Beyond: Two Souls

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Supersonic »

Supersonic hat geschrieben:
Playing Beyond is a memorable experience, yes, but a good video game it is not; and while the credits were rolling I admit to thinking I would have been happier to sit back and watch a movie version that was eight-and-a-half hours shorter.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Supersonic »

Das Forum isch tot -.-
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Uriel »

Grad unweng glolt hani
arstechnica hat geschrieben:It doesn't help that the story is written and presented with all the subtlety and artificial gravitas of a high school freshman trying to write something Important-with-a-capital-I. Through it all, there's a sense of explicit emotional manipulation. There are constant moments where the music swells, characters' faces get scrunched up, and the game practically throws up a big metaphorical sign saying "Feel something, dammit!" Only you feel nothing, because the plot and writing are way too overwrought and earnestly direct, and because the game never really succeeds at making Jodie a relatable and believable character with interesting motivations or reactions.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Uriel »

Supersonic hat geschrieben:Das Forum isch tot -.-
Ich glaub, das het mee drmit ds tue, dass jedem klar isch, dass das Game en Bruch wird
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von PlanetHarrieR »

finds auch nicht so prall
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Moff »

Uriel hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Das Forum isch tot -.-
Ich glaub, das het mee drmit ds tue, dass jedem klar isch, dass das Game en Bruch wird
i dem fall isch beides absolut korrekt
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:IGN 6, EDGE 5, EGM 75, Destructoid 50
THE LOL!!! Das hett nöd chönne guet werde!
Es laht sich immerhin säge, dass d'Videospielpräss wenigschtens in es paar Einzelfäll no so öppis wie chli lernfähig und zu chliine Forschritt fähig isch. Damals bim Heavy Rain händ sie sich ja no kollektiv vom ganze David Cage-Bullshit verarsche lah :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von zeromeier »

für mich näbe heavy rain s'beschte spiel vo dere generation. nöd wills es "spiel" im herkömmliche sinn isch, sondern wills teilwiis schafft, emmotione zvermittle und d'gschicht insgesamt immer no interessanter isch als bi 95% vo allem andere videospiel schrott.

aber hey, gang doch go super mario 2384702347087 und battlefiled 234i20394823094 spiele, sicher geil. peng-peng.

:lol:

bonusedit: de gröscht mongo spielts nöd, wills irgendwo es schlächts rating becho hed, will de reviewer es resident evil oder whatever erwartet hed.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Supersonic »

Ich weiss genau was ich erwarte chan und genau das wott ich nöd. Wottsch du mir säge du spielsch es Mario Emotionslos? Logisch bisch nöd zu Träne grüehrt aber ich han freud wenn ich es Galaxler spiele. Wienes chliises Chind wo de Garte gaht go erforsche.

Ich han de Plot vom Beyond Two Blödels glese und de macht mi erst recht nöd ah. Vor allem nachem fantastische Last of Us wo zuegebenermasse d'Story bestimmt au nöd neu erfunde hett. Aber Naughty Dog bout en Film ums Game ume und nöd umgekehrt. Ich finde Quantic Dream hebled genau beidi stärchene vo Film und Game uus und macht denn irgend es Chrüsimüsi mit Identitätskrise.

En Reviewer wo es Resident Evil erwartet hett muesch mer also scho zerst mal zeige usserhalb vo Media Markt und Inter Discount :lol:
The Walking Dead hett massiv gueti Wertige becho und hett weder gueti Optik no Action drin gha. Aber interaktiv isches ebe trotz allem.

Aber wie immer, jedem das Seine! Gschmäcker sind wie immer verschiede aber ich diskutiere gern :grin:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Master(G) »

es gitt viel games wo gfühl vermittlet meier... last of us isch z.b. es paradebispiel defür und das hett au no 'game' drin
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Gurgelhals »

:gfühl:
For all the complaints that can be leveled at Beyond -- and they can be leveled in feckless abundance -- the overwhelming problem with it is that it's just plain boring. Like a sociopath, Beyond: Two Souls knows how to act like it has a heart, while providing nothing of the emotional depth required to connect with an audience. Its characters can smile, and cry, and tell us they're feeling all of these feelings, but their paper-thin presentation and the frequent narrative dead ends prevent any of their pantomime from becoming too convincing.

