i cha nüt schribe im off-topic ohni das er seit ich bi dumm oder 15 smilies drunder setzt, und mit nüt meini de nüt.
und das nachdemi jahrelang nüm im forum gsi bi. i cheggs nid, evtl. cha ihm e guete fründ hälfe.
Moderator: Avenger
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
was kommentiersch eifach mit smileys, du hund?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Was isch "Üses Lager"?siralos hat geschrieben:Ig ha mir zwar nüme viel wölle üssere zum thema, da sich hier ja a paari sehr agriffe fuehle.
Bi letschthi im sense oberland im a beiz gsi zum wild ässe. Mir mit maske und handy parat wägem zertifikat. Drinne acho, alli kein maske, kei zertifikat getöns nüt....eifach öpis gässe u dessert no abe gschlunge u wieder verduftet.
Läbe u läbe la und ou nüd beschimpfe, schräg aluege etc. Ha o kei grund ka, die lüt/beiz a zuschwärze.
Oh mit dem ganze gsetz wenns agno wird, wärde sich niemals alli dra halte. Mir alles bratwurscht, solang sie mir nid nerve...finds eifach mühsam u armselig, wenn me nid mal am andere sini meinig cha akzeotiere und dann grad sofort mit mongo betitlet.
@rossi:
Jede het da so sini theorie. Am tschii forum gloube oder am berschets reschim?(eigentlich sinds ja die 7 zworge)
Mii alte ex cheffe isch o i eurem lager, het mir a link gschickt vo "freunde der verfassung" mir träffe üs immer no zum ässe, 1-2 mal im jahr.
Hass isch s falsche Wort, das cha mer nur gegenüber Lüt ha womer emotional nöch schtot.siralos hat geschrieben:du gsesch es immer no nid, aber keis wunder we me immer beneblet isch. wird äuä wieder a mal ziit fürem psychiater....nur so als tip. bisch ja nur no am hate.
Nimm bitte weniger oder soviu meh, dass es di butzt. Danke!Mastler(P) hat geschrieben:usserdem:
wahr. dia ganz pussification vo da lüt got an miar verbii.
du söttisch dini emotione nid immer freie louf la. so nöch stönge mir üs o wider nid dass du jedem di ziger unger de nase mousch ribbitleHerr Rossi hat geschrieben: ↑16 Okt 2021 19:25Hass isch s falsche Wort, das cha mer nur gegenüber Lüt ha womer emotional nöch schtot.siralos hat geschrieben:du gsesch es immer no nid, aber keis wunder we me immer beneblet isch. wird äuä wieder a mal ziit fürem psychiater....nur so als tip. bisch ja nur no am hate.
Respektlosigkeit heisst das wo du meinsch
Nei wirklich? Ihr habt diese Gastgeber mitsamt Gästen nicht verpetzt? Was für Gutmenschen ihr bloss seid. Das ist zum heulen rührend-schön.
Das kommt davon wenn man in der Küche eine Tattergritte stehen hat.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast