Cyberpunk 2077

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thaeye
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

kenn au es paar mit squirtguns
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Bejita
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:kenn au es paar mit squirtguns
:groel:
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Vyse
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben:Zu Chemiewaffen:
Da gäbe es z.B. http://rpg.web-mage.ca/pages/weapdesc.php?id=821" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, cool. Ha vermuetet, dass bim Pen&Paper so Waffe au im Cyberpunk-Universum git, bezwiifle aber, dass me sowas im Arsenal vom Cyberpunk 2077 wird finde. Mal luege.
Ribit hat geschrieben: Nur schon die Fernwaffenklassen "Light und Medium-Handgun" machen in der Anzahl wohl bereits mehr aus als alle Meleewaffen zusammengezählt.
Was es dann noch alles für andere Fernwaffen gibt... das muss man hier nicht erwähnen.
Meleeanteil ist ganz klar sehr tief, insofern gebe ich hier nicht Recht.
dTatsach, dass e Nahkampfwaffe sogar i diin Körper implementiert isch, vermittlet mier dä Iidruck, dass dä Fokus uuf Nahkampf relativ höch isch.
Persönlich isch mier Nahkampf i Games uus dä erste Perspektive egal, macht mier wenig Freud, aber wie s tatsächliche Verhältnis zw. Nah- und Fernkampfwaffe werde wird, wird sich zeige.
Ribit hat geschrieben: Ein Ego-Shooter ist es nicht, nein, dazu fehlen die dazu wichtigen Elemente, die nicht genug entwickelt sind.
Jup, und das isch au, was CDPR immer wieder understriche hät. Me sölls nöd mitme FPS verwächsle.
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Mastler(P)
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Mastler(P) »

nahkampf ischs beschte, vorallem us ego. fätz gern dri wie dä rambo ih games, oder schlich mich ah für en silent takedown.
wohl eine vo dä gründ warum ich tenchu so guet gfunde ha. im deus ex han ich praktisch all vo hine knüpplet. wenn melee maxed out häsch langed ein schlag und sie penned ih.
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Bejita
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

Mastler(P) hat geschrieben:nahkampf ischs beschte, vorallem us ego. fätz gern dri wie dä rambo ih games, oder schlich mich ah für en silent takedown.
wohl eine vo dä gründ warum ich tenchu so guet gfunde ha. im deus ex han ich praktisch all vo hine knüpplet. wenn melee maxed out häsch langed ein schlag und sie penned ih.
Melee isch scho geil, aber i finge ir Ego Perspektive chunts nid geil überä.. Geil wär wenns bi jedem spektakuläre Takedown so e Kameraschwänk würd gä umä Protagonist unds Opfer
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Mastler(P)
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Mastler(P) »

Bejita hat geschrieben:Geil wär wenns bi jedem spektakuläre Takedown so e Kameraschwänk würd gä umä Protagonist unds Opfer
ja voll, wi bi dä neuere deus exler. meele find ich super in ego, aber denn zum abebringe oder en move usfüehere (also nöd eifach nur dri prügle) wärs scho optisch schöner use z'zoome.
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Ribit X Titan
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich glaube die Fans haben stets tonnenweise Wünsche und die Devs sind stets am Anschlag nur schon das was sie vor hatten fertig zu stellen. Oft wird noch etwas per Modding bewerkstelligt oder irgendwann nachgereicht.
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Vyse
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Schoso, aber dWünsch sötted so behandlet werde, wie sie CDPR behandlet, nämlich dIdeeä analysiere uuf ihri Stimmigkeit zu dä eigene Vision vom Game und ob die Idee dä Story und Atmosphäre zueträglich isch. Allzuoft wännd Fans völlig kontextlosi Ideeä implementiert gseh. En Widerstand dagäge vo dä Entwickler halt ich für richtig.
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

1:25 für die, wo virtuell gärn aufs Maul gäbet, besser isses.
https://m.youtube.com/watch?v=ZLgEPwmMxiM" onclick="window.open(this.href);return false;
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Release verschobe uuf 19. Nov.
Finds eigentli guet. Bis dänn entspannt en neue PC zämmestelle und Winter isch sowieso die bescht Gameziit.
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thaeye
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

isch ok haet mich aber hüt 400 frank (buechverlust) kostet die verschiebig. :lol:
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Herr Rossi
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Herr Rossi »

Wenn cdpr verschiebt isches eich immer es guets zeiche
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Ribit X Titan
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Ribit X Titan »

Sie sagen ja dass die Entwicklung zwar abgeschlossen sei aber die Lokalisationen scheinen zu hapern. Corona sei hinderlich gewesen aber ich glaube, selbst ohne Corona wäre es nur mit Patch fertig geworden. Anscheinend wollten sie das doch nicht zumuten und haben es dann lieber verschoben. Dennoch, die Arbeit war unheimlich, sie hatten seit Jahren bis zu 400 Leute am Werk (auf 2 Studios verteilt) und auch die ganzen Optimierungen dauerten bis vor kurzem an... jetzt ist Lokalisation dran.

Was ich bemerkte war auch dass die Meleewaffen klar erst später ins Spiel eingefügt wurden, daher vermutlich halbherzig. Weil die Meleewaffen waren erst bei den neusten Videos zu sehen, die Schusswaffen jedoch bei allen Videos.

Jetzt wo es kurz vor Next-Gen-Launch rauskommt können sie es ja gleich noch für Next-Gen anpassen, also die Entwicklung einer weiteren Version weiterführen. Dazu haben sie ja jetzt noch mehr Zeit bis zur finalen Lokalisation.

Ah nee... kann man vergessen, sie sind sowie es aussieht intensiv am "debuggen". Anscheinend waren sie gar nicht richtig fertig, zumindest nicht mit allem. Content und allgemeine Optimierung für Performance war fertig aber Debugging ist immer noch ausstehend:

https://twitter.com/CyberpunkGame/statu ... 16/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;

Sie haben aber auch irgendwo erwähnt dass die Lokalisierung nicht fertig wird, auch hier schaffen sie nun mehr Zeitraum damit sie es nicht hinterher patchen müssen.

Tja, jetzt noch mit hunderten Devs monatelang debuggen... hui ui ui... das scheint ein Monstergame zu sein.

Immerhin wird es bald Betaversionen geben wo die Redakteure darüber berichten dürfen, da kann man immerhin etwas reinschnuppern.
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Master(G)
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

Neuer Gameplay-Trailer (EN und DE mit Synchro), plus de Trailer zur akündigte Netflix-Serie!!
Guckst Du: https://www.thegnet.org/post/neues-cybe ... in-planung" onclick="window.open(this.href);return false;

:panik: :panik: :panik:
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von zeromeier »

Master(G) hat geschrieben:Neuer Gameplay-Trailer (EN und DE mit Synchro), plus de Trailer zur akündigte Netflix-Serie!!
Guckst Du: https://www.thegnet.org/post/neues-cybe ... in-planung" onclick="window.open(this.href);return false;

:panik: :panik: :panik:
Gsed geil us, bin langsam au (wieder) ghyped
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

Finde dä Trailer ok, isch halt extrem massetauglich zämmegschnitte und drum au wohl sehr actionlastig.
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von thaeye »

d musig passt mir überhaupt nöd. de rest wird sicherlich hervorragend.
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

dMusig im Trailer hät mier au nöd würkli zuegseiht, wobii ich dä bitz Punk-Rock Iifluss eigentli rächt interessant find anstatt dass es voll uuf Blade Runner, Wave, Synthie und Techno mached.
sStuck vom letschte Trailer (Chippin'), isch rächt cool, so bitzli Rage against the Machine, passt eigentli rächt guet zum Gsamtthema.
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Herr Rossi
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:...anstatt dass es voll uuf Blade Runner, Wave, Synthie und Techno mached.
sStuck vom letschte Trailer (Chippin'), isch rächt cool, so bitzli Rage against the Machine, passt eigentli rächt guet zum Gsamtthema.
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

I finges irgendwie ok dases uf e Novämber isch verschobä wordä. Häts e ersch uf next gen Konsolä gspiut
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:I finges irgendwie ok dases uf e Novämber isch verschobä wordä. Häts e ersch uf next gen Konsolä gspiut
ich au, aber sproblem debi isch wohl, dass de nextgen-patch für ps5 und xsx ned grad zum release vode konsole erhältlich sii wird... sondern evtl. erst next year :|
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Bejita »

Mou i gloubä es chömä am afang fps und resolution updates. När richtigi updates ersch speter
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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von feeshlee »

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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von feeshlee »

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Re: Cyberpunk 2077

Beitrag von Vyse »

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