Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von DeftOne »

I find git da paar Pünkt wo scho chli zwenig berücksichtigt werdet. Unter anderem d Audio-Qualität wo gwüssi Games mittlerwili erreichet. So Sache wie Hellblade oder Resi 2 Remake jetzt sind eifach bombastisch. s einzige Spiel us de vorherige Generation, wo e ähnlichs Niveau erreicht het isch Castlevania Lord of Shadows 2 gsi.

VR isch natürli au so en Punkt womer nöd vergesse söt, oder dass mer mit de Switch mittlerwili en Handheld het womer unterwegs z vierte ohni irgendwelchi Kabeleie zocke cha und da mit dere Graphik. Und mer cha au endli Bomberman mit 8 Lüüt zocke ohni Kabeleie.

Und natürli gits no de Holoruum wo Microsoft mal vor 8 Jahr akündigt het und immer nonig für d Masse da isch. :lol:

Au so Sache wie Play Link oder Jackbox sind super und zeigt, dass sich da alles scho nöd ganz so schlecht entwicklet het, wie gwüssi Lüüt da darstelle wönt. Vo dem her bin i de Meinig PS4One > PS360-Generation i so ziemli jedem Punkt.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von evo »

Ja aber vr isch grosses kaki, das kasch jez wirkli nit als grosse pluspunkt und vortschritt verkaufe. Wie curved tvs oder 3d kino. Was füre blödsinn.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Herr Rossi »

Me cha sich no ganz vil Gründ irede warum sich game früener anderscht agfühlt het, schlussendlich isches guet dass es so isch. Es nennt sich persönlichi Entwicklig. Wer nach 20 oder gar 30 Jahr immer no glich empfindet bim zocke hed ziemlich sicher gwüssi Mankos zum kompensiere. Ich kenne 3 Lüt (all um die 45gi) wo so lebed. Game isch immer no Hobby Nr 1, aber sie sind wie emotional es bitzli schto blube.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von DeftOne »

Wenn's meh so Games wie Resi 7 ge het oder Drive Club chli schöner usgseh wör mit VR, wär's scho super. Aber da mue sich halt au immer no besser entwickle.

Und joa, wa einzelni Gamer us ihrem Hobby machet, entscheidet ja jede für sich selber.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben:Me cha sich no ganz vil Gründ irede warum sich game früener anderscht agfühlt het, schlussendlich isches guet dass es so isch. Es nennt sich persönlichi Entwicklig. Wer nach 20 oder gar 30 Jahr immer no glich empfindet bim zocke hed ziemlich sicher gwüssi Mankos zum kompensiere. Ich kenne 3 Lüt (all um die 45gi) wo so lebed. Game isch immer no Hobby Nr 1, aber sie sind wie emotional es bitzli schto blube.
Persönlichi Entwicklig beinhaltet aber au präzieseri Präferenze und bewussti Ahsprüch. Ich vermuete, du luegsch no immer gärn Film aber bisch selektiver worde mit diim Filmkonsum? Wieso söll sich das nöd au i dä persönliche Gameuuswahl zeige? Videogames werdet offebar no immer verkannt. Einigi Sidequests vom Witcher 3 händ meh Substanz und sind bewegender, als so mängi Film, wo als "guet" etabliert worde sind.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von sirarthur »

