Elden Ring

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

:groel: :groel: :groel:
Souls Fans hei scho kei Ahnig :kicher:
Bi grad gester dert gsi, das isch nid mau für es 5 Jährigs Ching creepy lol
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

Nomal grad zwei Stund gamed: Das Spiel isch eifach ahsträngend.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

Moff hat geschrieben: 07 Mär 2022 18:38
dasch wohl asichtssach, für mich isch immersion öppis vom wichtigschte überhaupt. und es schwierigs spiel isch dur das für mich viel immersiver will mer viel besser uf sini umgebig acht geh und sie wahrneh muess, dur das bin ich viel meh dri versetzt. guets bispiel sind zB au die piranha bytes RPGs, ghöred für mich zu de immersivte games überhaupt, grad ebe au will mer am afang so guet wie kei gegner kille chan, mer muess ihne usem weg gah bis mer sich enere gruppe agschlosse het und det rüschtig und waffe bechunnt. super immersiv.

und de schwierigkeitsgrad isch au en grund wieso ich elden ring zB massiv immersiver finde als zB es assassins cree gnau wills ich ned eifach überall chan duredüse und durechlettere.
Ich mag das absolut au, dass me sehr uufmerksam spielle muen, git nüüt schlimmers, als wänn eim sGame die ganz Ziit bim Händli hebed und stimmt, bim Gothic hät di so e Molerat grad fertig gmacht aber dänn bisch halt bim Main Quest bliibe, will gwüsst häsch, dass döt chli wiiterchonnsch.
Vorallem aber isch sGameplay au wichtig, dass mit diine Voruusicht, Uufmerksamkeit usw. also mit diine Strategie tatsächlich au vorwärts chonnsch.

Ich finde überhaupt kei Strategie bim Elden Ring, ich bin scho über 10h drah und ich han no absolut nüüt gfunde, wo mier bitzli öppis hälfe wür, zum die Wält bewältige. Weder Items, no en Lerneffäkt, no e Stufe, wo mier sGfühl git, ich säg wiiter als i dä erste Minute vom Game. Egal wohii dass gahsch, es isch eifach nur ahsträngend, überall.

Die einzig Strategie isch mit em Rössli hundert Runde gallopiere und vom Sattel obenabe dGägner abeschletze, nacher isch mier trümmlig, sGame verlüürt siini "Magie" und ich schalte ab.
Es isch huere schad: Ich fang ah game und finde "whoa, die Wält isch soo cool gmacht" und im nächschte Augeblick fahsch di scho wieder ah uufrege, wie all die Gägner uuf dich iischnätzled.

Aber ja, isch sicher e Präferenz, miini isch es wohl nöd.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 20:04 Nomal grad zwei Stund gamed: Das Spiel isch eifach ahsträngend.
Wenn wosch chani dir schüsch bi bosses cho häufe, cha dert summons häre due. Weiss aber nid öb uf playsi bisch?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 20:12
Moff hat geschrieben: 07 Mär 2022 18:38
dasch wohl asichtssach, für mich isch immersion öppis vom wichtigschte überhaupt. und es schwierigs spiel isch dur das für mich viel immersiver will mer viel besser uf sini umgebig acht geh und sie wahrneh muess, dur das bin ich viel meh dri versetzt. guets bispiel sind zB au die piranha bytes RPGs, ghöred für mich zu de immersivte games überhaupt, grad ebe au will mer am afang so guet wie kei gegner kille chan, mer muess ihne usem weg gah bis mer sich enere gruppe agschlosse het und det rüschtig und waffe bechunnt. super immersiv.

und de schwierigkeitsgrad isch au en grund wieso ich elden ring zB massiv immersiver finde als zB es assassins cree gnau wills ich ned eifach überall chan duredüse und durechlettere.
Ich mag das absolut au, dass me sehr uufmerksam spielle muen, git nüüt schlimmers, als wänn eim sGame die ganz Ziit bim Händli hebed und stimmt, bim Gothic hät di so e Molerat grad fertig gmacht aber dänn bisch halt bim Main Quest bliibe, will gwüsst häsch, dass döt chli wiiterchonnsch.
Vorallem aber isch sGameplay au wichtig, dass mit diine Voruusicht, Uufmerksamkeit usw. also mit diine Strategie tatsächlich au vorwärts chonnsch.

