Dying Light 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 04 Feb 2022 10:22 geschter zum erste mal coop gspielt. :herzli:
ich gseh, dass mich das spiel i dem jahr no oft beschäftige wird. lauft butterweich uf series x, keis ruckle, kei tearing, nix. macht freud. gameplay isch au smooth und grösseri bugs, wo jetzt game-breaking wäred, hani nach knapp 3 stund au no ned gha.

euses review chunt übrigens erst, wenn mir minimum ide hälfti sind. mir händ zwar en review-copy becho, aber die hett no kein day-1 patch gha und isch au ned so guet glaufe wie d'retail. gänd also ned allzu viel ufd reviews vode grosse sites, die händ was teschtet, wo so gar ned im lade staht...
Es louft ou uf dr PS5 Butterweich lol, loufä ja beid Versione ou numä i 1080p im perfomance mode :typej:
Aber schüsch es super Game
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Ig ha e geilä Bug gha, am Kolleg wöuä joine, disconnected worde, när isch mir si Spicherstang überschribe worde. 4 Stung verlore
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Läuft coop? Der darf ja glaubs i de erste Wuche nid reviewt wärde. Embargo und so. Nid?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

I spiles nid, i wot nid wieder Spicherstäng vo angernä ha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Freu mi uf das game!
Chaufs de mal ime sale lol
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben: 05 Feb 2022 16:52 Freu mi uf das game!
Chaufs de mal ime sale lol
Sicher di besti Option, bis denn wird de villech ou d currentgen version chli apasst. Scho numä uf d Uflösig 1400p ufä pätchä wär huere nice.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Modern gaming halt

Maches sch es wili so und es isch am beschte. Verbi sind zyte, womer hed chönne bim release chaufe
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Dr Survivor Instinct funktionert huere viu nid ab emnä gwüsse Vortschritt, huere müehsam, und unsichtbari Charakterä i Cut Scenes hani ou scho 1-2 gha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Trophys si ou verbuggt, es isch eifach zum chotze mit techland
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

Buccaneer hat geschrieben: 05 Feb 2022 16:35 Läuft coop? Der darf ja glaubs i de erste Wuche nid reviewt wärde. Embargo und so. Nid?
hä? das isch quatsch.

aber coop lauft (uf der xbox) 99% problemlos. ha am weekend zwei ultra-langi sessions im 4er coop gmacht. kein disconnect gha.

nur mal en soundfehler und 1x hett eine vo eus müesse sgame sneu starte, dass er hett chöne joine. suscht nix.

huere fun im coop! :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2022 07:21
Buccaneer hat geschrieben: 05 Feb 2022 16:35 Läuft coop? Der darf ja glaubs i de erste Wuche nid reviewt wärde. Embargo und so. Nid?
hä? das isch quatsch.

aber coop lauft (uf der xbox) 99% problemlos. ha am weekend zwei ultra-langi sessions im 4er coop gmacht. kein disconnect gha.

nur mal en soundfehler und 1x hett eine vo eus müesse sgame sneu starte, dass er hett chöne joine. suscht nix.

huere fun im coop! :wixer:
Hmm finde nüt zu Coop Embargo. Han viellicht falsch verstande. Has glaubs us eim vo de Videos wo de Mack (WAB) gmacht hed.
Aber schinbar gits viel Lüt wo Problem hend mit em Coop.

Zum Coop? Gitts matchmaking oder muss mer explizit öpper ilade oder iglade wärde?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

keine vode grosse sites hett de coop teschtet, will de vor em launch no gar ned glaufe isch. darum hani ja gseid, dass die reviews, wo vor em launch en test online gsi sind, nur die halbi mieti sind. :lol:

ufem pc gitts coop problem, ja.
uf konsole ned. konsoleversione sind die bessere.

es gitt matchmaking, private-hosting und "call for help" ... letschteres isch cool wenn allei spielsch. chasch en notruef absetze, wo denn anderi gsehnd und dir chönd biträtte.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

patch die wuche
inkl. "120fps" VRR Mode für Series X :wixer:

https://www.thegnet.org/post/naechster- ... x-series-x
Dateianhänge
graphic_2_ps.png
graphic_3_xbox.png
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Ha gmeint es het kei tearing? Auso wieso freusch di wägä vrr? Lol
120fps bi 720p? :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

kei ahnig vo technik de herr :lol:

ich erklärs dir: VRR heisst variable refresh rate und chund in isatz, wenns kei konstanti, fixi framerate isch.
zur ziit isch 60fps fix. da bruchsch kei VRR. und es gitt au kei tearing. zumindescht hetts uf de büx kei.

en 60+fps modus heisst, dass sich framerate zwische 60 und 120 bewegt. variabel.
und jetzt chunts: binere variable refresh-rate chas zu tearing cho. was VRR wiederrum verhinderet.

checksch de bögg? :-)

PS5 unterstützt leider kei VRR, darum weisch es vielleicht au ned :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:27 kei ahnig vo technik de herr :lol:

ich erklärs dir: VRR heisst variable refresh rate und chund in isatz, wenns kei konstanti, fixi framerate isch.
zur ziit isch 60fps fix. da bruchsch kei VRR. und es gitt au kei tearing. zumindescht hetts uf de büx kei.

