S: Sega Astro City Cab

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Magnus »

Wär super, wenn jemand was in der Schweiz zu verkaufen hätte.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

Alle suchen....

Rklok Newsletter abonieren und zack zuschlagen ....
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von joe_higashi »

mini erfahrig bisher bi d cab suechi isch eher ernuechternd. das woni han choene vorort go besichtige isch "lieb" usdruckt oft verbaschtlete seich gsi. dank eme guete fruend wo amigs mitcho isch hani kein seich poschtet. mis vorhabe hani mal uf iis gleit, bis ich mich besser uskenne.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

joe_higashi hat geschrieben:mini erfahrig bisher bi d cab suechi isch eher ernuechternd. das woni han choene vorort go besichtige isch "lieb" usdruckt oft verbaschtlete seich gsi. dank eme guete fruend wo amigs mitcho isch hani kein seich poschtet. mis vorhabe hani mal uf iis gleit, bis ich mich besser uskenne.
jeo muesch gueti kontäkt ha und es guets grund wüsse.... han i äu gmerkt

schweizer märt isch abgrasset...was chasch hoffe isch das öber sini privat's sini cab's verkauft....

aber die wechsle de bsitzer under de hand ;-)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von geosnow »

Es höt 10
Astro city i spanieä
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:Es höt 10
Astro city i spanieä
häsch risiko ....zuestand....defekt...,burn in....teili wo fehle .... etc
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von joe_higashi »

muesch fascht damit rechne dasd am afang lehrgeld zahlsch..geduldig bliebe und nume was chaufe wot au vorher gseh hesch. suscht chaufsch d chatz im sack. 50/50 chance.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von m.o.terra kaesi »

scho krass, vor 10 johr händs eim Cabs no nochägrüehrt. Wer meh als 600 Stutz för es Cab uusgä häd, häd scho en schlächte Deal gmacht gha :lol:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Magnus »

joe_higashi hat geschrieben:muesch fascht damit rechne dasd am afang lehrgeld zahlsch..geduldig bliebe und nume was chaufe wot au vorher gseh hesch. suscht chaufsch d chatz im sack. 50/50 chance.
Ist mir bewusst. Deshalb schaue ich auch hier im Forum, ich möchte am liebsten vorher sehen, was ich kaufe. (und am liebsten Zoll vermeiden...)
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Magnus »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:scho krass, vor 10 johr händs eim Cabs no nochägrüehrt. Wer meh als 600 Stutz för es Cab uusgä häd, häd scho en schlächte Deal gmacht gha :lol:
Mittlerweile sind die Cabs ja auch schon 10 Jahre älter. Also - ausser jemand hat "unbenutzte" Teile rumstehen, muss die jemand warten/herrichten, das spiegelt sich im Preis wieder.

(und vieles, das heutzutage an Wert zugelegt hat war vor 10 Jahren billiger, eine Zeitmaschine bräuchte man halt)
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Panther »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:scho krass, vor 10 johr händs eim Cabs no nochägrüehrt. Wer meh als 600 Stutz för es Cab uusgä häd, häd scho en schlächte Deal gmacht gha :lol:
Vor 10 Johr het en Cave PCB... und vor 15 Johr het en Metal Slug AES... Zyte änder sich!
Ich finds eigentlich toll das die Sache e gwissi Wertschätzig hei und s'Lüt git wo sich ir hüttige Zyt so öbis kaufe wend.
Solang me freud dra het und es eim Spass macht das ds spiele isch das doch cool! Ich ha vor 15 Johr au es Cab kauft gha
und ich würs au zu de hütige Prise sofort wider kaufe. Es isch und blibt halt Liebhaberzügs.

s'Problem gard bi Cabs isch dass viel halt vergesse dass die 20-30 Johr alt si, in verrauchte Spielhalle im dauerbetrib gsi sind,
oft schomol repariert worde sind und über die halbi Welt verschifft worde sind. Also "neuware" und "mint" kasch vergesse.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von m.o.terra kaesi »

...es gilt bi de aktuelle Priise für Retro und Arcade das, woni diä Woche scho imene andere Topic (bezüglich Neo Geo AES) gseid han:

i spötischtens 20 Johr werdid alli Priise weder am Arsch sie, will denn genau diä GENERATION WIE MIR (Lüüt mit Kohle mit Johrgang +/- 1970) alles händ, nömm wänd oder scho tot sind.
Lüüt mit Johrgang 1995+ interessiert Retro en scheissdreck, amel ned das was mir Hüüt onder Retro verstönd.