And that's all Beyond: Two Souls is -- a pantomime. A childish play at being a meaningful journey, a vapid illusion of passion and poignancy. Nothing but a pantomime.

A perishingly dull pantomime.
brutal :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Skeletor »

Supersonic hat geschrieben:Ich weiss genau was ich erwarte chan und genau das wott ich nöd. Wottsch du mir säge du spielsch es Mario Emotionslos? Logisch bisch nöd zu Träne grüehrt aber ich han freud wenn ich es Galaxler spiele. Wienes chliises Chind wo de Garte gaht go erforsche.

Ich han de Plot vom Beyond Two Blödels glese und de macht mi erst recht nöd ah. Vor allem nachem fantastische Last of Us wo zuegebenermasse d'Story bestimmt au nöd neu erfunde hett. Aber Naughty Dog bout en Film ums Game ume und nöd umgekehrt. Ich finde Quantic Dream hebled genau beidi stärchene vo Film und Game uus und macht denn irgend es Chrüsimüsi mit Identitätskrise.

En Reviewer wo es Resident Evil erwartet hett muesch mer also scho zerst mal zeige usserhalb vo Media Markt und Inter Discount :lol:
The Walking Dead hett massiv gueti Wertige becho und hett weder gueti Optik no Action drin gha. Aber interaktiv isches ebe trotz allem.

Aber wie immer, jedem das Seine! Gschmäcker sind wie immer verschiede aber ich diskutiere gern :grin:
:idea:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Master(G) »

IGN 6/10 - GameSpot 9/10 - Game Informer 7.75/10 - Edge 5/10 - Eurogamer 6/10 - Kotaku Yes

Polygon 8/10 - Joystiq 2.5/5 - Videogamer 4/10 - CVG 6/10 - Shacknews 5/10 - OPM 8/10

Giant Bomb 3/5 - Destructoid 5/10 - GameTrailers 7.2/10 - New York Times No Score - Metro 4/10 - Inside Gaming 8/10

VentureBeat 88/100 - GameFront 55/100 - Gameranx 3/10 - PSU 9.5/10 - GamesRadar 3.5/5 - Digital Spy 5/5

TheSixthAxis 6/10 - EGM 7.5/10 - GamesTM 8/10 - God is a Geek 9/10 - The Verge No Score

NowGamer 7.5/10 - Gamereactor 8/10 - PlayStation Lifestyle 8.5/10 - Gamersyde No Score - GamingBolt 8/10

Financial Post 8.5/10 - Ars Technica No Score - Gaming Illustrated 91/100 - Play Magazine 70/100 - CheatCC 4.6/5

Gaming Age B/A+ - Blistered Thumbs 8/10 - Digital Chumps 7/10 - Just Push StartS 9/10 - Rev3Games 5/5

Siliconera No Score - The Telegraph 2.5/5 - Neoseeker 9/10 - Game Zone 7.5/10 - Next-Gen Gaming Blog 9/10

Arcade Sushi 7.5/10 - IRB Gamer 4.5/5 - Gamechup 7.5/10 - Game Rant 4.5/5 - Gaming Trend 65/100
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von PlanetHarrieR »

Supersonic hat geschrieben:Beyond Two Blödels
:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von PlanetHarrieR »

Die Steuerung ist ziemlich hakelig, vor allem in der Militär-Mission.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Supersonic »

Bescht Review :groel:
http://penny-arcade.com/report/article/ ... -thats-not" onclick="window.open(this.href);return false;

:auslach2:
Aiden has made Jodie’s life a living hell. She always feels different, alienated from other people. Her parents fear her, and Aiden allows her to eavesdrop on their conversations about her powers. At points in her life she’s cared for by an organization that studies her and Aiden, and later becomes a CIA agent so she can put her abilities to use. She does this through, and I wish this was a joke, a training montage.
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Pandemonium »

zeromeier hat geschrieben:für mich näbe heavy rain s'beschte spiel vo dere generation. nöd wills es "spiel" im herkömmliche sinn isch, sondern wills teilwiis schafft, emmotione zvermittle und d'gschicht insgesamt immer no interessanter isch als bi 95% vo allem andere videospiel schrott.

aber hey, gang doch go super mario 2384702347087 und battlefiled 234i20394823094 spiele, sicher geil. peng-peng.

