Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben:I

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".
So redt nur eine, wo sich nonig richtig duur sLäbe gfiggt hät. Glaubs mier, au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

sehr amüsant. ich finds scho guet amigs vo dir zläse.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:I

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".
Au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.
isch aber au e eher negativi Perspektive.
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Parisienne »

hallo
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.
Lieber epikureisch handle, also uuf Exzäss oder churzfrischtigi Gnüss verzichte, wänn dä Verzicht zueträglich isch für en nachhaltige, längere Gnuss und öppis unahgnähms mache, wänn au das zum langerfrischtige, nachhaltigere Gnuss biitreiht.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:I

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".
Au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.
isch aber au e eher negativi Perspektive.
Gsehn ich au so, aber selbst das isch Asichtssach oder eher e Frag vo de innere Ischtellig.
Mir wär das z aschtrengend, würd glaub öpis degäge undernäh für en besseri Läbensqualität
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

hallo
Vyse hat geschrieben:Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.
Lieber epikureisch handle, also uuf Exzäss oder churzfrischtigi Gnüss verzichte, wänn dä Verzicht zueträglich isch für en nachhaltige, längere Gnuss und öppis unahgnähms mache, wänn au das zum langerfrischtige, nachhaltigere Gnuss biitreiht.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Und? Es isch trotzdem en Ischtellissach.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

hoi
Herr Rossi hat geschrieben:Und? Es isch trotzdem en Ischtellissach.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Ah sali
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.
Lieber epikureisch handle, also uuf Exzäss oder churzfrischtigi Gnüss verzichte, wänn dä Verzicht zueträglich isch für en nachhaltige, längere Gnuss und öppis unahgnähms mache, wänn au das zum langerfrischtige, nachhaltigere Gnuss biitreiht.
Interessante Aspäkt. Also würsch Du säge: lieber 10 Jahr asträngend für 1 Jahr super? Ich säge: Möglichscht versueche s'bescht us jedem Momänt usehole. Wenn dezue "Ablänkig" brucht, isch das völlig ok, im Gägeteil: Es sich sogar wünschenswert. Nur söt meh imo durchuus die eiget Ziit au nutze für das, wo Du wahrschiinlich meinsch. Nur söt ebe s'eint am ander nöd im Wäg stah. Was automatisch heisst, dass Suchtverhalte natürlich nie hilft, egal i welere Form und immer destruktiv isch. Druf verzichte (uf die vo Dir gnännte Sache) findi allerdings fasch no tümmer. Was bliibt eim denn am Schluss uf dem Planet? Ebe.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Bi däre Uussag underscheid ich starch zwüsched Ablänkig (wo ich als unentbehrlich betrachte, bitz Game, Internetbanalitäte usw.) und extreme Flucht, id däre me extatischi Zueständ versuecht zerreiche, zum vergässe, dass me exischtiert. Wobii, au das isch nöd so schlächt, sind no cooli Zueständ aber de Fall isch unuswiichlich (ussert me stirbt i dä Extase, lol).

Ich han mier übers sVerhältnis jez nonig viel Gedanke gmacht ("lieber 10 Jahr ahgstränged für 1 Jahr super)". Das fändi bitz es magers Verhältnis.
Ich gsehn das Konzept eher als es stetigs Schaffe amene Befindlichkeits-Grundniveau, wo akzeptabel isch aber mit dä Jahre graduell stiigt, duur es bewussts Hiiwürke uuf dSteigerig vo däm Grundniveau. Also, weniger Schwankige i eis oder anders Extrem.
Ich red meh vonere Idee bzw. Läbensfüehrig, woni so konsequänt no nie gläbt han, aber ich stell mier dabii eigentlich en simple Katalog vo Tätigkeite und Vermiidige vor, wo uuf mich zuegschnitte sind. Kei Ahnig, z.B. jede Tag min. 30min. läse (ich merke, dass es mim Hirn guet tuet). Täglich irgend e Entspannigsüebig. Bewusst und bestimmt Gränze setze, wänn anderi die z überschriite drohed usw.
Ich glaube, dSchwirigkeit liiht i dä iserne Disziplin, das täglich z praktiziere. Dänn wiederum verlüürt me bitz dSpontanität, eifach in Tag innezläbe. Es isch glaubs sehr en individuelli Sach. Ich wünscht, ich chönnt easy in Tag inneläbe aber ich bruuch offebar meh Struktur, als ich dänkt han (sälber uuferleiti, sinnvolli Struktur, nöd vo usse diktiert).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Eigentlich brucht genau das wo du beschribsch jede Mönsch. Wär irgendwie komisch wenn nid
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Git sicher gnueng Lüüt mitme praktisch durgehende guete Grundbefinde, egal ob mit oder ohni Struktur, ohni dass öppis defür mached.
Nur wie chonnt en normale Mänsch zu sonere Läbensfüehrig wänn dLohnarbet die eigene Plän/Vorsätz und Fortschritt ständig vereitlet. sIsch ja sganze Läbe es Schrittli fürschi und duur Energie und dä Ziitverschleiss i dä Lohnarbet wieder drüü Schritt zrugg.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:Git sicher gnueng Lüüt mitme praktisch durgehende guete Grundbefinde, egal ob mit oder ohni Struktur, ohni dass öppis defür mached.
Nur wie chonnt en normale Mänsch zu sonere Läbensfüehrig wänn dLohnarbet die eigene Plän/Vorsätz und Fortschritt ständig vereitlet. sIsch ja sganze Läbe es Schrittli fürschi und duur Energie und dä Ziitverschleiss i dä Lohnarbet wieder drüü Schritt zrugg.
du chasch de job schmeisse und chli male. es isch doch alles möglich, brucht halt eifach vill rückgrat und vill wille, den d struktur muesch den selber i dis lebe bringe. d "lohnarbet" (du muesch wohl würkli en verschissene job gwählt ha, wo du null drahängsch) verhinderet nöd nur sondern bringt au struktur (für familie bsunders wichtig).

es haet na nie es system geh wo so vill freiheite lat, muesch aber halt den au selber chli luege wenn halt en alternative weg gasch, möglisch isches aber.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: es haet na nie es system geh wo so vill freiheite lat, muesch aber halt den au selber chli luege wenn halt en alternative weg gasch, möglisch isches aber.
das.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Nur will dä Status Quo en andere isch als vor 100 Jahr, bedüütet das nöd, dass dä aktuelli weniger Problem mit sich bringt, es sind anderi aber nöd weniger dringlichi. Es isch total doof z impliziere, dass es guet säg, will me dSituation mitme Drittwältland oder dä Vergangeheit vergliicht.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: du chasch de job schmeisse und chli male.
No dä grösser Traumtänzer als de Ribit :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Wetsch du de 5er und s Weggli?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Ich bin transwohlhabend, ich bin eifach i die falsch Wohlstandsstufe inegebore und bruuche Hilf, Multimilionär zwerde.
Wie au immer. sIsch uursprünglich um dConditio Humana, im Bsundere um dä Umgang mitm Tod gange. Ich gang das jez nöd nomal go uusfüehre, wie jedi Wohlstandsstufe ihri eigene, gwichtige Problem generiert, wo genauso würdig wäred annerchännt zwerde.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Ich bin transwohlhabend, ich bin eifach i die falsch Wohlstandsstufe inegebore und bruuche Hilf, Multimilionär zwerde.
Sälber Schuld, wenn din Standard nöd chasch abefahre. live with it.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Es gaht da um Läbensziit, über die me sälber verfüegt, nöd um materielli Güeter in erschte Linie.
Ahgnoh, du chasch 4h am Tag (Schlafensziit uusgnoh) kompromisslos sälber gstalte. Isch das en Standard, wo du chasch akzeptiere? Wänn ja, wieso? Wieviel sälbschtbestimmti Ziit isch no akzeptabel? Wichtig isch ja grad die Frag im Zämmehang mit dä begränzte Läbensziit. Es isch nahvollziehbar, dass wänns um Läbensziit gaht, en Kompromiss immer sehr problematisch isch (zumindescht mier erschiint das evidänt).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

falsch wohlstandstufe inegebore :groel:nur scho das gedankeguet, a sowas han ich nah nie denkt, ich bin mit dene eltere ufd welt choh wo mir geh worde sind und bin dankbar für alles won ich au dank armuet han dörfe erlebe. wie wärs mit chli was leiste und den chohle verdiene? isch aber hüt kei variante meh. ich weiss. lieber chli siii und alli andere zahle lah. es isch ja alles soooo astrengend.

wieso redsch vo lebensziiit wenn den was vo wohlstandstufe schnorrsch? meinsch so mit quasi meh wohlstand hätsch au "besseri" lebensziit? ich weiss nöd so recht. vill chohle bringt vill problems und villi falschi fründe.

aber isch chli ribit style, so chli s gfuehl ha alli andere bestimmet über ein, nur selber chame nix meh mache. isch wohl chli en istelligssach. ich blib bi minere meinig, du häsch villes selber i de hand, stasch dir aber au selber im weg.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Okt 2019 18:06, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: du chasch de job schmeisse und chli male.
No dä grösser Traumtänzer als de Ribit :lol:
du häsch meh talent als de ribit als fotograf, vo dem her chunts guet.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:falsch wohlstandstufe inegebore :groel:nur scho das gedankeguet,
Das isch bitz en kontextlose Witz gsi. Inere Ziit, wo jede zweit sGfühl häg, er säg irgend e Transe, hani gmeint, es säg offesichtlich. Easy.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 46 Gäste