S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

morn am morge arztbesprächig + hi% dass danach magespiegelig. han zum glück mit überziit chönne kompensiere, wonni i de letschte 8 arbetstäg agsammlet han.

hüt luegi neui curb your enthusiasm
und spil sf2t
eifach ziit totschlag

fallsi chräbs han (biopsie-analyse gat glaubs nöd so schnäll) schriibi glaubs de A., ob sie luscht hät, mir ab und zue als fründ vor em tod gsellschaft z'leischte oder emailkontakt eifach. out of the blue.
han mal imene buech gläse, me "sött"/chan die lüüt wommer gern will kännelerne (segs vo de schuel, vomene kurs, bekannti, random lüüt uf de strass) eifach uf e non-creepy art fröge, ob sie luscht händ uf bekanntschaft, "me chan nüt verlüre" (<- schpruch ghört me zwar 100000x pro tag, aber es macht en nöd weniger wahr. wie au carpe diem), und ich hans scho lang vorgha. au em L. und so. und anderne random lüüt wommi interessiered.

bi magechräbs wird oft teil oder de ganz mage entfernt, aber dient numme zur qualitätssteigerig vo de churze läbensziit, cuz glaubs low survival rates. peace. evtl vor em tod no 1 lied pro tag komponiere bis zum ändi vom läbe.

fallsi chräbs han posti no mini ganz läbensgschicht is gforum und uf allne internetfore wonni aktiv bin und facebook und so, au wänns e dräckigi aglägeheit wird und logischerwiis too much information isch. ich mein, scho jetzt isch de thread ja praktisch tot will ich fascht scho unverschämt für mini zwäck missbruuche und verunschtalte tuen.
aber no es bitzeli uf dem planet wahrgno werde, egal i wellere form, das chönnd ihr vlt nahvollzieh.

schtelled eu es afrikanischs chind vor, 5jährig mit dickem buch und flüüge im muul um muul und um muul herum. und es weiss, es verändet ines paar wuche a durchfall oder mangelernährig. ich glaub, vlt würds sini churz läbensgeschicht au gern no irgendwo poste ("geschter bini im wasserloch bim dornschtruch go wasser hole. am mbangogi sin vater hät es paar schakalbabies gfunde. 3 händs grad am gliche abig no gässe, s'einte schakalbaby dörf de mbangogi no 2-3 täg bhalte, aber ändi wuche landet au das uf em grill, hät sin papi gseit. ich han hunger und hock ratlos umme. vlt machi mer nachane no es paar guetzli us schlamm."

virtuelli züüge und bewiis, dass me exischtiert hät, en unbedüütende schrein für mich, im nimbus vom internet.