:lol:

bonusedit: de gröscht mongo spielts nöd, wills irgendwo es schlächts rating becho hed, will de reviewer es resident evil oder whatever erwartet hed.
Zums beste Spiel vo de Generation chöne sii mues es zersch mal es Spiel sii. Ich weiss was du meinsch und Heavy Rain hät mir zumene gwüsse Grad au gfalle aber es isch halt weder Fisch no Vogel. Bimene Game wird ich durs Gameplay inezoge was bi Heavy Rain nöd existent gsi isch und bimene Film vo de Story, Schauspieler, Machart etc.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von geosnow »

für gueti spiel gits nintendo, für gueti unterhaltig gits sony/microsoft
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Master(G) »

beyond isch super für alle ned-gamer. mini frau finds z.b. extrem super. :lol:
logisch, mer muess gnau nüt chöne zum das durespiele. bitz link und rechts ufem stick und ab und zu en button drücke. voila. und wenn en fehler machsch, egal, spiel gaht gliich wiiter. die einzig konsequenz vome fehler isch en minim andere verlauf vode story. wiiter gahts aber immer, egal ob jetzt en button drücksch oder ned. :lol:

dette wo sie als gothic lolita uf de e-gittare ihri wuet uselaht hani müesse höre. too much :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von PlanetHarrieR »

Pandemonium hat geschrieben:es isch halt weder Fisch no Vogel.
Warum ist es für viele eigentlich so wichtig, dass etwas möglichst genau in eine Definition passt? Wenn etwas Spaß macht, unterhält oder zum Nachdenken anregt, ist es doch egal, ob es nun ein Spiel ist, ein Film oder irgendwas im Bereich dazwischen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Supersonic »

General Schaden hat geschrieben:
Pandemonium hat geschrieben:es isch halt weder Fisch no Vogel.
Warum ist es für viele eigentlich so wichtig, dass etwas möglichst genau in eine Definition passt? Wenn etwas Spaß macht, unterhält oder zum Nachdenken anregt, ist es doch egal, ob es nun ein Spiel ist, ein Film oder irgendwas im Bereich dazwischen.
Isch doch niemerdem wichtig aber es gaht drum das die meiste Sache wo versueched mehreri Sache z'sii ganz eifach schlechter sind.
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Master(G) »

ich han nachem beyond spiele au immer no 'hunger'
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von Pandemonium »

@ Andy: De Japaner isch din Fründ. Famitsu git Beyond: Two Souls (PS3, Sony): 10 / 9 / 10 /9 - (38/40)
whoopwhoop
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 524
Registriert: 18 Mär 2013 09:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von whoopwhoop »

Supersonic hat geschrieben:Bescht Review :groel:
http://penny-arcade.com/report/article/ ... -thats-not" onclick="window.open(this.href);return false;

:auslach2:
Aiden has made Jodie’s life a living hell. She always feels different, alienated from other people. Her parents fear her, and Aiden allows her to eavesdrop on their conversations about her powers. At points in her life she’s cared for by an organization that studies her and Aiden, and later becomes a CIA agent so she can put her abilities to use. She does this through, and I wish this was a joke, a training montage.

i need a montage. montaaaage.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Beyond: Two Souls

Beitrag von PlanetHarrieR »

Pandemonium hat geschrieben:@ Andy: De Japaner isch din Fründ. Famitsu git Beyond: Two Souls (PS3, Sony): 10 / 9 / 10 /9 - (38/40)
:fahrmitzug:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot], Google [Bot] und 36 Gäste