PS5

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

(

Beitrag von Ribit X Titan »

Dass die Japaner auf ein schlankes Design setzen war bekannt, die XBox hingegen überraschte mit der originalen Klobigkeit, von daher authentisch. Allerdings eine schicke Klobigkeit, alles richtig gemacht. Bei PS5 bin ich weniger überzeugt: Erschwinglichkeit war ihnen da wichtiger als ein wertiges und innovatives Design. Man kann es immerhin noch gut anschauen, verstecken muss man es sicher nicht. Es ist halt einfach nichts neues, fast jeder PC hat ähnliche Formen, nur einfach dicker.

MS hat bei der Xbox SX bis jetzt schon alles richtig gemacht, das einzige wirkliche Manko ist der Mangel an Exklusivgames... da ist Sony deutlich voraus.

Der Pad hat da mehr mein Augenmerk dank dem "Haptic-Feedback", ich hoffe jedoch dass der Pad auch direkt mit Kabel ohne Akku funktioniert. Nicht so wie bei der ersten PS4-Serie wo man die Pads, falls der Lipo durch war, praktisch fortwerfen konnte da es ohne Akku nicht funktionierte (auch kein einfaches Austauschen, da musste man echt rumflicken mit nur teilweise passenden Ersatzakkus die es offiziell gar nicht gab). Bei Coregamers sind solche Akkus schneller durch als einem lieb ist... deswegen haben die besten Pads austauschbare Lipos und optional fixe Stromversorgung. Deswegen war der Xbox-Pad bisher für mich der Beste, das heisst aber nicht dass er per se haltbarer wäre. Pads sind das Hardwareteil das mir schon am meisten abgesemmelt ist, 2 Jahre Garantie sind mehr als knapp und Kaufbeleg würde ich unbedingt aufbewahren.

Mäuse sind da generell viel haltbarer, aber auch nur spezielle Gamermäuse. Die besten Erfahrungen hatte ich mit den Logitec-G500er-Serie-Mäusen wie z.B. https://www.digitec.ch/de/s1/product/lo ... s-12410156" onclick="window.open(this.href);return false; , die sind echt nahezu untödlich. Die Firma hat hier einfach eine fast unübertroffene Erfahrung und kennt die Schwachstellen.

Klar, man kann alles billiger bauen aber bei der Gamerperipherie merkt man es schonungslos wenn da gespart wurde oder der Hersteller zuwenig Erfahrung hat. Da geht mir robuste Qualität sogar VOR Innovation.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 12 Jun 2020 08:39, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

Also alles im allen hett mi d Show recht enttüscht. Future of Gaming? Findi jetzt nid...ok,noni, da jo alles no start Qualität. In 2 Johr sehts sicher ganz anderscht uss.
Ghostwire Tokyo isch sicher mol öppis neus und gseht guet uss. Demon Souls logo. Dr Sack Boy gfallt mir au sehr guet. Kena hett mi dünggt es wäri Breath of the wild. Resi und Pragmata hend mi extrem begeischteret. Chli im Näbel d Lütt a dr Nase zoge - super gsi!
Mi nimmts wunder, wies in 2 Johr ussgseht. Wird aber e gueti Maschine! Gseht aber uss wie s alte Modem vo dr Swisscom wo ich im gschäft no ha ummestoh :kicher:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Moff »

am beschte gfalle hetmer resi8, das gseht richtig toll us
hitman 3 isch für mich sowieso day 1, IOI hend mis volle vertraue
arkane eigentlich au, aber bi dem spiel bini skeptisch, isch eifach zu wit weg vo dem was susch mached

das het aber alles nüt mit playstation ztue

wieso kein from software exclusive? die sind die letschte beide generatione mini PS chaufgründ gsi. im moment gsehni keine.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von thaeye »

frauen vor! jedes game mit wiiblichem maincast. so muesses siii. :groel: pc kultur wird immer grösser i videospieli. :lol:
sony macht sicher bald werbig demit oder chunt en priis übr :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Ribit X Titan »

Die Grafik beim komplett komprimierten Stream heisst gar nichts, man sollte lediglich auf die Feature und das was wirklich zählt schauen; als letztes mit dem Auge dieses heruntergeschusselte Zeugs beurteilen. Es ist klar dass die Mehrheit der Gamer auf der Welt immer noch scheiss Internet hat, da müssen wir uns keine Illusionen machen. Da Sony möglichst viele Gamer erreichen möchte wäre es irrsinn 4k Content in voller Qualität zu streamen, da haut es fast jedem die Leitung um die Ohren.

Frauen sind sicher gerne eingesetzt bei einer Domäne die immer noch so männerlastig ist, ansonsten fehlt der notwendige Kontrast. Am Ende wird einfach das gezeigt was sich am besten verkauft, ist und war schon immer so. Cyberpunk hat da zum Glück innovativere Ansätze denn dieses ganze schwarz-weiss Szenario hat mit dem Menschen der hier in den Fokus gerückt wird nichts zu tun. In der realen Welt sehe ich oft Mannsweiber, Weibsmänner oder etwas zwischendrin. Dieses ganze stereotypische Gehabe, Muskelmann oder Gazellenfrau, ist reines Sexsell oder Hurengetue, hat aber mit Realismus wenig zu tun. In einer Welt voller Schönheitsideale ist es immer mehr erfrischend wenn etwas wieder ganz ehrlich wird und natürlicher denn je.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