peace out yo
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

morgen habe ich magenspiegelung
angst
weggerafft ohne etwas zu erreichen
wie ein 6jähriges kind in afrika
geboren und dann tot
geboren, 6 jahre durchfall, tot
geboren, 30 jahre kälte, tot
bin gelähmt
vorhin bisschen gezockt
mein daumen schmerzt
kann nichts essen
weil spiegelung
die möglichkeit, an magenkrebs erkankt zu sein, erscheint mir unbegreiflich
geboren mit diesem meinem kopf
geboren mit dieser schönheit
für nichts
für nichts
für nichts
so vieles hätte sein können
so vieles
so viele möglichkeiten
aber schlechte karten gezogen
magenkrebs sicher nicht wegen genetik
sondern wegen lebensumstände
wegen schlechter ernährung
wegen stress
wegen insgesamt 9 monate liebeskummer in den letzten 24 monaten
und dies wiederum wegen schlechten entscheidungen
und dies wiederum wegen kaputtem kopf
psyche fucked zwischen 7-17 jahren
danach kaputte psyche
und jetzt das
ein derartiger hass ist in mir
lach nicht
ein derartiger hass
es ist schwer zu beschreiben
ich würde sehr gerne viele menschen töten
im tram, all diese scheisse die rumsitzt
lebende, atmende scheisse
und verrecke vlt bald
mit meiner schönheit
meinem intellekt
meiner unendlich feinen wahrnehmung
hahaha
meine mutter hasse ich am meisten
so ein verdammte nutte
gottverfickte hure
depressionen und paranoia ok
aber ein kind aufziehen und nicht merken, dass man es mit seiner krankheit kaputtmacht
holy shit
wie fucking dumm muss man sein
und dabei ist sie eine intelligente
aber keine weise frau
gottverdammte nutte
ich sitze hier und schüttle den kopf
ich schreib diese zeile und schüttle dabei den kopf
eine raupe, halb zerrieben an der käsereibe
nie ein schmetterling
gottverdammte fotze
ich kann mich nicht einmal mit ihr richtig verständigen
falls ich krebs habe
ich suche eine übersetzerin, profesionnelle
und lass sie seitenlange texte ins chinesische übersetzen
das deutsch dieser zeilen hier, auf chinesisch
meine mutter begreift nicht einmal, wie sehr ich sie hasse
ich rede nicht mit ihr
wenn sie mich umarmt, stehe ich da wie ein klotz
wenn meine schwester erzählt, wie meine mutter vom sozialamt gerichtlich belangt wird (verdacht auf betrug)
dann kümmert mich das jedoch
und am liebsten hätte ich dann, dass meine schwester mir nie davon erzählt hätte
weil sie ist meine mutter, und ich bin mit ihr aufgewachsen und ne gewisse band ist nun einmal da
perfid
so gerne würde ich ihren ausdruck sehen, wenn sie weiss, was ich über sie denke
lol
es ist nicht so, dass ich es ihr verschweige
alle 2-3 jahre, frage ich sie, ob sie weiss, wieso ich ihrer gegenwart wenig sage
und sie sagt nein.
und ich erkläre ihr alles.
meinen hass.
mein klagelied
ihre verantwortung als mutter
wie sie versagt hat
wie sie mich in eine selbsthassmaschine verwandelt hat
ein konfuzianistisch erzogenes etwas, das sein selbstwertgefühl so sehr an äussere dinge wie erfolg knüpft
mit 11 bin ich an die gymnasialprüfung
und sie sagte mir am morgen der prüfung, unterwegs zum schulgebäude, wo die prüfungen abgehalten werden:
wenn du die prüfung nicht schaffst, will ich dich nicht mehr, du kannst dann ins kinderheim.
da geschah die verknüpfung des selbstwertgefühles an erfolg, und viele weitere male
ich schüttle jetzt wieder den kopf.
wie kann man fucking sein
so gerne würde ich ihr einen stein in die schläfe rammen, aber ohne sie zu töten
diese fotze
gottverdammte scheisse

ein lichtlein, das nur kurz gebrannt hat
eine kurze brise, die bestimmt war, orkan zu sein - säuselt und wird wieder zu nichts
diese gottverdammte existenz
fast wie ein witz

tausende menschen sind so gestorben wie ich
einige ohne meine erkenntnis
andere, die genauso das schicksal, die zufallswürfel verfluchend
ich weiss nicht einmal, ob ich gekämpft habe
diese einverleibten mechanismen in meinem kopf
der tod durch selbstzerstörung, krebs, ich glaube, darauf arbeitete ich hin, unbewusst
klingt wie langweilige romaninterpretation und klischeepsychologie
aber gottverdammte fotze
diese fucking fotze
ich hasse sie und diese existenz so sehr
und alle menschen
lol
wieviele millionen von menschen würde ich per knopfdruck leiden lassen, töten lassen, wenn ich nur könnte
diese 7 milliarden menschen würden mir nicht genügen, ich müsste mich in zaun halten und immer nur ein paar wenige millionen aufs mal töten lassen, foltern

diese gottverdammte scheisse
ein grosser witz ist das, ein grosser witz
und darum schüttle ich den kopf, hahaha
so unfuckingbegreiflich
eine mutter, die ihr kind in den abort scheisst
und während es unten ist, ihm immer wieder auf den kopf scheisst und den kopf unter den scheissteich taucht
immer wieder, bis es von alleine unten bleibt und unterscheisse atmen lernt

gottverdammte fotze
neger juden und behinderte und afrikakinder haben es besser als ich
juden in kzs hatten es besser als ich
fotze

lautlos, innerlich fluchend werde ich von dieser erde gehen
fucking cunt
hoffentlich in eine bessere mutter namens universum zurück
fucking whore
gottverdammte scheisse
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51597
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von sidusson »