Elektronik esch halt kei Porsche oder Gemälde. Das Zeugs verlührt irgendeinisch zwangsläufig a Wert wills au scheisse zum Instandhalte isch (geschweige Modul und CD games wo es Verfalldatum händ).

Andersch gseid: Dä Shizzle esch grad nor soo tüür, will JETZT GRAD de PEAK esch vom Priisvolume. Wartisch bis 2035, wirsch wieder es Pony oder Egret-2 för 500 Stutz becho. Zimmli sicher (inklusive diä 50% wo bis denn nömm werdid laufe)
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:...es gilt bi de aktuelle Priise für Retro und Arcade das, woni diä Woche scho imene andere Topic (bezüglich Neo Geo AES) gseid han:

i spötischtens 20 Johr werdid alli Priise weder am Arsch sie, will denn genau diä GENERATION WIE MIR (Lüüt mit Kohle mit Johrgang +/- 1970) alles händ, nömm wänd oder scho tot sind.
Lüüt mit Johrgang 1995+ interessiert Retro en scheissdreck, amel ned das was mir Hüüt onder Retro verstönd.

Elektronik esch halt kei Porsche oder Gemälde. Das Zeugs verlührt irgendeinisch zwangsläufig a Wert wills au scheisse zum Instandhalte isch (geschweige Modul und CD games wo es Verfalldatum händ).

Andersch gseid: Dä Shizzle esch grad nor soo tüür, will JETZT GRAD de PEAK esch vom Priisvolume. Wartisch bis 2035, wirsch wieder es Pony oder Egret-2 för 500 Stutz becho. Zimmli sicher (inklusive diä 50% wo bis denn nömm werdid laufe)


aber modul läbe sicher länger als CD ... :wixer:
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Panther »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:...es gilt bi de aktuelle Priise für Retro und Arcade das, woni diä Woche scho imene andere Topic (bezüglich Neo Geo AES) gseid han:

i spötischtens 20 Johr werdid alli Priise weder am Arsch sie, will denn genau diä GENERATION WIE MIR (Lüüt mit Kohle mit Johrgang +/- 1970) alles händ, nömm wänd oder scho tot sind.
-> :lol: Monitor nit entlade



m.o.terra kaesi hat geschrieben: mit Johrgang 1995+ interessiert Retro en scheissdreck, amel ned das was mir Hüüt onder Retro verstönd.

Elektronik esch halt kei Porsche oder Gemälde. Das Zeugs verlührt irgendeinisch zwangsläufig a Wert wills au scheisse zum Instandhalte isch (geschweige Modul und CD games wo es Verfalldatum händ).

Andersch gseid: Dä Shizzle esch grad nor soo tüür, will JETZT GRAD de PEAK esch vom Priisvolume. Wartisch bis 2035, wirsch wieder es Pony oder Egret-2 för 500 Stutz becho. Zimmli sicher (inklusive diä 50% wo bis denn nömm werdid laufe)
Das ka scho alles so stimme, en Porsche könntsch aber a d'Wand fahre und es Gemälde könnt dr dur Füechtikeit/Sunne
zerstört werde, sprich nüt hebt dr für immer. Also isch din Rot eifach warte bis 2035 und bis denn halt Emulatore spiele?
Also denn wür ich lieber jetzt biz Kohle in Finger neh und bis 2035 die tolli Technik und Spiel gniesse :herzli:


Tüür, ich bi oft nur nach Japan zum Spieli boschte in de 90er und ha die Zyt intensiv miterlebt und es stimmt dass ich hüt
durch die hoche Prise nüm so viel kaufe (will) wie damals, aber wenn sehsch was mir an Mieti, KK, Stüre zahle, was isch
denn scho mol es paar 100er für es Cab oder es Game? Als Teenie hesch dr au nur all paar Mönet es Game könne boschte und
hesch als Freak hüt no freud dra

Zurg zum Topic, glaub es Cab isch wie e Frau, e makelloses Cab gits wohl niene, du muesch es eifach liebe und drmit spiele.
Mis E2 het au paar Krazer und lichti Burns, aber ich würds niemols ghe au im 2035 nit für 500. Und wenn ich nebebi no
biz Knowhow dezue lehre ka, isch mis Hobby eigentlich erfüllt. Wenns eim ds tüür isch denn gits jo Alternative ;)
Benutzeravatar
soulshin
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
Beiträge: 232
Registriert: 20 Sep 2018 18:50
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von soulshin »

Ich lebe nur einmal (wer weiss wie lange noch) und will jetzt original shizzle spielen "mic drop"
Bild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von vectrex »

Also grad es Sega Astro City (und das suecht er doch - und nit en Egret 2) het jo jetzt nit unbedingt wahnsinnig an Wärt zuegleggt. Das het immer scho zwüsche 600-900.-- koschtet und jetzt halt villicht 1'200.--. Wo söll jetzt do die extremi Super-Duper-Priissteigerig si - vor allem wenn mer no d'Inflation berücksichtigt ?

Und au früener hets die Cabs nid an jedere Strosseecke ghe => das macht jo grad de Reiz us, wenn mer zersch mol e Zitly sueche mues und sich nid jede Hinz und Kunz vo hüt uf morn sones Cab cha zuelegge. Aber mit däm het halt die hütigi Generation oft Müeh, will si gwohnt isch, dass alles und jedes wo jetzt uf grad und natürlich uffem Silbertablett serviert verfüegbar isch. Die würded am liebschte scho die neui Staffle vo Walking Dead luege bevor si überhaupt produziert worde isch.

Ich bi mit em Panther einig; lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil. Mir händ leider kei Glaschugele zum in d'Zuekunft luege. Vinyl het jo au es Revival (zugebe uff chlinem Niveau) obwohl alli s'Gegeteil prophezeit händ.

Au mitem Rohöl het's gheisse "das git nume no ei Richtig und das isch nach obe" und jetzt isches so günschtig wie scho lang nüm. Und spöter chammer denn immer eine uf gschiid mache und säge "ja das isch ja klar gsi, will ...". Wenn das immer so eifach wär mit dene Vorhersage, denn wäre mer schon lang alli Multimillionär und müestet üs um die paar Läppe meh wo es Egret 2 hüt choschtet gar kein Chopf mache ...
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Magnus »

vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.

Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

Magnus hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.

Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.


platz problem redet mer sich nur i.... en astro brucht NUR 75cm x 90,5cm isch ja ned mal 1m2 :-)
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

Magnus hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.

Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.

also geldbörse uf...importiere und gniesse....bevor`s nüm gaht ;-)
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Magnus »

sosh_85 hat geschrieben:
Magnus hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.

Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.


platz problem redet mer sich nur i.... en astro brucht NUR 75cm x 90,5cm isch ja ned mal 1m2 :-)
Man redet es sich ein, oder möchte verhindern, dass die Freundin einen umbringt weil noch mehr Gerümpel rumsteht :kicher:
alperen
Gamer
Gamer
Beiträge: 53
Registriert: 12 Mär 2015 20:54
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von alperen »

sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....

Rklok Newsletter abonieren und zack zuschlagen ....
Also vom Rklok han ich siit monate nüd meh becho...

Amigos was interessiert mich was in 20 johre isch? Ich will jetzt game!!
Ich ha au en Egret 2 kauft. Für vell geld. Ich has aber unbedingt welle. Jetzt han ich mega freud dra. Ob de Egret 2 in 20 Johre nur no 500 kostet. Who cares?? Es goht do um +/- 1000 chf und ned um millione...
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von sosh_85 »

alperen hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....

Rklok Newsletter abonieren und zack zuschlagen ....
Also vom Rklok han ich siit monate nüd meh becho...

hät im Mai 2020 scho 3 Cab`s dropt :1thumb:
alperen
Gamer
Gamer
Beiträge: 53
Registriert: 12 Mär 2015 20:54
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von alperen »

sosh_85 hat geschrieben:
alperen hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....

Rklok Newsletter abonieren und zack zuschlagen ....
Also vom Rklok han ich siit monate nüd meh becho...

hät im Mai 2020 scho 3 Cab`s dropt :1thumb:
Demfall hät er mich glöscht!? Grad wieder registriere
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von Panther »

Magnus hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:
Magnus hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.

Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.


platz problem redet mer sich nur i.... en astro brucht NUR 75cm x 90,5cm isch ja ned mal 1m2 :-)
Man redet es sich ein, oder möchte verhindern, dass die Freundin einen umbringt weil noch mehr Gerümpel rumsteht :kicher:
Wenn die Freundin rauswirfst hättest das Platz Problem auch gelöst :arnold: Oder kaufst ein paar Spiele wie Puzzle Bobble, Joe and Mac Returns oder Sailor Moon :herzli:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: S: Sega Astro City Cab

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Panther hat geschrieben: Wenn die Freundin rauswirfst hättest das Platz Problem auch gelöst :arnold: Oder kaufst ein paar Spiele wie Puzzle Bobble, Joe and Mac Returns oder Sailor Moon :herzli:
:groel:

genau, liebe ist: leben und leben lassen :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 23 Gäste