Elden Ring

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

jajajjaja jetzt bisch widr debiii. wahrschinlich underlevlet gsi und hange bliiibe :lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 wieso kein spielfluss? in limegrave haets jenstes wott chasch mache.
Isch so, aber nach Limgrave, oder ab dr heufti vom 2e Areal chame scho chli verlore ga. Ha its aber mit däm keis Problem gha. I finge e guete Flow hets glich nid, und das dürs fähle vo richtige Quests und Dialög.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

spielfluss isch folgenermasse,

openworld dureseckle mit pferd und graces und freie loot hole.
dungeons und caves finde
npcs questlines afange
erste grosse boss lege

wenn lore fan bisch, lisisch beschribige vo de items willd gschicht isch scho sehr guet. aber die meiste rushet halt dure :lol:

d welt isch scho geil, schön verbunde und au mit schöne abchürzige.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mär 2022 16:56, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:52 jajajjaja jetzt bisch widr debiii. wahrschinlich underlevlet gsi und hange bliiibe :lol:
I bi nie irgendwo blibe hange du Sack. I ha eifach bim Radhan sicher 20+ Versüech gha, und us eim Dungeon hani mi ersch müesse zrügg zieh, und ha das vori grad cleared. Mini Meinig blibt, das z Game me Schwechine aus Sterchine het. Netcode isch ou grotig lol, ga aube es paarne ga häufe, es huere gelage.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:53 spielfluss isch folgenermasse,

openworld dureseckle mit pferd und graces und freie loot hole.
dungeons und caves finde
npcs questlines afange
erste grosse boss lege

wenn lore fan bisch, lisisch beschribige vo de items willd gschicht isch scho sehr guet. aber die meiste rushet halt dure :lol:

d welt isch scho geil, schön verbunde und au mit schöne abchürzige.
Weni längwiligs und irrelevants züg wot läse, gani id chiuche und lise d Bible. Merci
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

ich han au d bible glese. wür dir au mal guet tue! kryptisch super. und den na die chör bi de bosskämpf, ich ghei amel schier üebre :wixer:
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mär 2022 16:57, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:53 spielfluss isch folgenermasse,

openworld dureseckle mit pferd und graces und freie loot hole.
dungeons und caves finde
npcs questlines afange
erste grosse boss lege

wenn lore fan bisch, lisisch beschribige vo de items willd gschicht isch scho sehr guet. aber die meiste rushet halt dure :lol:

d welt isch scho geil, schön verbunde und au mit schöne abchürzige.
Limgrave und 1-2 angeri Locations fingi ou Nice. Dr Räst leider nid so, aber das isch Gschmackssach
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:57 ich han au d bible glese. wür dir au mal guet tue! kryptisch super. und den na die chör bi de bosskämpf, ich ghei amel schier üebre :wixer:
Es isch grad guet :lol:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

es isch riesig, nach radhan fangts glaubs nöd mal aaaaa :groel:

die uusicht ufem tower wot rune aktiviersch, alles so super. :lol:
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mär 2022 16:59, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:43 Bin nöd am hate (erst 10h Gameziit), aber chann mier öpper erchläre, wo dä Spielspass enstaht? Isch es eifach dBefriedigung, sich die richtig Strategie zämmegleiht und mit däre ändlich dä härt Gägner besiegt zha?
Ich erläbe eifach kein Spielfluss und ohni Spielfluss faht mich es game ah nerve. Einersiits ischs so es schöns und irgendwie märlihafts und stills Game und anderersiit vereitlet die ständig Hektik dä Gnuss und sTrial-Error-Prinzip erläb ich eher als nervende Ziitverlust als e Beriicherig.
befriedigung durs schaffe vonere herusforderig, isch scho en geile gfühl wenmer en usklüglete und durchdachte bosskampf nach vielne versüech verstande het und denn schafft. für was überhaupt en interessante boss encounter designe wenn de spieler de eh easy schafft?

