Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

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Supersonic
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Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von Supersonic »

http://www.youtube.com/watch?v=GSYdvUaOsQs#t=56" onclick="window.open(this.href);return false;

Horrorgame vo Atlus miteme ähnliche System wie bi Spelunky wo sich d'Dungeons immer wieder verändered. Das hett Potential i mine Auge!
geosnow
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Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von geosnow »

zuefalls generator games sind mir sit falal labyrinth nöd so ghür.
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Supersonic
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Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von Supersonic »

Spelunky isch defür s'Lebe lang fantastisch! Es chunnt halt uuf d'Umsetzig druff ah!
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damian
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Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von damian »

han au no nie es guets zuefalls generierts spiel gseh... ich meine was isch schöner: wänn öpper öppis us lego bout, oder wänn d'chlötz eifach ime huufe anegrüert werdet?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
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Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von Supersonic »

hanf hat geschrieben:han au no nie es guets zuefalls generierts spiel gseh... ich meine was isch schöner: wänn öpper öppis us lego bout, oder wänn d'chlötz eifach ime huufe anegrüert werdet?
Ich gsehn din Pünkt aber es git uusnahme. Puzzle Games im spezielle. Tetris, Dr. Mario, Mr. Driller, etc.
Und wie scho es paar Mal aadüütet, Spelunky isch perfekt i dem wos macht. Btw. wird Deep Down für PS4 ähnlich sii.
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Trunks
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Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?

Beitrag von Trunks »

Supersonic hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=GSYdvUaOsQs#t=56

Horrorgame vo Atlus miteme ähnliche System wie bi Spelunky wo sich d'Dungeons immer wieder verändered. Das hett Potential i mine Auge!
Vor allem isch es vo dä Dead Island lüüt. Das spieli isch grossartig gsi, also im Coop. Obwohl mehr's mit em Nussli niä durägspielt händ, sicherlich zwüschet 25 - 35 Stund gspielt.
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