upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region BE

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Acid »

Ich chum au über wasi zahl... echli meh sogar. Bi mir, wiä au im Elterähuus. Und au a paar andere Ort.
Chan zwar glaub scho sii je nach dem womer wohnt, dassmer nid ganz alles hed. Und das füehrt denn wohl zu irgendwelchnä Räuberpistolä im Kafiruum vor Cablecom. So viel ich weiss hed Swisscom gar keis Abo wo 30mbit versprochä werded. Do chasch denn natürlich no Mängä Speedtescht machä, und entüscht sii wenns nur 20 git, wiä versprochä, statt 30, wiä phantasiert.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Ich han no nöd eimal mit dä Swisscom äs Problem gha, wenn ich äs Problem gha han.. Viellicht sötted sich Dini Kollege mal fründlich an Support wände.

Aktuell bi cnlab ä 6 Minute-Mässig gmacht. Dä tüüfschti download isch bi 48397 kbit/s gsi.. also rächt nöch a dä 50000 kbit/s.. die meischte sind aber sogar höcher gsi.. sogar dä Upload, wo eigentlich bi 5000 kbit/s isch, isch i allne 6 Mässige höcher gsi.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

ja denn bisch du halt nöch bimene chaschte... für 70% vu dä Chunde gsehts anders us... oh mann... nimms doch nöd persönlich, das isch fakt. lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Skeletor »

ih dänä 2 jahr wo ich bi dä cablecom gsi bi, han ich nöd eimal min speed gha. am abig immer ä fertigi katastrophe.
und jetzt? heisst das jetzt au, dass es bi mind. 70% vo dä cablecom-chunde s'gliche händ?
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Shadow hat geschrieben:ja denn bisch du halt nöch bimene chaschte... für 70% vu dä Chunde gsehts anders us... oh mann... nimms doch nöd persönlich, das isch fakt. lol
Ich nimm das nöd persönlich aber Du schmeissisch da mit Zahle ume, wo ich gern än Beleg würd gseh. 70% isch verdammt höch und egal öb CC oder Swisscom oder suscht än Aabüter.. das würd ziemlich für Ärger sorge..
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

swisscom: super service, gueti leischtig, höche priis
sunrise: solala service,gueti leischtig, guete priis
cablecom: beschissne service, sehr gueti leischtig, höche priis

ES SICH NID PERSÖNLICH GMEINT :!: :!: :!:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

also dä vo Dir monierti höchi Priis bi CC chan ich jetzt nöd verstah.. isch CC nöd dä günschtigschti Abüüter i dä Schwiiz?
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Avenger »

er meint sicher guete priis bir cablecom, de isch nämlich nie so höch wie bir swisscom (emu nid bim internetz).
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Re

Beitrag von Herr Rossi »

Avenger hat geschrieben:er meint sicher guete priis bir cablecom, de isch nämlich nie so höch wie bir swisscom (emu nid bim internetz).
Das
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

ah.. also nur falsch gschribe..
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

aso wemmer nid e monschterleitig brucht und das mit sunrise verglicht isch de priis immer no vil zhöch. chund aber au immer drufa öb chasch kombiniere mit handyabo zum spare.

wenn lte dehei hesch bruchsch ja au gar kei internetaschluss meh dehei :P
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Skeletor hat geschrieben:ih dänä 2 jahr wo ich bi dä cablecom gsi bi, han ich nöd eimal min speed gha. am abig immer ä fertigi katastrophe.
und jetzt? heisst das jetzt au, dass es bi mind. 70% vo dä cablecom-chunde s'gliche händ?
???
ebe, ich han nur knappi 100mbit statt 150
luut landolt chan das gar ned si...LOL
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Herr Rossi hat geschrieben:aso wemmer nid e monschterleitig brucht und das mit sunrise verglicht isch de priis immer no vil zhöch. chund aber au immer drufa öb chasch kombiniere mit handyabo zum spare.

wenn lte dehei hesch bruchsch ja au gar kei internetaschluss meh dehei :P
ja wenn nid gamesch würdi dir sogar recht geh...
weni nid so dummi onlinegames würd mache, de wäri immer na bide swisscom mit 25mbit und wär zfriede...

etz bini bide cc, han horizon wo immer na scheisse isch im verglich zu swisscom tv und han es schnells internet woni weniger han als ich zahle :kicher:
:lol:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

ich mach teethering vom android uf d wii u und de 3ds zum online game. funktioniert oni lags
1gb/tag full speed
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

bruchsch aber au unlimited access..
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

Was meinsch demit?
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Herr Rossi hat geschrieben:ich mach teethering vom android uf d wii u und de 3ds zum online game. funktioniert oni lags
1gb/tag full speed
wlan für onlineshooter chasch vergesse
und was für en speed?
:lol:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

resuscitation hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:ja denn bisch du halt nöch bimene chaschte... für 70% vu dä Chunde gsehts anders us... oh mann... nimms doch nöd persönlich, das isch fakt. lol
Ich nimm das nöd persönlich aber Du schmeissisch da mit Zahle ume, wo ich gern än Beleg würd gseh. 70% isch verdammt höch und egal öb CC oder Swisscom oder suscht än Aabüter.. das würd ziemlich für Ärger sorge..
machts ja au, wenn die i dä relevante fore umeluegsch, scho sitt jahre... nur händs jetzt viel eifach akzeptiert, wills eifach so isch... lol... come on, das isch sitt jahre bekannt... und ich han das vu hunderte Lüt gseh und glese und zudem hämmer eigeni studie gmacht und das hät sich bestätigt. wenn du nebem verteiler wohnsch isch easy, sobald chli wiiter weg wohnsch, denn nimmts ab.. das isch allgemein bekannt.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

Herr Rossi hat geschrieben:swisscom: super service, gueti leischtig, höche priis
sunrise: solala service,gueti leischtig, guete priis
cablecom: beschissne service, sehr gueti leischtig, höche priis

ES SICH NID PERSÖNLICH GMEINT :!: :!: :!:
nomal... wenn meh kei ahnig hett, fressi hebe... (au nöd persönlich gmeint lol)

mir sind diä billigschte.... klar gits evtl. chlini regionali abüüter wo evtl. no bitz billiger sind, aber das interessiert mich nöd würklich.

beschissne service? bisch selber cc-chund? das isch mal gsi! cc hät sich massiv gsteigeret und da hämmer au würklich diversi umfrage und studie gmacht wo das belegged....
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Uriel »

TypeJ hat geschrieben: ebe, ich han nur knappi 100mbit statt 150
luut landolt chan das gar ned si...LOL
Hesch du irgendwo en Router odr en Switch, wo nüd gbit tauglich isch?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

Uriel hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: ebe, ich han nur knappi 100mbit statt 150
luut landolt chan das gar ned si...LOL
Hesch du irgendwo en Router odr en Switch, wo nüd gbit tauglich isch?
lol, das chan natürlich au no sii oder er betriibt en im 100mbit modus lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Shadow hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:ja denn bisch du halt nöch bimene chaschte... für 70% vu dä Chunde gsehts anders us... oh mann... nimms doch nöd persönlich, das isch fakt. lol
Ich nimm das nöd persönlich aber Du schmeissisch da mit Zahle ume, wo ich gern än Beleg würd gseh. 70% isch verdammt höch und egal öb CC oder Swisscom oder suscht än Aabüter.. das würd ziemlich für Ärger sorge..
machts ja au, wenn die i dä relevante fore umeluegsch, scho sitt jahre... nur händs jetzt viel eifach akzeptiert, wills eifach so isch... lol... come on, das isch sitt jahre bekannt... und ich han das vu hunderte Lüt gseh und glese und zudem hämmer eigeni studie gmacht und das hät sich bestätigt. wenn du nebem verteiler wohnsch isch easy, sobald chli wiiter weg wohnsch, denn nimmts ab.. das isch allgemein bekannt.
Also ich schiss druf, was i irgend welche Fore staht. s'Internet isch unglaublich geduldig und nöd dä HTML Code wert, wo dämit generiert wird. Und wänn CC ä Studie macht, dänn chasch die eh grad chüble.. trau keinere Statistik, wo nöd sälber gfälscht häsch. Wiiterhin büütet d'Swisscom uf ihre Siite d'Möglichkeit, z'prüefe, wie's mit em Durchsatz usgseht. Mr chauft also nöd d'Chatz im Sack! Und ich weiss genau, vo was ich rede, wells nämlich a mim jetzige Ort am Afang 20Mbit nöd möglich gsi isch.. das hät mir dä Support au nach eigene Recherche am Telefon bestätigt. Also mal ufhöre mit däm huere Haferchäs. Schuscht tuend mr mal über die nöd garantierti Bandbreiti vo CC diskutiere, wo sie zu jedere Ziit und ohni Achündigung chünd abeschruube.. Als Chund häsch vertraglich keinerlei Möglichkeite öppis z'mache. Sie händs viellicht bis jetzt no nie gmacht oder nur bi Einzelfäll aber nur scho d'Möglichkeit allei und das sie nüt garantieret isch scho äs no go.

