Heute erhalten - Retro Edition
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Re: Heute erhalten - Retro Edition
ha au gärn vollgstopfte wohnruum. so sterili ihrichtig findi grausam. genau wie modärni architektur mit dene ganze glas/beton fasadene. ganz wüescht. lieber irgend e 70er johr hütte voll mit grümpel.
Nüd ufregends.
Zuletzt geändert von Tsimi am 13 Feb 2019 08:31, insgesamt 1-mal geändert.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Yep, ganz dere Meinig.evo hat geschrieben:...ganz wüescht. lieber irgend e 70er johr hütte voll mit grümpel.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
oder no besser: richtige altbauTsimi hat geschrieben:Yep, ganz dere Meinig.evo hat geschrieben:...ganz wüescht. lieber irgend e 70er johr hütte voll mit grümpel.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Mastler(P)
- Trashtalker
- TRADINGPOINTS:
-
250
ihr sind alles rattene und hoarder
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
fuck bateman, minimalistischer gahts nüm: https://www.srf.ch/sendungen/dok/mit-64 ... rchs-leben" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger hat geschrieben:Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
so züüg findi behinderet ehrlich gseid. aber hey, jedem das seine.Lone Wolf hat geschrieben:fuck bateman, minimalistischer gahts nüm: https://www.srf.ch/sendungen/dok/mit-64 ... rchs-leben" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger hat geschrieben:Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
sone räudigi miefendi gammelwohnig us de höll? dezue no vollgstopft mit games? nei danke. das hani au scho dörfe gseh. isch ungefähr so sexy wiä trochelepra uf höchstlevel. fangt mi grad ah jucke wänni drah denkevo hat geschrieben:oder no besser: richtige altbauTsimi hat geschrieben:Yep, ganz dere Meinig.evo hat geschrieben:...ganz wüescht. lieber irgend e 70er johr hütte voll mit grümpel.
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
why not. ich mein de typ verdient so chole ohne ende und isch dänn irgendwie 5-10 jahr voll am chrüpple und zieht sich dänn zrugg miteme berg chole und gnüsst sis läbä. wahrschinlich zahlt em no d'bude sämtlichi spese will er sonen geile unverzichtbare mitarbeiter isch. mal was anderes. nöd so kack mainstream. findi guetzeromeier hat geschrieben:so züüg findi behinderet ehrlich gseid. aber hey, jedem das seine.Lone Wolf hat geschrieben:fuck bateman, minimalistischer gahts nüm: https://www.srf.ch/sendungen/dok/mit-64 ... rchs-leben" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger hat geschrieben:Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
kei ahnig was de macht. ich finds nur tumm, sini gägeständ uf e Zahl zbeschränke, und denn no so e weichi Zahl.Lone Wolf hat geschrieben:why not. ich mein de typ verdient so chole ohne ende und isch dänn irgendwie 5-10 jahr voll am chrüpple und zieht sich dänn zrugg miteme berg chole und gnüsst sis läbä. wahrschinlich zahlt em no d'bude sämtlichi spese will er sonen geile unverzichtbare mitarbeiter isch. mal was anderes. nöd so kack mainstream. findi guetzeromeier hat geschrieben:so züüg findi behinderet ehrlich gseid. aber hey, jedem das seine.Lone Wolf hat geschrieben:fuck bateman, minimalistischer gahts nüm: https://www.srf.ch/sendungen/dok/mit-64 ... rchs-leben" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger hat geschrieben:Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
Weniger isch meh, ich bin da au debii, aber nöd 100 Gägeständ oder son Kack. Grundsätzlich han ich aber au lieber weniger, als e zuegmüllti Wohnig mit War, woni sowieso nöd bruch.
bonusinfo: meh weiss nie, was i 5-10 jahr isch. chasch froh sii, wenn no läbsch. Live the moment.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Das isch nöd ganz korrekt, da er ja dusse ide Natur isch. Dete häts millione vo Gegeständ.Lone Wolf hat geschrieben:fuck bateman, minimalistischer gahts nüm: https://www.srf.ch/sendungen/dok/mit-64 ... rchs-leben" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger hat geschrieben:Betreffend em Herr Bateman geits also no viel minimalistischer.
Im Gfängnis lebe wär korrekt.
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
wo er NÖD bsitztgeosnow hat geschrieben:Dete häts millione vo Gegeständ.
schön hämmer drüber gredt
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ja, aber nöd besitzen und wüsse, dass mer alles ha chan, isch nöd s gliche, wiä wenn i Nord Korea wohnsch.Lone Wolf hat geschrieben:wo er NÖD bsitztgeosnow hat geschrieben:Dete häts millione vo Gegeständ.
schön hämmer drüber gredt
Drum isch das für mich kei Leischtig
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
Lone Wolf hat geschrieben:sone räudigi miefendi gammelwohnig us de höll? dezue no vollgstopft mit games? nei danke. das hani au scho dörfe gseh. isch ungefähr so sexy wiä trochelepra uf höchstlevel. fangt mi grad ah jucke wänni drah denkevo hat geschrieben:oder no besser: richtige altbauTsimi hat geschrieben:Yep, ganz dere Meinig.evo hat geschrieben:...ganz wüescht. lieber irgend e 70er johr hütte voll mit grümpel.
Und ich krieg widerum brächreiz bi so moderne, aalglatte apartments in schwarz wiss chrom anal design.
- Mastler(P)
- Trashtalker
- TRADINGPOINTS:
-
250
enjoy your asbestos, cancer patient.evo hat geschrieben:Und ich krieg widerum brächreiz bi so moderne, aalglatte apartments in schwarz wiss chrom anal design.
- Mastler(P)
- Trashtalker
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich fahr uf dinere muetter ab, nachdem si ihres asshole cleaned und dsabrina zunge dine gha hät
Weli sabrina isch jez zimli entscheidendMastler(P) hat geschrieben:ich fahr uf dinere muetter ab, nachdem si ihres asshole cleaned und dsabrina zunge dine gha hät
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Mhhhniamm
Heissi Mamis
Heissi Mamis
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Bi dem sepp gahts um d Irichtig und vorallem um d Gegeständ. Möglichst viel Designergüsel zplaziere. S ganze höt drum kei Lebe, aber das macht es dihei ebbe us. Kapisch?
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
:typej:
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
- Mastler(P)
- Trashtalker
- TRADINGPOINTS:
-
250
sie isch nöd blond.. eher dräckig-blond.evo hat geschrieben:Weli sabrina isch jez zimli entscheidend