[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Lol das märli mit dem telefon nid isammle gloubsch gäng no und das sötti für die ganzi schwyyz gälte? I wievili grichtsäal bisch de gsi, kanton bärn, friburg, aargau, szüri?

Hesch nid letschthin gseit gha es wäri eventuel je nach kanton angers? Mal so mal so wie'd fähnli im wind? :vortex:

Lol der demänte wärweisender. Frag besser einer dame bi de staatsawalt, eventuel cha sie dir da chli ungerichte. :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Säg itz wie das gricht extra für polizei heisst du demente turnschueh... :lol:

Isch das normal bi dir, frage z'ignoriere wenn di ertappt füehlsch? :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Übrigens du lügebaron...

Kolleg vo kapo Bern gfragt. Er isch mehrmals ohni unifom vor gricht gsi u hets nie müesse abgäh...

Bern also eher wie züri dämfau...

Aber du demente lügner weisch es ja wieder besser gäu... :auslach:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Bi wellem gricht isches gsi, bi dem für dementä halbaffe? Da muesse mongos nüd abgäh, da darfsch alles ufnäh. :kicher:

Wem söll ig gloube, einem wo bim gricht schaffet, oder nem kolleg vom nem demänte bulle wo 1-2 mal im ne grichtverhandlig isch? Gloub, antwort isch scho gäh....


Wenn de nid zwüsche de ziiele chasch läse, dann bisch z'tumm drfür. Das spieli chani o spiele: wäge was het die bulle kolleg vorem gricht muesse, heter schiisdräck gmacht und sind da keini bulle im uniform gsi, säg? :2finger:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Du darfsch gloube wem und was du willsch das isch ja z'schöne a üsere wäut... ;)

I gloube lieber mire eigene (mehrfach gmachte) erfahrig (bezoge uf gricht in züri) und dr persönleche erfahrig (ebefalls mehrfach, bezoge uf gricht in bern) vomene kolleg woni sit 30 jahr kenne als ame internet-troll, wo keni 2 sätz ohni fallfehler uf d'reihe bringt, falsches züg (2 paar gricht für cops und privatpersone) verbreitet und denn (mehrfach) druf agsproche nid fähig isch, sini fehler igestah und stattdesse eifach d'nachfrag ignoriert...

Easy call für mi... :lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

I gloube ou minere eigeti erfahrig(mehrfach erläbt) und dem des staatsawalt wo fürem bund und uno schaffet, als am ne schwurbelnde demänte ex bulle wo dann erscht nach 2-3 täg mit siim kumpel vo bärn daher kommt.

Was isch glaubwürdiger, ussag vo 2 schwurbelndi bulle wo ab und zue mal im gricht sind(dervo eine schwärscht demänt!), oder a staatsawalt wo tagii taguus im grichtsgebäude isch?

Wenn du nid zwüsche de ziile chasch läse, dann bisch wohl z'tumm drfür, da chani dir leider ou nüm hälfe. Dr letscht schritt muesch scho sälber mache. :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

ah geil! isch di nachbar (geschter no grichtshoschi) zum staatsawalt (oder gar bundesawalt??) und uno-awalt beförderet worde? geil! lahsch ihm vo mir härzlech lah gratuliere...

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Themawächsu...

was haltet dir vom ESC gwinner?

Bild

sött meh wege ihm itz es 3. gschlächt mache wie gforderet? warum nid es 4. oder 5.??

dr sira erkennt sich sicher 1:1 i dere person aber d'frag richtet sich eher a d'allgemeinheit...

muess üse bundesrat itz tätig wärde?
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 12 Mai 2024 18:10 ah geil! isch di nachbar (geschter no grichtshoschi) zum staatsawalt (oder gar bundesawalt??) und uno-awalt beförderet worde? geil! lahsch ihm vo mir härzlech lah gratuliere...