Ah ja... nöd persönlich näh ;)
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

resuscitation hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:ja denn bisch du halt nöch bimene chaschte... für 70% vu dä Chunde gsehts anders us... oh mann... nimms doch nöd persönlich, das isch fakt. lol
Ich nimm das nöd persönlich aber Du schmeissisch da mit Zahle ume, wo ich gern än Beleg würd gseh. 70% isch verdammt höch und egal öb CC oder Swisscom oder suscht än Aabüter.. das würd ziemlich für Ärger sorge..
machts ja au, wenn die i dä relevante fore umeluegsch, scho sitt jahre... nur händs jetzt viel eifach akzeptiert, wills eifach so isch... lol... come on, das isch sitt jahre bekannt... und ich han das vu hunderte Lüt gseh und glese und zudem hämmer eigeni studie gmacht und das hät sich bestätigt. wenn du nebem verteiler wohnsch isch easy, sobald chli wiiter weg wohnsch, denn nimmts ab.. das isch allgemein bekannt.
Also ich schiss druf, was i irgend welche Fore staht. s'Internet isch unglaublich geduldig und nöd dä HTML Code wert, wo dämit generiert wird. Und wänn CC ä Studie macht, dänn chasch die eh grad chüble.. trau keinere Statistik, wo nöd sälber gfälscht häsch. Wiiterhin büütet d'Swisscom uf ihre Siite d'Möglichkeit, z'prüefe, wie's mit em Durchsatz usgseht. Mr chauft also nöd d'Chatz im Sack! Und ich weiss genau, vo was ich rede, wells nämlich a mim jetzige Ort am Afang 20Mbit nöd möglich gsi isch.. das hät mir dä Support au nach eigene Recherche am Telefon bestätigt. Also mal ufhöre mit däm huere Haferchäs. Schuscht tuend mr mal über die nöd garantierti Bandbreiti vo CC diskutiere, wo sie zu jedere Ziit und ohni Achündigung chünd abeschruube.. Als Chund häsch vertraglich keinerlei Möglichkeite öppis z'mache. Sie händs viellicht bis jetzt no nie gmacht oder nur bi Einzelfäll aber nur scho d'Möglichkeit allei und das sie nüt garantieret isch scho äs no go.

Ah ja... nöd persönlich näh ;)
LOL ich glaub anere studie wo nur intern gmacht worde isch und nöd public chan meh eher traue oder, vor allem wenn meh chli meh insight hät als du....

en Speedtest uf ihrere Siite, wotsch mi verarsche... mir händ unabhängigi partner wie cnlab.... soso de support hät dir das bestätiget und du glaubsch dene das, nur de cablecom, dene glaubt meh nüt...

friss zersch mal din hafechäs, denn chämmer wieder diskutiere....

mir garantiered 90% bandbreiti, wennd weniger häsch und es ufgrund vu technische problem oder whatever nöd möglich isch meh zliefere, gits problemlos guetschriifte... das isch fakt und wird so glebt. probier das mal bi de swisscom! eat that...