Herr Rossi hat geschrieben:Me cha sich no ganz vil Gründ irede warum sich game früener anderscht agfühlt het, schlussendlich isches guet dass es so isch. Es nennt sich persönlichi Entwicklig. Wer nach 20 oder gar 30 Jahr immer no glich empfindet bim zocke hed ziemlich sicher gwüssi Mankos zum kompensiere. Ich kenne 3 Lüt (all um die 45gi) wo so lebed. Game isch immer no Hobby Nr 1, aber sie sind wie emotional es bitzli schto blube.
was isch jetzt guet wies isch? di aktuell Konsolegeneration? Wieso söll mer nöd glich empfinde chöne bim game und was hätt das mit Entwicklig ztue? Vor allem, würd ich sehr in frag stelle, was das für e Entwicklig isch, wänn als junge Mänsch ah öppis Freud gah häsch und das jetzt als alte Maa nöme chasch, isch ja denn eher en Rückschritt. Me chan säge, me hett kei Ziit meh, anderi Inträsse etc. aber sgliche empfinde wölle wie frühner find ich jetzt no recht normal...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Vyse »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Me cha sich no ganz vil Gründ irede warum sich game früener anderscht agfühlt het, schlussendlich isches guet dass es so isch. Es nennt sich persönlichi Entwicklig. Wer nach 20 oder gar 30 Jahr immer no glich empfindet bim zocke hed ziemlich sicher gwüssi Mankos zum kompensiere. Ich kenne 3 Lüt (all um die 45gi) wo so lebed. Game isch immer no Hobby Nr 1, aber sie sind wie emotional es bitzli schto blube.
Persönlichi Entwicklig beinhaltet aber au präzieseri Präferenze und bewussti Ahsprüch. Ich vermuete, du luegsch no immer gärn Film aber bisch selektiver worde mit diim Filmkonsum? Wieso söll sich das nöd au i dä persönliche Gameuuswahl zeige? Videogames werdet offebar no immer verkannt. Einigi Sidequests vom Witcher 3 händ meh Substanz und sind bewegender, als so mängi Film, wo als "guet" etabliert worde sind.
Zuedäm chamme sich eherlich au zuegestah, was für eim Videogames sind. Damals wie hüt ischs en willkommeni Wältflucht, en Ablänkig, wänns kein Sinn meh macht, Unlösbars ds wältze. Isch damals genauso wie hüt. Mängisch hät me Bock uuf es paar Bier mit Kumples, mängisch uuf Rückzug in e virtuelli Wält, wo hützutags sogar bannender chann si als früehner.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Herr Rossi »

Ja das isch ja alles wahr und völlig okay. Fakt isch dass es weltfremd isch aznäh dass mer mit 40gi s gliche empfindet bim zocke wie mit 15i. Ich find Games per se gar nid schlecht, s isch aber i minere eigete Verantwortig dasi de Umgang demit richtig handhabe damits mer au i 20 Johr no Freud macht. Abstumpfe trifft glaub ziemlich guet
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Wämme scho sVisuelle als Hauptbeweggrund empfindet, zum es Game spielle, sötte me villicht meh sGsamtdesign stärcher in Betracht zieh als dGrafik an sich. Wieso e ahsprächend gstalteti Wält weniger in Bann zieh sött als früehner, entzieht sich miim verständnis.
wemer neui Technik / Grafik geil findt, interessiert eim s'uauuaua indie-mongo-design spiel nöd deswäge.

s'einzig Spiel wo mich technisch interessiert isch Star Citizen, das chund eifach nie use, und bis es duss isch, isches grafisch no durchschnittlich :lol:
Herr Rossi hat geschrieben:Fakt isch dass es weltfremd isch aznäh dass mer mit 40gi s gliche empfindet bim zocke wie mit 15i. Abstumpfe trifft glaub ziemlich guet
das isch es anders Thema. Au ich bin begeischtereter bide Sach gsii vor 10 Jahr als hüt. Das liid aber nöd am abstumpfe oder am Alter, sondern schlicht will sich mini Inträsse verlageret hend, was au völlig okay isch, dem truuri kei Sekunde nache. Isch guet gsii, wies jetzt isch, isch au guet.

Min Topic-Punkt isch einzig und elei die technisch entwicklig und de fehlendi Grafik-Kick bi hütige Games.

aber hey, immerhin mal wieder es Thema da ine, wo paar Lüüt was schriibed :lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Bejita »

zeromeier hat geschrieben:Bi mir isches jedefalls so. De Grund liid uf de Hand: Die grafisch Qualität isch mittlerwiile dermasse guet, dass ich nümä kickt wird vo neue Games.

Früener:

Gama & Watch gha, Atari VCS becho, Wälte dezwüsche
VCS mit Mario Bros gha, NES becho, Super Mario Bros 2/3 gspielt, wälte dezwüsche
NES mit Double Dragon 2 gha, Mega Drive mit Streets of Rage kauft, gigantisch
Sälbscht de Wächsel vom Mega Drive ufs SNES isch dank Mode 7 rächt krass gsii
Denn Super NES Street Fighter 2 zum NEOGEO mit Art of Fighting 2, Dimensione dezwüsche.
Jetzt 3d: Saturn kauft, krass, Virtua Fighter 1
PlayStation: Toshinden und Ridge Racer mit Texture, mega
PS2: neui geili Liechteffekt im RRV
so gad das wiiter bis zimli gnau zur PS3/XB360, de Sprung jetzt isch eifach sehr überschaubar gsii.
Viel Spiel gsend so guet us, sie münd gar nümä besser usgseh. Technisch reizt mich praktisch keis Game meh, drum Game Over.
Het chli öpis definitv. Ig ha das ersch grad bi RE2 gspührt, d Locations si so huere geil gmacht im Remake, aber im Original im 98i si mir die ganze Locations und Gägner viu krasser ine cho. Aber ja nach 30 Jahr game isches ou klar das mä mau abgstumpft isch. Ig behoubte denoch das Game grad sit derä Generation besser den je isch.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:Min Topic-Punkt isch einzig und elei die technisch entwicklig und de fehlendi Grafik-Kick bi hütige Games.