:schraube:
shubidu
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Skeletor »

wieso han ich dä trottel no nöd uf dä foelischte?
Benutzeravatar
Chloe
Kitty Member
Kitty Member
Beiträge: 22
Registriert: 08 Okt 2010 12:05
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Chloe »

Ich han geschter en Suurbrate gmacht! (2 Wuche iigleit) und am heissischte gfühlte Tag vom Jahr gässä! Super isch es!
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Tatsujin »

häsch guet gmacht :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Chloe
Kitty Member
Kitty Member
Beiträge: 22
Registriert: 08 Okt 2010 12:05
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Chloe »

Tatsujin hat geschrieben:häsch guet gmacht :)
dankä :-D
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von mr.raw »

...feschtgstellt (resp. geschtert Abig) dass ich ab em gaming nümmi so viel spass und freud ha wie vor 15johr...was jo eigentlich normal isch i dem Alter (34).
uffallend: alles was neu isch, lueg ich 10min aa und stells denn in Kaschte.
Dfrog drbi: Sölli Xbox und co. verkaufe? Nee...me bikunnt ja nüt meh.
Was spieli aktuell? sitt wuchene nur no retro. slettschte aktuelle Konsole spiel (Portabli grät ussgschlosse) isch Batman arkham Asylum. :eek2:
Freu ich mi uff die neu generation (wiiu,ps4,xbox4)? überhaupt nid :shock:
Ich, eigentlich e nintendo suchti (wobii zu 16bit zitte bin ich absolute Sega fan gsi)...ha nid emolle freud kha ab em "New Super Mario Bros." (DS Version...göttlich, 1A) Wii version?! OMG! Ich has nid könne spiele. Genau glich mit Donkey Kong Country Wii. Ich spiel lieber d SNES version, da meh liebi (bim design) drhinter isch und smich meh tuet aaspreche.
WiiU ? Noway...Wüsst nid, was mi do sött risse. Bi zwar begeischteret gsi (E3 prasentation)...jedoch hann ichs zerscht nid checket kha (ob konsole oder nur es add on für dr Wii)...aber ich merke, dass ich das Teil nid ha möcht. Wäge Zelda, Mario und co? Me hetts tatsächlich emolle gseh. Ja guet Sidu... :sleepy: ... ich kenn dini iistellig bi so üsserige :-D
E PS3 isch immer noni im Huus! Und das, obwohl ich en WipeOut fan bi und immer uff so e Graphik ghofft ha. Nid emoll de tief priis (299.-) tüend mi locke das Grät zkaufe.
Schräg schräg...

wie gseit...momentan oder echt für immer? voll uff retro iigstellt.
New Generation lockt mi gar nümmi.
Irgendöppert hett vo de jetzige Graphik (360/ps3) im Diskussions Topic "gjommeret" kha und gmeint, er heigis gseh (graphikpower vo de aktuelle konsolene). Ich zeig ihm no :schraube: ...muess ihm aber im nochhinein recht geh. Au ich has gseh und au ich muess zuegäh,...es risst mi nüt me vom Stuehl.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

mr.raw hat geschrieben:...feschtgstellt (resp. geschtert Abig) dass ich ab em gaming nümmi so viel spass und freud ha wie vor 15johr...
erscht jetzt?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von mr.raw »

lol...ich has nid wölle war ha!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

haha , oke. :-D
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22627
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Reinforced »

so ab ufen gurten ...!!!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Panther »

mr.raw hat geschrieben:...
Schräg schräg...es risst mi nüt me vom Stuehl.
das isch mir vo PS1 zu PS2 passiert. und s'het sich bis hüt nüm gändert. es intressiert mi gar nüm was usekunnt, genau au Zelda und Nintendo sache nüm. s'Wii hani für d'Frau kauft will sis het welle ha und ich no biz hoffnig in Nintendo gha ha, bi aber hert entüscht, ha ca. 7-8 Spiel und die wennd mr scho e neui Hardware verkaufe. Uf em SFC hani um die 200 Spiel und immer no freud dra. Eigentlich will i gar nit jommere, ich finds besser eso. Retro für immer. Isch halt mit de Games s gliche wie mit dr Musig und Film...
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

ich mach bitz chliiner schrift, cuz shuscht isch zu asozial, aaeignig vo dem thread isch uncool n shit. so muess es niemert läse. ich weiss,dass wänn zb en mongo im forum d'schrift chlii macht für en witz oder so, ich tuen zwar amigs copy paste tiny txt i url fäld, zum trotzdem läse wassde mongo gschribe hät. aber bi viel tegsscht dänki "fuck it" und mach mer nöd müeh d'tiny schrift z'läse. so isch win win, ich win cuz schrib mer shit vo de seel = funktionier besser, ihr win cuz..hm..cuz müend nöd min shit läse. LOL.

