ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Tatsujin »

Jürgens?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

Wog söu öbe 7k Ps4 becho, its isches duss ;)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Tatsujin »

:groel:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Tatsujin »

Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
zämehang?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11821
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von turntablism »

bis fründe

Quelle
:vortex:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

Tatsujin hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
zämehang?
Du närvsch und sötsch nid nume dr Forumstroll si, sondern ou mau läbe, ihre richtige wäut! :arnold:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Tatsujin »

Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
zämehang?
Du närvsch und sötsch nid nume dr Forumstroll si, sondern ou mau läbe, ihre richtige wäut! :arnold:
:groel:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Shadow »

Pinkie Pie hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
Pinkie Pie hat geschrieben:Jimmy.
oder cimi?
oder so
:kuschel: jööööhhhh.... welcome back :)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Asura hat geschrieben:Wog söu öbe 7k Ps4 becho, its isches duss ;)
Guet, wenn das so isch denn wirds immer lachhafter!!!! WOG isch weder 1000 x grösser als ALCOM (ALCOM 6 Konsolen bis Ende Jahr 2013, WOG sägemer mal 6000 Konsolä) no hends (wie Sony das amigs no gärn darstellt) 1000 x meh Playstatation 3 Konsolä verchauft als mier!!! - Schuscht hät WOG nämlich 50% vo alnä PS3 i de Schwiiz verchauft. Haha!!

Und nei, ALCOM importiert kei PS3 Konsolä im grossä Stil (logisch hemmer scho, wenn die Sony Hoschi nid chönd liieferä. grad chürzlich memmer GTA5 Bundles us Tütschaldn bestellt, will Sony kei meh ghand hend. Findi aber voll Fair!!!)

Also, es isch in keiner Art und wiis irgendwie Belegbar (mit Sony irem Pseudo Fair+Share Aasatz, bzw. Umsatzzahlä) oder gerächt was Sony da macht!! So stopfed WOG die Ware hinäinä!!!

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von mr.raw »

Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
zämehang?
Du närvsch und sötsch nid nume dr Forumstroll si, sondern ou mau läbe, ihre richtige wäut! :arnold:
Nomol....

Wär bisch du :?:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von resuscitation »

mr.raw hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben::groel:
Aute, hesch z Japan keni Fründe?
zämehang?
Du närvsch und sötsch nid nume dr Forumstroll si, sondern ou mau läbe, ihre richtige wäut! :arnold:
Nomol....

Wär bisch du :?:

Er isch än VIP... er hät immerhin scho fascht 12k postings.. bitte berücksichtige
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Mastler(P) »

mrboombastic hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:
mrboombastic hat geschrieben:genau weg so lüt wie dir schribe ich meist ohni punkt und koma und mache immer wider rechtschribefehler und statt punkt und koma schrib ich immer und mehr und mehr....
nid das igs nöd chan aber es isch immer schön öperem dermitzplage wo sich drüber nervt...
mir sind scho nöd ufm gliche niveau.
mich regts nöd uf, ich finds im bezug zum gschäfft eifach liecht unprofessionell.
du wirsch immer grad persönlich und beleidigend. gib dir recht, mir sind nid ufem gliche niveau...
ich chönnt jetz au persönlich werde, aber nein danke
mir isch nur ufgfalle das du mich wiederhollt, wie jetz schienbar au missverstahsch.
ich ha dich nöd wele beleidige, sondern schlicht und eifach nur das wele demit usdrucke.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

agestuffer hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:Wog söu öbe 7k Ps4 becho, its isches duss ;)
Guet, wenn das so isch denn wirds immer lachhafter!!!! WOG isch weder 1000 x grösser als ALCOM (ALCOM 6 Konsolen bis Ende Jahr 2013, WOG sägemer mal 6000 Konsolä) no hends (wie Sony das amigs no gärn darstellt) 1000 x meh Playstatation 3 Konsolä verchauft als mier!!! - Schuscht hät WOG nämlich 50% vo alnä PS3 i de Schwiiz verchauft. Haha!!

Und nei, ALCOM importiert kei PS3 Konsolä im grossä Stil (logisch hemmer scho, wenn die Sony Hoschi nid chönd liieferä. grad chürzlich memmer GTA5 Bundles us Tütschaldn bestellt, will Sony kei meh ghand hend. Findi aber voll Fair!!!)