aber hey, immerhin mal wieder es Thema da ine, wo paar Lüüt was schriibed Bild
Hed us minere Sicht aber scho e Zämehang. Mer wird nümm so vo de Grafikentwicklig gflasht wemmer meh zockt. Wenn ich nach 2-3 Jahr mol wider e AAA Titel schpile bini jedesmal beidruckt. Ussert bi Nintendo.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Master(G) »

das hett öppis. das isch wie wenn ich täglich min sohn gsehne und mir ned uffalt, wie er wachst und sich veränderet. ussestehendi wonen 1x im jahr gsehnd findet denn aber, dass es sich total veränderet hett. :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Bejita »

Es stagniert aber ou chli ar Grafische front im Momänt dünkts mi. Und was mä so ghört söue die neue Konsole nid viu me aus 8 TF leistä... Würd auso heisse games wo liecht besser usgseh aus its, derfür i native 4K und mit viu Glück mit 60 fps...
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von zeromeier »

Bejita hat geschrieben:Es stagniert aber ou chli ar Grafische front im Momänt dünkts mi. Und was mä so ghört söue die neue Konsole nid viu me aus 8 TF leistä... Würd auso heisse games wo liecht besser usgseh aus its, derfür i native 4K und mit viu Glück mit 60 fps...
das.

de sprung vo x360 zu ps4 isch grafisch eifach nöd so idrucksvoll gsii, wie das i vorangegangne Generations-Wächsel de Fall gsii isch. Und es wird nöd meh will ebe: d'Technik isch mittlerwiile so guet, dass meh äigentli nur no d'Uflösig besser macht. GTAV hani au in 4k gspielt, luschtig gsii, aber ganz ehrlich: dadefür chauf ich keis neus Grät.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Bejita »

zeromeier hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Es stagniert aber ou chli ar Grafische front im Momänt dünkts mi. Und was mä so ghört söue die neue Konsole nid viu me aus 8 TF leistä... Würd auso heisse games wo liecht besser usgseh aus its, derfür i native 4K und mit viu Glück mit 60 fps...
das.

de sprung vo x360 zu ps4 isch grafisch eifach nöd so idrucksvoll gsii, wie das i vorangegangne Generations-Wächsel de Fall gsii isch. Und es wird nöd meh will ebe: d'Technik isch mittlerwiile so guet, dass meh äigentli nur no d'Uflösig besser macht. GTAV hani au in 4k gspielt, luschtig gsii, aber ganz ehrlich: dadefür chauf ich keis neus Grät.
Ja aber das macht ja d Games nid outomatisch weniger interessant. Wärde sicher ou wieder verdammt geili Games cho ir nächste Generation. Und Wenn its grad so es uncharted 3 mit em 4i verglichsch, si die grafische Sprüng eigentlech scho ou nid schlächt.
Aber ja die nächsti Generation chönt dr chlinst Sprung ir Grafik si womä bi its gseh het leider. Mues ganz ehrläch säge e nume 8TF PS5 würd mi us dr technische Sicht EXTREM entüsche. Wobi mä mues ou da gseh, fasch aui Games si im Ändeffekt für e 1,3TF und e 1,8TF Konsole gmacht wordä.. Grad d XboneX chönt wahrschinlech viu me würd si nid so vor Xbone brämset wärde
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von sidusson »

Grafik :kicher:
shubidu
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Bejita »

sidusson hat geschrieben:Grafik :kicher:
Ubass!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von NRG »

Hützutags sind de künstlerische Gestaltig viel weniger technischi Gränze gsetzt. Es isch brutal guet ide hütige Games, wänn alles zäme chunt. :shock:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Mastler(P) »

das isch doch alles scheiss egal so lang games guet sind und spass mached.

mühmüüh, ps3 games gsehnD fasch us wie ps4 games. es muss welte andersch si damits mi reitzt. holl der doch im helm eis abe, wenn nur no so en härte bim game bechumsch du arme siech.
ich han uf jedefall grad mega freud am star tropics 2. :wixer: :wixer: :wixer:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von resuscitation »

Mastler(P) hat geschrieben: holl der doch im helm eis abe, wenn nur no so en härte bim game bechumsch du arme siech.
:typej:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von evo »

So helme mache ein gead hässig :damn:
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Lone Wolf »

zeromeier hat geschrieben:Bi mir isches jedefalls so. De Grund liid uf de Hand: Die grafisch Qualität isch mittlerwiile dermasse guet, dass ich nümä kickt wird vo neue Games.