peace niggers. bis bald

cliff notes: bin müed, han min job immer no, han wahrschinli kei chräbs

todmüde und magen/unterbauchschmertzen
ich kochje gerade wasser auf für instant soup
mom, gerade kocht wasser, brb.

eigentlich ist das msg an dich, aber ich schreibe jetzt für ein forum weiter cuz du liest msg eh nicht
lol
ich bruch eifach es ventil, egal ob du oder forum

ich han dänkt nach 1.5 wuche würd ich mich a arbet, arbetsziite (8-9h schaffe + ~1h mittag ässe = 9-10h präsenzziit/tag) und so gwöhne
es isch bereits min 11. arbetstag.

im sinologiestudium 2003 hanni glaubs maximal 14 täge hinderenand d'vorläsige bsuecht
i de japanologie 21 täg
i de wirtschaft 11 täg
i de läbesmittelwüsseschafte 4 täg
i de gärtnerei 35 täg
i de behinderte-it-firma 11 täg
i de integrationsmassnahm vom sozialamt 22 täg
i de städtische caféteria 2 täg
im mcdonalds 11 täg
im link institut 17 täg

vlt schaffi min rekord vo 35 täg z'bräche und normale alltag z'ha.
es isch huere krass..ich bin so gschlisse. hüt abig leider vergässe iizchaufe, dh ich iss jetzt riis und spinat und röschti und chäs, nüt gschiids
vorane 3h streetfighter 2 gschpilt aber chan immer nonig abschalte, ich dänk immer no a d'arbet

mis französisch isch nöd so guet und ich han angscht, dass sie mir wäg dem chündet (ich han im cv gschribe: mündlich gut, schriftlich sehr gut).
vorane hani im orell füssli für 135 CHF business französisch büecher kauft. also business und bürosprach. so floskle à la nous sommes au regret de ne pas WHATEVER

morn ganis go abhole
morn tunni abwäsche
morn tunni ässe chaufe
morn tunni chleider wäsche
morn tunni ufruume
morn tunni administrativi sache erledige zb rächnige zahle obwohl ich bereits null franke han, ich bin uf de lohn agwise
morn tunni bitz chrafttraining mache, cuz ich beweg mi praktisch nümme abgseh vom morgendliche 10m-velofahre.
ich nimm ab und ich glaub langsam merkets au d'arbetskollege. han bereits 1kg abgnoh, cuz am abig kei ziit/bock /zmüed zum no gross choche.
und am morgen machi de üblich fehler nüt z'ässe, will schuscht mussi no früenr ufschtah.

ich han vorane ww.big-boards.com gange und han det nach französisch sprachige fore gsuecht, sorted by posts oder so, die gröschte vo de wält
dänn hanni google.fr nach gaming und anime boards gsuecht und hardware + computer boards au.
jetzt hanni en bookmark mit ca 23 französischpsrachige internetfore. ich tuen glaubs jede tag eis aluege, zum usefinde welles mir am beschte gfallt dänn fangi det a poste. zb im einte isch das da:

LOL http://www.hakwara.com/forum-general/

es isch es franz. forum mit nöd wenige araber oder so. also ab und zue gseht me eifach arabischi zeiche threads zmizt, und anime meitli signature und so.
für mich sind das immer zwei vers. wälte gsi, araber und anime nerd foreuser mit animemeitli-signature. hahha

zb ein thread isch gsi http://www.hakwara.com/forum-general/lo ... 14341.html

l'ordinateur domine la planet ,son histoire nous provient du fait que l'homme, par nature paresseux, a toujours cherché à améliorer sa façon de calculer, afin de limiter ses erreurs et pour économiser de son temps.
mais est ce que l'ordinateur vous isole du monde?que pensez vous de cela?

