Cyberpunk 2077

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

Es isch es durschnittlechs Game wo sich villech d PC spieler besser redä aus es isch. Für d Zit wos i Entwicklig isch gsi, isches e absolutä Fail. Ha vo niemer ghört dases huere guet isch, oder das öbis i erinnerig blibt. Ah ja und z schlustigste vo dä Hardcore Fans : I ha ämu no kei Bugs gha, aues perfekt bi mir... :groel: :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von The Sheep »

so so, mir PC Spieler bilde uns de Spielspass und die wenige Bugs also nur i. Interessanti Ussag vo öppertem wos offebar gar nit gspielt hat. Klingt es bitz salty. Bisch du eine wos uf PS4 het welle spiele oder bisch eifach nur gnärvt vom Hype, und schadefreusch dich jetzt es bitz über die wo enttüscht worde sind?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von geosnow »

es isch eifach es spieli und guet isch.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

geosnow hat geschrieben:es isch eifach es spieli und guet isch.
:1thumb: Verzäll das all dä hässige Kiddies und zruggblibene Reviewers.

Mier tüend dEntwickler chli Leid. Wämme sich all die Details vo dä dStadt, Waffe, NPCs, Chleider usw. ahlueged und bitz öppis über Gameentwicklig weiss, bechonnt me en Ahnig, was für en unsägliche Uufwand i däm Game steckt.
Das muen huere härt si. (Ich rede jetzt vo dä Mitarbeiter nöd vo dä Gründer).

Nüüt gäge es fairi Rezension aber dä huere Interent-Mob isch zum chotze, wänns uufgrund irrelevante Spielfunktione über sProdukt als Gsamts härziehnt (Kei Wassersüüle wämme iis Wasser schüüsst, kei platti reife bi Autos, usw.), wer kümmereds bimene Story-laschtige Game?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

ich glaub ebe au d roleplaying aspekt sind nöd so gross wie akündet. d storysträng nur minimali uswürkige und au sust eher wenig moralischi entscheidige wo vill ifluss haend.
sie haend scho rieseböck gschosse, internetmob hin oder her. glaubs au vill usegschnitte worde damits na chönd release.

den blibbt nebst en worldbuilding den nömm so vill. leidr.

bin aber na nöd wiit.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Dass es nöd fertig isch, merkt me ah viellne Stelle und dä Rollespiel-Teil isch zwar immer wieder i Interviews betont worde aber stimmt, glaubs nie würkli im Haupt-Marketing-Material.
Hoffe, sie ziehnd ihri Schlüss und machets besser. Was ich CDPR am meiste vorwirf, isch, dass mit ihrem eigene Credo broche händ, nämli, dass es uusechonnt, wänns fertig isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

mir schiints en mischig zwüschet z visionär und den halt irgendswaen doch z merke das meh vill zvill verschiedeni gameplays zu eim verwurstle will und völlig under ziitdruck stat. und ebe als börsekotierts unternehme natürli na meh under druck mal was z liefere (8 jahr sind ja doch gnueg entwickligsziiiit).
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von geosnow »

mer sött nöd ad börse.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Dass es nöd fertig isch, merkt me ah viellne Stelle und dä Rollespiel-Teil isch zwar immer wieder i Interviews betont worde aber stimmt, glaubs nie würkli im Haupt-Marketing-Material.
Hoffe, sie ziehnd ihri Schlüss und machets besser. Was ich CDPR am meiste vorwirf, isch, dass mit ihrem eigene Credo broche händ, nämli, dass es uusechonnt, wänns fertig isch.
Das Isch tatsächlich e Überraschig dass die das gmacht hend. Wiehnachtsgschäft, hed mer itz gseh was es bringt das z forciere
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von OlDirty »

Die sind wohl sicher au zum Teil vo de Aktionär bzw durch de Kursverlauf zum Handle zwunge worde. De Kurs hets jo nöd so glatt gfunde das es soviel mol verschobe worde isch und das sones huere Theater gmacht wird het jo sicher au niemord erwartet. wie gseit uf em PC laufts jo eigentlich recht guet. Ewig chasch au nöd Entwickle will Bugs findsch immer und wenns wetsch perfekt ha chunts nie use.
Mir tüend die Entwickler au Leid.Das Projekt mues absolut übelst komplex si zum koordiniere und umsetze. Stecksch dis Herzbluet ine und schaffsch a de Wuchenend zum schlussendli vo irgendwelche PS4 Göfis wo wohrschinli no i de Primarschuel sind und nöd im gringste de Ufwand chönd abschätze, akotzt wirsch. Da würd mir richtig übel ufstosse.. Aber umemötzlr wege jedem scheiss isch halt eifach. So wie mers dehei macht bim Mami.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

s studio muen dir nöd leid tue, aber eventuell d mitarbeiter :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Ribit X Titan »

Wenn auf der PS4 ein Game schlechter läuft als fast alle Retro-Games auf meinem Office-Tablet mit IGP, dann haben wir ein verständliches Problem. Nicht bei der Hardware... die Software muss besser geschliffen sein. Das geht nunmal nicht einfach nur indem man alle Details in den untersten Anschlag treibt, die Software muss tiefergreifend optimiert werden.... wurde alles nicht getan und einfach auf dem PC die überlegene Hardware genutzt damit man quasi alles überladen kann. Oder ganz einfach auf die alte Gen verzichten...

Ich glaube das macht man im Grössenwahn, sich dann überschätzen und denken "Ja es geht schon irgendwie, ob gehobelt oder abgefackelt".

Ich denke, die Gamer sind sehr fair zu ihnen weil da könnte man noch glatt ein Jahr rumfeilen bis es top poliert ist. Wahrscheinlich gibts in 1-2 Jahren dann eine finale Edition und da wird sovieles noch verändert werden dass es fast schon ein neues Game ist. Witcher 3 war auch nicht aus dem Stand "bombastisch", auch da wurde noch Jahre danach vieles verbessert bis es langsam ein echtes Glanzgame war.

Ich erinnere mich glaub sogar, damals hatten sie eine CE von Witcher 3 ab einem Punkt veröffentlicht, aber die Launchkäufer waren wütend da sie kein Gratis-Upgrade zu dieser Version bekamen, hingegen neue Käufer bekamen es viel zu billig dank Rabatt. Das wurde dann zwar noch geändert aber CDPR hatte es damit nicht eilig.

Ich denke schon, wenn man schon fett bezahlt (70 Kröten ist viel für ein Lizenz-Download) für ein Launchgame das sehr unfertig ist... dann sollten sie es einfach stets Gratis upgraden (immer die stets beste Version, nicht einfach nur patchen) anstatt mit "billigen" Bonusitems die Gier der Gamer anzustacheln. Längerfristig ist es für alle besser und man bricht nicht unnötig, egal wie klein es auch ist.... Gamecontent vom Game weg.

Ich möchte diese Mentalität nicht weiter unterstützen, sicher der Hauptgrund wieso sie mich nicht als Launchkäufer sehen. Sie können ja auch 90 CHF verlangen, aber MIT garantiertem Upgrade für die stets beste Version, das wäre transparent, fair und ehrlich. Witcher 3 und Darksiders 3 hatte ich zum Launch geholt, wurden glaubs beide upgraded. Das war bei Horizon Zero Dawn nicht der Fall aber das hatte ich erst gekauft als es Complete war... und es nicht bereut.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von OlDirty »

und manchmal könnten man bei einigen meinen das ein Game eine Investition wie ein Auto oder gar ein Haus ist... :roll:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von LuiStyle »

Dä Ribit hät leider recht :lol:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
alperen
Gamer
Gamer
Beiträge: 53
Registriert: 12 Mär 2015 20:54
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von alperen »

Bugs hin oder her aber die spawnende cops sind ja en absolute scheiss. Das hät doch eine bi de interne tests müesse merke.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von geosnow »

spawnende Gegner sind immer en Scheiss. aber diä häts i jedem Multigame, will mer dete immer wieder istiege chan.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Ich gseh zwei (drü) Problem mit em Game.

1. Mainstory schiint zwar besser zsi als bim Witcher, defür hät dQualität vo dä Sidequests abgnoh, was ich ganz eifach so erchläre, dass bim Witcher, dGschichte (und dCharaktere) scho vorhande gsi sind i dä Büecher.
So einigi Sidquests (viillicht sogar die meischte) bim Witcher sind diräkti Adaptione vo dä Churzgschichtene uus dä Büecher gsi, was natürli super isch. Die meischte Witcher-Sidequests sind rächt bewegend gsi, emotional komplex und händ immer e gwüssi, nahvollziehbari Tragik gha. Ich vermuete, CDPR hät eifach die Basis für dSidequests im CP77 gfählt.
Es chonnt mier bitz wie Game of Thrones vor, wo plötzlich inhaltlich härt abgäh hät, sobald ihne dOrginallquälle für dStory uusgange isch.
(Wobi Cyberpunk hät ja au scho vorhandeni Stories, aber kei Ahnig, wie guet dass die sind).

2. Ich glaube sSetting vonere futuristische Megastadt funktioniert eifach nöd so guet i Games, vergliche zumene sageumwobene Fantasieland, wo beseelt isch mit Mythe, Geister, Magie usw. dWält sälber im Witcher ladet dä Spieler au meh zum verwiile ii und dunkli Wälder und abglägeni Berge reged eifach dFantasie meh ah. Neui Kreature, dänne no nie begägnet bisch und dNeugier, was nonig gseh häsch, währenddem im Cyberpunk eifach Mänsche, KIs und Roboter häsch.

3. (Eher subjektivi Festellig). Ich chann mich völlig nöd in V inneversetze. So bitz en Dude-Bro-Söldner, wo chli zviel Bläch laberet.
Dä Geralt isch eifach en abbrüehte, grumpy Witcher gsi, rächt wortkarg aber hät defür umsomeh Möglichkeit gäh, sich mit däm Charakter z identifiziere.

Ich glaube nöd, dass dBugs sHauptproblem sind.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Ribit X Titan »

OlDirty hat geschrieben:und manchmal könnten man bei einigen meinen das ein Game eine Investition wie ein Auto oder gar ein Haus ist... :roll:
Schon möglich....

Du vergisst die Macht der Summierung: Gerade habe ich auf der GoG-Wishlist Games im Wert von rund 200 CHF, obwohl sie noch alle verbilligt sind. Damit könnte ich auch in gute Nahrung investieren aber ich bin überzeugt davon dass "gute Games" genausogut in meine Gesundheit investiert sind wie gute Nahrung, Corona-Tests und Atemschutzmasken.

Dann bleibt man erstens mal lieber zuhause... für den Preis eines Coronatests... und man tut noch etwas für sein geistiges Wohl und Herz... das ist viel Wert.

Im Alltag ist es nicht anders... einmal hier was zahlen, einmal da und dort... plötzlich sind tausende CHF weg wegen "Kleinkram". Dennoch, echt gute Games sind viele Fränkli wert, besonders wenn DRM-Free.

Dazu kommt das man gerade von den Games wo man Interesse hat häufig keine Demo kriegt, und jedes zweite bis dritte Mal ist es dennoch "Ein Schuss in den Ofen". Danach hat man am Ende fast dreimal soviel bezahlt als man eigentlich möchte oder sollte, da man vielleicht noch ein Drittel aller Games so gut findet dass man sie alle 1-5 Jahre neu durchspielen/spielen möchte (somit Festinstallation).

Das ist sowohl Vor- als auch Nachteil der Onlinevermarktung: Man hat zwar mehr Quantität aber auch mehr "Verluste" da man sich oft zu unsicheren "Probekäufen" hinreissen lässt wenn gerade Rabatt. Das Geld wird also immer mehr über Summe und Quantität geschöpft... immer weniger beim "hohen Preis".
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Ribit X Titan »

Er kann ja jedem der bei Cyberpunk mehr als 3 Posts geschrieben hat noch eine Gratiskopie schenken. Geht ganz einfach über die GoG-Accounts. Wenn man schon so frech ist und der Meinung ist es würde nichts kosten und Summierung sei sowieso irrelevant. Ich befürchte nur... da wird keiner von uns irgendwas sehen...
Im "sich selber beschenken" sind wir ja alle längst nahezu Weltmeister geworden, das ist nichts was ich gezeigt bekommen muss.

Es gibt sogar Games, da sind die DLC je nach Angebotszeit, z.B. https://www.gog.com/game/mordheim_city_of_the_damned" onclick="window.open(this.href);return false; teurer als das Hauptgame aber jeder Liebhaber würde sich danach ärgern dass die schönen DLCs fehlen weil das ja eigentlich zum Game gehören sollte und nicht etwas für "Bessere Kunden" ist, nur sind solche Mentalitäten heute oft gang und gäbe. Also der Hauptgamepreis ist immer weniger der tatsächliche volle Gamepreis. Vor diesem Hintergrund sollte man sich schon fragen wieviel ein Game, als Hauptgame ohne jede Erweiterung, noch kosten soll oder darf.

Im Beispiel von Mordheim kostet nur das Hauptgame beim Rabattzeitraum gerade mal rund 5 CHF, aber mit allen DLCs sind es dann bereits über 20 CHF, natürlich MIT Rabatt. Man kann die heutigen, sehr variablen und dazu "separatierten" Verkaufsmodelle immer weniger mit dem vergleichen was früher war und ich denke, jeder Kunde möchte fair und transparent wissen was ihm das Game am Ende aller Gamestunden kostet. Bei der Hardware hat man diese Transparenz ja auch...

Ach ja, im Fall von Mordheim habe ich Geld in den Wind geschossen, denn nach 5 min Anspielen wusste ich sofort dass es nicht mein Ding ist, nur gibts fast nie eine Demo und so läuft es oft ab. Und den "Mindestspecs" kann man sowieso selten trauen, am besten man testet es beim eigenen System erst aus bis man weiss was Sache ist... geht nur bei Demos, denn die Rückgabe-Garantie gilt nur bei schwerwiegenden Problemen, sicher nicht wenn man sagt "Mein Game läuft scheisse". Klar, bei echten Gamer-PCs wirds immer irgendwie gehen (mit ein wenig Anpassung) aber wenn man etwas auf einem Notebook/Tablet gamen möchte ist es etwas anderes...
z.B. Megadimension Neptunia VIIR würde laut Mindestspecs locker gehen, aber ich kann sagen "ohne richtigen Gamer-PC keine Chance", egal bei welcher Auflösung/Settings, die Engine verträgt keine schwachen Specs.

Dasselbe könnte theoretisch auch bei Cyberpunk passieren... ist ja auch so gelaufen bei den "alte Konsolen-Gamern".
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

80h Save verlore uus eigene Tummheit :lol:
dFründin hät en Charakter wälle baue, also neus game gstartet und han nur ein manuelle Save gha, woni au überschriebe isch :typej:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Herr Rossi »

Das Isch mer bi Breath of the Wild passiert wo mini älter Tochter uf mim statt und irem Profil es nöis Game agfange hed :)
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Ah fack :lol:

Nja, chli doof aber kei Tragödie, jetzt weissi wenigschtens wieme sSpiel spielt.

Ha jetzt nomal ahgfange. Interessanter wiis isch dä Iidruck grad mega veil besser, ähnlich, wie bimene Film, uuf dä me erwartigsvoll wartet aber erscht bim zweite oder drite mal luege eim ahfaht richtig gfalle.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Moff »

het sie so lang gspielt, dass sie all dini quick und autosaves überschriebe het oder wie? und de eint manuell save au na grad? wie denn das? das spiel het ja kei profil womer chan überschriebe?

ich mach vor jeder grösser misssion en manuelle save, nur scho will das game so verbuggt isch

einisch isch was dumms passiert, ich bin i einer taxi quest woni ha müesse verfolge zuefällig is Areal vomere cyberpsycho quest gstolperet und es het det es Event triggered.

woni denn spöter die cyberpsycho quest han welle mache het en npc gfehlt woni hät müesse es item loote

das het mich so gnervt dassi 2 stund nebequests namal nagholt han :|
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:het sie so lang gspielt, dass sie all dini quick und autosaves überschriebe het oder wie? und de eint manuell save au na grad? wie denn das? das spiel het ja kei profil womer chan überschriebe?

ich mach vor jeder grösser misssion en manuelle save, nur scho will das game so verbuggt isch

einisch isch was dumms passiert, ich bin i einer taxi quest woni ha müesse verfolge zuefällig is Areal vomere cyberpsycho quest gstolperet und es het det es Event triggered.

woni denn spöter die cyberpsycho quest han welle mache het en npc gfehlt woni hät müesse es item loote

das het mich so gnervt dassi 2 stund nebequests namal nagholt han :|

Und so öbis isch für di Goty? Verstah mi nid fausch, i wartä gärn no chli bises "perfekt" patched isch wordä, und es isch sicher es geils game. Aber es game mit so huere viu Fähler würd mir huere ablöschä, egau wie gärn igs wet ha..
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Zwei Stund oder so.
Weiss au nöd, wieso ich nur ein Save gha han, ha wohl churz übernoh und reflexartig dä Save überschriebe, ha mängisch so Hinrriss.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 43 Gäste