Octopath Traveler (Switch)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von LuiStyle »

^ ^ ich han au scho paar killt, meistens bim zweite versuech. Sind relativ easy wenn richtig vorgahsch. :oops:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Doraemon »

Hani am Wucheänd mit grosser Skepsis derhinger agfange. Skepsis wüu ig RPG mit ds viu Story nid gern ha, vorauem nid wenns eim wie i viune Spiel richtig uf ds Oug drückt wird. Aber oha - WOW ich liebs. 15 Stund in game und es isch super. Vorauem d Musig, wunderbar! D Story / Stories bis jetz gfauemer guet. Basic zwar, aber für mi genau richtig, und weme när wot, chame glich no zimli id töifi ga mit Story und Lore. Gfaut mer guet, wie me jede NPC no cha untersueche für Zuesatzinfo / Story.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Doraemon »

Es het sech bi mir locker id Top 10 RPG gmauseret das super Spiel. Vor auem d Musig und d Gschichte gö bi mir direkt is Herz! Miner Lieblinge si der Therion Dieb und der Cyrus Gelehrte, aber o d Haanit Jägerin und der Olberic Krieger fingi super.
D Kämpf fingi fantastisch und sehr abwächsligsrich, äbefaus au die Müglechkeite wome het mit de Jobs und Fähigkeite. Es het gern no chlei schwieriger dörfe si, ABER
jetz bini bim True Endboss und dä isch auso no hert. Zersch 8 auti Bosse besiege, när ohni ds speichere der Endboss mit 2 Phase. Am So. nach 1 Std. Kampf ir erste Phase verreckt. Zrugg ga grinde und optimiere und e Plan füre Kampf erstelle und när hani gester nomau probiert. 1. Phase hani jetz duss, aber ir 2. Phase heter mi nach 1,5 Std. Kampf g-oneshottet :shock: Über Nacht hamer jetz e neui Strategie überleit (anderi Teams je nach Phase) und es söt eigentlech ga ohni witer ds grinde. Wobi ich liebs, gloub i due hüt no grinde und morn geits ihm a Chrage.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

mich het glaubs scho de erst vode rotauge gschlisse. so wiit bini nid cho. ich finde es spiel eifach schlecht usbalanciert, wenn när muesch go grinde. drum findi au DQ nid so super.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Doraemon »

Genau das gfaut mir äbe o a de aute DQ (1-4). Isch genau mis Ding. Rotauge & die angere Bosse si problemlos gsi, da ig scho so gnue starch bi gsi dürs gmüetlech nä i jedem Areal. Drum fingis jetz no geil dass es eim füre True Boss (wo eh äuä die meiste gar nie wärde finge) zwingt, entweder ds Grinde, oder sech bitz gneuer mit de Fähigkeite und Zouber usenandersetze. Är wär sicher ds schaffe mit Low Level, aber sis Agriffsmuster mit sine untote Helfer isch so komplex, dass me säuber o ziemli düredenkti Strategie mues awände.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von derinderinderinderin »

Mr. Heli hat geschrieben: 02 Aug 2022 11:11 ich finde es spiel eifach schlecht usbalanciert, wenn när muesch go grinde.
Merci, de muesis nid Spiele, hasse grinde
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

derinderinderinderin hat geschrieben: 03 Aug 2022 10:39
Mr. Heli hat geschrieben: 02 Aug 2022 11:11 ich finde es spiel eifach schlecht usbalanciert, wenn när muesch go grinde.
Merci, de muesis nid Spiele, hasse grinde
es muess ja nid schlecht sie, aber denn bruchts halt sehr abwechsligsriichi gegner und es guets belohnigssystem. DQXI ischs erste wo ich komplett dure gspielt han und ich liebe es. true ending aber nid gmacht, willd au wieder müesstisch go grinde. :damn:
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Doraemon »

derinderinderinderin hat geschrieben: 03 Aug 2022 10:39
Mr. Heli hat geschrieben: 02 Aug 2022 11:11 ich finde es spiel eifach schlecht usbalanciert, wenn när muesch go grinde.
Merci, de muesis nid Spiele, hasse grinde
Es geit im fau o ohni grinde, es git für aui Gägner e Taktik. Has jetz o gmerkt bim true Endboss gester. Nach bitzeli usprobiere fingsch die richtigi Taktik und när schaffsch ne sogar mit nur 1 Teammitglied alleini ir erste phase.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
retroverse
Frischling
Frischling
Beiträge: 42
Registriert: 24 Feb 2019 18:15
Wohnort: Deitingen
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von retroverse »

Doraemon hat geschrieben: 27 Jun 2022 14:13 Hani am Wucheänd mit grosser Skepsis derhinger agfange. Skepsis wüu ig RPG mit ds viu Story nid gern ha, vorauem nid wenns eim wie i viune Spiel richtig uf ds Oug drückt wird. Aber oha - WOW ich liebs. 15 Stund in game und es isch super. Vorauem d Musig, wunderbar! D Story / Stories bis jetz gfauemer guet. Basic zwar, aber für mi genau richtig, und weme när wot, chame glich no zimli id töifi ga mit Story und Lore. Gfaut mer guet, wie me jede NPC no cha untersueche für Zuesatzinfo / Story.
Wenn dr Final Boss besiegsch, congrats.
Das het einiges a Närve koschtet bi mir, aber elei die epischi Musik isches wert gsi!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Doraemon »

Ja gester Abe hani ne besiegt bim 4. Versuech total. Mit der richtige taktik het är nüt ds lache, aber me mueses halt zersch usefinge. Bim 3. Versuech hani die 1. Phase völlig easy gschafft, aber ir 2. Phase bini innert 3 Min scho gstorbe, aber dank däm hani erlickt was ds Problem isch gsi. Die 8 Vorbosse si völlig easy und aui 8 innert 15 Min furtputzt. Für Phase 1 vom Boss längt der Warmaster, eifach der Battlecry spamme une heile. Für Phase 2 hani mit der Haanit e Chubby Cait beschwört, voll ufglade. Die Viecher si extrem rar und schwierig ds ifa, aber voll ufglade gits eim Schutz gäg alles und buff für alles. Nid 1 HP hani verlore bir 2. Phase :-D

Vili finge dä Boss scheisse, mir hets aber extrem Spass gmacht die richtigi Taktik usedsfinge. Für mi het eifach aues gstumme i däm Game und i finges es absoluts Meisterwärch. Ke Minute ischs mer längwilig gsi i däne 130 Stund :herzli:
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Octopath Traveler (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

ha vorher gseh, dass ich i das game am zweit meiste ziit investiert gha han nachem zelda botw. schad han ichs nid fertig gmacht. irgendwenn fang ich nomal vo vorne a.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 51 Gäste