huere eifach oder? vlt fascht z'eifach für mich, s'franz meini. ich bruchs ja vor allem für buro koreresponzänz und so.

hm. aber trotzdem. ez, mal luege, wie gseit jede tag 1 forum. oder so
ich merk isch schtress mi uhuere wäg em job. will ich angscht han dass sie mir chündet will ich nonig so schnäll schaff wie die andere. ich bin zwar erscht 2 wuche dete aber ich hans gfühl ich mües jetzt scho so schnäll sie wie die andere. hüt nach de arbet hanni mi uf de toilette im schpiegel agluegt @ gebäude. und ich han zimli bleich usgseh + leeri auge.

muss würkli ufpasse adss nöds gliiche passiert wie @ studium. mich langsam i disorganisation und chaos verlüüre, wösch nöd mache, abwäsch, ufruume, usw.
sehr sehr ufpasse. ich han jetzt 2 täg ziit, samschtig + sunntig, i dene willi mi körperlich, seelisch, mental, geischtig ,kreativ erhole. wird schwierig

körperlich:
-am morge mittag und abig dehnüebige, vlt morn is asvz bitz go crosstrainer 15 min und liechti chraftüebige (cuz zvill = ich bin am mäntig @ work KO)
-i dene zwei täg viel gsunds ässe und so

seelisch:
ich weiss nöd wieni mi seelisch chan erhole innerhalb vo 2 täg. min chopf isch so sehr a work bunde.
AH: villicht tuenni es bad näh oder zwei! haha. ich han no pop pulver, dass poppt und so wämmers is wasser tuet
also: bade und so und debii musig lose, das entspannt mi evtl
aber isch eher körperlich
seelisch..ka : <

mental

ach fuck it, bin zmüed zum wiiter schriieb. han vorane no in coop pronto welle, go schpagetti chaufe cuz ich han no 3 fertigsauce barilla und shit und so, aber jetzt isch scho 11i dh zu spät.

ich bin so uf drah, wie nach emene unfall, sehr uf adrenalin, und das scho sit am morge. schtress halt.
muss ufpasse uf burn out

ich mach text chlii für eu
was machi jetzt?

jetzt 11i
ich will übers wuchenänd nöd zkrass schlafrhythmus verlüre, dh spöt. 12i gangi is bett, also no 1h wach bliibe

-ässe (FUCK, ich söTT JA NöD VOR EM SCHLAFE NO äSSE..FUCK...dh entweder issi und schlaf am 12i und mini magesüüri isch no aktiv und stresst min mage) oder ich gang hungrig is bett, cuz 3h vor schlaf nix ässe

FUCK haha, bereits organisationsproblem. das mal 2 oder 3 und chance dassi mal amene morgen nöd zur arbet gang isch gross.

fuck. ich dusche sicher no.

ich hoffe, dass ich mich nach wuche 3 a arbet gwöhnt han, cuz atm isch bitz schinderei.

ok isch au verständlich: han no nie 120% gschaffet i mim läbe. und no nie 2 wuchelang durgehebnet bis so work. dh min körper brucht agwöhnisgziit,..aber minchia..scho 2 wuche. 1. wuche isch viel eifach gsi..2. wuche herter. wird wuche 3 no herter als wuche 2? oder isch wuche 3 = churve vo belaschtig gat wieder abe cuz ich han mi a arbet gwöhnt?

mal luege. jetzt hanni bitz chönne sache vo de seel schriibe..sehr müed. mini instant soup isch jetzt fertig. ich lueg obi das mit trochebrot iss aber luege, dass im brot kei schimmel cuz brot isch scho ca 2 wuche troche, amigs häts schimmel im trochene brot cuz letschter ziit lf% sehr hoch (lf% = luftfeuchtigkeit in % du unbildete vagabund)

peace niggers, peace.

ah ja, ich lad es paar frz film abe, ich muess würkli intensiv kurs frz mache cuz schuscht bini fuckt @ work. dh uf frz läse, uf frz film luege, wänni im tram bin frz voci lerne

peace fo real yo, whores cunts sick sad world
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5432
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Vyse »

Yo Danek, gömmer morn/hüt (Sa.) an Idaplatz eis go näh? Eifach wännd möge würsch... irgend wänn am Namittag oder so und suscht gärn au es anders mal.

