(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

1. läbensziel, läbenszwäck

2. phase
2.1 phase IV: sozial
2.2 phase V: hobbies, kunscht & muse
2.3 meta-phase VI: fründin (e schpezielli phase: nach de initialisierig quasi en hintergrundsprozäss und brucht sehr wenig cpu%)
2.3.1 vor-phase-gedanke
-angscht, mich i die erschtbescht 08/15 frau, wo interesse a mir zeigt, z'verliebe, TEIL 1

2.4 Phase VII: alternativs läbensmodäll

3. schurnal vo de sälbschtkultivierig & sälbschtoptimierig

4. was ich im läbe no alles will
4.1 kreation
4.2 konsum
4.3 aktion
4.4 interaktion

5. biografie

6. FAQ



ok ich mach mal en thread für mich uf. das isch er.
sind froh, dass ich en nöd z.b. "chind's irrer Alltag" oder so nänn, inkl. falschem apostroph. oder "(¯`·._.·(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·._.·´¯)" oder "Treuer Träumer Tummelplatz" oder "Chömmed mit uf e Reis mit mir.." etc. ich bin scho gnueg eitel, da muss nöd no en mongoloide* titel anne, hahaha. ^^;

*ps: sitdem ich e lesbe känneglernt und si verliebt han, channi nümme schwul säge als schimpfwort. ich sägs ca. 1x all 3 mönet als fluechwort und immer sältener, also praktisch nie. drum hanni s'wort eigentli mit

-mongoloid
-homosexuell
-jüdisch

welle ersetze, aber mit de erschte zwei hanni müeh. vlt machis zum schpass paar wuche lang, aber langfrischtig wird ich die erschte zwei wörter nöd verwände chönne, will ich jedesmal 3% es schlächts gwüsse han wännis säg. isch ja würkli fies. :( au wänns huere geil tönt. säged mal "homosexuell", es isch es sehr langs wort. wänn ich das als beleidigung bruch, fahrts mer zimli derb inne, cuz es isch ja würkli derb, wänn das als fluechwort bruchsch. au mongoloid. grad wills so lang und terminologie-behaftet sind, sinds so derb, hahaha.

PPS: wänn uf de arbet öppert "schwule chund" oder "schwuchtle" seit, zucki amigs innerlich zämme. ich weiss nöd wieso. wahrschinli fühli mi irgendwie betroffe oder han s'gfühl, dass sie mich meine chönntet, hahaha.

PPPS: kei angscht. ich glaubs, langfrischtig gseh wird ich de thread uf facebook oder so verlagere. d.h. irgendwänn wirdi de shitt da uf facebook poste, alles hahaha.
cuz eis vo mine ziil isch, facebook als tagebuech z'bruche. für das ischs ja da oder so bzw au uustusch, hahaha.

PPPPS: wänner mich im forum schlächt behandlet, änder ich de thread-titel zu (¯`·._.·(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·._.·´¯) um, also sind lieber nett zu mir. d.h. wänn de tatsujin mich imene thread beleidigt, müend ihr mir hälfe und poste "hey tatsujin, bis doch nöd immer so gemein zum chind!", schuscht taufi de thread um.

d'wahl lit bi eu. peace yo.
Zuletzt geändert von chind am 18 Sep 2011 09:16, insgesamt 5-mal geändert.
Benutzeravatar
SinGinSmith
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 504
Registriert: 07 Nov 2010 13:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ou

Beitrag von SinGinSmith »

Din Avatar isch extrem depressiv
Hey mann bisch i de Cloud?
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ou

Beitrag von Astroboy »

Aber no gueti Spass-Band, wenigstens.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von PlanetHarrieR »

Enton!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von randy »

daemfall scho "beleidigt" worde?
Bild
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Sylvara »

hellöu lakritz??
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von lakritz »

Sylvara hat geschrieben:hellöu lakritz??
er hett das topic, aber er hett defür s usdrückliche verbot i anderne topics über sini gedankewelt z rede. alli andere posts löschi gad.

isch abgmacht.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von sidusson »

fair
shubidu
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

verzell ma epis interessants.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

lakritz hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:hellöu lakritz??
er hett das topic, aber er hett defür s usdrückliche verbot i anderne topics über sini gedankewelt z rede. alli andere posts löschi gad.

isch abgmacht.
wart, wie meinsch das? : (
wänn öppert z.b. en thread über de bundesrat macht, dörfi z.b. nöd liecht OT gah und über mis abschtimmverhalte i de letschte 15 jahr monologisiere? au wänn all anderi lüüt im thread längscht s'thema gwächslet händ und uf page 3 nümme über de bundesrat sondern über d'sicherheit vo de atomchraftwerk diskutiered? srsly das würd sucke, pyrrhussieg und so. fucking. brb, ich mach mer grad öppis z'ässe (bin erscht grad hei cho) und schrib dänn wiiter.

wär scho bitz truurig, mini fore-freiheite verstümmelt wienes meitli in china mit zämmebundene füess und so. peace, ruhig blut chind, zerscht mal luege wie sich das verbot vom lakritz effektiv üssered.

BRB
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

ich bi de faust - en bund mit em mephistopheles hanni gschlosse. huere arschloch.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von PlanetHarrieR »

Durch das (¯`·._.·(¯`·._.· ·._.·´¯)·._.·´¯)· habe ich jetzt Hunger auf eine Bratwurst, aber keine Bratwurst. :(
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31692
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von feeshlee »

chli es schmuls topic... und dänn no schnörkel und mäschli. so richtig tuntig.

bitte sperre.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

dVerzierig isch eui Schuld, staht im erschte Post.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha mol es Meersöili gha, hüt hani telifoniert. Jetz isch guet. Nei jetz.

Apropos guet, wo isch de Xinobrax?
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

weakfish hat geschrieben:Ich ha mol es Meersöili gha, hüt hani telifoniert. Jetz isch guet. Nei jetz.

Apropos guet, wo isch de Xinobrax?
ich vermiss en.
de eleth au.
ich glaub ich kontaktier beidi und hol sie is forum zrugg. notfall zahl ich ihne sogar gäld. z.b. 50 CHF. meinsch ich schaffs?

ps: ich will luege, wie schtarch d'macht vo gäld isch. bald zahli eu au gäld für's luege vo bschtimmte, aber sälbschtverschtändli guete film. ich mach dänn no en entschprächende thread i eusem film-subforum.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Herr Rossi »

Das schaffs bi dene beide Äbe genau nid. Bhalt dis Gäld für gschiders,z.b. für es nöis Zahnbürschteli oder e Schlagbohrmaschine. Oder es kombinierts Grät wo weh tuet, wahrschinlech.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von PlanetHarrieR »

Schlagbohrmaschinen find ich gut. Bratwürste aber auch.

Und die Verzierung sieht aus wie eine Bratwurst vom Lucullus auf der Reeperbahn mit viel knusprig. :sabber:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

han vorane am eleth gschribe und em 50 CHF abotte, wänn er wuche lang is gforum inneluegt. mal luege, ob er chunnt.

er hät bereits en chline bueb, d.h. d'chance sind tatsächlich chlii, dass er no chunnt. ich persönlich würd glaubs nümme ines forum cho wänni schaffe müesst & no en chline bueb hett. glaubs.

easy, vlt büüt ich em i 5 mönet 300 CHF aa zum e wuche is forum ineluege.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von PlanetHarrieR »

Oder Bratwurst.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

ich chan nöd schlafe, drum schriibi es bitz.

Vor ca 4-5 mönet hanni zum erschte Mal e neui Art vo Unrueh i mim innere vernoh: nämli d'sorg bim erschtbeschte maitli, wo mich gern hät, hänge z'bliibe. Ich verlieb mi nämli huere schnäll und han i mim läbe nonig viel wärmi erläbt, so dass d'chance gross sind, dassi mi i de erschtbescht frau, wo interässi a mir zeigt, verliebe wird.

d'angscht, us gmüetlichkeit bi de erschtbescht hänge z'bliibe.
mich mit einere abz'gäh, will ich angscht han, kei anderi frau z'finde, wo a mir interässe hät.
mini vergangeheit zeigt: ich han mi i jedis meitli verliebt, wo sich mit mir abgäh hät. also ca 3-4 fraue bis jetzt. usnahmslos jedi.

ich läb numme eimal, drum willi die interessantischt fucking frau ever ha. es langt nöd, wänn si bitz jazz und bitz metal und bitz chiptune lost und amigs gern ps2 schpilt. sie "muess" mi fordere:

-"hey chum mir gönd 3 täg uf moskau, es isch winter, sicher huere krass im winter in moskau hahaha"
-"hey chum mir gönd das WE go fallschirm springe."
-"hey chum mir chaufed hüt abig koks und händ die ganz nacht egoistische sex, wo s'nöd drum gat eus gägesiitig z'schpüre sondern eus eifach sälber super fühle wännd."
-"hey chum mir mached en modeblog uf, i dem mir penner, arbetslosi und drogesüchtigi fötele tüend, so à la the sartorialist..aber für penner hahahaha"
-"hey was haltisch vo chilenischem exischtenzialismus? gäll de [spanisch tönende author vo dem ich no nie ghört han] isch toll?"
-"ravenloft isch viel geiler als dark sun, will.."
-"morn hanni in köln e chlini tanzuffüehrig wo mir d'vergasig vo 10 jude mit modernem tanz darschtelled, chunsch go luege?"
-"dmt isch overrated, ketamin isch viel besser, aber fascht scho zu brutal. was haltisch du vo dmt?"
-"quake 2 ischs beschte quake, konsole sind für schwuli, 9/11 isch zwar truurig aber amüsant gsi"
-etc

hahaha, ich narzischt suech glaubs kei fründin, sondern en klon vo mir mit emene frauekörper. ich schtell scho aforderig, ästhetischi, charakteristischi usw.
z.b. würd ich NIE im läbe mit enere frau welle zämme sii, wo imene büro schafft. höchschtens sie isch sälbschtschtändig. oder sie schafft will sie voll & ganz drah glaubt, zb inere NPO.
..aber isch das tatsächlich so? wänni mi neu verlieb wirf ich die ganze "aforderige" eh wieder über de huufe, will ich so einsam bin.
peace, de shit chammer nöd plane, aber ich will scho öppis, wo mich immer wieder neu herusforderet. i dere hiisicht wär e mir ebebürtigi frau scho super. au super wär e frau, wo mich vo dem ganze exzentrismus obe abeholt. "lueg chind, mir meditiered mal zämme, dänn merksch du, was für en unruige, zappelige männsch du bisch."

ich han bereits sone frau känneglernt..aber die hät sich als chind*1.3 entpuppt. tscheggsch? sie isch so wie ich, aber um ein drittel schlimmer/cooler. sone abgfuckt frau..ich schrib bald über sii. es git wenig settig fraue.

peace2, erschtens chunnts andersch, zweitesn als man denkt hahahaha de schpruch hanni im LTB (LIUSTGEN TASCHENBUCH DU MONGO) als bueb zum erschte mal gläse.

peace3 s'amüsante isch, ich theorisier über fraue, obwohl ich i de letschte 3 mönet sozial nie gross in kontakt cho bin. gnau drum theorisier ich ja. wänn ich meh kontakt hett, würd sich das alles vo sälber erledige, hahaha. DRUM: ich freu mi scho, sobald ich mini 3 mönet probeziit fertig han. cuz dänn fangt PHASE 4 AA, HAHAHAAHA

jetzt wirdi langsam müed, drum schribi evtl morn wiiter zu dem thema & gedanklichi lösigsasätz.
ich han immer weniger angscht vor heruusforderige & de hürde im läbe. drum findis bitz luschtig, dassi mir jetzt grad über sones non-problem (dt.: luxusproblem) sorge mache.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Oder Bratwurst.
häsch es langsam? :lol: :herzli:
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bild

:vortex:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Herr Rossi »

Ich mues di entüsche, di bescht Frau ha ich scho. Sie got genau i die Richtig (chum mir gönd, chum mir tünd.....) sone Frau zbecho setzt aber vorus, das DU für si au interessant si muesch.....

Aber Hey, du bisch no jung, alles isch möglich. :idea:
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

#hüt abig hanni as open drumming welle gah: quasi alternativi, hippies und asylante und schwarzi schpiled djembe n percussion n shit im dynamo. ich gang natürli v.a. wäg de hippies. aber bin z'müed. und morn gani prolly uf GASEL gameträff und ü-morn a d'chilbi, drumm gani hüt nöd.
gasel = alles nerds = ich wird nöd sozial gforderet und chan eifach chille.
chilbi = ich gan mit kollege = wird nöd sozial gforderet & chan eifach chille.
aber wenigschtens machi öppis sozial, hahaha.

SOZIAL FORDERNDI EVENTS: ERSCHT AB 16. OKTOBER, CUZ DÄNN ÄNDET MINI PROBEZIIT UF DE ARBET HAHAHAHAHA

SOZIAL FORDERND = ICH GANG A FREMDI ORT OHNI ÖPPERT Z'KÄNNE.
SOZIAL FORDERND = ICH SCHPRICH LÜÜT AKTIV AA
SOZIAL FORDERND = ICH SCHPRICH FRAUE AKTIV AA
SOZIAL FORDERND = ICH REAGIERE UF FRAUE WO ÖPPIS VO MIR WÄNND UND LAHN WÄRMI ZUE (ATM BLOCKI AB)
SOZIAL FORDERND = ICH KONTAKTIER LÜÜT MIT DENNE ICH SCHO SIT LANGEM, SOGAR JAHRE KEI KONTAKT ME HAN UND WIEDER KONTAKT HAA WILL
SOZIAL FORDERND = ICH WIRD AKTIV UF FACEBOOK, TWITTER, HI5 (JA), NETLOG (JA), UND ANDERNE SOCIAL PLATFORMS UND DATING SITES

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

hüt hät mich eine vo de arbet uf facebook entdeckt. han bitz panik übercho. muess jetzt ganz vorsichtig sii, ganz vorsichtig. ich tuen glaubs nonig accepte, sondern zerscht dureschnuufe und überlegge was mahe.

@weakfish, ich will hüt abig nöd gross uf konfrontationskurs gah (cuz bin müed), drum bini extra-lieb & agreeable: ja ich gsehns au e so. und ich bins ja scho, drum isch super. jetzt mussi nur no gnueg exposition ha, cuz du chasch no so interessant sii, es bringt dir gnau nüt wännd numme wixend diheime hocksch und niemert merkt wie toll du bisch. : >
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] und 117 Gäste