Wii-U das Topen

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Re: Wii-U das Topen

Beitrag von mr.raw »

lakritz hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:ebbe doch...en Hardcore Nerd wo nur Online Zockerkollege hett...ohni Reals Läbe, Froue..nix.
aha wer sich also nöd mit fründe trifft zum VIDEOSPIELI spiele isch also en nerd hä? was für e unglaublich bescheuerti logik isch das?
:typej: legg doch alles uff Goldwaag!
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

tönt ebä scho so.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

NeoGeo hat geschrieben:
anschinend weder
Bild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

:hØrn:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ich hätts eben schonoch gerne wegen des Controllers und Exklusiv-Mayos. Aber andererseits ist mir die Technik (vermutlich) zu schwach. 360/PS3-Grafik nervt ja jetzt schon.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

PlanetHarrieR hat geschrieben:360/PS3-Grafik nervt ja jetzt schon.
Bild
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

mr.raw hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:360/PS3-Grafik nervt ja jetzt schon.
Bild
Es stimmt ebe scho. Alles gseht glich us. Alles gseht alt us. Anderersits muess meh dezue säge, dass bis hüt sehr vil japanischi Entwickler es nöd ds'stand bringe, X360/PS3 nur annäherd us ds reize und vill no nach PS2 usgseht. Sie hei kei wohl kei budget / knowhow für mehrbessers. Chan mir au nid verstelle, dass es denn uf neue Konsole besser wird. :(
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich hätts eben schonoch gerne wegen des Controllers und Exklusiv-Mayos. Aber andererseits ist mir die Technik (vermutlich) zu schwach. 360/PS3-Grafik nervt ja jetzt schon.
redsch jetzt vom wii oder wänd ihr mich wahnsinnig mache?
I don't believe in orange
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Schlechti Texture und schlechti Animatione händ nüt mit techspecs ztue. Das wird sich niä ändere.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

geosnow hat geschrieben:Schlechti Texture und schlechti Animatione händ nüt mit techspecs ztue.
Sicher. En DX11 Textur gseht öppe 23904820399408234x mal besser us als en DX9 Textur. Und wenn dis Ding kei DX11 chan, chunsch au kei schöni DX11 Texture. :mrgreen:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

NERV hat geschrieben:Sicher. En DX11 Textur gseht öppe 23904820399408234x mal besser us als en DX9 Textur. Und wenn dis Ding kei DX11 chan, chunsch au kei schöni DX11 Texture. :mrgreen:
wird ufem WiiU es microsoft betriebssystem laufe? ich glaube nid. darum chasch mit dim DX11 gad abhaue.
Zoran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
253
Trading points minus
0

Beitrag von Zoran »

dGrafik alei machts nöd us .... de Spielspass also dSpielerfahrig isch viel wichtiger darum händ die meischte vo eus (ich nimms jetz mal a :-D ) au en Wii kauft au wänn mer nöd so viel damit gspielt händ. Kreativität isch nöd sgliche wie Innovation :1thumb:

eifach me leischtig und besseri Grafik allei langed mier persönlich nöd und das isch genau das was dPS3 und dXBOX360 gmacht händ.

Ehrlich gseit hani erwarted, dass Nintendo e sens technology achündige wird wo mer ufem touch screen Sand etc spürt, das wärs no gsi, aber damit chani au läbe. Mario, Zelda und anderi Titel in HD wird super und de Controller wird scho no für die eint oder ander neui Spielerfahrig sorge.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

O_O hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Sicher. En DX11 Textur gseht öppe 23904820399408234x mal besser us als en DX9 Textur. Und wenn dis Ding kei DX11 chan, chunsch au kei schöni DX11 Texture. :mrgreen:
wird ufem WiiU es microsoft betriebssystem laufe? ich glaube nid. darum chasch mit dim DX11 gad abhaue.
:arnold:
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Zoran hat geschrieben:dGrafik alei machts nöd us .... de Spielspass also dSpielerfahrig isch viel wichtiger darum händ die meischte vo eus (ich nimms jetz mal a :-D ) au en Wii kauft au wänn mer nöd so viel damit gspielt händ. Kreativität isch nöd sgliche wie Innovation :1thumb:

eifach me leischtig und besseri Grafik allei langed mier persönlich nöd und das isch genau das was dPS3 und dXBOX360 gmacht händ.