Kännsch no dMichele? Ha dich immer wieder mal imne Gspröch mit ihre erwähnt (ha ja immer scho gfunde, dass schriftstellerisch söttsch tätig werde) und sie erinnered sich jedesmal ah dich, als en sehr ahgnähme Mänsch.
Ehrli gseit, ich känn dHöll vo de Arbets-Sklave-Exischtänz, en Tropfe Linderig isch aber dBegägnige mit guet gsinnte Mänsche (miim Empfinde nah).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Mastler(P) »

chind hat geschrieben:han wahrschinli kei chräbs
ou wow, WELCH WUNDER! :woah:
Vyse hat geschrieben:Yo Danek, gömmer morn/hüt (Sa.) an Idaplatz eis go näh? Eifach wännd möge würsch...
haet er no chraft gfunde zum dich treffe?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51597
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von sidusson »

mr.raw hat geschrieben:Wäge Zelda, Mario und co? Me hetts tatsächlich emolle gseh. Ja guet Sidu... :sleepy: ... ich kenn dini iistellig bi so üsserige :-D
:pieks:
shubidu
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

1. job haa ✔
2. job b'halte
3. min läbensstandard erhöhe (besser ässe, haar-ise chaufe, im migros de gsünder fertigsalat chaufe, de tüürer weichschpüeler chaufe, etc)
4. sozial wieder aktiv werde
6. hobbies & kunscht & sälbschtentfaltig
no immer kei absänze. biopsie vom mage sind negativ.
phase 2: "job b'halte" gat no 8 täg (wämmer absoluti arbetstäg zellt) bzw. no 2 täg (wämmer wuchetäg zellt). ich gang nach arbetstäg, d.h. dass ich i 8 täg phase 3 iilüüte chan.

phase 3 = ZB:
-vitaminschlucktablette schtatt vitaminbrausetablette (<- git zahverfärbige + farbigi rückständ i de tasse), das choschtet gäld und hanni mer bis jetzt nöd chönne leischte

-es feschtnetztelefon mit azeig chaufe, cuz han immer no es feschtnetztelefon ohni azeig, cuz die meischte feschtnetztelefon mit azeig sind schnuerloos und schnuerlosstelefon = elektrosmog LOL

-random schitt im migros und coop chaufe wo besser isch als de schitt wonni bis jetzt im migros und coop kauft han

-BEWUSST REZÄPT USPROBIERE. ICH HAN BIS JETZT NIE REZÄPT USPROBIERT CUZ ZB: FÜR PASTA "SONNENGETROCKNETE TOMATEN" = TÜÜR AS FUCK.
ODER ZB ES TÜÜRS GMÜES UND ICH BIN SINGLE UND ES VERFUULT SOWIESO <--- BIS JETZT NÖD CHÖNNE LEISCHTE SOWAS. JETZT CHANNI ES TÜÜRS GMÜES ZUM VEGANISCH CHOCHE ZB CHAUFE UND WÄNNI GNUEG GÄSSE HAN VERFUULTS UND ICH SCHMEISS ES FURT HAHAHAHA TAKE THAT TÜÜRS GMÜES! (ich schmeiss es logischerwiis nöd furt - ich glaub ich mach eifach zvill und gib dänn d'ässensrescht a fründe und kollege und mitarbeiter n shit)


inere wuche oder so sötti au min erschte lohn übercho. ich überleg mer wanni demit aschtelle wott.

-schulde bi de sis abzahle
-en teil für mini zuekünftig erschtusbildig schpare
-en teil für botoxbehandlig schpare (bruch prolly 2016 oder 2017)
-es chuchigschtell chaufe, cuz han zwenig platz i de chuchi (isch nischechuchi i 1-zi wohnig), erscht vor 3 täg hanni min riis-chocher uf enere herdplatte gschmulze will ich kei platz gha han für de herdchocher so dassi en uf d'herdplatte han müesse schtelle und dänn hanni d'herdplatte irrtümlicherwiis agschalte en huere langa satz isch das.


FAQ v0.01

Q: hey biest, wie lang gat phase 3 und wänn fangt "phase 4: sozial aktiver werde" aa?
A: hm ka tbh, cuz han mer nöd überleit. hm, ich würd säge e wuche. nach 1 wuche phase 3 fangt phase 4 aa.