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
lol wieder emal am wärweise bisch

Ig has dir das scho vor a paar poscht gschriibet gha, dass er für mich immer no de grichtshoschi isch. da du aber nid zwüsche de zille chasch läse und a chli(viel) debil und demänt bisch, muess me's ja genau schriibe, nid de dass wieder reklamiere tuesch.

dass gwüssi jurischte/awält für'em bund tue schaffe, beduetet nid dass sie automatisch bundesawalt sind. ebeso wie du schribbsch, dass dini dame bi de staatsawalt arbeitet, bedüdet es no lang nid dass sie ou a staatsawältin isch...chönti ou a stenograpin oder was weiss i sii...ev. gheimi schwurbel spionin?! :lol:

muesch chli besser läse und das geläsene ou verarbeite und verschtah, süsch bringts nüd. ig empfehle dir alles gross und fett ufzuschriibe, so vergissisch nüd.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5453
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Jones hat geschrieben: 12 Mai 2024 18:27 sött meh wege ihm itz es 3. muess üse bundesrat itz tätig wärde?
Nei! Es gaht bi Gschlächt im Verhältnis zum Staat nöd um e intmi, persönlichi Identität, sondern darum, dIdentität vonere Person im Sinn vonere klare Wiedererchännbarkeit festzlegge in Form vo eidüütige Merkmal. Dass das dLüüt nöd checked macht mich sprachlos. Es liiht nöd am Staat, dich als bsunders Schneeflöckli z annerchänne, sondern dahdrum, dass du für dä Staat, als biologischi Entität, wo als Homo Sapiens kategorisiert wird, eidüütig identifizerabar bisch, beruhend uuf unveränderbare Merkmal, wie fucking sbiologische Gschlächt, wo me genetisch chann eidüütig feststelle.
Sind dLüüt eigentlich wahnsinnig worde?
Theoretisch chönnt me sGschlächt eher ganz loswerde und Mänsche über anderi Merkmal identifiziere aber männlich/wiiblich isch durchuus hifrlich, genauso wie Huutfarb, Grössi, Herkunft, usw. Es muess uuf irgendwelche klare Eigeschafte es Profiling chönne gmacht werde, wänn dPolizei öpper suecht.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

In berlin schriebt d'polizei scho bi de fahndig: "es wird eine männlich gelesene Person gesucht'... :groel:

Dümmer geits eigentlech nüm abgseh viellech im kanton Fribourg... :groel:

Ansonste bini 100% bi dir!
Mir isch egal wer sich als was identifiziert.
Er muess eifach:
A: nid erwarte dass ig sini Phantasie teile und ihn so behandle
B: meine, dr staat müess ihn deswege anders behandle als für das woner tatsächlech isch. Z.b. ke militärdienst wiu di als frou füehlsch oder chli bi de froue gah spörtle und dusche etc etc...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5453
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Jones hat geschrieben: 12 Mai 2024 20:10 In berlin schriebt d'polizei scho bi de fahndig: "es wird eine männlich gelesene Person gesucht'... :groel:
rofl, wie inere schlächte Komödie :lol:

Wer öpper isch, im innerschte, chamme scho annerchänne aber das isch nur dä nöchschte Mänsche vorbehalte und vo dänne weiss ich, wie sie sich i dä Wält verstönd, wer sie sind, was erläbt händ, usw. Das sind Mänsche, dänn ich vertraue und wo ich respektiere und dänn ihri persönlich Identität anerchänne. Dä Rest möcht mitme Grundrespäkt behandle aber dä isch oberflächlich, ich will nüüt wüsse, ob die Person sich als Ma oder Frau oder als Alien fühlt, das isch mier fucking egal, ich will das weder wüsse, no bestätige no dementiere.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 12 Mai 2024 20:10 Mir isch egal wer sich als was identifiziert.
Schiinbar nid, süsch würdisch dir nid so überem nemo ufrege....oder isches eher nur de niid, dass er sich het chöne öffne und du nid?!! :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16628
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

fast jede grossi staatsender übertreit de alass und isch finanziell beteiligiet, was wird echt als staatssender (vorallem in Mitteleuropa) so chli pusht? minderheite mit ca. 0.23232323% ateil i de bevölkerig, eifach zum chli studiere. ischen politischi freakshow, ganz eifach.--sogar d greta thunberg isch go demonstriere :groel:

und da em nemo sin vater en "denkfabrik" haet, und sini karriere scho immer sehr "medial" begleitet worde isch (siehe cypher bounce, de typ isch im freestyle mal so ghypt worde), gang ich devoo uus , daser in paar jahr widr nöm nonbinär isch und den en meerjungfrau oder so (natürli wird sin wandel den medial begleitet, willer so schwierig isch). s thema bringt momentan sehr vill clout will sich halt au vill lüüt dra störet, wie das ois als "new normal" verchauft wird, sich sis gschlecht selber chöne z geh :groel:

progressivgegkonservativ.

agendasetting halt.divide et impera.
Denn: «Nemo steht als neuer Schweizer Superstar wie keine andere Person für Kreativität und Diversität», sagt Marketingexperte Felix Murbach gegenüber 20 Minuten.
:groel: die huere marketingfuzis
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8232
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Schad... die erste Sache womer vom Nemo ghört hed sind huere geil gsi. de hed chönne rappe und frystele und hed sin eignig stil gha. Das hed er denn alles ufgäh für pop-plastik-fame und komerzielle Erfolg und das hed er ja au gschaffed. schad.

Ich hans ufere meme site gseh und de bini schnell uf youtube sind uftritt go luege. nach 15 sekudne müesse abstelle, well ich us de ohre blüetet han... und augechräbs becho.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72074
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Master(G) »

rächti huere freak-show gsi :lol:

ich han kroatie gfiiret!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11842
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von turntablism »

Buccaneer hat geschrieben: 13 Mai 2024 05:24 Schad... die erste Sache womer vom Nemo ghört hed sind huere geil gsi.
dito
zum glück hani dä seich nöd gluegt im tv. wo en etzt gseh han uf de föteli hani grad kotzet.
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 13 Mai 2024 01:56
Schiinbar nid, süsch würdisch dir nid so überem nemo ufrege....oder isches eher nur de niid, dass er sich het chöne öffne und du nid?!! :kicher:
Doch doch. I bi sehr tolerant diesbezüglich..

Mir isches o egal wenn öper si nachbar als uno spielende grichtshoschi identifiziert..

Solangs keni uswirkige uf mi het hani für so lüt immer es lächle i mim härze übrig... Nebst echli Mitleid...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Master(G) hat geschrieben: 13 Mai 2024 07:13 rächti huere freak-show gsi :lol:

ich han kroatie gfiiret!
I ha no nie e ESC gluegt... :oops:
Aber das gwinnerlied hüt morge im radio... Meine fresse... Mir glich wie dä usgseht. Das chasch echt nid lose... :facepalm:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 13 Mai 2024 16:07
siralos hat geschrieben: 13 Mai 2024 01:56
Schiinbar nid, süsch würdisch dir nid so überem nemo ufrege....oder isches eher nur de niid, dass er sich het chöne öffne und du nid?!! :kicher:
Doch doch. I bi sehr tolerant diesbezüglich..

Mir isches o egal wenn öper si nachbar als uno spielende grichtshoschi identifiziert..

Solangs keni uswirkige uf mi het hani für so lüt immer es lächle i mim härze übrig... Nebst echli Mitleid...
Bisch so tolerant wie ds'äugli mit de inder. Wenn me bedänkt was du scho alles überem nemo, esc etc. Scho weisch. :kicher:

Hesch scho en riese egge ab, es wunder dass de sowiit bisch cho im bruef....hesch äuä a chli nachegholfe? :blow:

Btw. Staatsawalt mit uno mandat > dame bi de staatsawalt. :groel:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8232
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Hupeds?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3845
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Bild

am jones sini Hupe :kicher:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22517
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Es isch nid verwunderlech, dass sich dr sira für anderi röcklitrager isetzt! Ig ungerstütze das gruppeverhaute :!:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16628
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

fruener häsch dene na "tunte" gseit :lol:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Avenger »

D Medie si grad sehr geil weil d Looser-Schwiiz wieder einisch der Eurovision Chansson gwunne het. Jetz hei sie öppis zum schriibe für die nächste 4 Wuche und hei ds Gfühl sie sige öppis. Also nid ds viel läse i dere Zeit. Kritischi Gedanke und Objektivität chöme de später wieder.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste