Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3813
Registriert: 17 Jul 2008 06:30
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von NeoGeo »

Bejita hat geschrieben:
NeoGeo hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben: und wenn die mass stimmed, rächt chli :shock:
chasch ja in etwa abschetze mitem controller voredra... :kicher:

gseit geil us! die generation xbox hani usse glah...
xbox one x esch die besseri konsole. ps4 pro hani noni verkauft nor wäge de exklusive
Si isch ou es Jahr neuer, und e hunderter türer :roll:
Und glich isch weder z goty 2017 no 2018 druf glofä ;)
Und es git ou keis Game uf dr X wo so guet usgseht wie Death Stranding :kicher:
Red Dead 2 in native 4K?

Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

NeoGeo hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
NeoGeo hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben: und wenn die mass stimmed, rächt chli :shock:
chasch ja in etwa abschetze mitem controller voredra... :kicher:

gseit geil us! die generation xbox hani usse glah...
xbox one x esch die besseri konsole. ps4 pro hani noni verkauft nor wäge de exklusive
Si isch ou es Jahr neuer, und e hunderter türer :roll:
Und glich isch weder z goty 2017 no 2018 druf glofä ;)
Und es git ou keis Game uf dr X wo so guet usgseht wie Death Stranding :kicher:
Red Dead 2 in native 4K?

Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk
Definitiv. Viu kresseri Texture, d Spielermodäu si vor nächste Generation, z Wasser, Gebirge, detail uf dä Waffä etc. GoW gseht ou besser us aus RDR lol, z neue Gears ou
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

Mä söt ou dr Context gseh zu denä mid gen upgrades. Sony het so ähnlech wie d Ps4 wöue blibä, und das mit minimale R&D chöstä, es isch für si es günstigs Projekt / Experimänt gsi, um die onehin scho sehr starchä Verchoufszahlä chönnä z boostä, und zum Luege wie sich so mid gen Grät verchoufä. Für MS isches dr letst Strohhalm gsi um i derä Generation no einisch chönne es comeback gä, da si eh scho uf verlorenem postä si gsi. Wär its dänkt numä wäge dr Pro wo sony billig häre gschisse het, und Microsoft absolut übetribe het mit dr X, das MS die besserä Hardware Spezialistä het, däm hets is Hirni gschissä. I wettä das d Ps5 bi me leistig mindestens so lislig wird sie wie d xsex.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von onion »

auso zäme mit de ps3 bringt sony sit über 10 jahr ke top-hardware meh häre.
ps3 het null chance gha bi multiplatform-titel gäge 360. ps4 het öppe d'qualität vo ID und melectronics eigemarke.
auso au die wo jetzt wieder uf microsoft umstige hets wohl äuä chum iz hirni gschisse :arrow: 10 JAHR
für das ps4-pro wieder so lut isch gsi (zu dem priis) het de cerny e fadegradi id frässe verdient, vozugswiis vo mir.

z'sony Stereo-Headset, auso quasi de offiziell ps4-chopfhörer, wo bi mir usgseht as hät en en chueh ide schnore gha
wie scho uf site 1 erwähnt, (nur für destiny brucht und jetzt no für death stranding) het mir grad no de räst gäh.
sälbst wenn ps5 stärcher isch (wasi nid glaube) wird ich wieder uf xbox umstige.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von LuiStyle »

Bejita hat geschrieben:
VJP hat geschrieben:tflops hert is Fudi inäschteckä.
Interessiärt niämrt mit Hirn.
zeromeier hat geschrieben:
onion hat geschrieben: ich bin wäg em dräcks-lüfter vo de ps4/pro wieder uf xbox umgstige.
nid zum ushalte de plastik-schrott. und ich wirde nie meh en sony konsole chaufe wäg dem.
geil, isch bi mir genau glich gsii, aber scho länger :lol:
Bi mir glich gsi. Unfassbar lut, aus wärsch hindä im Flugzüg näb dr Turbinä :lol:
Nach 22:00 hesch ir Wohnig nümm chönnä schpilä wöu dr Sound so hättsch müässä ufdräiä dass'd Nachbarä äuä grad äs Antiterorischtäteam gschickt hättä.
Sekiro dürägschpiut und denn mit guätäm Gwüssä chönnä vrchoufä da eh nix me bessers chunnt :fixer:
Dr dümmst. Ha di glich gärn :fick:
Isch aber leider so!!!
Teraflop my ass :2finger: ! Gueti Games bruchts, meh nöd :!:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

onion hat geschrieben:auso zäme mit de ps3 bringt sony sit über 10 jahr ke top-hardware meh häre.
ps3 het null chance gha bi multiplatform-titel gäge 360. ps4 het öppe d'qualität vo ID und melectronics eigemarke.
auso au die wo jetzt wieder uf microsoft umstige hets wohl äuä chum iz hirni gschisse :arrow: 10 JAHR
für das ps4-pro wieder so lut isch gsi (zu dem priis) het de cerny e fadegradi id frässe verdient, vozugswiis vo mir.

z'sony Stereo-Headset, auso quasi de offiziell ps4-chopfhörer, wo bi mir usgseht as hät en en chueh ide schnore gha
wie scho uf site 1 erwähnt, (nur für destiny brucht und jetzt no für death stranding) het mir grad no de räst gäh.
sälbst wenn ps5 stärcher isch (wasi nid glaube) wird ich wieder uf xbox umstige.
De Ps3 cell Processor isch technisch vil witer gsi als de vo de xbox 360 wo wie en pc processor isch.
Uf de xbox 360 händ spiel entwickler viel eifacher chöne pc-spiel programmiere da ja xbox 360
Wie en pc isch. Uf de ps3 häts rächt müeh gah wegem cell processor.

Drum hät sony mit de ps3 müe gha und xbox 360 isch die besseri wahl gsi für online gamer.

Und mer mues no säge das uf de ps3 spiel native entweder i 720p oder 1080p gloffe sind.
Da hät glaubs sony nöd wie ms es upscaling gmacht. Bi de xbox360 sind ja alli spiel wo vo de
Leistig nume i 720p i 30 oder 60fps gloffe sind upscaled i 1080p gsi.

Ich ha mit beidne konsolene mini freud gha.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

Zuedem hät Ps3 es Blue Ray - und XBox 360 es DVD Laufwerk gha und ich han chöne viel vo mine ps2 Spiele 1:1 (nöd Emulation) uf de Ps3 spiele und mini Blue Ray Film luege.

Und ich han no Freud gha a de 3d Spiel wie z.B

Uf de motorstorm 3d rift. Sind glaubs um die 50 3d Spiel gsi.


MS hät am Afang sw au wägem Pris d Nase vorn gha. Ps3 isch ja ca. 200-300 türer gsi.
Durch Prissänkige hät dänn Sony Ps3 wieder id Bahn bracht und beide Konsolene händ ja sich dänn weltwit öppe glich viel mal verchauft.


PS Vita isch technisch au top gsi aber leider dänn glich gfloppt. Mit de PSP und Vita hani au viel Freud gha.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von mr.raw »

Xbox Series X – heißt eigentlich nur “Xbox”
https://www.maniac.de/news/xbox-series- ... -nur-xbox/" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: :groel: :nut:
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Reinforced »

da mues scho was sehr guets exklusives gä damit ich sie wieder chauffe.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von LuiStyle »

Xbox best Name sit dä Ur-Xbox :vortex:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
VJP hat geschrieben:tflops hert is Fudi inäschteckä.
Interessiärt niämrt mit Hirn.
zeromeier hat geschrieben:
onion hat geschrieben: ich bin wäg em dräcks-lüfter vo de ps4/pro wieder uf xbox umgstige.
nid zum ushalte de plastik-schrott. und ich wirde nie meh en sony konsole chaufe wäg dem.
geil, isch bi mir genau glich gsii, aber scho länger :lol:
Bi mir glich gsi. Unfassbar lut, aus wärsch hindä im Flugzüg näb dr Turbinä :lol:
Nach 22:00 hesch ir Wohnig nümm chönnä schpilä wöu dr Sound so hättsch müässä ufdräiä dass'd Nachbarä äuä grad äs Antiterorischtäteam gschickt hättä.
Sekiro dürägschpiut und denn mit guätäm Gwüssä chönnä vrchoufä da eh nix me bessers chunnt :fixer:
Dr dümmst. Ha di glich gärn :fick:
Isch aber leider so!!!
Teraflop my ass :2finger: ! Gueti Games bruchts, meh nöd :!:
Ja was söu ig säge, i ha gärn beides. Bi Nintendo gits haut kei leistig, de mues mä sich haut mängisch ou d Games chli besser redä aus si si :kicher:
Ig ha gärn es guets Mittumas, und da isch Sony perfekt. Gueti leistig, und priskrönnti Games. Und ir nächste Generation wirds numä no besser :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Bejita »

onion hat geschrieben:auso zäme mit de ps3 bringt sony sit über 10 jahr ke top-hardware meh häre.
ps3 het null chance gha bi multiplatform-titel gäge 360. ps4 het öppe d'qualität vo ID und melectronics eigemarke.
auso au die wo jetzt wieder uf microsoft umstige hets wohl äuä chum iz hirni gschisse :arrow: 10 JAHR
für das ps4-pro wieder so lut isch gsi (zu dem priis) het de cerny e fadegradi id frässe verdient, vozugswiis vo mir.

z'sony Stereo-Headset, auso quasi de offiziell ps4-chopfhörer, wo bi mir usgseht as hät en en chueh ide schnore gha
wie scho uf site 1 erwähnt, (nur für destiny brucht und jetzt no für death stranding) het mir grad no de räst gäh.
sälbst wenn ps5 stärcher isch (wasi nid glaube) wird ich wieder uf xbox umstige.
Ps4 isch bis ufe Prozässor Top Hardware gsi für e Konsole, genau so wie d PSone und d Ps2. Aber ja mä cha ja ou aui Grät wäge dr Ps3 veraugemeinerä, wo übrigens e Prozässor het gha wo nach Entwickler vor leistig här no hüt ungschlage isch. Z Problem a dä Multi Games ir letstä Generation isch gsi, das si d Games vor X360 eifach uf d PS3 portiert hei. D exklusiv PS3 Spiel hei d X360 games zerleit, und speter si ou ou viel Multiplatform Games besser uf dr PS3 gloffä :roll:
Gloub mir es isch NIEMER uf Xbox umgstigä i derä Generation, eher 50% oder no me si zrügg zu Playstation, wüäu si ganz eifach Microsoft zerstört hei i derä Generation. Und doch die wo wieder umgstigä si, denä hets is Hirni gschissä, oder si nach wie vor xbox Fans gsi, und hei ir XboxX ändlech mau wieder e Grund gha, ou derzue z stah. Aber ja, jedä wo Xbox über Playstation wäut, däm hets grundsätzlech is Hirni gschissä :groel:
Ir letstä Generation hani das vou und ganz verstange, i derä gits kei Grund e XBox z ha. Scho gar nid mit em Gamepass, wo früecher oder Speter d Industrie wird schädige, und eim gli uf jedem Grät nach gworfä, oder gschänkt wird :groel: :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von resuscitation »

VJP hat geschrieben:Bild
+1
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von onion »

nützt de vell isch ps3 so toll gsi wenn se praktisch nur naughty dog usgreizt het. tolls resultat defür bim last of us.
(uncharted fingi de gröst kack wo gitz, het aber guet usgseh)

ps3 die letscht konsole mit eigeter in-house architektur wie aui alte konsole. findi toll. nur bracht hets nüt.
wenns de all entwickler praktisch als pc-transe gnutzt hend und weg dem kack-versione im vergliich zur box gha hesch.

für mich hets damals defintiv jedem iz hirni gschisse gha, wo uf ps3 anstatt xbox gspelt het.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von damian »

onion hat geschrieben: ps3 die letscht konsole mit eigeter in-house architektur wie aui alte konsole. findi toll. nur bracht hets nüt.
sehr wahr :lol:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

Jede söll für sich entscheide was er wött.

Ich han früener sit ps one zite immer ali Konsolene vo de jewiligi Konsole Generation gha.
Will ich alli gueti Spieli konsoleunabhängig han wele spile. Eigentlich bin ich en
Nintendo Fanboy aber wie scho gseit han ich au mit de ps- und xbox-konsolene
sehr grossi Freud gha. Mier isch ebe au Performance sehr wichtig.

Und ich bin dankbar das es Sony und Microsift und wer au immer git. Will suscht
wär Gamingindustrie nöd det wos sind. Super das es no Konsolene git.

Ufem Pc oder über Cloud wötti nöd.

Ich han momentan nume e switch. Für desth stranding und shen mue 3 und no anderi titel
wirdi ps4 pro vom brüeder uslähne.

Falls ich par gueti spieli woni unbedingt wöt spile, chani ps4 pro oder xbox one x vom brüeder uslähne.
Ich wird dänn luege ufem welem system es besser i 4k usgseht und lauft.


Bis die next gen chömed. Aber dänn wirdi mier gnau überlegge weli ich chauf. Bin au gspannt was Nintendo bis dänn bringt.

Aber meistens isches Leistigstechnisch e entüschig. Si chöntet viel me mache.

Ich freu mich scho ufs nöchst jahr
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von BrainBug »

xbox monolith :wixer:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von zeromeier »

lol, e sony vs ms diskussion? wüki? :lol:
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von onion »

Phil Spencer: Xbox Series X so ruhig wie Xbox One X
19.12.19 - Phil Spencer, Head of Xbox bei Microsoft, hat mit Gamespot über die Kühlung und den Geräuschpegel der Xbox Series X gesprochen.

"Was das Team geschafft hat, und Sie können es durch den oberen Gitterrost sehen, ist, dass wir mit einem zentralen Ventilator im Design arbeiten. Was dieses Design bewirkt, ist, dass wir mit der Größe des Lüfters, um den wir herum gebaut haben, erreichen können, dass die Xbox Series X so leise ist, mit all der Power im Inneren", sagt Spencer.

Spencer fuhr fort zu beschreiben, wie er eine Xbox Serie X zu Hause benutzt und sie so leise ist, dass selbst anwesende Personen nichts von ihr hören: "Wenn ich nicht darauf hinweise, steht die Konsole einfach da und spielt Videospiele, wie ich es will, und ich höre sie nie - genau so, wie ich meine Xbox One X nicht höre."
anschiinend au bi microsoft es riese-thema de lüfter vo de ps4 :groel:

Bild
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Goran »

Bim ne pc mit dere leistig wie die next gen konsolene
isch sonen pc lislig? Glaubi nöd
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von resuscitation »

Goran hat geschrieben:Bim ne pc mit dere leistig wie die next gen konsolene
isch sonen pc lislig? Glaubi nöd
Das chunt doch ganz druf a, wie dä chüehlsch. Mini Chischte hät scho rächt Saft under dä Huube, isch aber flüschter liislig.. die richtige Lüfter und Wasserchüehlig
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von LuiStyle »

^ ^ Dito!
Min Zotac isch brutal liislig Wasserkühelig = best :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich merk gerade, ich hab da ein Platzproblem. Das Ding passt mit dieser Form nicht in mein TV-Rack
Neues Rack kaufen, ist doch klar!

Voraussichtliche Specs sind sogar leicht pompöser als erwartet:

-16 GB GDDR6 (bei 4k Nativ mit 8k Option praktisch unvermeidbar): PC Games werden dann regulär oft 24-32 GB RAM brauchen (32 GB ohne dedizierte GPU) da sie weniger effizient sind (PCs brauchen mehr Systemressourcen), bei GPU vermutlich 8 GB damits kein "shared Speicher" braucht.

-8 Core 7 nm/Zen 2 (ich gehe davon aus dass es beim Release noch ein neuerer Zen geben wird, dennoch mit Abstand stärkste Konsolen-CPU ever).

-NVMe M2 SSD, Hier ist der Leistungsschub zum Vorgänger brachial weil diese SSDs können heute locker 1.5-2.5 GB/s kurzfristig (burst) laden/speichern (theoretisch bis 3.5 GB/s aber das ist für Konsolen unerschwinglich), dann ist man manchmal fast so schnell wie früher die SNES-Module. Ich selber habe zwar auch schon seit vielen Jahren eine Samsung 950 PRO NVMe M2 SSD im PC, die kann im Burst auch zwischen 1-1.5 GB/s erreichen, aber heutige Revisionen sind durchaus doppelt so schnell wie meine mittlerweile veraltete Version. Immer noch schnell genug, habe nur minimale Ladezeiten. In der Praxis können diese SSDs ziemlich lange "bursten" aber sie würden irgendwann überhitzen denn das ist eine Menge Holz. Für Gamer wird man da aber keine Abstriche machen da sie sowieso nur "Burst" benötigen, dadurch ideal für Gamer. So eine SSD braucht man theoretisch auch um bei einer 10 Gbit-Leitung die Daten fliessend abzuspeichern, ansonsten ist man Hardware-limitiert.

Diese SSD ist in Zeiten wo Games bis zu 100 GB Daten haben und 16 GB RAM auch fast schon unvermeidbar, wenn man nicht ewig lange Ladezeiten haben möchte.

-GPU Navi 2, etwa so stark wie eine 2080 (mit oder ohne Anhängsel): Damit wäre das Minimum erreicht damit 4k fast immer flüssig läuft (40+ FPS bei RPG/ 60+ FPS bei Shootern), daher sage ich hier "4k Nativ", das war vorher nicht der Fall. Ich denke diese GPU wird erst Mitte 2020 auf dem PC-Markt regulär käuflich sein, daher werden hier die Konsolen am Launch Highend haben, aber nicht die höchste "Ausbaustufe" im Chip. Die Konsole wird bei geschätzt 250 W TDP sowieso schon heisser als jede andere Konsole. Bitte keine Kühlrippen verstopfen!

Ich denke allerdings dass diese Konsolen richtig teuer werden und Sony/MS da leicht subventionieren muss in der ersten Generation. Ich denke ebenfalls dass sich beide gewisse Ressourcen aufteilen um dank Massenproduktion von Chips bei total über 100 M die Kosten zu drücken. Konsolen werden also immer ähnlicher, aber auch echte Dampfmaschinen.

Wahrscheinlich gibts vom Launch an 2 Versionen, eine billige und eine teure, da die Verkäufe bei über 500 CHF stark einbrechen würden, den da liegt meistens die Schmerzgrenze im Mainstream. Es wäre besser sie machen eine Billigversion ohne Laufwerk und mit schlechter HDD und eine teure Version mit Laufwerk und schneller SSD. Was natürlich heisst dass die Billigversion nur noch Download supported zum Leidwesen der Retailer. Allerdings käme so die Konsole geschätzt 200 CHF billiger z.B. 400 CHF statt 600 CHF. Da bin ich gespannt wie sie das machen: Klar ist dass eine Vollausstattung bei unter 600 CHF Subvention braucht und dass der Mainstream bereits ab 500 CHF "Aua" sagt, je nach Land schon ab 300 CHF; deswegen sind Konsolenkosten eine Zwickmühle. Die meisten Leute denken nur kurzfristig und kaufen lieber zweimal statt einmal (wie bei der PS4 PRO, hätte man vermeiden können). Wir denken selten langfristig sondern einfach "Aua" oder nicht "Aua".
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Xbox Series X - Die neue Xbox Konsole

Beitrag von sidusson »

Xbauxen sex. Teh laul
shubidu
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 52 Gäste