Q: was beinhaltet "phase 4: sozial aktiver werde" eigentlich gnau? gasch dänn id disco mit dim schritt fraue go aatanze so wie i dene rnb-videoclips uf viva?

A: hm. ich muess mer no e lischte mache, was sozial aktiver werde gnau beinhaltet.
git viel beriich:
-rl (real life) kollege und fründe aahaue (bin schuscht immer de passiv, wo sich nie zruggmäldet)
-rl unbekannti aahaue. de punkt und de punkt obe chammer under proaktivität zämmefasse.
-meh in usegah & a events.
-internet-sozialer (facebook äntli mal aktiv sii, amälde bi div. social/dating-communities)

aber die lischte muess no konkreter werde. ich han logischerwiis scho es paar vage idee und wünsch. sobaldi bscheid weiss und e gnau lischte chan vorwiise, wird ich ds FAQ hie update aight?
Q: ok
A: cool shit, also dänn, peace out yo *dj scratching handbewegig mach*
Q: du au biest, p-peace aut..äh..jou..*eyeroll*
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von derinderinderinderin »

Wenn ig no eis CUZ lise louf ig Amok.
Ribit X Titan hat geschrieben: 12 Nov 2021 02:52 Es gibt halt solche Leute, die reimen sich irgendetwas zusammen und meinen noch es sei real.
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von blackraini »

s' neue Mountainbike chli go usprobiere gsi - super Kauf gsi :)
... s' "alte" (6 Monat alt) händs mr ja usem Garteschuppe klaut kah... dasmal in DE kauft und so 800 Franke weniger zahlt wia ide CH :herzli:
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von Sylvara »

lol i dem topic hei sich zwei gfunde. wow. ev. e g-blog ufmache oderso.

ich ha hüt chopfweh und ds wetter isch verschisse. schön heimer drüber gredet.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von evo »

chind hat geschrieben: -en teil für botoxbehandlig schpare *
this. eidüütig
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von chind »

isch mini 3. arbetswuche.
ich glaub mitti letscht wuche hanni es level up gmacht bezügl. alltagsaagwöhnig. aber sitdem hanni keis level up meh gmacht, dh. de alltag schiint mer nöd vo tag zu tag liechter.

ich glaub, vor allem die 2 täg am wuchenänd büütet mir jewiils ziit, all die iidrück & abläuf & muschter vo de vergangene wuche z'internalisiere und verarbeite.
segs mental, arbets- oder sozialtechnisch.
dh evtl ischs nächscht lvl up das wuchenänd.

es isch schwierig, physiotherape & anderi termin under ein huet z'bringe. ich wunder mi au scho, ob ich z.b. jede wuchetag öpps undernäh wird chönne, sobaldi mi 100% an arbetsalltag gwöhnt han.

so chönnts usgseh:
mo: usegah go fötele und dänn inne bar hänge
di: karaoke from hell bis mer das nach es paar wuche langwilig wird
mi: aktzeichne und nachane no 1-2h inen club
do: aktzeichne und nachane no 1-3h inen club oder
fr: drumme im dynamo und nachane no an see oder mf oder club oder konzert abart oder karaoke oder w/e
sa: ane goa party oder go wandere
so: ufruume n shit und mit öppertem brunche (<- hanni no nie gmacht, cuz $$$)

probiere gat über schtudiere, drum bringts das alles nöd, aber so ungefähr chönnt dänn e wuche usgseh.
da phase 4 (sozial) vor phase 6 (hobbies) isch, wirdi meh usegah als diheime hänge. wänn winter und herbscht chunnt, wirdi meh dieheime mache und v.a. am wuchenänd dänn use.

was gits no z'säge..eigentli nüt, aber ich will trotzdem no bitz schriibe..au numme irgendwelchi aaflüg vo gedanke oder banale bs.

ich lies btw evtl.i antworte zu mine biiträg nöd, cuz mis stress-level isch schuscht scho zimli höch.