schwierigkeitsgrad isch doch grundsätzlich en wichtige teil vo jedem spiel. stell dir vor du chasch überall nur durespaziere, das isch doch langwilig.
au anderi genres wie mario zB hend doch paar richtig geili levels zum schluss wod richtig skills bruchsch, a die erinneretmer sich au nach 20 jahr na.

aber ebe, wie gseit isch elden ring relativ eifach, ich red do iets whner vo de alte games oder halt na sekiro
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 wieso kein spielfluss? in limegrave haets jenstes wott chasch mache. es lat den i de spötere gebiet chli na.
Sobald ich i irgend en Gägnergruppe innelaufe, machets mich zerst es paar mal fertig :lol:
Oder ich muen mich um die ummeschliiche aber so chann ich natürli nöd levle und finde kei Schätz oder coole Loot.
thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 muesch meistens nöd wiit zum boss seckle. uusert ab und zue.
Das han ich au gmerkt, isch em Game definitiv ahzrächne. Zeigt au, dass es halt by Design bitz Trial-Error isch, suscht hättets dRespawn-Pünkt teilwiis nöd grad im Höhleiigang zumene Gägner gmacht usw.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

sekiro isch en anderi liga gsi i sache schwierigkeitsgrad.das isch mir z vill rhymutsspieli debii gsi. chli tanze tuesch ja au in soulsborne aber döt isch mers z gruusig worde.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:58 sekiro
Sekiro het mi viu eifacher dünkt, und das hani ohni z cheesä platiniert, und im 2e Durchgang mit nume 2-3 tode düre gspielt. Es isch aber nid eifacher per se gsi, sondern es het es verdammt geils Kampfsystem gha, nid wie bi no hitbox ring...
Zuletzt geändert von Bejita am 07 Mär 2022 17:02, insgesamt 1-mal geändert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:00
thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 wieso kein spielfluss? in limegrave haets jenstes wott chasch mache. es lat den i de spötere gebiet chli na.
Sobald ich i irgend en Gägnergruppe innelaufe, machets mich zerst es paar mal fertig :lol:
Oder ich muen mich um die ummeschliiche aber so chann ich natürli nöd levle und finde kei Schätz oder coole Loot.
thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 muesch meistens nöd wiit zum boss seckle. uusert ab und zue.
Das han ich au gmerkt, isch em Game definitiv ahzrächne. Zeigt au, dass es halt by Design bitz Trial-Error isch, suscht hättets dRespawn-Pünkt teilwiis nöd grad im Höhleiigang zumene Gägner gmacht usw.
Guet normali Mops gäbe eh immer nume Ghüder, das verpassisch bis uf d Rune natürlech rein gar nüt.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:00
thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 wieso kein spielfluss? in limegrave haets jenstes wott chasch mache. es lat den i de spötere gebiet chli na.
Sobald ich i irgend en Gägnergruppe innelaufe, machets mich zerst es paar mal fertig :lol:
Oder ich muen mich um die ummeschliiche aber so chann ich natürli nöd levle und finde kei Schätz oder coole Loot.
thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:50 muesch meistens nöd wiit zum boss seckle. uusert ab und zue.
Das han ich au gmerkt, isch em Game definitiv ahzrächne. Zeigt au, dass es halt by Design bitz Trial-Error isch, suscht hättets dRespawn-Pünkt teilwiis nöd grad im Höhleiigang zumene Gägner gmacht usw.
am afang immer einzelni usepicke. häsch ja jump und au schliche. den chunsch scho bald summons über. den wirds eh lockerer. eifach nöd grad zum erste boss laufe im schloss. sondern mal chli umezieh.

und au normali mobs chasch farme. z.b s erste shield vorem schluss vo de ritter mit em goldige shield. das blockt 100% damage.
ich han für min mage en zauberschwert gfarmt bi de combatmages. aber ja droprate muesch halt erhöhe mit silberfuess. oder halt halb stund dra blibe.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Für mi isch dr Start um und mit Limgrave ganz klar ou 10 / 10 gsi. När im 2 Areal mit Sumpf etc hanis scho nüm so cool gfunge. Caelid het z Game für mi hueeeere bös abezoge.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von thaeye »

seegebiet isch amel sehr hübsch, schön überfluetet alles. die purzelbaumgegner au super.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:04 seegebiet isch amel sehr hübsch, schön überfluetet alles. die purzelbaumgegner au super.
Bi nid so fan vo so Swamp's, aber ja d Gägner si easy dert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

Bejita hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:01
Guet normali Mops gäbe eh immer nume Ghüder, das verpassisch bis uf d Rune natürlech rein gar nüt.
Guet zwüsse, lol.
Wobii, han vom einte Sänsemaa uuf eme Friedhof e cooli Sänse becho, gseht rächt Scheff uus, viel tauge tuet die aber glaubs nöd.
Easy. Ich bliibe drah aber ebbe, bliibt es Game für zwüscheddure mal. Muen glaubs eifach mal bitz grinde und lerne abwehre.

I was tüen iher hauptsächlich EPs investiere? Chraft? Stärchi? Gschick? oder entscheidisch dich grundlegend zwüsched Magie- oder Waffebuild und verteilsch dänn EPs entsprächend?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:12
Bejita hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:01
Guet normali Mops gäbe eh immer nume Ghüder, das verpassisch bis uf d Rune natürlech rein gar nüt.
Guet zwüsse, lol.
Wobii, han vom einte Sänsemaa uuf eme Friedhof e cooli Sänse becho, gseht rächt Scheff uus, viel tauge tuet die aber glaubs nöd.
Easy. Ich bliibe drah aber ebbe, bliibt es Game für zwüscheddure mal. Muen glaubs eifach mal bitz grinde und lerne abwehre.

I was tüen iher hauptsächlich EPs investiere? Chraft? Stärchi? Gschick? oder entscheidisch dich hauptsächlich zwüsched Magie- und Waffebuild und verteilsch dänn EPs entsprächend?
I gloube nid das mä vo Mops ( ämu nid vo dä low lvl ) Usrüstig bechunt wo besser isch aus mit däm wome startet.. Ussert natürlech mä startet aus Penner, denn isch sogar am Afang das zügs hiufrich.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Vyse »

Moff hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:58
befriedigung durs schaffe vonere herusforderig, isch scho en geile gfühl wenmer en usklüglete und durchdachte bosskampf nach vielne versüech verstande het und denn schafft. für was überhaupt en interessante boss encounter designe wenn de spieler de eh easy schafft?

schwierigkeitsgrad isch doch grundsätzlich en wichtige teil vo jedem spiel. stell dir vor du chasch überall nur durespaziere, das isch doch langwilig.
au anderi genres wie mario zB hend doch paar richtig geili levels zum schluss wod richtig skills bruchsch, a die erinneretmer sich au nach 20 jahr na.

