Moderator: agestuffer
joe_higashi hat geschrieben:mini erfahrig bisher bi d cab suechi isch eher ernuechternd. das woni han choene vorort go besichtige isch "lieb" usdruckt oft verbaschtlete seich gsi. dank eme guete fruend wo amigs mitcho isch hani kein seich poschtet. mis vorhabe hani mal uf iis gleit, bis ich mich besser uskenne.
geosnow hat geschrieben:Es höt 10
Astro city i spanieä
joe_higashi hat geschrieben:muesch fascht damit rechne dasd am afang lehrgeld zahlsch..geduldig bliebe und nume was chaufe wot au vorher gseh hesch. suscht chaufsch d chatz im sack. 50/50 chance.
m.o.terra kaesi hat geschrieben:scho krass, vor 10 johr händs eim Cabs no nochägrüehrt. Wer meh als 600 Stutz för es Cab uusgä häd, häd scho en schlächte Deal gmacht gha
m.o.terra kaesi hat geschrieben:scho krass, vor 10 johr händs eim Cabs no nochägrüehrt. Wer meh als 600 Stutz för es Cab uusgä häd, häd scho en schlächte Deal gmacht gha
m.o.terra kaesi hat geschrieben:...es gilt bi de aktuelle Priise für Retro und Arcade das, woni diä Woche scho imene andere Topic (bezüglich Neo Geo AES) gseid han:
i spötischtens 20 Johr werdid alli Priise weder am Arsch sie, will denn genau diä GENERATION WIE MIR (Lüüt mit Kohle mit Johrgang +/- 1970) alles händ, nömm wänd oder scho tot sind.
Lüüt mit Johrgang 1995+ interessiert Retro en scheissdreck, amel ned das was mir Hüüt onder Retro verstönd.
Elektronik esch halt kei Porsche oder Gemälde. Das Zeugs verlührt irgendeinisch zwangsläufig a Wert wills au scheisse zum Instandhalte isch (geschweige Modul und CD games wo es Verfalldatum händ).
Andersch gseid: Dä Shizzle esch grad nor soo tüür, will JETZT GRAD de PEAK esch vom Priisvolume. Wartisch bis 2035, wirsch wieder es Pony oder Egret-2 för 500 Stutz becho. Zimmli sicher (inklusive diä 50% wo bis denn nömm werdid laufe)
m.o.terra kaesi hat geschrieben:...es gilt bi de aktuelle Priise für Retro und Arcade das, woni diä Woche scho imene andere Topic (bezüglich Neo Geo AES) gseid han:
i spötischtens 20 Johr werdid alli Priise weder am Arsch sie, will denn genau diä GENERATION WIE MIR (Lüüt mit Kohle mit Johrgang +/- 1970) alles händ, nömm wänd oder scho tot sind.
m.o.terra kaesi hat geschrieben: mit Johrgang 1995+ interessiert Retro en scheissdreck, amel ned das was mir Hüüt onder Retro verstönd.
Elektronik esch halt kei Porsche oder Gemälde. Das Zeugs verlührt irgendeinisch zwangsläufig a Wert wills au scheisse zum Instandhalte isch (geschweige Modul und CD games wo es Verfalldatum händ).
Andersch gseid: Dä Shizzle esch grad nor soo tüür, will JETZT GRAD de PEAK esch vom Priisvolume. Wartisch bis 2035, wirsch wieder es Pony oder Egret-2 för 500 Stutz becho. Zimmli sicher (inklusive diä 50% wo bis denn nömm werdid laufe)
vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Magnus hat geschrieben:vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.
Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.
Magnus hat geschrieben:vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
Klar ich will jetzt ein Cab, früher hatte ich nie Platz dafür und jetzt ergibt sich die Möglichkeit.
Wenn mir einer ein Astro City für 1200 anbietet das er gehegt und gepflegt hat dann kaufe ich es gerne, auch wenn er es vor 10 Jahren für 300 gekauft hat.
sosh_85 hat geschrieben:Magnus hat geschrieben:vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
platz problem redet mer sich nur i.... en astro brucht NUR 75cm x 90,5cm isch ja ned mal 1m2
sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....
Rklok Newsletter abonieren und zack zuschlagen ....
alperen hat geschrieben:sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....
sosh_85 hat geschrieben:alperen hat geschrieben:sosh_85 hat geschrieben:Alle suchen....
Also vom Rklok han ich siit monate nüd meh becho...
hät im Mai 2020 scho 3 Cab`s dropt
Magnus hat geschrieben:sosh_85 hat geschrieben:Magnus hat geschrieben:vectrex hat geschrieben: lieber jetzt es Cab chauffe und gniesse. Wär weiss scho, was in 20 Johr isch ? Villicht will die Dinger würklech niemer spiele aber villicht passiert au s'Gegeteil.
platz problem redet mer sich nur i.... en astro brucht NUR 75cm x 90,5cm isch ja ned mal 1m2
Man redet es sich ein, oder möchte verhindern, dass die Freundin einen umbringt weil noch mehr Gerümpel rumsteht
Panther hat geschrieben:Wenn die Freundin rauswirfst hättest das Platz Problem auch gelöstOder kaufst ein paar Spiele wie Puzzle Bobble, Joe and Mac Returns oder Sailor Moon
Zurück zu Trading: Kaufen, verkaufen und tauschen...
Mitglieder in diesem Forum: hanf und 8 Gäste