BrainBug hat geschrieben:zur abwechslung mal gute amd news:
die ersten rx480 4GB versionen, haben scheins (teilweise) 8 GB VRAM verbaut, wo der rest nur deaktiviert ist. hier steht, wie man die restlichen 4GB aktivieren kann: https://www.techpowerup.com/223913/amd- ... enchmarked" onclick="window.open(this.href);return false;
lololol:
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 06 Jul 2016 15:03
von Uriel
Shit. Ich verreck ob dem Bild.
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 07 Jul 2016 13:35
von randy
ich hol mr glaub d'gtx 1060, rx 480 = tot
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 08 Jul 2016 04:48
von BrainBug
das is nun wirklich dumm.
also wenn man die perf von ner 1070 braucht, versteh ich's ja, dass man bei nvidia bleibt. aber ne 1060 die bestenfalls in dx11 spielen schneller sein wird (und nach nem halben jahr driver support wahrscheinlich auch da nicht mehr) macht irgendwie keinen sinn. die rx480 aib custom cards (mit mehr stromanschlüssen und höheren tasktraten) müssten so ab nächster woche eintrudeln. edit: ok beim stromverbrauch wird die 1060 uneinholbar vorne bleiben. is für mein nutzungsprofil aber kein argument.
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 08 Jul 2016 18:14
von BrainBug
hier noch mal ein video zum VRAM ausm internet runterladen ( ):
Hani eigentlich nid wele wegem Kurs aber was sölls...ich hanmer e Asus GTX 1080 Trix pstellt
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 30 Aug 2016 19:29
von geosnow
sehr guet. aber warum sött s spieli entwickle so eifacher sii?
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 30 Aug 2016 19:42
von Xinobrax2
Während de Entwicklig hesch am Afang oft zviel Effekt und Objekt im Spiel. Wenns denn langsam gege s Endi vo de Entwicklig gat wird das alles optimiert demit s Spiel bi de Mindestaforderige stabil lauft. Psunders bi VR Projekt isch das wichtig. Wennt unter 90 FPS gheisch wird s Spiel unspielbar. Während dem Prozess wird jedes einzelne Frame analysiert...
Du gsesch, wo dasd no zviel Objekt hesch, wos zviel Effekt het, wo s Post Processing zviel Ressource verschlingt...oder churz gseit, du gsesch was d Framedrops verursacht. Bimene guete Spiel wird alles so igstellt, dases uf s Frame genau passt. Darum verschlingtmer während de Entwicklig oft me Ressource als letztendlich tatsächlich notwendig sind. Bimene normale Spiel chentmer no sege "egal, denn ruckleds halt"...aber in VR nervt das enorm wennt s Spiel all paar Minute muesch teste...
"fastest selling console ever...by working so hard together" (muss fast anfangen zu lachen, weil er noch nie jemanden so über den tisch gezogen hat, wie nintendo)
kommt da noch was interessantes?
Re: Nvidia Porn
Verfasst: 10 Jan 2018 07:07
von Xinobrax2
Naja...nix unerwarteds. Intel isch chli spannender gsi...wemer d Shows überspringt...Photogrammetrie in Echtziit
So bitz random, aber egal. Ei Sach verstahni immer nonig. Du schiinsch ja doch bitz druuszcho, evtl. häsch dezue en Ischätzig. Gsetzt em Fall, dass Gamer immer besseri Grafik wännd (Definition vo bessere Grafik (unabhängig vom Grafikstil) wär i miine Auge en immer präziseri Simulation und grösseri Ahnöcherig ah die physikalische Vorgäng i dä visuell wahrnehmbare Würklichkeit), wieso konzentriered Entwickler sich nöd uuf dEntwcklick vo präzsiereri Grafikengines und spräched dänne meh Rächeleischtig zue, indem dUuflösig vo dä Darstellig reduziert wird (uuf 720p oder was au immer) anstatt dass me mittelmässigi Engines entwickled und en Grossteil vo dä Rächeleischtig für sRendering in unnütz höche Uuflösig verschwändet, wo nöd viel zur tatsächliche verbesserig vo dä visuelle Darstellig vonere virtuelle Würklichkeit biitreit? z.B. Es Game in 480p aber mitäre extrem würklichkeitsnöche Grafikengine gseht um Wiite besser uus als es Game in 4K aber mit extrem viel reduzierte visuelle Effäkt.