Doch, DS gseht öbwous ou läär isch dopplet so guet us wie dr Boring cowboy simulatorMaster(G) hat geschrieben:du hesch keis aug für schönheit vode flora und fauna! speziell letschteres!
Red Dead Redemption 2
Moderator: Master(G)
Re: Red Dead Redemption 2
Re: Red Dead Redemption 2
Für was? Ig hole mir doch kei Switch für 1s game womi chli würd intressiereGoran hat geschrieben:Häsch s Zelda uf de Switch gspielt?Bejita hat geschrieben:Doch scho foliage isch schön u aues, aber äbe das längt für mi nid. Horizon het schöneri foliage und e besseri und lebänderigi witsicht. Gsesch die huere langhäus vo huere wit wäg und die flügendä Kackvögu etc. U bi zelda si eifach die ganze physike krass, bi rdr chasch ja genau gar nüt mache mit dr umgäbig, dert düre isch s neue Zelda ( klar isch total überwärtet ) scho krass, und söt aus vorbild für die angerä openworld games dieneMaster(G) hat geschrieben:du hesch keis aug für schönheit vode flora und fauna! speziell letschteres!

Usserdäm weiss jedä wo nume 2 Hinrzäue het das das game maaslos überbewärtet isch, d interaktion mit dr Wäut isch genial, und ig widerhole mi, jedes angerä openworld game söt sich ir zuekunft e schibe dervo abschnide. Das wärs aber de ou scho gsi. Storytelling mache angeri besser, Kampfsystem sowieso, sich wiederholendi Dungeons, und 1000x dr glich Ändboss etc, würde da Reviewer nid beid Nintendo Fanboy ouge Zuedrücke häts viu me Wärtige zwüsche 70-80% gä.
- Herr Rossi
- Serious Hardcore Gamer
Ich has vor paar Wuche namal agfange und bi im Kapitel 4 acho. Krass wieviel Inhalt ich bis da äne im erschte Durchgang nid erläbt ha, heftig. D Stürig lid mer au vil besser als vor 2 Jahr. Frisch verliebt id Ex sozäge 

- Mastler(P)
- VIP-Member
ich fangs bald zum erschte mal ah, lol.
Corona ist weniger eine Krankheit als eher ein Katalysator für ein Hirngespinst gottverlassener Menschen.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- abyss
- Serious Hardcore Gamer
Nimm schomol Naastüechli. Es wird Drama Baby...Drama...

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Mastler(P)
- VIP-Member

Corona ist weniger eine Krankheit als eher ein Katalysator für ein Hirngespinst gottverlassener Menschen.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- joe_higashi
- Gamer
isches top solo game. mir gfallts anderscht. ein mann wie dynamit.