Früener:

Gama & Watch gha, Atari VCS becho, Wälte dezwüsche
VCS mit Mario Bros gha, NES becho, Super Mario Bros 2/3 gspielt, wälte dezwüsche
NES mit Double Dragon 2 gha, Mega Drive mit Streets of Rage kauft, gigantisch
Sälbscht de Wächsel vom Mega Drive ufs SNES isch dank Mode 7 rächt krass gsii
Denn Super NES Street Fighter 2 zum NEOGEO mit Art of Fighting 2, Dimensione dezwüsche.
Jetzt 3d: Saturn kauft, krass, Virtua Fighter 1
PlayStation: Toshinden und Ridge Racer mit Texture, mega
PS2: neui geili Liechteffekt im RRV
so gad das wiiter bis zimli gnau zur PS3/XB360, de Sprung jetzt isch eifach sehr überschaubar gsii.
Viel Spiel gsend so guet us, sie münd gar nümä besser usgseh. Technisch reizt mich praktisch keis Game meh, drum Game Over.
i feel you bro. so fascht ziemlich 1:1 sogar im ablauf. häsch da grad paar nachvollziehbari highlights ufgschribe *nostalgie" :herzli: was ich villicht no chönd addiere isch resi 1 anno 95 und metal gear solid uf de psx wo mich um de verstand bracht hät. am idrücklichschte und itättowiert i minere seel klare fall: grafick-orgasmus vom supi zum neo geo, da häts mir s'hirn verjagt.

bi mir isch au d'luft dusse was neui games abelangt. hauptsächlich aber dass di neue games schints endlos lang sind. chan eifach nüme 80+ stunde a eim game hocke. arcade gamer bluet halt. coins ine, zocke, sterbe, guet isch.
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Lone Wolf »

zeromeier hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Es stagniert aber ou chli ar Grafische front im Momänt dünkts mi. Und was mä so ghört söue die neue Konsole nid viu me aus 8 TF leistä... Würd auso heisse games wo liecht besser usgseh aus its, derfür i native 4K und mit viu Glück mit 60 fps...
das.

de sprung vo x360 zu ps4 isch grafisch eifach nöd so idrucksvoll gsii, wie das i vorangegangne Generations-Wächsel de Fall gsii isch. Und es wird nöd meh will ebe: d'Technik isch mittlerwiile so guet, dass meh äigentli nur no d'Uflösig besser macht. GTAV hani au in 4k gspielt, luschtig gsii, aber ganz ehrlich: dadefür chauf ich keis neus Grät.
s'einzige wo mich wahrschinlich ide nächschte 10-15 jahr us de socke haue wird wiä früener isch wänn ich VR-32k in realer umgebig mit de mai shiranui en kafi go neh chan churz bevor ich sie amene leere strandabschnitt klarmache und umgebig chan gspühre (sand, luft, wind, gschmäcker). das wird denn wohl au de tag si a dem ich mich vo de realität verabschiede wird :lol: man bedenke nur scho resi-7 mit de aktuelle VR-hardware, scho recht heftig deftig was aktuell da zustand cho isch! ich denke i 15 jahr wirds vollständig usgrift si. ohni controller selbstverständlich und nvidia-grid-mässig ohni physischi konsole. will de shit gstreamt ha ohni dass ich immer e aktuelli hardware muess chaufe. de zug isch abgfahre.
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von Herr Rossi »

Grad es sehr sehr guets video gluegt wo mich a das topic erinneret hed

https://youtu.be/s9rIemSuc0g" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Neui Spieli = uninteressant, ich weiss wieso

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:Grad es sehr sehr guets video gluegt wo mich a das topic erinneret hed

https://youtu.be/s9rIemSuc0g" onclick="window.open(this.href);return false;
true story. am Sam-Abig hemer alti PlayStation 1 Spieli gspielt, eine vode beschte Öbige aller Ziite gsii.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 53 Gäste