Bandbreiti drossle isch es anders thema, hämmer no genau 0x gmacht... wieso ich das weiss? ich würds abeschruube... bisch genau bim richtige glandet. das isch i de agb's drin.. isch ja logisch... lol.

als chund, chasch öppis mache, denn wenn mir din aschluss mal müessted drossle, denn müesstisch du chli meh abelade als nur paar GB/Tag... z.B. 24/7 voll Uslaschtig mit unlimitierte Verbindige... denke das chönnt es rots Flag uslöse, aber jede mit chli was i de Birre, weiss dass das genau nix bringt, wills de eignig pc nöd mal chan händle, geschweige denn vum Router.

No Go? jede hät das drin... jede chas problemlos mache... JEDE! Nur kommuniziered mir das klar.

Bitte lies de Text mal genau dure.... und denn evtl. nomal. Ich wott nöd Flame Wars starte, aber das isch Fakt. schaffe sitt 15 Jahr da und reg mi halt uf wenn öpper nur Haferchäs schriibt oder evtl. gar nöd mal chund isch oder eifach luschtig findt wenn ich mich ufrege... congrats!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Ich trau au nöd anere interne Statistik. Für das bin ich scho z'lang i dä Arbeitswält. Das mit de Statistike gilt übrigens für all Undernähme.
Aber Du schiinsch i Dim Überiifer, Dich für CC iz'setze, nüme richtig chüne z'läse.

d'Swisscom hät au unabhängigi Partner wie cnlab.. meine Güte.. häsch s'Gfühl CC seget die Einzige, wo uf so Idee chümed. Rat mal, überwas ich min hütige Speedtest gmacht han?

Und ja, wänn mir än Supporter seid, dass momentan mit de vorhandene Infrastruktur dä gwünschti Datedurchsatz nöd möglich isch, dänn glaub ich ihm das. Zumal das ja nur d'Bestätigung isch, für das was mir d'Prüefig bi de Swisscom scho ufzeigt hät. Und wänn ich dänn uf Grund vo dene Ussage mich dänn für äs entspechends Abo entscheide, dänn ghört das für mich zum Chundeservice. Ich han aber auch scho d'Situation gha, dass bime Abowächsel d'Swisscom z'erscht glueget hät, öb dä gwünschti Datedurchsatz möglich isch.

Ich han au nöd vo technische Störige gredete, sondern genau vo dem, was Du au gschriibe häsch.. exzessives suuge. Het ich sicher chüne dütlicher schriibe.

S'drossle chan sicher jede.. ich han au nie s'Gägeteil behauptet.. aber d'Swisscom garantiert vertraglich ä Mindeschtverbindig.. sie chünd als praktisch nur bis dört abe drossel.. CC chan theoretisch uf Null abe..

Aber egal.. ich glaube Du fahrsch gschiider wieder Dis Chüehlsystem ufe.. ;)

Peace
Zuletzt geändert von resuscitation am 19 Dez 2013 16:12, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Acid »

[HandlangervomTeufl] lol, ololol, CC geilscht wo gits, olol wixwix, lol, TESCHTSIEGER, lol, niä Problem, viel besser als vor 100 Johr, ololol, mühmüh mümü Swisscom, mümümü Scheisse alli tumm, mümü, nid mol so schnäll wiä sie niä gseit händ mümü, mümü, CC studiä über Swisscom, mümü, Nid persöndlichä Flameware, mümü, ich will gar nüt sägä gägä Scheiss Swisscom oder für super sexy CC (alli wo nid CC sind übrigens tummi Arschlöcher... nid persönlich, und diä wo CC händ und säged es sig nid s bescht wos je geh hed sind glaub au Rächt Möngels), nur Fakt... alles isch fakt, Swisscom isch gfuckt, vo CC, vo mir persönlich, nid persönlich gmeint. Informioerdi mol du Pimmel ich bins vom Biz män. Fakt. Hässig vom Hafächäs. lol [/HandlangervomTeufl]


lol, nid persöndlich neh, isch fakt. lol




übrigens was bi Swisscom amigs scho chli ufreglet sind so plötzlichi Ussetzer. De Coompi zeigt a sig alles super, aber mer chund glich nid is Internetz, und kein Sau weiss wieso.

Isch zum Glück aber nid so Hüüfig, und wenn denn meischtens nid so lang.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 36 Gäste