Also, es isch in keiner Art und wiis irgendwie Belegbar (mit Sony irem Pseudo Fair+Share Aasatz, bzw. Umsatzzahlä) oder gerächt was Sony da macht!! So stopfed WOG die Ware hinäinä!!!

agestuffer
Z Problem isch äbe das Sony Schwiz & Östrich nume no über Dütschland greglet wird, und sithär geits leider drunger und drüber
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von randy »

Asura hat geschrieben:
agestuffer hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:Wog söu öbe 7k Ps4 becho, its isches duss ;)
Guet, wenn das so isch denn wirds immer lachhafter!!!! WOG isch weder 1000 x grösser als ALCOM (ALCOM 6 Konsolen bis Ende Jahr 2013, WOG sägemer mal 6000 Konsolä) no hends (wie Sony das amigs no gärn darstellt) 1000 x meh Playstatation 3 Konsolä verchauft als mier!!! - Schuscht hät WOG nämlich 50% vo alnä PS3 i de Schwiiz verchauft. Haha!!

Und nei, ALCOM importiert kei PS3 Konsolä im grossä Stil (logisch hemmer scho, wenn die Sony Hoschi nid chönd liieferä. grad chürzlich memmer GTA5 Bundles us Tütschaldn bestellt, will Sony kei meh ghand hend. Findi aber voll Fair!!!)

Also, es isch in keiner Art und wiis irgendwie Belegbar (mit Sony irem Pseudo Fair+Share Aasatz, bzw. Umsatzzahlä) oder gerächt was Sony da macht!! So stopfed WOG die Ware hinäinä!!!

agestuffer
Z Problem isch äbe das Sony Schwiz & Östrich nume no über Dütschland greglet wird, und sithär geits leider drunger und drüber
breaking news.

7k stück, vo wot sötted die infos cho ? sony fan forum ?
Bild
Benutzeravatar
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
Beiträge: 243
Registriert: 23 Sep 2013 18:49
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Noldi_Palmer »

mrboombastic hat geschrieben: agestuffer ich glaub de asura gniesst das so richtig dich demit z ärgere...ich find dini offeheit hier sehr toll aber ich finde was du hier postet sött chli mehr alcom intern si...mer merkt vorallem das sehr viel ärger dahinter steckt und das au verständlich...aber mehr chan dini texte sogar missinterpretiere und vo alcom es ganz schrägs bild becho...usserdem wenn hier en sony vertreter söti unterwegs si, machsch du dermit keini fründe für alcom..
Viel schlimmer sind lüt wie du wo andere mit erhobenem Zeigfinger wend belehre was richtig und was falsch isch.

Der Pitsch weis selber was guet und was schlecht isch für Alcom, ich glaub dini Belehrige bruchts i dem Moment sicher z letscht.
Alles...... alles tuehts mer weh.
Lowerman
Gamer
Gamer
Beiträge: 84
Registriert: 27 Mär 2011 17:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Lowerman »

Jedem seine Meinung.

Aber Pitsch wird mit solchen Äusserungen im Internet seine Situation sicher nicht verbessern.
Benutzeravatar
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
Beiträge: 243
Registriert: 23 Sep 2013 18:49
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Noldi_Palmer »

mrboombastic hat geschrieben:
Noldi_Palmer hat geschrieben:
mrboombastic hat geschrieben: agestuffer ich glaub de asura gniesst das so richtig dich demit z ärgere...ich find dini offeheit hier sehr toll aber ich finde was du hier postet sött chli mehr alcom intern si...mer merkt vorallem das sehr viel ärger dahinter steckt und das au verständlich...aber mehr chan dini texte sogar missinterpretiere und vo alcom es ganz schrägs bild becho...usserdem wenn hier en sony vertreter söti unterwegs si, machsch du dermit keini fründe für alcom..
Viel schlimmer sind lüt wie du wo andere mit erhobenem Zeigfinger wend belehre was richtig und was falsch isch.

Der Pitsch weis selber was guet und was schlecht isch für Alcom, ich glaub dini Belehrige bruchts i dem Moment sicher z letscht.
ja stimmt eigetlich...het eigetlich au voll nid so sölle überecho...sorry pitsch isch auso weder belehrend no beleidigend gsi aber wenich de text jetz selber nomal liese gsen ich das au so...isch ebe en schwächi vo mir...ich hilfe eigetlich eifach gern aber usem eifer wird am schluss en dämlichs belehere also sorry