4k-Trailer show: https://www.thegnet.org/post/so-sehen-p ... spiele-aus" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:frauen vor! jedes game mit wiiblichem maincast. so muesses siii. :groel: pc kultur wird immer grösser i videospieli. :lol:
sony macht sicher bald werbig demit oder chunt en priis übr :lol:
Ja het chli öppis. I ha langsam z Gfüehl das grossi Teilä vo Playstation vo derä Anita Sarkeesian Chue gleitet wird.. huere leid.
Aber solang d Games guet si..
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von thaeye »

keis ding eigentlich wenns dir das wenigstens nöd grad is muul trucke würdet.

was isch mit priiis? na chli warte bis ms widr was macht/seit? 599/659? europa? schätzig?
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:keis ding eigentlich wenns dir das wenigstens nöd grad is muul trucke würdet.

was isch mit priiis? na chli warte bis ms widr was macht/seit?
Äbe das isch ou mis grösste Manko, dases Momentan huere forciert isch. Pris weiss kei Sou, macht mir aber chli angst dases e digital only Ps5 git, i chönt mir vorsteuä das die mit em 4K Loufwärch 599.- wird chostä..
I gloubä im Ougust chunt de vo MS und Sony wieder öpis
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:Ja het chli öppis. I ha langsam z Gfüehl das grossi Teilä vo Playstation vo derä Anita Sarkeesian Chue gleitet wird.. huere leid.
dere ihri organisation isch doch pleite gange letschti, kei finanzielle support meh gah.... :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben:keis ding eigentlich wenns dir das wenigstens nöd grad is muul trucke würdet.

was isch mit priiis? na chli warte bis ms widr was macht/seit? 599/659? europa? schätzig?
gemäss eme amazon leak 699.- Euro, ob mit oder ohni laufwerk weiss mer ned...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:keis ding eigentlich wenns dir das wenigstens nöd grad is muul trucke würdet.

was isch mit priiis? na chli warte bis ms widr was macht/seit? 599/659? europa? schätzig?
gemäss eme amazon leak 699.- Euro, ob mit oder ohni laufwerk weiss mer ned...
Das isch kei Leak gsi sondern e Placeholder :lol:
Das Grät wird und darf nid über 500.- / Euro, Dollar oder was ou immer chostä.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von thaeye »

699 euro , hübsches sümmli wär das.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

VJP hat geschrieben:ha'd Präsi nid gluägt, abr dä Posts ds entnäh ischsi chli lauwarm.
für lüüt wie dich hämmer doch das gmacht: https://www.thegnet.org/post/so-sehen-p ... spiele-aus" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

Godfall chönt im co op ächt no cool wärdä.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von joe_higashi »

han fuer d ps3 di erscht 40gb und 60gb versione jewils en 1000er zahlt :vortex: im interdiscount hani na 1 game (virtua fighter 5) + en controller poschtet glaub fuer um di 180 franke welli mitm kolleg unbedingt han was gegenand spiele..haha

priis ischmer glich..wenns was passends zum launch git, wirdis zimli sicher chaufe..au design ischmer glich..games muend guet si zum start und eifach luege dases kei problem git mitm chuehle..
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

hätt jetzt au so um die € 599.- (ohni Laufwärk) € 699.- mit Laufwärk tippet.
Also CHF. 649.- / 749.-
Evt. mit eme Kampfpriis vo CHF. 699.- bi Microspot oder wo weiss ich und dä Priis wird sich wohl denn iipändle mit dr Zitt.
Sältsamerwiis ha ich aber dbefürchtnis, dass es tüürer wird wärde. So nach em Motto: Hey, do isch Technik dinn, also zahlet au öppis drfür.
Jetzt eim de sMuul wässrig mache und denn nach em Summer Bääääm, du, da koschtet denn au öppis: 699.- ohni Laufwärk / 799.- mit, weisch vo wäge Lizänz Gebüühre usw usw. :roll:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

evtl. wartets au no was MS füren priis fürd SX macht...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

Dir heit Vorstelligä mit denä Prisä :lol: si wird nid me aus 500.- chostä, mark my words
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von thaeye »

next future of gaming :lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

VJP hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Dir heit Vorstelligä mit denä Prisä :lol: si wird nid me aus 500.- chostä, mark my words
wär 1x lügt, dem glaub man nicht, auch wenn er mal die Wahrheit spricht :kicher:

Abr ja, meh isch ds viu. Isch immr no ä Konsolä.
Seit dr Honk wo tusigi Frankä für 1s Game zauht :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:next future of gaming :lol:
Play has no limits :lol:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von LuiStyle »

Bejita hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:next future of gaming :lol:
Play has no limits :lol:
Im moment bestimmt nöd! Viellicht in zwei Jahr :lol:

Grafik isch ebe bis jetzt sehr schwach für min empfinde.
Aber hät besseri exclusiv :!:

Ich denke dä pris wird zwüsche 500-600 liege.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

VJP hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Dir heit Vorstelligä mit denä Prisä :lol: si wird nid me aus 500.- chostä, mark my words
wär 1x lügt, dem glaub man nicht, auch wenn er mal die Wahrheit spricht :kicher:

Abr ja, meh isch ds viu. Isch immr no ä Konsolä.
Bobby!! Immer schön ubass, schüsch chlepfts! :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:next future of gaming :lol:
Play has no limits :lol:
Im moment bestimmt nöd! Viellicht in zwei Jahr :lol:

Grafik isch ebe bis jetzt sehr schwach für min empfinde.
Aber hät besseri exclusiv :!:

Ich denke dä pris wird zwüsche 500-600 liege.
Sehr schwach chasch nid säge, hesch mau GT7, R&C und Horizon i 4K gluegt? Da isch definitiv Potential vorhandä :)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 20 Gäste