Ehrlich gseit hani erwarted, dass Nintendo e sens technology achündige wird wo mer ufem touch screen Sand etc spürt, das wärs no gsi, aber damit chani au läbe. Mario, Zelda und anderi Titel in HD wird super und de Controller wird scho no für die eint oder ander neui Spielerfahrig sorge.
Das isch schoso. Drum spil ich die letschte paar Mönet öppe nume no zu 98% uf de PSP. Ganz viel schöni RPGs gits dert. :sabber:
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0

Beitrag von lakritz »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich hätts eben schonoch gerne wegen des Controllers und Exklusiv-Mayos. Aber andererseits ist mir die Technik (vermutlich) zu schwach. 360/PS3-Grafik nervt ja jetzt schon.
Bild
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

lol endli mal wieder das gif.
I speeled my drink!
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Uriel hat geschrieben:Wenn mir mal öpper chan erchläre, was das mit der 3DS Connectivity söll, wär ich sehr dankbar.

Ich han nu nie e Connectivity zwüsched Handheld und ere Heimkonsole gseh, wo mee wär als es Gimmick.
2. Wenn der Hauptgrund für nur i Wii-U Touchcontroller pro Gräät deshalb gilt, wil der Controller ds tüür isch: was genau isch "günschtig" ader 3DS Löösig? die Dinger choschtet um die 300 Stutz. Wele Journalischt het die blööd Ergänzig wieder derzuedichtet?

Sch' e gueti Frog. Us der Priis-Perspektive machts natürlech kei Sinn. Wenns irgendwie möglech wär de 3DS als zuesätzleche WiiU-Controller z Bruche (kei Ahnig wie und ob das technisch machbar isch Bilder vo der Konsole ufe 3DS z streame, usserdäm heter ja nur 1 Analog Slider) denn würd das nur denn Sinn mache, wennme au der original WiiU-Controller separat chönnt chaufe. Und d Konsole ganz allgemein bis zu 4 WiiU-Controller zueloht. Süsch würd aber evtl. immerhin d Möglechkeit bestoh, de 3DS als en Art Classic Controller z bruuche für die wo eine hend. Aber ebe, au da gits komfortablers :lol: .

Weli derzuedichteti Ergänzig meinsch jetz?
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Zoran hat geschrieben:Mario, Zelda und anderi Titel in HD wird super und de Controller wird scho no für die eint oder ander neui Spielerfahrig sorge.
ich chan die titel nümä spielä. (jaja, gta isch au immer s'glich blabla) mir egal.

ich chans nümä spielä. s'letschte zelda hani 30 minutä gspielt und s'letschte mario 5 stund, das isch im verglich zu frührige titel chum zum glaube (jetzt numä uf mich bezogä).

bi zelda chönt me ja z.b. au mal e interessanti story ifüege. ich han kei luscht meh zum 2 millionschte mal de Bumerang zfindä idä Burg vom Boss.

aber nintendo isch wie off-spring. für jedi generation die glichä spiel bitz apasst.
swordfish
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Beitrag von swordfish »

zeromeier hat geschrieben:...
aber nintendo isch wie off-spring. für jedi generation die glichä spiel bitz apasst.
:!:
Sale
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
136
Trading points minus
0

Beitrag von Sale »

röundtable mit ubisoft

Quelle
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

YuuBiiAiiSofuto!
nascarbryant
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
15
Trading points minus
0

Beitrag von nascarbryant »

Ferner greift Iwata die Presse an, die kritisch über Wii U schreibt, ohne die Konsole und den Controller ausprobiert zu haben. "Es gibt zwei Arten von Leuten, die über unsere Ankündigung schreiben: Zum einen jene, die Wii U ausprobiert haben, und dann diejenigen, die Wii U eben nicht gespielt haben." Gerade die letzte Gruppe würde keine gute Berichterstattung machen: Sie würde nicht erkennen, wie Wii U die Spielewelt verändern kann.
Aktie sind jo bös in keller. erinnert mi fascht a t griechelandkrise und v.a .de de fucking U.S.A ratingagenture, wo paar tröttel eifach mol so us luscht un lune ihri meinig abgäbet (und panik uslöset) obwohls nöd würkli wüsset was gnau abgoht....

erscht nögscht johr chunt use was gnau ufem WiiU ablauft, rescht if eifach dumms gschwätzt....vo paar möchtgernimportantmönggis
Motto: "fly plaything, fly....."
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

swordfish hat geschrieben:
stimmt so eifach nid. aber mir isches eigentlich egal und nintendo au.
soviil neui idee und innoweischn wie mario galaxy het kei anders game gha. aber ja mer chan au säge dases s gliche isch wie alli andere.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

O_O hat geschrieben:
swordfish hat geschrieben:
stimmt so eifach nid. aber mir isches eigentlich egal und nintendo au.
soviil neui idee und innoweischn wie mario galaxy het kei anders game gha. aber ja mer chan au säge dases s gliche isch wie alli andere.
lömmer de arm siech doch zum 759435. mol soldate in grüenbrune texture ufenand schiesse.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:
lömmer de arm siech doch zum 759435. mol soldate in grüenbrune texture ufenand schiesse.
Tönt no guet, wi heissts?
Antworten