Keis Problem. Mini Reaktion isch ja au echli heftig gsi :-D

Er isch immerhin scho länger im Business, glaub 20 Jahr. Und im Gamebusiness über längeri Zit erfolgrich z si, wie de Pitsch das macht, isch gar nöd so eifach. Aber das Alcom nur 6 Konsole überchunnt isch scho echli komisch. Viellicht sind tatsächlich no anderi Gründ dehinter wo mir jetzt nöd kennet.
Alles...... alles tuehts mer weh.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Noldi_Palmer hat geschrieben:Keis Problem. Mini Reaktion isch ja au echli heftig gsi :-D
Er isch immerhin scho länger im Business, glaub 20 Jahr. Und im Gamebusiness über längeri Zit erfolgrich z si, wie de Pitsch das macht, isch gar nöd so eifach. Aber das Alcom nur 6 Konsole überchunnt isch scho echli komisch. Viellicht sind tatsächlich no anderi Gründ dehinter wo mir jetzt nöd kennet.
Anderi Gründ würded mir au gärn kännä! Das mag sii. Leider hat vo Sony kei Kommunikation dezu stattgfundä warum und wieso. Darum findet mir das au sehr schlimm! Am weiss jetz nümä wellem Tag genau, isch ja au wurscht eifach es E-mail überzcho mit 6 Konsolä bis Endi Jahr isch bis jetzt zeinzigä gsii was Sony mit üs zur PS4 kommuniziert het.. Das findet mir ja eigentlich aus zallerschlimschtä - Mier hend Monatlang kommuniziert und versucht irgendwie an INfos zcho!! Sony het üs immer mit "mir hend kei Infos", mier wärdet üch denn und denn informierä etc. abgspii¨sä!! Das isch für üs weder Fair no Share!!!

Und zu Sony sälber.... Tja, was wents machä... Ues die 6 Konsolä au no striichä... Okay, chönts machä... Hememr halt die au no wäg.... Alles anderä chumi zum trotz überall in Europa au über... Ich muess Sony jetzt nach dem säges momal PS4 Debakel sicher nid no en entschuldigung schriibä!!

Sit mir die Zahlä vo Sony hend hend mir x mal Gmailet (id Schwiiz und nach Tütschland) und kei Reaktion isch cho. Mier wäred nur so froh wenn Sony sich ändlich mal mädlä würd!!! Gärn sueched mirs sGspöch!!!

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Lowerman hat geschrieben:Jedem seine Meinung.

Aber Pitsch wird mit solchen Äusserungen im Internet seine Situation sicher nicht verbessern.
Guet, aber au nid verschlimmerä.. Next Sony Konsolä chund in ca. 5-10 Jahr (wenn überhaupt), also tued mir das nid so weh.. Und sii Triitbed üs mit so Aktion ja regelrächt in Import!! Oder würdet ihr als Gschäftsmaa eifach sägä, guet, 6 Konsosä sind super. Mier suched kei Alternative!! Was wär denn das für es Gschäftsgebahre!! Sowas lömmer sicher nid uf üs lah sitzë!!

Es isch leider so, Sony will die Chlinä knülle mache... So laufts wohl. Mier mached jetzt mit de PS4 so wenig Umatz bi Sony (isch ja au klar warum, wenn nüt überchunsch) dases nächt jahr im Jahresgspäch heisst, ihr hend leider zwenig Umsatz gmacht und wärdet nümä vo Sony beliefert!!! Das isch aktuell sZenaraio vommer hend!!!

Genau, jedem seine Meinung - nur die Meinung von Sony würde uns mal endlich persönlich interssieren.

Wenn mir en Scheiss mached bim ALCOM ,denn verlang ich immer das es Persönliches Telefon stattfindet!! Ich versuch jedem aazlüttä und die Sach zerklärä und zRelgä.. Ich han scho x mal um en persönlichs Träffä mit de Sony Leitig aagfragt. Bis jetzt - KEIS EINZIGES E-MAIL!!! KEI RUECKRUEF - KEIS NIX!! = mir wäredet ignoriert und es wird wohl nur no schlimmer. Darum mached mir üsem Unmuet mal chli Luft...

Und sorry, i dem Forum lässed (ich liebä das G-Forum, das wüssed die Lüüt wo mich scho 10 Jah rund meh känned) leidergottes ja ca. 100 Lüüt mit... Die Känni fascht all Persönlich und ich han das jedem Gärn auh Persönlich no erklärä. Das Lüüt vo Snoy und de Konkurränz mitläsed isch eventuell so, aber hey, denn halt, es isch es friiis land und ich las mir nid mini Meinig verbüütä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:mal zur ufheiterig...falls es no öpper kennt
http://www.youtube.com/watch?v=GYbm_ft4RXQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Känni leider nid und chan mich au nid uufheiterä.. Wer isch das.. Bisch Du das?
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:
agestuffer hat geschrieben:agestuffer ich glaub de asura gniesst das so richtig dich demit z ärgere...ich find dini offeheit hier sehr toll aber ich finde was du hier postet sött chli mehr alcom intern si...mer merkt vorallem das sehr viel ärger dahinter steckt und das au verständlich...aber mehr chan dini texte sogar missinterpretiere und vo alcom es ganz schrägs bild becho...usserdem wenn hier en sony vertreter söti unterwegs si, machsch du dermit keini fründe für alcom...

das ihr ps3 konsole und au anderi sony sache importiered cha natürlich dezueführe dass sony ihre prioritäte neu setzt, und alcom dert dure ganz klar de chürzer zieht...sind ja denn zu mal wo ihr offiziell mit import hend ufghört au grücht umegange dass vorallem sony euch unterdruck het gsetzt...ihr hend damals au psp us jap und usa verkauft und du erinnersch dich sicher no das sony genau i dem zämehang lik-sang zuegmacht het...
http://www.lik-sang.com/" onclick="window.open(this.href);return false; hier immerno ersichtbar...
Warum settmer vo ALCOM es schrägs Bild übercho. Versthani jetzt nid ganz. Es ghit immer Lüüt wo alles chönd vertrüllä. Mier schriibed dett eifach dWarheit und nüt anders! Wemms nid passt, chan sich sini Meinig druff bildä. Logisch, isch bi mir ja amigs au soo.. Ob Präss oder TV amigs dWahrheit verzelled tuni amigs au hinterfragä, so dörfed alli üsi Story au hinterfragä. Ich stah gärn Red und Antwort...

Sony het üs ni under Druck gsetzt wägä Import.. Was sind denn das für Grücht - hani no nie ghört - aber au egal.... Lik Sang hents fertig gmacht, üs aber nie! Und hey, sogar Sony het bi üs Import PSP bestellt... Weisch wieni meinä... Darum. Das isch nie es Argumänt!

Und das au Konkurränz amigs Import isch au fakt! Mier wie au Konkurränz hend z.b. Dual Shock 3 Controller us de USA importiert ,wills die Farbä in Europa gar nid ghä het (Urban Camouflage, Pink und Co) Denn muesst Sony jetzt au dettä konsequänt sii!! Sogar de Media Markt het amigs Import Stuff... Die hend amigs au Dual Shock 3 Controller wo nur Englisch aagschribä sind us de USA!!

Das mit em "ALCOM" Importiert us em Usland wär also en komplett falschi Uusag! wenn aber Sony - (hani obä schomal gschriibä) kei Konsolä Bundles vom GTA meh het, denn nimi halt um die Ziit züberbrückä usem Usland. Wenn Sony denn zb. Bundles i de Schwiiz gar nid aabietet, denn nimi das usem Usland! Was sell da drah falsch sii! Eifach nix verchaufë!

Und wenn Sony das Gerät uf Umsatz oder Anzahl verchaufti Gräät uufteilt hätti, klar, denn wäred mir bi ALCOM wohl schlächt wägcho (mit dem Chan Sony argumentierä) NUR - üsi Konkurränz hätt denn äbä au sellä schlächt wägcho, die mached nun mal nid 30-50% vom Konsoläumsatz i de Schwiiz us!! Das isch au en Punkt wo mich uufregt!!

Und das Fachhändler halt Early Birds und Freak zum Start Beliiferä muess und wett isch au Sony Sunnäklar, darum settmer das au berücksichtigä und nid nur immer Zahlä und Umsatz zur Hand nä!! Wie wotsch Umsatz machä zum Launch wenns Dich sogar denn nümä beliifert!!

Tja, jetzt hoffemer uf Microsoft next week und lueged dasmer da gnueg grät überchömed, denn strahled dSunnä wieder!

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Mastler(P) »

mal zur ufheiterig...falls es no öpper kennt
http://www.youtube.com/watch?v=pVbxzrsbpJQ" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Mastler(P) hat geschrieben:mal zur ufheiterig...falls es no öpper kennt
http://www.youtube.com/watch?v=pVbxzrsbpJQ" onclick="window.open(this.href);return false;
De isch guet.. Merci
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

agestuffer hat geschrieben:Tja, jetzt hoffemer uf Microsoft next week und lueged dasmer da gnueg grät überchömed, denn strahled dSunnä wieder!
dasch jetz würkli en twischt.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 33 Gäste