Dragons Dogma 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von thaeye »

eigentlich es huere guez spiel, aber scho immer na sperrig, die huere chrankheit chan den ganzi dörfer uslösche , alli npcs, immer uf de huet blibe. sobald roti auge gsesch, problm.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Wir haben ein Update veröffentlicht, das die folgenden Änderungen und Fehlerbehebungen enthält:

Die Option wurde hinzugefügt, ein neues Spiel zu starten, wenn bereits Speicherdaten vorhanden sind.

Die Anzahl der "Kunst der Metamorphose"-Gegenstände, die bei den Vasallengilden im Spiel erhältlich sind, wurde auf 99 geändert.
Der Auftrag, der es Spielern ermöglicht, eine eigene Behausung zu erhalten (in der man speichern und sich ausruhen kann), ist nun früher im Spiel verfügbar.
Verbesserung der Qualität, wenn DLSS SUPER RESOLUTION aktiviert ist.
Ein Problem im Zusammenhang mit der Anzeige von Modellen unter bestimmten Einstellungen wurde behoben.
Verschiedene Probleme bei der Anzeige von Text.
Verschiedene Fehlerkorrekturen.

Chapeaux, Capcom. Das isch wirklich schnäll gange
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Naja behuusig het meh ou so frueh gnue kriegt, wenn me so chli i de stadt ume hängt.

Das spiel het scho chli viel bugs. Letscht hin a drache im afangs dorf agriffe und gflüchtet, er isch wärend desse glandet. Nach 10 min. Wieder zürück glatschet und de drache liegt tot im dorf ume. :groel:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

I verstand nit ganz wie du das meinsch. Isch de Drache neume gläge woner gar nit het chönne si, oder gohts nur drum dass er tot isch gseh, ohni dass du en killt hesch? Will letschteres isch durchus möglich, wil wenn NPCs in der Nächi sind die jo au mitkämpfe.
Bi mir isch in Vermund mol en Oger uftaucht, in der Stadt. Da het jede mitgmacht, und am Schluss isch er tot ufem Platz gläge.

Das mit der Änderig an der Behusig findi au überflüssig. Bechunntmer wirklich sehr schnäll. Und vorhär muess mer sich halt es bitz organisiere mit de Lagerplätz dusse, wemer nit jedesmol ei oder zwei Mill will zahle fürd Übernachtig in er Stadt.

Bin vorhär some lüchtende Geischterwage begegnet, mitte in der Nacht zwische Vermund und Resttown . Churz bevor ich ihn erreicht han, heter sich eifach in Luft ufglöst. :fear:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Ja, dr drache isch mitz im dorf(melve?) glandet und halb dorf isch igschüchteret gsi bis uf 3-4 wo gfightet hei. Er het gläbt als ig weg gsi bin und isch dann später tot gsi. Drache sind scho a paar lvl stärker als oger oder zyklope, da sii sicher 4-5 hp leischte hei.

Gäld wird bii mir langsam zum problem wäg de tüuri usrüschtig. Quest findi bisher chli lame. Vorhin grad abtei quest gmacht und nach langem hin und her, isch das ändi sehr abrupt gsi....

Das game läbt vo de open world und fights....ou wenns sehr chaotisch isch und das feinde äwähle irgendwie fählt. Ha jetzt sorcerer maxed und bi jetzt als bogeschütze ungerwägs. Mi pawn het tank maxed und isch jetzt wieder am fighter uche lvl.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

grad vorhär es sehr seltsams Erläbnis gha. Bin in däm Canyongebiet südlich vo Resttown. Nachere Seilbahnfahrt grift uns e Greif a. Mir prügle ihn ca. dreiviertel abe, und denn hebt er wieder ab. Ich spring uf ihn, und hoff är nimmt mi mit in sis Näscht. Dummerwis macht er (wie so oft) e Rolle, und wirft mi nach ca.200 Meter ab. Ich stürtz abe und wär garantiert tot gseh, wenn dört nit "zuefellig" eine vo mine Pawns gstande wär, und mi ufgfange hätt! hä??! :shock:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Lol....ja das mit de pawns, dass sie einem uffange ha i ou scho mal erläbt, zwar "nur" us ca. 4 m, aber nid us 200m. :lol:
Es wunder dass die pawns so schnäll unger dir sind gsi.

Ig gloube, sitt em letschte patch, warpped's die pawns grad ane, wenn me zwiit entfernt isch. Derfür bliibe sie sehr sälte doch no irgendwo hange.

Es gibt a greif näscht? Das muessi mal sueche.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

siralos hat geschrieben: 30 Mär 2024 18:57 Es gibt a greif näscht? Das muessi mal sueche.
jo. hani ime Video gseh. Dört drin chasch allerhand Schätz finde wosi ghamschteret hän. Lueg aber dass di schnäll wieder vode Socke machsch. Wo es Näscht vome Mamigreif isch, gits in der Regel au en Papigreif, wo jederzit uftauche chann. :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Ig ha mir irgendwie durch das tor i das bieschtland gschmugglet, wo das game eigentlech gar nid so vorgseh het.
Ha leider kei papierschiin gha bi de gränze und per zufall isch a kutsche cho, grad wärend dem passiere bi ig dri ghüpft und nachem tor wieder use.....alli npc soldate hei mir natürlech agriffet und i bi dann so schnäll wie möglech gflüchtet. :groel:

I de wüschte stadt grad a sidequest mit nem greif gfasset. Bi mir aber unschlüssig ob i das mache, da i doch rächt ungerlevelt für die region bi.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

siralos hat geschrieben: 31 Mär 2024 01:07 Ig ha mir irgendwie durch das tor i das bieschtland gschmugglet, wo das game eigentlech gar nid so vorgseh het.
Ha leider kei papierschiin gha bi de gränze und per zufall isch a kutsche cho, grad wärend dem passiere bi ig dri ghüpft und nachem tor wieder use.....alli npc soldate hei mir natürlech agriffet und i bi dann so schnäll wie möglech gflüchtet. :groel:
Das han ich au so gmacht. aber es git ja sowiso mehreri Lösige für das Problem. Mer chann sich zB au mit de Wache alege und isperre lo, und denn usem Gfängnis flüchte. Denn seg mer au uf der andere Site.

En Tip wenn Bogie spielsch: In Resttown hets en Fluss. Folg däm Fluss bzw am Wäg Richtig Weschte us der Stadt use, bis zur erschte Fürstell wode findisch. Dört stoht e Truehe mitme mega guete Boge drin.
Zuletzt geändert von The Sheep am 31 Mär 2024 15:39, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Ah merci, dä boge wärd i mir no hole....ha jetzt aber boge maxed und ha jetzt laufbahn ufem mixed kampfstab gmacht.

Die rüschtig und waffe tueni jetzt o alles verstoue, falls i de mal de bruef wieder wächsle muess. Anfangs hani alles verchouft und nachem bruef wächsel habi alles wieder muesse choufe. :facepalm:

Dört bim zoll hani a bieschtmaske chouft und bi dann stucked gsi wägem fählendem papierschiin.....bi jetzt aber wieder zrügg um die paar quest bim houptma zu mache.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Hui, die Steigolems in Battahl gsehn au schwächer us, als sie sind. Nach vorne use mache sie zwar mörder Schade mit ihrer Lasersalve. Aber de chamer natürlich meischtens vermide, will sie zimlich träge sind. Und mer macht es zitli lang guet und save dämmitsch mach an ihne, aber gege Schluss stirbt sichs mängisch sehr schnäll.

Bisch scho in der Stadt gseh dört. In Bakhbattal? Findi no easy. Erinneret mi bitz an mini Reis in Indie vor es paar Jahr :-D
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Ja, ha jetzt no de zollschiin gholt und bi i bakhbattal. Isch mir aber chli zu verzettlet alles, gseht derfür aber schöner us als die houptstadt.

Viecher dört sind rächt zäh, bi scho mehrmals mit minere truppe gstorbe. Golems muesch ja eh uf die lüchtsteine ziele, dermit machs am beschte dmg.
Ha im alte gebiet no elfestätt gseh, leider npd verstande was sie brabble....aber im shop hei sie böge für mage archer.

Jobs hani jetzt uf mage und mi pawn uf archer gwächslet. Am schluss wärdi wohl uf sorcere und de pawn als tank mache....bi dermit am beschte gloffe mit de fights.
De kewl boge wo du obe beschriibe hesch, hani immer no ig gfunde. :|
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Guete Bricht, au wenn ich zunere höchere Wärtig würd tendiere.

Dass mitte im Kampf autosaved wird isch natürlich unglücklich, und wahrschinlich au nit gewollt. Und mir zum Glück au no nie passiert. Zumindescht wägrenne sött möglich si. Und denn bruchsch jo nur en Riftstei finde und denn isch dini Pawntruppe im nu wieder vollständig. En anderi Möglichkeit wär gseh im Kampf ins Inventar go, und Heilfood konsumiere. Das wirkt insta und mer channs sogar no nä, wenn der Läbensbalke uf null isch. Unds Game wird solang pausiert bismer usem Menu usegoht. Nit realistisch, aber solang mer öppis debi het, chamer eigentlich nit stärbe im Kampf.

Platz im Inventar isch unbegränzt vorhande. Lediglich Gwicht isch limitiert. Gege Überlaschtig hälfe dini 3 Pawns. jede chann dis Züg trage. Und näb Ring womer möglicherwis lieber für anderi Stats möcht verwände, gits no die Goldchäfer, womer ab und zue ade Bäum findet und dini Tragekapazitet um 0.15kg erhöhe. Das isch nit viel, aber es isch dauerhaft und unbegränzt oft wiederholbar. Und sobald ime Gaschthus oder in dinere Wohnig bisch, alles überflüssigi in die (bodelosi) Truehe. Aber das isch ja eh klar. Ich wünschti mir allerdings verbesserige am Menu. Das hi und härschiebe vo Items isch müehsam und unübersichtlich glöst.

Mit Loot und Riftstei aktiviere bechunnsch nur ganz wenig Riftkristall. Die meischte machi wenn anderi Spieler mi Mainpawn rekrutiere. Drum söttmer dä immer guet pfläge.

Was mi mittlerwile bitz stört, isch die schieri Mängi an Kämpf. Ich chann gfühlt keini 50 Meter laufe ohni agriffe zwärde. Au mit em Ochsetaxi hesch alles andere als dini Rueh. Laufend gits Überfäll, und es isch guet möglich dass der Charre sis Ziel nie erreicht, will er im Kampf zerstört wird, oder will öbber d'Chueh azündet und die sich denn losrisst und flüchtet. Da wär weniger mehr gseh.

Mir ischs Game insgesamt eher zu eifach als zu schwer. Usserrt bim Drache und mängisch au bim Golem stirbi eigentlich nie. Mir fählt es bitz das Gfühl vo "gföhrlich".
Zuletzt geändert von The Sheep am 02 Apr 2024 09:42, insgesamt 5-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

I gloube das game merkt sich welli stufe du hesch und ob du die viecher so und so oft killt hesch.
Träffe im erschte gebiet fascht nüme uf feinde, obwohl ig afangs a gwüssi stell uf monschter atroffe ha.

Standart kischte respawne ou wieder....und die gueti truehe hei leider ab und an ou nume 0815 items.

Bi starki bosse und wenig hp, eifach so schnäll wie möglech verdufte. Npc's chame wie de sheep das scho erwähnt het, wieder per riftstei erwecke.
Möglechkeit de letsch save oder im gaschthuus zu erwache isch furzdumm, da letschteres effektiv dä spicherstand ladet, wo me im gaschthuus isch gsi.

Das mit dem lock on isch ou doof....als magier isches erträglech, aber als bogeschütze wo me die schwachstell wott ziele und er zielt dann süsch wohin isch gaga. Kämpf sind scho sehr "button smashin" artig und me cha leider nid mehr als 4 fähigkeite im kampf benütze, obwohl me scho x angeri freigschaltet het.

Menüführig, crafting sowie chouf verchou isch mega muehsam. Verzettle mir bim chou/verchouf immer no zwüsche de chars.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

siralos hat geschrieben: 02 Apr 2024 09:12 me cha leider nid mehr als 4 fähigkeite im kampf benütze, obwohl me scho x angeri freigschaltet het.
ähm, doch. für die zweite vier muesch eifach 'LB' taschte drücke (und halte)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

The Sheep hat geschrieben: 02 Apr 2024 11:12
siralos hat geschrieben: 02 Apr 2024 09:12 me cha leider nid mehr als 4 fähigkeite im kampf benütze, obwohl me scho x angeri freigschaltet het.
ähm, doch. für die zweite vier muesch eifach 'LB' taschte drücke (und halte)
als magier hesch leider nur 1 standart zouber und wenn de die angeri wosch mache, dann per "LB" quasi 5 zouber, obwohl me eigentlech 6-7 odfer mehr freigschaltet het.

als archer cha me scho chli mehr mache, aber ou da, max. 6 ungerschiedlichi agriff, und die spezielli pfilline cha me ou nume uf die "LB" tasche belege. das heisst gift, füur, iis und schlaf muesch zugunschte de angeri fähigkeite opfere.

oder eventuel hani öpis nid richtig gseh/checked? :oops:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

über Caster chani nüt sage. han no keine gspielt. Aber Archer spieli scho es zitli. Ja, jede Spezialpfil gilt als Skill, was entsprächend Platz brucht. Findes aber no es guets Konzäpt. Au dass alles was nit Spezialpfil isch, unbegränzt Ammo het.
Du hesch rächt, es sind jo nur 6, will ohni LB hesch jo nur de Standard Schuss und de Fuesstritt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Ah dann osches doch so, ha drum als archer ersch nach 1 std. Gmerkt, dass är no a fuesstritt cha mache.(Dä isch aber chli unnütz)

I maxe alles uf max uche und wächsle dann de job. De archer oder sorcerer het mir bisher am beschte gfalle. Dr spearhand hani jetzt nid so toll gfunge, da me sehr schnäll hp verlürt und eigentlech immer ad vorderschte front isch.

Als was bisch du und die pawn ungerwägs?
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Mi Mainpawn isch wieder Archer (uf max) . Es zitli hanen uf Krieger gha (bis Rang 8). Ich sälber han als Kämpfer agfange, als Bogie witergmacht, und denn Krieger. Aktuell bini wieder Archer. I sött no witeri usprobiere, i weiss. Han ebe de mit der Räucherschale freigschaltet becho.
Aber aktuell machtmer de Archer viel spass, und ich hand moves mittlerwile im Bluet. Finde de Tritt übrigens gar nit überflüssig. Är macht nur wenig Schade, klar. Aber nachme Schuss im Nachkampf en Tritt und du heschen uf Dischtanz.

Ich suechmer mini beide gmietete Pawns, nach folgende Kriterie us:
De wichtigscht isch für mi en Mage als Supporter. also eine wo besonne oder gutherzig isch, und Skills het wo mini Waffe verzaubere. "Nähe des Feuers" findi ganz wichtig. Sobald en Fight afangt, verzaubert dä mini Waffe mit Füür, und denn macht sie dütlich mehr Schade als ohni.
De zweit sött eifach e Klass si wo mini Gruppe guet ergänzt. Solang ich Chrieger gseh bin, isch das en Schurk gseh. De macht vor allem an grosse Gegner sehr guet Schade mit sim Dolchgehacke wener mol e gueti Position het. Aktuell, womer zwei Archer sind, mi Mainpawn und ich, findi en Chrieger die optimali vierti Klass. Aber das alles isch kei Wüsseschaft, sondern eifach so wie ich dänk. Das Kampfsystem isch eifach zu chaotisch und zu undurchsichtig, um alles optimiere zchönne, findi.
Zuletzt geändert von The Sheep am 03 Apr 2024 07:39, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

de schurke finde ig ou toll, mit ihm als mainpawn und pawn hani tolli kämpf gha. dä mit de rauchschale hani ou am weekend freigschaltet, dä wird wohl dr letscht si woni wärde maxe. i chönti mir aber guet vorstelle, dass wenn me dä mit de räucherstäbli i de party het, guet uf max dmg chönti ga zb. spearhead, schurke und warrior.

ig ha immer en mage i de party, so bruche/isse ig chum bis nie züug zum heile, dann no 2 nahkämpfer und eine uf distanz.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Mi Pawn isch hüt zruckcho mit 501 Riftcrystals vo 5 verschiedene Spieler :sabber:
btw was isch dini Pawn ID? mini wär M6DMW8P5H9ZQ
frog nit wie ich uf dä dämlichi Name für sie cho bin. ich weisses wirklich nit :lol:
ich han sie eifach nit Daenerys oder so ähnlich wele nenne. wil zu viel Nächi zunere bekannte Franchise macht d'Immersion ebe au kaputt.
Dateianhänge
Janey.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von siralos »

Mine wäri:

7BAI9LW2SBF1

Mii pawn chriegt max 100 riftcrystal...momentan ische zwar nid schlächt unterwägs als archer.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragons Dogma 2

Beitrag von The Sheep »

Die Pawn isch ja scho 44. :shock:
Da simmer grad bitz zwit usenand
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 31 Gäste