en 60+fps modus heisst, dass sich framerate zwische 60 und 120 bewegt. variabel.
und jetzt chunts: binere variable refresh-rate chas zu tearing cho. was VRR wiederrum verhinderet.

checksch de bögg? :-)

PS5 unterstützt leider kei VRR, darum weisch es vielleicht au ned :kicher:
Es isch mir ou klar, aber du schinsch nid z wüsse dases ou Tearing verhinderet :kicher:
Ja das isch so, und die bi PS si Hueresöhn dasis immer no nid ungerstützt. Oder d PS5 chas ächt nid, dasi villech nid mau würklech rdna2 isch. Bi denä beschissnigä Idiote bi PS würd mi nüm verwunderä
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:34
Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:27
und jetzt chunts: binere variable refresh-rate chas zu tearing cho. was VRR wiederrum verhinderet.
Es isch mir ou klar, aber du schinsch nid z wüsse dases ou Tearing verhinderet :kicher:
liesisch du was ich schriebe? :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16093
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:38
Bejita hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:34
Master(G) hat geschrieben: 07 Feb 2022 15:27
und jetzt chunts: binere variable refresh-rate chas zu tearing cho. was VRR wiederrum verhinderet.
Es isch mir ou klar, aber du schinsch nid z wüsse dases ou Tearing verhinderet :kicher:
liesisch du was ich schriebe? :lol:
Nä, zu viel Xbox gelutsche :kicher:
Auso verstah mi nid fausch i verachte PS mittlerwile nume no. Aber Xbox isch obersti Bastarde Liga.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

:herzli: :wixer:

whatever... 60fps langt ja eh.
besser wärs, sie würde uflösig ufeschrube. aber anschienend isch es gar ned so eifach.
de techland chef-entwickler hett gseid, ihri engine streami so viel gliichziitig, dass z.b. au en series s an aschlag chunt.
darum dette nur 30fps.

ich bi kä entwickler, aber ich denk, das isch bitz usred. doom, assassins creed, etc. schaffed au 4k 60fps. aber ja, dl2 isch schneller (parcour) und sehr detailliert im vergliich. hett au viel meh physiks und items überall. kei ahnig ob das ifluss hett...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

jetzt de gleitschirm und pfiilboge übercho :sabber:
endlich im zweite charteabschnitt acho. holy das game isch ja riiiiiiesig!

geschter no usegfunde, dass mer bim schlösserknacke merkt uf welli siite mer de stift drehe sött. es vibriert links oder rechts im trigger... lol subtil aber geil.

sgame wird erst richtig cool, wemmer mal paar parcour upgrades hett. und das chan lang gah.

jetzt 28 stund gspielt und no nienets :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Wie isch Story?
Reviews meined: Story dumm, Wält geil.
Chasch das so bestätige? Oder Story glich no güt.
Machts Spass n Gruppe z understütze oder spielts nid sone Rolle?

Gitt hoffentli gli en Sale uf Steam oder so.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

Story isch "ok". Gseh jetzt ned, wie mer sich da drüber ärgere chönt, sicher gitts bessers. Aber who cares, es isch en Zombie-Schlachter.
Gitt cooli und strunzdummi charaktere, isch aber gewollt...

Wält isch absolut megamässig findi. Gmacht für Entdecker und Sammler. Und wenn mal Ziplines, Gleitschirm oder später Grappling-Hook freigschalte hesch, zäme mit de coole Parcour-Skillz, de gahts ab! Umeseckle und vo dach zu dach gumpe macht mer also fascht genau so viel spass wie zombies fightä.

mer muess es glaub scho 2x durespiele, will mer alles gseh. mer hett 20 fraktions-upgrades, chan aber nur 10 points hole. muesch also scho bitz überlegge was gnau für dich willsch... ziplines gitts zb. nur wemmer de survivors hilft. de crossbow hingäge nur, wenn mer de peacekeeper hilft. und so wiiter... teils sind storyabläuf au total andersch. de meier isch vorgester i mis game cho und hett anderi uswahl troffe gha ime story-quest und hett denn was total anders müesse mache als ich. vo dem här hämmer da ja en bestätigung: es macht durchus was us wie mer sich entscheidet.

wies mit de endings usgseht wirdi denn gseh. ich bin ja no wiiiiiiit ewäg vo dem...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8288
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Buccaneer »

Tönt geil! Han s 1 scho super gfunde... Vor allem das mit Tag und Nacht hani en gueti Idee gfunde. am Tag chli umespatziere und Nachts en huere Stress :D
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72123
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von Master(G) »

ja znacht isch jetzt no stressiger. will du ja infiziert bisch und versuechsch "stay human" zbliibe :lol:
ziit wodi im dunkle chasch ufhalte isch am afang nur 5 min.
mit jedem upgrade gitts 30 sekunde meh.
wenn länger willsch, muesch ame immunity booster suggele oder paar pilzli ine pfiife.
das plus de fakt, dass es en tonne zombies znacht hett, machts huere stressig, vor allem am afang.
und wenn denn z.b. inen dark-zone muesch, zum strom ischalte oder en ubahn aktiviere, bruchsch äbe scho länger als 10 minute. muesch die also guet usrüschte vorher. planig isch viel wichtiger als im 1. teil findi.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16679
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dying Light 2

Beitrag von thaeye »

also weg de entscheidige muesch das teil nöd chaufe, sind eigentlich nur "perks" wot überchunsch je nach fraktion halt.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste