin sieht man dass es nicht overkill war und dass es ganz direkt mehr Qualität bringt.

Das ist momentan auch ein bischen das Switch-Problem was hier ein Portieren teils erschwert da es bisher nur 32 GB gab. Zwar wurde angekündigt dass es auch 64 GB geben soll, bis heute ist mir allerdings nicht bekannt dass es jemals rausgekommen ist. https://www.gamepro.de/artikel/mehr-spe ... 52711.html Wobei selbst 64 GB für die grösseren Games bald zu wenig sind.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

kei bedenke. wird s spiel vom jahr, han nöd chöne widerstah und trotz spoilers s gameinformers interview gluegt. es wird riesig, mit chline dungeons, riesige dungeons, openworld, jenstes mögliche builds und weg s ganze azgah.

:wixer: :wixer: from lieferet widr ab.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Sehen wir noch... es hat aber das Potential eine Art Skyrim-Nachfolger zu werden... bis zum Tag wo dann der echte Nachfolger kommt.

Es hat allerdings eher die Schwierigkeit und Kampfdynamik eines leichten Souls, allerdings in einer interaktiven Open World die dann eher einem Elder Scrolls gleicht. Alles nur Einschätzungen,... nichts geht über das eigene Anspielen. Man kriegt ansonsten einfach nicht wirklich das Gefühl wie es sich wirklich anfühlt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »

Ich hoffe es schpilt sich äbe genau nid wie Skyrim. Bi zueversichtlich dass es goty wird. Bisher gsehts so us als hät from alles richtig gmacht.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

GOTY für wenn?

Es hat bei fast allem die ähnlichen Gene wie bei Skyrim ausser beim Kampfmodus wo es viele Souls-Gene hat aber nicht nur. Am Ende ist es irgendwie ein unspezifischer Mix aus allem, alle Souls und sogar Skyrim. Ebenfalls hat es ein Main-Quest der ähnlich lange andauert und viele Nebenmissionen. So von der rohen Gamezeit her wird es wohl vergleichbar lange dauern d.h. bis zu 100h wenn alles gemacht wird, aber nur 30-40h wenn nur Mainplot gemacht wird.

Ich schätze es wird ebenfalls viele Mods erhalten... auf dem PC.

Das mit den Gamezeit-Angaben sind sowieso nur optimierte Angaben aber in Wirklichkeit wird jeder der das Game liebt das Mehrfache davon reinstecken da er dann alles ausprobieren möchte und alles auskundschaften. Bei Dragon Quest 11 war es offiziell auch rund 60-80h, aber ich war am Ende etwa 140h dran, habe alles erlebt und auch alles ausprobiert. Eines Tages werde ich es sogar nochmal durchspielen in der neusten DRM-Free (Dragon Quest XI S) Version (PC Version vom Switch portiert und auf Steam veröffentlicht).
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

es isch es best of from software, ganz eifach. jede weiss mit chopf.
nix skyrim

und das isch au guet so. das woni gsehn han, begeisteret. scho lang keis spieli meh so erwartet wie das.

speedrunners werdet au widr ihri froid ha. patches und moonlight sword isch au zrugg :wixer:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:es isch es best of from software, ganz eifach. jede weiss mit chopf.
nix skyrim
Das
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Master(G) »

ich weiss ned, ob ich uf de stress bock ha.
warum gitts kein easy mode? :-(
rein vom setting und gameplay her würds mer gfalle. ha aber kei närve für sowas.
nachem sekiro hani mir gschwore, dass ich mir das nie, nie, nie meh atue.
ich ha förmlich zitteret während em spiele und bin es wrack gsi für die ziit. :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Erstmal spielen... meine Güte, es ist ja noch gar nicht draussen...

Blinder Glaube? Noch nie gespielt und schon alles wissen?

Der einzige fatale Unterschied ist echt dass es ... souls-typisch... eine harte Nuss ist, das alleine macht es aber noch nicht zu etwas komplett anderem, sondern es kann vielleicht für rauchende Köpfe oder zitternde Hände sorgen. Wobei es mit Souls gar nichts zu tun hat, es hat einfach diese Gene da es von denselben Schöpfern stammt.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 31 Jan 2022 09:07, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben: 31 Jan 2022 09:02 ich weiss ned, ob ich uf de stress bock ha.
warum gitts kein easy mode? :-(
rein vom setting und gameplay her würds mer gfalle. ha aber kei närve für sowas.
nachem sekiro hani mir gschwore, dass ich mir das nie, nie, nie meh atue.
ich ha förmlich zitteret während em spiele und bin es wrack gsi für die ziit. :lol:
für dich wirds es fäscht, durd openworld gits fast kein vorgebene pfad me. wenn nöd wiiterchunsch gasch is nöchste "biome".
den nah d vielfalt vo de verschieden gebiet und de builds wot chasch mache.

sekiro isch anderi liga. wenn hangeblibsch, finito. schliesslich ja eigentlich nur ein einzige reaktionstest das game.

de eint gegner schlat es rad um dir eis an grind z haue :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Brauch ich doch nicht, knifflige Sachen sind cool aber die ganze Zeit unter Druck zu stehen ist Seich. Ich bin da schon eher der Cruiser der auch gerne am relaxen und cruisen ist.

Open Word ist riesiger Fortschritt, weil Freiheit jeder Art meinem Gameplay entgegenkommt. Oft finde ich so neue "Kniffe" die ich ansonsten nicht anwenden könnte, es ist also gut für Taktiker.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bi eher de Relaxer wo au gern am cruise und relaxe isch.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Ein Cruiser ist nicht immer am cruisen. OK, das ist für manche Hirne zu abstrakt, da endet das Verständnis.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Herr Rossi »

Ribit X Titan hat geschrieben:Open Word ist riesiger Fortschritt, weil Freiheit jeder Art meinem Gameplay entgegenkommt. Oft finde ich so neue "Kniffe" die ich ansonsten nicht anwenden könnte, es ist also gut für Taktiker.
Muesch demfall unbedingt breath of the wild zocke, das gameplay chund dir entgege
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Im Ändeffekt isches eifach es Souls Game ire Openworld wome nid viu cha mache, wo optisch doch sehr dürftig usgseht, z Art Design isch zwar ganz ok, aber nüt wos nid scho het gä. U z Kampfsystem isch wie immer rächt träg und öd... 10 / 10 GotG!
Es isch eifach gseit e huere risige Souls Brei ire Openworld, wo de huere gfiret wird, da Hardcore u so, während angeri Franchises würde zerisse wärde wenn sich sit em 1 Teil Gameplay technisch + - nüt gänderet het. Isch scho chli lustig wie die Souls Game immun gäge fasch jeglechi Kritik si worde ( es nimmt scho chli Zelda, Mario etc, Forme a :kicher: ).. Sekiro isch natürlech nach wie vor eis vo dä geilstä Games ever! U Platin hani huere gärn gmacht, ohni öbis z cheesä.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Doraemon »

I freue mi o wie ne moore uf Elden Ring. Ig ha zwar bis jetz nur DS 1 remastered gspielt und vergötteres. Aber das huere Gjammer geng wäg Schwierigkeitsgrad und Stress :-D Schwierig und stressig wirds mines erachtens nur weme wot dürestresse und es aus Hack n Slay spile. Ig has henne gmüetlech und relaxed gfunge im 1, ha aber füre erst Run o 80+ Std. brucht, wo angeri 40 Std. bruche. Aber dasch ja ds schöne dran, aues gniesse und erforsche, jedem Gägner si Schwachpunkt u taktik usefinge, wenns ds hert isch wegrenne und anderswo probiere, pfileboge hole, anderi Waffe & Usrüstig sueche, biz uflevele wos eim dünkt und aune Gheimnis probiere ufe Grund ds ga. Pariere, Magie, etc. hani när ersch im 2. Durchgang afa üebe und erforsche.
Wie gseit i ha bis jetz nur das gspielt und vilech isches ja i de angere Souls games bitz angers. Aber i luege o immer chlei uf Twitch die Souls runs, und so viu Lüt wo ufgäbe bim 1, die wei eifach dürerenne und gseh d Häufti vom Spiel gar nid. Und wäg däm ganze Stress und schnell schnell dürerenne stärbe si 1000x und wärde frustriert. Eismau hani o wieder eine gluegt dä het bim 1. Schwarze Ritter ufgä wüu är so viu gstorbe isch, är wär nid uf d Idee cho mau öpis angers ds probiere aus härerenne und 100x der Agriffschnopf ds drücke. Weni dänke wieviu Spass ig mit däm Ritter ha gha bim 1. Mau mit usprobiere und wie geil isches gsi woni ne ha gschlage.
Drum für mi verhet das Souls Spielprinzip dank am RPG Teil zu 100% und für mi chöisi nid gnue setigi Spiel usebringe. D Grafik isch für mi bi som ne Spiel gar nid so wichtig, ig würds o liebe mit PS1 Grafik. Das Spielprinzip chöisi o gern no uswite, z. B. eis mit Mechs ir Zuekunft, oder im 2. WK Setting.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

mechs wird choh
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

:wixer: RISE, TARNISHED


Quelle
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

irgendswie hanis gfühl da chunt widr so kosmos lovecraftian shit analog bloodborne (döt häsch am afang au gmeint horror etc, den plötzlich isches abdriftet). de letscht boss im trailer. nur na wow.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich habe Leute noch nie verstanden welche moeglichst schnell etwas durchrushen wollen. Das hatte ich zwar mal bei Super Mario World gemacht aber das war wohl das letzte Mal. Heute möchte ich ein Game wie gutes Essen genießen, was dann je nachdem 2 Mal solange dauert. Muss es aber dann nicht unbedingt mehrmals durchspielen, außer in 10-20 Jahren wo man Retro neu entdeckt.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Master(G) »

ich wünsch eu all ganz ganz viel spass mit dem spiel.

ich wird da ned mitrede chöne, will ichs wohl nie spiele :lol:

aber ich gönns eu voll und hoffe, dass es de burner wird!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich hatte bisher noch kein "Souls like" komplett durchgespielt. Ich hoffe es ist gut genug damit es das Erste wird.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 24 Gäste