aber ebe, wie gseit isch elden ring relativ eifach, ich red do iets whner vo de alte games oder halt na sekiro
Eme Game die richtig Balance gäh söll luut Entwickler öppis vo schwierigschte sii. Häsch kei Heruusforderig und nur Spielfluss, chasch genauso guet en Film luege. Häsch nur Heruusforderig, dänn gaht miine Meinig nah dImmersion verlore (will du als Gamer i dä Gägewart praktisch nur no uuf diini Reaktion und Fiinmotorik fixiert bisch).
Wie es Game schlussändlich Underhaltig und dIllusion vonere fiktive/virtuelle Wält bim Spieler vermag uufrächtzerhalte, isch Riesethema. Verstah diin Punkt völlig aber wänn dä Inhalt bzw. dä Wert vom Game hauptsächlich uus dä Heruusforderig bestaht, dänn git mier das Game persönlich enorm wenig.
z.B. weiss ich imfall gar nöd so genau, wieso ich all die Gägner kille im Elden Ring. Was isch jetzt genau miin Beweggrund i däre Wält? Ich laufe umme und metzle chli wahllos. Und das find ich ebbe au wichtig, dass em Spieler die tüüf Motivation vom vom Videogame-Charakter chasch nahvollziehbar mache.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:12
Bejita hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:01
Guet normali Mops gäbe eh immer nume Ghüder, das verpassisch bis uf d Rune natürlech rein gar nüt.
Guet zwüsse, lol.
Wobii, han vom einte Sänsemaa uuf eme Friedhof e cooli Sänse becho, gseht rächt Scheff uus, viel tauge tuet die aber glaubs nöd.
Easy. Ich bliibe drah aber ebbe, bliibt es Game für zwüscheddure mal. Muen glaubs eifach mal bitz grinde und lerne abwehre.

I was tüen iher hauptsächlich EPs investiere? Chraft? Stärchi? Gschick? oder entscheidisch dich grundlegend zwüsched Magie- oder Waffebuild und verteilsch dänn EPs entsprächend?
Am Afang gö d Stats bi auem chli ufe, am Schluss chum no. I ha chline mix us fighter u mage. Villech fingsch ja mau e Waffe wo dr gfauht, aber chasch sä nid nä wäge de Stats, de muesch haut dert häre skille. I ha es Schwärt gfunge woni ha wöue bruche u ha fasch 50lvl i Weisheit und Glaube müesse investiere... aber es het sich glohnt!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von derinderinderinderin »

Übrigens no es F für am Radhan sis Ross :lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Bejita »

@ Inder

Freu di, üsi lieblings Magierin wot di de no einisch tritze!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Elden Ring

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben: 07 Mär 2022 17:28
Moff hat geschrieben: 07 Mär 2022 16:58
befriedigung durs schaffe vonere herusforderig, isch scho en geile gfühl wenmer en usklüglete und durchdachte bosskampf nach vielne versüech verstande het und denn schafft. für was überhaupt en interessante boss encounter designe wenn de spieler de eh easy schafft?

schwierigkeitsgrad isch doch grundsätzlich en wichtige teil vo jedem spiel. stell dir vor du chasch überall nur durespaziere, das isch doch langwilig.
au anderi genres wie mario zB hend doch paar richtig geili levels zum schluss wod richtig skills bruchsch, a die erinneretmer sich au nach 20 jahr na.

aber ebe, wie gseit isch elden ring relativ eifach, ich red do iets whner vo de alte games oder halt na sekiro
Eme Game die richtig Balance gäh söll luut Entwickler öppis vo schwierigschte sii. Häsch kei Heruusforderig und nur Spielfluss, chasch genauso guet en Film luege. Häsch nur Heruusforderig, dänn gaht miine Meinig nah dImmersion verlore (will du als Gamer i dä Gägewart praktisch nur no uuf diini Reaktion und Fiinmotorik fixiert bisch).
dasch wohl asichtssach, für mich isch immersion öppis vom wichtigschte überhaupt. und es schwierigs spiel isch dur das für mich viel immersiver will mer viel besser uf sini umgebig acht geh und sie wahrneh muess, dur das bin ich viel meh dri versetzt. guets bispiel sind zB au die piranha bytes RPGs, ghöred für mich zu de immersivte games überhaupt, grad ebe au will mer am afang so guet wie kei gegner kille chan, mer muess ihne usem weg gah bis mer sich enere gruppe agschlosse het und det rüschtig und waffe bechunnt. super immersiv.

und de schwierigkeitsgrad isch au en grund wieso ich elden ring zB massiv immersiver finde als zB es assassins cree gnau wills ich ned eifach überall chan duredüse und durechlettere.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 58 Gäste