@ arbet erledige ich ungefähr 40% vo dem, wonen iigarbeitet mitarbeiter schafft. bis zur probeziit hanni no ziit, de %satz uf 100% z'levle. aber sött scho klappe, han ja no ca. 2.5 mönet ziit zum level uppe.

im momänt tunni mi schono es bitz verschtelle uf dr arbet, cuz ich han no nie gschaffet und wills alle möglichscht rächt mache und de job uf kein fall verlüüre, KEIN FALL, dh ca. 4 vo 5 täg i de wuche ziehni es polo-hämp und blue jeans aa und fake-läder-turnschueh statt dem wonni schuscht aziehn. ussertdem nänned mich d'lüüt nöd bi mim ruefname sondern bi mim offizielle name. es isch wienes doppelläbe irgendwie. ich tuen lächle au bi witz wonni nöd grad luschtig find oder für mich so transparänt & obvious sind, dassi gar nöd lache chan.

aber au das chunnt no. zb hanni geschter en semi-ponytail treit schtatt samurai-frisur. samurai-frisur isch arbetstauglicher und gseht normaler us, cuz, eigentli wienen churzhaarschnitt mit emene bölle am hinderchopf.

mit em ässe isch es au so e sach, aber da schriibi es andermal drüber. ich sött scho längschtens schlafe.

wassi jetzt vor em penne no mach:

-schtuehle
-1 EL öl trinke
-2 wecker schtelle
-zähbutze
-rugge dehne

d'täg sind so churz, krass. im momänt läb ich für d'arbet. aber das tuet mer guet, will ich will ja alles im läbe mal erläbt haa und sowas hanni no nie erläbt. isch wie in sibirie mit de nomade läbe, ihr händ das au no nie gmacht, ich han halt no nie das gmacht (in sibirie mit de nomade läbe hanni btw au nonig gmacht).

bis bald

PS: ich fluech sitem 1. juli, also sitdemi en job han au immer immer immer weniger. will: weniger fruscht, ich wird immer zfriedener, mini plän gönd sowiit in erfüllig.

vorher hanni würkli krass gfluecht, aber würkli krass. jude, neger, nigger, fotze, cunts, whores, gas, giftgas, fotzloch, "bis ihr all tot sind" <--- die wörter hanni vor arbetsaatritt pro tag ca 70-150 mal gseit, natürli immer im zämmehang vomene satz, fascht wienes mantra. wänni z.b. ane frau x dänkt han, bini grad wüetend worde und han müesse flueche. oder wänni a erfolgriichi bekanntschaft y dänkt han, hani grad müesse wuet abboue und flueche.

ich verlern die mantras wahrschinli bald. drum will ich die mantras no für eu ufnäh, d.h. ich mach i de nächschte paar täg no audio-ufnahme vo dene fluechtirade. will, es wär schad, wänn das kapitel, de aschpäkt vo mir verlore ga würd.

hahaha
würkli geil hanni gfluecht. nöd innovativ (haddock) oder gar schpannend, aber sehr psychotisch & mantra-like. wänni jetzt ab und zue no flueche tuen und z.b. säg "dräcksnigger", dänn sägi grad aaschlüssend: "ou sorry", will es isch es viel zu schtarchs fluechwort. btw ich han nüt gäg schwarzi oder jude (aber gäg fraue glaubs leider scho - will fruschtriert), ich bruchs eifach, will me mit dene wörter die meischte tabus bricht.

peace, das langt für hüt.

pps: de cobalt isch ja glaubs au en jud. schad ischer nümme da.
und de eleth au (also nöd jud - ich mein, schad dasser nümme da isch)
und de alex
und de titankyojin
und de xino
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0

Beitrag von blackraini »

I han hüt gseh, dass Apple s' "normale" Mac Book usem Programm kippet und am Mini au no s' Laufwerk klaut... USB 3 isch au nid derbi und d' CH Priisa sind wia immer überrissa. Wechsla nach 7 Jahr Apple glaub wieder uf Windows :cry:


Edit:
Originally Posted by chaosbunny
To all the super-cool people not needing an optical drive, because they are so super-cool that they happen to live in a super-cool area with super-cool high speed internet, just downloading everything with super-cool DRM build in:

Could you please lend the last 3 movies you bought on iTunes to a friend? Oh wait, you can't. Unless of course, all your downloads are illegal.

Digital distribution is all about DRM and killing the used-market, and you are even happy that this is happening.
Not to mention the restrictions we have to put up with! "This movie is not available in your country"
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste