Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Herr Rossi »

Messiah
season 1
9/10

Fan tas tisch !!!
Luege, hopp!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

nei danke, ich ha scho d'bible.

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von wesperados »

turntablism hat geschrieben: btw... kennsch dä ?
Nei kenni ned. De Trailer gsehd no guet us!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Messiah
season 1
9/10

Fan tas tisch !!!
Luege, hopp!

fantastisch isch da chli übertriebe. aber chame sich geh.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:Bild
Sich uuf me Baum dä goldig Schuss gäh, git grausameri Todesarte.
Aber scho rächt en iidrückliche Bricht. dJournalischtin würkt eifach wie chli doof. Ha mal vor paar Jahr en Artikel gläse zum genau gliiche Thema, wo extrem guet gsi isch, mitme starche Fokus uuf dä völlig unüberleiht Sturm vom Platzsptiz/Lette, wo zunere Zersplitterig vo dä Szene in ganz Züri gfüehrt hät und sGanze no unkotrolierbarer gmacht hät.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von wesperados »

Vyse hat geschrieben:Sich uuf me Baum dä goldig Schuss gäh, git grausameri Todesarte.
Aber scho rächt en iidrückliche Bricht. Ha mal vor paar Jahr en Artikel gläse zum genau gliiche Thema, wo extrem guet gsi isch, mitme starche Fokus uuf dä völlig unüberleiht Sturm vom Platzsptiz/Lette, wo zunere Zersplitterig vo dä Szene in ganz Züri gfüehrt hät und sGanze no unkotrolierbarer gmacht hät.
Ich finde d Biträg vo SRF jewils recht spannend über die Thematik. Betreffend de Vertriibig und s Ufkomme vode Drogeszene im Lette heds da no en gueti Doku:
Drogenhölle Letten – Die offene Drogenszene am Bahnhof Letten in Zürich

Spannend hani au d Doku gfunde über d Thematik dass vieli vo dene uf harte Droge jetz is Pansionsalter chömed und d Frag uftaucht, was mer mit pflegebedürftige Drogeabhängige macht. D ganz Dok hani nümme gfunde, aber no de Bitrag uf SRF:
Altersheim für Ex-Junkies
Spannend hani die verschiedene Asichte vo Links/Rechts gfunde, ob de Staat Abgabestelle und Altersheim für Drogesüchtigi söll finanziere oder ned, und obs okay isch dene wiiter Methadon z verschribe.

Und sunst no usem Alltag vo Süchtige (Droge-, Spiel-, Sport-) heds sunst da no en 3-Teiler:
Kampf gegen die Sucht – Drogensucht, Spielsucht, Sportsucht
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

danke für d'links.

was mit pflegebedürftige drogeabhängige mache? wenns keh familie händ würi mal fröge obs nöd grad ihgschlöfert werde wänd.
wenns keh antwort chönt geh, wär das es klars "ja" für mich. töhnt härt aber, mer muess halt au luege was für di ganz gsellschafft guet isch.

die händ schliesslich durch eigeverschulde scho 20-30 jahr nüht ah dä gsellschafft bigstührt, sogar no d'existänz voll gstützt becho.
ich find das au scho fascht unfair im verglich zu dä natürliche spastis.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

Sälbschtverschulde? E Zwölfjährigi, wo geistig natürlich völlig unmündig isch und kei Eltere hät, wo zu ihre luegt, also sich ummetriiebe chann bis is Morgegraue. So öpperem willsch Sälbschtverantwortig zueschriibe? Als 12 jährige Goof bisch no völlig behindert im Chopf. Zuedäm, isch nöd eher dGsellschaft mitschuldig? Es git ja Untersuechige/Studie vo Vietnam-Veterane, wo uuf em Schlachtfäld sich Heroin gäh händ (isch glaubs sogar en offizielle Teil gsi, vo ihre Uusrüschtig), zum mal bitz Pause vo däm ganze Scheiss zha. Viel sind nacher i dä USA drogeabhängig worde, viel aber au nöd. Uuf dä Punkt bracht: sSoziale Umfäld, ganz bsunders dä Rückhalt und zwüschemännschlichi Zuewändig isch entscheidend gsi, obs Junkies worde sind oder nöd. Klar chasch säge, dass villicht nöd fähig gsi sind, Fründe, Partner usw. zfinde, aber au da muess dFrag uufgworfe werde, wieso.
sGanze mit Sälbschtverantwortig vereifache ghat ebbe nöd, dGsellschaft sälber isch gfiggt und das gaht färbt uuf sSubjekt ab.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von wesperados »

Ich gsehs so wie de Vyse. Er heds zimli guet ufe Punkt bracht. Es gid vieli wo wege schwer generalisierbare Gründ id Abhängikeit abdriftet (ide Staate und au ide EU isch viel Fentanyl als Schmerzmittel verschriebe worde wo unzähligi Abhängigi gschaffe hed). Vieli, wie so oft erwähnt, hend eifach en unzuemuetbari Kindheit gha. Darum allgemein alli vor d Wahl z stelle sie müend ufhöre s Sozialsystem z belaste oder sterbe, findi hert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

klar muss mers bitz individuell ahluege und die wo nonig mündig bi entwicklig vo dä abhängigkeit gsi sind weniger härt ahlange.
aber vowäge soziale situation etc. das isch mer relativ egal bi mündige lüht.

klar macht gsellschafft eim chrank und es wird ih städt nöd nur weg dä bevökerigszahl meh konsumiert, aber a) was wötsch jetz da gross mache usser mit chli meh herz dinä mitmensche zbegägne und b) gilt zletscht immer d'eigeverantwortig. es gitt gnueg lüht wo vo sich us entweder vo droge fern bliebed, oder en relativ gsunde umgang damit händ und nöd total abstürtzed.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von turntablism »

21 Bridges :1thumb:
:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von turntablism »

1917 hani guet gfunde. En 1.Weltchrieg fülm. Sehr guet / speziell gmacht.
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

onion felm 7/10
hät wükli no vill gueti gags dinne. ha fascht nüht meh gwüsst.


Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von thaeye »

unzuemuetbari chindheit, uiii hüt wird so viles mit dem entschuldigt (weisch ich han en schweri jugend gha, blablabalballab). natürli sind platzspitzchind speziellii fäll, aber im hütige ziitgeist wird eigenverantwortig halt au gar nömm glebt sondern es brucht immer meh gsetz und schütz. das isch nöd de richtig weg.

mir suechet hüt halt au immer entschuldigunge für alles schlechte. dra schaffe will meh aber nöd.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

ich find ebe au, dass mer zu schnell nach entschuldigunge suecht statt nach verbesserig.
di eint ih dä doku vo 92 seid ja au, dass si nöd ihre chindheit zueschriebt das si jetz hero sprützt.

ich nimm ja selber all 1-2 wuche mal härti droge. söll ich jetz brüelle: "uuh, es isch will ich ohni vater ufgwachse bin", oder irgend so en scheiss? :lol:
hörr uf man. du chasch 10 lüht anere extreme situation ussetzte und jede reagiert andersch druff.

droge: sind sie zu starch, bisch du zu schwach. :P - ok, witz. aber scho chli was wahrs dra. :kicher:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:unzuemuetbari chindheit, uiii hüt wird so viles mit dem entschuldigt (weisch ich han en schweri jugend gha, blablabalballab). natürli sind platzspitzchind speziellii fäll, aber im hütige ziitgeist wird eigenverantwortig halt au gar nömm glebt sondern es brucht immer meh gsetz und schütz. das isch nöd de richtig weg.

mir suechet hüt halt au immer entschuldigunge für alles schlechte. dra schaffe will meh aber nöd.
I sonere Absolutheit dänke isch au bitz doof, entweder absoluti Eigeverantwortig oder totali Fremdschuld, hüüfig ischs e Mischig uus beidem. Me chann bim Mänsch nöd vomene roboterhafte Wese uusgah, wo es Attribut "Sälbschtverantwortig" hät und wänns die nöd aktiviert, ischs ebbe total sälber schuld. Das isch ja grad dä aktuell Ziitgeischt. Du dörfsch niemert meh für irgendöppis verantwortlich mache, kein Gott, kein Staat, kei Gsellschaft, alles liiht ah dier und wänns in Sand setzisch, sind all andere fein raus, was ebbe nur teilwiis stimmt. Nöd jede hät z.B. dä gliich Umfang ah innere Ressource und gliich uusprägti Eigeschafte, wo sÜberläbe i dä aktuelle Ziit forderet oder gar es Gedeihe ermöglichet.
Ich finds eigentli no rächt guet, händ so Lüüt dMöglichkeit, sich uuf dChöschte vom Staat en Schuss dsetze. Sie sind ja wirtschaftlich nöd nutzbar und somit als Mänsche i dä hütige Gsellschaft wertlos, will sie ebbe grad die obe erwähnte Eigeschafte nöd händ, wo die hütig Ziit forderet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von thaeye »

ich seg nöd sie sind wertlos, aber sie haend ihres schicksal halt meistens selber usgsuecht. und für jede es bettli und es deckli gits halt eifach nöd.

imene system isch de mensch en ressource, das isch halt so. trotzdem sinder doch auch scho hyperindividualisiert da im weste und recht zielos underwegs.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

Dänn ischs falsch überecho, das hani dier nöd understellt, ha eher wälle miin Iidruck vermittle, was für en Stellewert so es wirtschaftlich nutzloses Subjäkt i dä Gsellschaft hät. Sie sind wertlos fürs System und somit für en grosse Teil vo dä Gsellschaft, wo dLogik vom System adaptiert.
Was Mänsche umgitt, läbt sich schnäll i dä Chöpf vo Mänsche au iih. Wänn so e brutali Verwertigslogik wie z.B. vom Kapitalismus allgägewärtig isch, prägt die wahrschiinlich au sDänke vom Einzelne, das merkt me z.B. au bi däre Journalistin uus em Biitrag, wos chuum fasse chann, dass eine uuf "bequäm" macht und dä Rescht vom Läbe Heroin gstellt bechonnt. Sie hät voll dä Tilt im Chopf und chas nöd verarbeite.
Mag si, dass es nöd für jede es Bettli und e Decki git, dänn mueme sich aber au fröge, ob me das Risiko für dNachkommeschaft will iigah und verantworte chann.
Wür nöd behaupte, dass dLüüt sehr individualisiert sind, zumindescht nöd innere authäntische Art, die Pseudoindividualität und drum Ziellosigkeit, würkt uuf mich starch, wie e wiiteri Folg vo däre Verwertigslogik... aber dä Gedanke hani nonig fertigdänkt und verschone mal das Topic mit wiitere Uusschweifige.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Herr Rossi »

Mängisch wirds eigete Läbe wägem Verhalte vo andere Mönsche (Eltere, Fründe etc.) zur Qual und hed gfühlt Null Qualität meh. Entweder nimsch denn de Finger zum Arsch use und machsch s Beschte drus oder blibsch im Elend hocke. Ich ha höchste Respekt vor Mönsche wo sich us widrige Läbenssituatione wie z.B. psychischi Chrankheite oder Sucht chönd üs eigeter Motivation usehebe. Null Verständnis hani hingege für Lüt wo s Gfühl hend mer mues itz ine hälfe. Vilicht lids a minere Läbensgschicht dasi gegenüber Drogenabhängige Psychopathe kei Toleranz ha (zwöi devo hend mer s Läbe sehr schwer gmacht) aber es gid eh zvil Mönsche. Also besser die schwache la ligge, d Natur reglet das tiptop.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

dQual isch en immanänte Teil vom Läbe, suscht wär s zentrale Nervesystem überflüssig. Gwüssi erträged sie nüechtern, anderi halt nur uuf Heroin.
Ich bin eigentli au diine Meinig, nur sött die natürlich Selektion nöd im Lauf vom Läbe stattfinde, sondern am Ahfang devo, am beschte no vor Geburt. Wänns dä Fortschritt wür zuelah, bestimmti Eigeschafte/Weseheite scho vor dä Geburt uuszmache, wo en Mänsch für dGsellschaft/sSystem untauglich macht, wärs besser für dGsellschaft und für die Person, dass me sie uusselektiert, also umbringt.

Wie au immer, @Topic
1917, visuell grossartig, Story ok.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Mastler(P) »

aso lüht ganz d'chance uf es potenzielles guets läbe neh, find ich aso scho krässer als lüht wo ihres läbe in sand gsetzt händ und einsam vor sich hivegetieret zfröge öb mer nöd sterbehilf leischte chönt.

das müsst au sehr exakt si und nöd nur nach vorteil fürd gsellschafft achte, sondern au s individuum berücksichtige.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Vyse »

Das isch ja grad die gross Lüüg: Jede chas schaffe, jede hät sPotential, blahblah. Die Lüüg dient natürli nöd em jewiils einzelne, vo dä Exischtänz betroffene Mànsch, sondern dä wenige, dänne die Einzelne dGrundlag für ihri Macht sind.
dWahrschiinlichkeit, dass es Läbe schiitered isch extrem höch, insofern isch sPotential an sich de Versuech nöd wert. Wänn dWahrschiinlichkeit sehr höch wär, k.A. über 70%, dänn chönnt mes evtl. rächtfertige.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Reinforced »

no country for old men 8/10
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Das isch ja grad die gross Lüüg: Jede chas schaffe, jede hät sPotential, blahblah. Die Lüüg dient natürli nöd em jewiils einzelne, vo dä Exischtänz betroffene Mànsch, sondern dä wenige, dänne die Einzelne dGrundlag für ihri Macht sind.
dWahrschiinlichkeit, dass es Läbe schiitered isch extrem höch, insofern isch sPotential an sich de Versuech nöd wert. Wänn dWahrschiinlichkeit sehr höch wär, k.A. über 70%, dänn chönnt mes evtl. rächtfertige.
Ich cha dini romantische Gedanke nachvollzieh, nur sinds für d Evolution absolut uninteressant. Glück muesch ganz elei für dich finde und somit au alli relevante Entscheidige träffe um dem persönliche Glück Rechnig zträge. Wenn das nur über Geld chasch isch natürlich chli doof.

Woher sel d Natur wüsse öb en einzelne Mönsch s Potential hed es für d Mönschheit positivs Läbe zfüere? Wenn eine zdumm oder zschwach isch defür denn fuulet er use, absolut legitim vo de Gsellschaft so öper uszschliesse.
Ich persönlich findes für mich selber erstrebenswert möglichscht fair zu allne Mönsche zsii und sozial schwachi Mönsche z underschtütze, schtell mich aber nid über d Natur.

Mer mues gar nüt rechtfertige, chasch di no so gäge d Selektion wehre; das reglet d Natur bzw d Gsellschaft als Kollektiv ziemlich guet.
D Wahrschinlichkeit dass mer schiteret isch für jede Mönsch glich, und wer d Geburt nid überläbt hed e 100% Chance es super Lebe zfüere. Die eigete Entscheidige sind relevant, erscht denn chund d Gsellschaft. Finger usem Füdli Vyse.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:Das isch ja grad die gross Lüüg: Jede chas schaffe, jede hät sPotential, blahblah. Die Lüüg dient natürli nöd em jewiils einzelne, vo dä Exischtänz betroffene Mànsch, sondern dä wenige, dänne die Einzelne dGrundlag für ihri Macht sind.
dWahrschiinlichkeit, dass es Läbe schiitered isch extrem höch, insofern isch sPotential an sich de Versuech nöd wert. Wänn dWahrschiinlichkeit sehr höch wär, k.A. über 70%, dänn chönnt mes evtl. rächtfertige.
frag: sind d chance es z "schaffe" (was au immer "schaffe" söll sii) doch nah nie so gross gsi wie hüt? ja ich bin bi dir , de höhepunkt vo de "demokratie/kapitalsitsiche" haemmer wahrschinlich hinder ois (lueg mal was jetzt in dütschland passiert isch, d merkel regiert eifach über en volkswahl hinweg, will ihre s ergebnis nöd gfallt), und das wo wird choh , wird zu grosser wahrschinlichkeit dir nah weniger chance lah ums z "schaffe".....sie seget dir zwar "mir sind alli glich" d chance werdet dir aber schön immer stückliwiis weggna werde.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 34 Gäste