Ich finde überhaupt kei Strategie bim Elden Ring, ich bin scho über 10h drah und ich han no absolut nüüt gfunde, wo mier bitzli öppis hälfe wür, zum die Wält bewältige. Weder Items, no en Lerneffäkt, no e Stufe, wo mier sGfühl git, ich säg wiiter als i dä erste Minute vom Game. Egal wohii dass gahsch, es isch eifach nur ahsträngend, überall.

Die einzig Strategie isch mit em Rössli hundert Runde gallopiere und vom Sattel obenabe dGägner abeschletze, nacher isch mier trümmlig, sGame verlüürt siini "Magie" und ich schalte ab.
Es isch huere schad: Ich fang ah game und finde "whoa, die Wält isch soo cool gmacht" und im nächschte Augeblick fahsch di scho wieder ah uufrege, wie all die Gägner uuf dich iischnätzled.

Aber ja, isch sicher e Präferenz, miini isch es wohl nöd.
Gameplay Design i däm Game isch leider us dr Höu. Es isch huere Ideeälos das aui Gägner meistens glichzitig uf eim ihacke. d Hitboxe si würklech extrem Fragwürdig, und grad gäge grossi Gägner isch z Game maximau pain in the ass, und nid wüäus schwirig isch, sondern wüäu mä gwüssi Pünkt när chum cha träffe, speziell nid wenn si sich no viu bewegä, de isches eifach immer russisch Roulette ( siehe Feuerriese ziemlich am schluss )
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

Ja voll, dGägner mached grad en Gangbang. Grad vorhär bi dä Carias ihrem Ahwese gsi mit dänne 10-Finger-Händ oder was au immer das söll si. Die klatsched die grad wäg. Weisch mal wie sich en Mosquito fühlt :lol:
Bejita hat geschrieben: 07 Mär 2022 22:01 Wenn wosch chani dir schüsch bi bosses cho häufe, cha dert summons häre due. Weiss aber nid öb uf playsi bisch?
Mega guet, merci fürs Ahgebot :) aber ich mache mal sporadisch und gemächlich sälber bitzli wiiter, so i dä Hoffnig, dassi mal irgend es Level erreiche, wos bitz flüssiger lauft. Game es eh uuf em PC.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 20:12 Ich finde überhaupt kei Strategie bim Elden Ring, ich bin scho über 10h drah und ich han no absolut nüüt gfunde, wo mier bitzli öppis hälfe wür, zum die Wält bewältige. Weder Items, no en Lerneffäkt, no e Stufe, wo mier sGfühl git, ich säg wiiter als i dä erste Minute vom Game. Egal wohii dass gahsch, es isch eifach nur ahsträngend, überall.

Die einzig Strategie isch mit em Rössli hundert Runde gallopiere und vom Sattel obenabe dGägner abeschletze, nacher isch mier trümmlig, sGame verlüürt siini "Magie" und ich schalte ab.
Es isch huere schad: Ich fang ah game und finde "whoa, die Wält isch soo cool gmacht" und im nächschte Augeblick fahsch di scho wieder ah uufrege, wie all die Gägner uuf dich iischnätzled.

Aber ja, isch sicher e Präferenz, miini isch es wohl nöd.
das sött aber scho ned si, gegner usserhalb vo bosse söttmer die allermeischte problemlos chönne kille, mer muess halt immer luege, dassmer sie einzeln verwütscht. denn muesch die richtige attribut levle, also sich uf maximal 3 oder 4 konzentriere und nebebi en waffe wo eim pässled upgrade. denn söttmer nur bi bosse astoh und mit dem sötscht eigentlich die reschte regionene chönne komplett erkunde.
bide bosse holsch dir na die wölf dezue und denn ghat das.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

caria awese wenn nöd weisch was muesch go hole (also direkt zum item seckle und sterbe) , bisch na völlig underlevlet. lvl 1-ca. 30 isch am beste limbgrave. aber chli erkunde ufem torrent schadet nöd , meistens chasch na rune abgrase i de openworld oder items).

besser open world chli items abgrase und in limbgrave höhlene und dungeons sueche, castle morne im süde z.b.

da namal map: https://eldenring.wiki.fextralife.com/Interactive+Map (selber finde macht zwar meh spass , gwüssi sind aber au sehr versteckt) tombsward cave oder demi human forest ruins
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

I bi chli öbis über 50 Stung und hät z Game vor es paae Stung chönne beände mit em meistä ufdeckt. Aber Bosses fähle mr no einigi.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 647
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Doraemon »

Mi nähmte eui Builds wunder. weli Klass, weles Level und wie d Attribut verteilt.

I ha ca. 40 Std. u bi ne Warrior, ca. Level 52 - 15 Vigor, 20 Endurance, 36 Strenght, 21 Dexterity, der Rest dueni nid uflevele ussert vilech de no Arcane ds letscht.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 08 Mär 2022 00:28 caria awese wenn nöd weisch was muesch go hole (also direkt zum item seckle und sterbe) , bisch na völlig underlevlet. lvl 1-ca. 30 isch am beste limbgrave.
Vyse versteht das Spiel nicht! :lol: Easy, zurück nach Limegrave.

Churz no en anderi Frag. Am Ahfang bim Charakter-Build, da gits kei Skill-Points zum verteile, oder? Wählsch eifach dä Typ uus und ästhetischi Merkmal und das ischs. Chann mich nöd drah erinnere, dass ich Skillpoints verteilt hätt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 647
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Doraemon »

@Vyse: Ja am afang chame no keni Skills verteile. Nur es Gschänk uswähle, wobi dert si die meiste ussert d Saat nid für viu.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben: 08 Mär 2022 08:57
thaeye hat geschrieben: 08 Mär 2022 00:28 caria awese wenn nöd weisch was muesch go hole (also direkt zum item seckle und sterbe) , bisch na völlig underlevlet. lvl 1-ca. 30 isch am beste limbgrave.
Vyse versteht das Spiel nicht! :lol: Easy, zurück nach Limegrave.

Churz no en anderi Frag. Am Ahfang bim Charakter-Build, da gits kei Skill-Points zum verteile, oder? Wählsch eifach dä Typ uus und ästhetischi Merkmal und das ischs. Chann mich nöd drah erinnere, dass ich Skillpoints verteilt hätt.
aber d skills sind natürli als prebuild scho verteilt. dh. wenn wottsch en sorcerer mache isch astrologer prädistiniert will vill pünkt in magie
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

und s levelsystem häsch scho "freigschalte" ? du chasch die rune wot du sammlisch nutze und den amene grace bi dinere maiden i dini gwünschte stats pumpe. wenn natürli immer lvl 1 in carnia umegammglisch, nix gut.
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

OMG das chönnt no si. Und bi einigi Savepünkt uf der map hei e Schweif, d.h. i die Richtig wär der mainquest.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Doraemon hat geschrieben: 08 Mär 2022 08:44 Mi nähmte eui Builds wunder. weli Klass, weles Level und wie d Attribut verteilt.

I ha ca. 40 Std. u bi ne Warrior, ca. Level 52 - 15 Vigor, 20 Endurance, 36 Strenght, 21 Dexterity, der Rest dueni nid uflevele ussert vilech de no Arcane ds letscht.
Chli öbis über 50H Level 110, mit aune fiese Bös gloub penetriert, 1-2 hani verpasst, da eim die nid vorhandeni Story und Cardboard flache NPC's nüt säge. Ufdeckt Charte technisch hani bis obä uf dr Schneemap aues. Ha bi Weisheit und Glaube je 24, u dr Räst skilli its uf Chraft, Sterchi, Kondition und Geschick
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 08 Mär 2022 09:15 aber d skills sind natürli als prebuild scho verteilt. dh. wenn wottsch en sorcerer mache isch astrologer prädistiniert will vill pünkt in magie
Das han ich scho gschnallt, bin mier eifach nöd sicher gsi, obs no zuesätzlichi Skillpoints zverteile gäb (wie so oft bi RPGs).
thaeye hat geschrieben: 08 Mär 2022 09:15 und s levelsystem häsch scho "freigschalte" ? du chasch die rune wot du sammlisch nutze und den amene grace bi dinere maiden i dini gwünschte stats pumpe. wenn natürli immer lvl 1 in carnia umegammglisch, nix gut.
Also, normal levle, Rune uuf Stärke, Chraft, Gschick usw. verteile. Ja eh, das han ich au gmacht, glaubs irgendwo zw. Level 17 und 20.
Ich glaube, ich bin eifach en Spast mit em Timing, die holled sekundelang uus... eimal falsch parriert und dä Gägner schletzt dier grad en drüüfach Kombo inne, nacher abhaue, Tränkli suufe und nomal probiere und dänn chaschs eh vergässe, dass die wiitere Gägner schaffsch. Also zrugg zum Grace, zum dFläschli uufülle und alles vo vorne.

Ich vermutet dämfall, dass ich wohl eifach bitzli zu wiit iis Land uusegwanderet bin. Die gwöhnliche Soldate bi Limegrave sind ja relativ easy, muen wohl eifach mal versueche irgend en Boss i däre Umgäbig zkille.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

derinderinderinderin hat geschrieben: 08 Mär 2022 10:31 OMG das chönnt no si. Und bi einigi Savepünkt uf der map hei e Schweif, d.h. i die Richtig wär der mainquest.
Genau das isch dä Grund, wieso ich so wiit uuse bin, ich bin eifach dä Schweif mal nah :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 647
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Doraemon »

Bejita hat geschrieben: 08 Mär 2022 11:01 Chli öbis über 50H Level 110, mit aune fiese Bös gloub penetriert, 1-2 hani verpasst, da eim die nid vorhandeni Story und Cardboard flache NPC's nüt säge. Ufdeckt Charte technisch hani bis obä uf dr Schneemap aues. Ha bi Weisheit und Glaube je 24, u dr Räst skilli its uf Chraft, Sterchi, Kondition und Geschick
Wow nid schlächt. I bi haut huere langsam, isch o ersch mis zwöite Souls Game woni spile. I bi o meistens ds Fuess ungerwägs, nume dert woni scho jede cm ha abgsuecht nimi ds Ross. Derfür hani vo de meiste Gägner scho aui Item Drops. Dänke so 150 - 200 Stund bruchi de scho bis zum Endboss.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vori grad + - eim dr Radhan ällei verchlepft :wixer:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Ou wenn mi fasch me am Game schlächt, oder müehsam oder eifach tod beschisse dünkt ( huere dungeons mit denä Pferdewägä wo eim überolle, was für e verdammte bullshit ) aus guet und ach so fantastisch, muesi aber säge das dr Workflow vo Fromsoftware eifach nume aus perfekt cha beschribe wärde. I meinä es isch es grosses Spiel, klar vöuig ohni Story, Motioncapturing und mit minime Synchrossprächer, u doch hei si das Game trotz Corona i 3 Jährli fertig gsteut. Hut ab!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

ohni microtransactions, bi ubisoft würdet die schlüssel um die spezielle tor z öffne im cashshop choste oder muesttisch zerst en währig chaufe für 20 CHF wot eh eigentlich nöd wottsch sovill usgeh füren kack aber den glich alles ilöse muesch. :lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 161 Gäste