Die Suche ergab 5701 Treffer

von Tentakel-Dildo
29 Dez 2015 17:59
Forum: Off-Topic
Thema: Rauchfrei
Antworten: 410
Zugriffe: 34860

Re: Rauchfrei

Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso. Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä ch...
von Tentakel-Dildo
28 Dez 2015 21:56
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

Ich denke, die Meisten die Alpaka Pullis u.a. haben die haben entweder keine gute Wollenqualität oder es ist sogar ein Mischmasch mit Schurwolle vermischt (bei Massenherstellern meist synthetische Wolle). Das es hier beisst ist fast schon vorprogrammiert aber das muss nicht sein. Babyalpaka ist sowe...
von Tentakel-Dildo
28 Dez 2015 21:28
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

alpaca pulli super, bisst eifach wienen sau. Alpaka isch generell neu für mi aber Alpaka het au grossi Qualitätsunterschied. Baby-Alpaka sollte nicht beissen (das ist die Wollenqualität die ich bekommen sollte) aber cha 's no nöd beschtätigä. Gutes Baby-Alpaka isch viel fiiner als üblichi Schafwoll...
von Tentakel-Dildo
28 Dez 2015 21:04
Forum: Off-Topic
Thema: Rauchfrei
Antworten: 410
Zugriffe: 34860

Re: Rauchfrei

Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso. Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä cha...
von Tentakel-Dildo
28 Dez 2015 20:48
Forum: Off-Topic
Thema: HB Agestuffer
Antworten: 58
Zugriffe: 5727

Re: HB Agestuffer

HB Männchen? Ja das kann ich mir gut vorstellen, danke dir.
von Tentakel-Dildo
28 Dez 2015 00:47
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

Nochwas eher hipster oder so... Ich hatte mich früher nie für Mode interessiert und habe meist das getragen was ich geschenkt bekam, es war in meinen Augen sowieso alles gruusig aber "schön aussehen" ist ja Frauensache, dachte ich bisher. Wobei die meisten vorallem junge, Schweizer Frauen ...
von Tentakel-Dildo
27 Dez 2015 19:00
Forum: Diskussion & News
Thema: Welles game häsch grad fertig gspielt?
Antworten: 1764
Zugriffe: 277532

Re: Welles game häsch grad fertig gspielt?

I mag em Snatcher sini Game Uswahl.

Hatte zuviel zu tun und seit Wochen nix gegamt. :( Ich hab' ja seit kurzem Xenoblade Chronicles, werd ich demnächst gamen, ich meld mich wenn ich fertig bin. :lol:
von Tentakel-Dildo
27 Dez 2015 18:46
Forum: Off-Topic
Thema: HB Agestuffer
Antworten: 58
Zugriffe: 5727

Re: HB Agestuffer

Merci Merci... Bald gangi in Pension Gruss S'Bodylifting isch also ken Fake? Jo ich meine, da gibts immer was zu liften, wo immer es auch angebracht wäre. HB versteh ich net, wahrscheinlich Hauptbahnhof, der wird ja auch immer verlotterter in der Schweiz, s'wird Zit für ä Magnetschwebebahn. Dän chö...
von Tentakel-Dildo
27 Dez 2015 18:35
Forum: Off-Topic
Thema: Tschüss
Antworten: 49
Zugriffe: 8231

Re: Tschüss

Wenn man so nett fragt kann ich echt nicht nein sagen! Kontextliebe ist schon etwas schönes... gerade bei religösen Angelegenheiten wäre es wünschenswert.
von Tentakel-Dildo
26 Dez 2015 02:05
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

Jo hey, ich hab' jetzt 'n Backenbart und mini Hoorlängi isch öpä uf BSL (50 cm oder so), wird no länger, viel länger... Ha' jetzt neui Methodä... nüt strählä, mini finä Hoor verklettet nur no meh. Allerdings muss ich Haare entwirren, alles mit den Fingern, kann 1-2h dauern... (!). Einäwäg, abgseh vu...
von Tentakel-Dildo
26 Dez 2015 01:42
Forum: Off-Topic
Thema: Tschüss
Antworten: 49
Zugriffe: 8231

Re: Tschüss

Avenger hat geschrieben:es wird sicher niemert gsperrt.
Naaaah...eeeeh... aha? So so.

Übrigens: Dä Vyse het scho kapiert um was es goht aber är will's nöd ganz wahrhaben. "Mit den Wölfen heulen... immer lauter oder werd' unlauter".
von Tentakel-Dildo
16 Aug 2015 14:55
Forum: Off-Topic
Thema: Tsunami
Antworten: 1372
Zugriffe: 71317

Re: Tsunami

Atomufsichtbehördä? Läck du mir...
von Tentakel-Dildo
15 Aug 2015 16:35
Forum: Off-Topic
Thema: Irgendwie vermisse ich jemand
Antworten: 114
Zugriffe: 4634

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Info: De Powerslave isch mittlerwile Informatiker, isch verhüratet und hett es chind. Nur so. :) Dän chano mir grad emol en kaputte PC flickä oder so, han grad so einä. Überrascht mi nöd. er hät scho immer vil über PC gwüsst. Das mit Frau au nöd unbedingt aber er hät glaubs e liechti Diabetes und d...
von Tentakel-Dildo
10 Aug 2015 14:23
Forum: Diskussion & News
Thema: Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand
Antworten: 333
Zugriffe: 16631

Re: Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand

D RPG Element chömid mir natürli entgegä. S isch schön dass diä Laschtigkeit am aastigä isch bi vilne Titel.

PC... naja... wohrschinli numä über Steam mögli, das wär Notfall Szenario.
von Tentakel-Dildo
10 Aug 2015 13:50
Forum: Diskussion & News
Thema: Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand
Antworten: 333
Zugriffe: 16631

Re: Neues Tomb Raider, nicht canon aber mit Busen am Strand

Föck you MS für d 1 Johr oder so Exklusivität, het sicher viel choschtet um mi versuächä z'zwingä eh gruusigi grobchötzigi XBöxOne z chaufä u au no vill z tüür für das wo sie isch.
von Tentakel-Dildo
09 Aug 2015 04:54
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

Naja... me chan echt nöd erwartä dass diä meischtä Politiker innovativ gstylet si (bi üs worschinli niemort)... u das hät au klar sini Gründ, me gseht halt vüm Üssärä meh als meh meint. Isch halt scho nöd so dass i irgendeinä oder irgendeini devo würdi als optisch asprechänd bezeichnä u es isch am E...
von Tentakel-Dildo
09 Aug 2015 00:21
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

Naja... i finds no luschtig wenn i als Mah nach Frouä Haaraccessoires umesuächä u i muäss das jetzt machä will i gwüssä Situationä isch es eifach zvill wenn diä buschigä Hoor überall umeflügät u eventuell dreckig wärdet. Im Bett u anderswo dihei sind si meisschtäns offe... usser i bi am bachä, döt i...
von Tentakel-Dildo
08 Aug 2015 23:37
Forum: Off-Topic
Thema: Hipster
Antworten: 593
Zugriffe: 28459

Re: Hipster

I weiss zwor nöd ob sich das als Hipster qualifiziert aber mini längschte Hoor gönd jetz bis zur Bruschtwarzä u i findä dass i sie nüm loh schnidä, hani scho immer ghasst. D Lüüt hend immer gseit i seg än Mah... und drum muäss i si schnidä, het mi immer ufgregt aber i han am Endi s Köllektiv beachte...
von Tentakel-Dildo
07 Aug 2015 18:27
Forum: Off-Topic
Thema: Irgendwie vermisse ich jemand
Antworten: 114
Zugriffe: 4634

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

ja schad. aber ich glaub es entwickled sich langsam und natürlich in eh besseri richtig. chönt ih 50jahr scho ganz andersch usgseh. Was mi zuäversichtlich stimmt isch s immer grösseri Know How in vilne Nahrismittelbereich wie z.B. Wii, Fleisch, Getreide (dä Urdinkel-Hype hat viil guäts bewirkt) u.a...
von Tentakel-Dildo
07 Aug 2015 18:14
Forum: Off-Topic
Thema: Irgendwie vermisse ich jemand
Antworten: 114
Zugriffe: 4634

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Dank dir fürs Kompliment, i lauf scho fascht rot a...
Allerdings, s tricky thingy isch vilicht eher s bewusstsi u das mo nöd tuät kritische Sachä ignoriere, nöd s wüsse an sich.
von Tentakel-Dildo
07 Aug 2015 09:11
Forum: Off-Topic
Thema: Irgendwie vermisse ich jemand
Antworten: 114
Zugriffe: 4634

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Jo säg em Puur ums Eck emol dass er sölli liäb sie zum Bäumli oder dä Dischtlä und Brenässlä als Bischpil... ich säg dor eis: Das zbewerkstelligä isch es Husarästück, diä händ e feschti Weltaschauuig u es git nüt schwierigers als es Hirni vu öppertem z verändärä. Das weiss au d Propaganda sehr da gü...
von Tentakel-Dildo
06 Aug 2015 04:06
Forum: Off-Topic
Thema: s muskel grösser mache und körper bilden topen
Antworten: 1075
Zugriffe: 62866

Re: s muskel grösser mache und körper bilden topen

Wo isch heiss? Zwüschäd de Bei? Muskle? Oberschenkel Muskel isch nützlich, Waden au guät, alläs andere isch sofern meh als notwendig nur unnötigä Balascht. das isch d'fründin vom mousch :shock: :shock: :shock: Sie gsiät wüäscht us u d Busä si so künstlich wiä diä vunere Gumipupä. Naja... Gumipupä is...
von Tentakel-Dildo
05 Aug 2015 20:28
Forum: Off-Topic
Thema: Irgendwie vermisse ich jemand
Antworten: 114
Zugriffe: 4634

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Naja... unklar was i sichererer finde würdi... ä Inslä mit dä gröscht Hauptstadt vu dä Wält wo diräkt nebänä Kontinentalplatä liegt wu ständig am ribe isch sit johrtusigi (muäs keinä sägä si hends nöd gwüsst) aber keinä findät de fact imponierend, u diräkt adä Küstä duzendi AKWs, au das chum imponie...
von Tentakel-Dildo
04 Aug 2015 21:16
Forum: Off-Topic
Thema: [OT]Generelles Politik-Topic
Antworten: 6212
Zugriffe: 261389

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Das mit de Film isch mir echt egal, si händ döt sowiso nut zmäldä. Wäri das ganzi andersch dänn würet sie nur no me Regulierige machä u afangä Lüüt z kriminalisiere für bestimti Vergehä (downlade oder so). I find abär gueti Dokumentarfilmi unterstützigswürdig, alles anderi wär nur üsän Fiind, nöd Fr...
von Tentakel-Dildo
04 Aug 2015 21:04
Forum: Diskussion & News
Thema: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!
Antworten: 662
Zugriffe: 137042

Re: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!

blabla wenn du ja sonnen soziale mänsch bisch I bi kein sozialä Mensch, no niä gsii... au wenn i villicht z blöd bi das z beurteilä. PS4 249 SFR https://shop.mediamarkt.ch/de/gaming-musik-film/sony-playstation/playstation-4/ps4-konsolen/sony-playstation-4-500gb-schwarz/idpt0flmksbg" onclick=&q...